Khamis, 25 Ogos 2011

Dewan Pemuda PAS Sarawak

Dewan Pemuda PAS Sarawak


Munajat Perdana Bersama Kepimpinan PAS,Tuan-Tuan Guru Secara Serentak Di Seluruh Negara..Pada 26-27 Ramadhan !432H Di Kompleks Pas Bt 9 Kota Sarang Semut Kedah..

Posted: 24 Aug 2011 03:28 PM PDT

Buku seberat 1,600 kg kisah Nabi Muhammad SAW akan diterbit

Posted: 24 Aug 2011 03:23 PM PDT

Oleh: setisab “ JEDDAH: Satu rancangan sedang disiapkan bagi menerbitkan senaskhah buku besar mengenai sejarah hidup Nabi Muhammad saw, demikian lapor pihak media di Timur Tengah, semalam. Buku itu, yang dijangka seberat 1,600 kilogram dan mengandungi 420 muka surat, akan mempunyai setiap muka suratnya berukuran empat meter kali lima meter, kata satu laporan akhbar harian [...]

Mufti: Melayu berpecah kerana k’jaan rasuah

Posted: 24 Aug 2011 03:12 PM PDT

Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria mendedahkan, bagi memastikan perpaduan Melayu-Islam, beliau pernah mengingatkan Datuk Seri Najib Tun Razak tentang kerajaan yang “lemah, tidak amanah dan rasuah.” “Saya kata pada Najib, Datuk Seri, perpecahan Melayu sebab kerajaan ini cukup lemah, tak amanah dan rasuah,” kata Harussani. Bercakap dalam wacana “Ulama dan Politik” di Shah Alam [...]

Menteri Dalam Negeri terima ugutan bunuh, peluru hidup

Posted: 24 Aug 2011 03:10 PM PDT

Menteri Dalam Negeri, Datuk Hishammuddin Hussein berkata beliau menerima ugutan bunuh bertulis dan dua peluru hidup melalui pos hari ini. “Saya mengesahkan bahawa hari ini saya menerima dua butir peluru hidup yang dihantar melalui pos ke pejabat saya dan saya juga menerima ugutan. Ini adalah kali pertama saya menerima surat ugutan serta peluru. “Surat itu [...]

Tiada ulasan:

Pengikut