Pengikut

Barisan Nasional

Posted by Admin Direktori Blog | | Posted on 8:45 PG

sumber :-

Barisan Nasional


bumiyang

Posted: 08 Mar 2015 04:12 AM PDT

bumiyang


Gempar!! Wayang Mata Lebam dan Racun Arsenik Akan Di Recycle???

Posted: 07 Mar 2015 05:00 PM PST

Aspirasi Bangsa

Posted: 08 Mar 2015 01:42 AM PST

Aspirasi Bangsa


Air di Kluang dicatu hari ini

Posted: 08 Mar 2015 12:15 AM PST

Anak Johor diberi peluang berbakti untuk Johor - MB Johor

Posted: 08 Mar 2015 12:03 AM PST

Taipingmali (tm)

Posted: 08 Mar 2015 01:08 AM PST

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 07 Mar 2015 11:34 PM PST

Dialog Dewasa Kritik Berasa


MALAYSIAKINI KALAU NAK CARI MAKAN PUN, CARILAH CARA HALAL !

Posted: 07 Mar 2015 07:12 AM PST

http://mymassa.blogspot.com/2015/03/malaysiakini-tipu-pembaca-jumlah.html
1500 atau 10, 000 Orang ?
Di London 25 Orang Sahaja Termasuk Orang Yang Lalu-Lalang

10,000 orang?
Orang Tua Pun Ketawa Dengar 10,000 !!!

MALAYSIAKINI KALAU NAK CARI MAKAN PUN CARILAH CARA HALAL !!!

MALAYSIAKINI TIPU PEMBACA, JUMLAH SEBENAR 1500 SAHAJA! DI LONDON 25 ORANG SAHAJA !

Posted: 07 Mar 2015 06:31 AM PST

Biar Gambar Berbicara

1000 Hingga 1500 Orang Sahaja
DI LONDON DIURUS MAT SABU...TAPI 25 ORANG SAHAJA HADIR

LONDON TIADA SAMBUTAN

Cara Tipu Pembaca: Ambil Gambar Dekat, Besarkan,
Tangkap Gambar Tempat Sempit dan Kecil, Supaya Nampak Ramai



LETS TALK RIGHT: PAKATAN LEADERS WILL NEVER SAY GOOD THINGS !

Posted: 07 Mar 2015 04:14 AM PST

Consumer and investor confidence is a fragile thing and the Pakatan people and their associated news media have been doing their best to undermine Malaysia''s economy and Malaysians.

Tell your fellow Malaysian these:
1) The Ringgit is currently undervalued versus the USD but a weak ringgit has benefits for our economy in the middle to long term as it boosts exports, reduces imports, promotes foreign investment and tourism to Malaysia - this means more money flows in to Malaysia.


Many countries in the world have also started deliberately devaluing their currencies to compete.


This is why our trade surplus for the months of November and December have jumped much higher even as oil prices started to drop heavily during those two months.


2) The weakening Ringgit against the USD is very much due to a strengthening of the USA's currency and does not indicate a weakening of Malaysia's economy or our fundamentals.


Currency traders and foreign investors are also under the impression that Malaysia is a commodity-based economy very dependent on oil. Malaysia, being a net oil importing country actually benefits from the drop in oil prices.


Countries that are similarly perceived to be commodity-based countries such as Australia and Canada have had their currencies drop against the USD much more severely than Malaysia.


Malaysia is different. We are a highly diversified economy and manufacturing exports is a big part of our economy and the lower Ringgit actually benefits Malaysia.


3) 1MDB has assets much bigger than its debt. And even if all the multi-billion land and 13 power plants in 1MDB is worth zero and govt has to take up all the RM42billion debt, it is just a small part of our govt debt and not even half of Petronas's cash reserves and is not even 6% of EPF's money. And this is assuming all the prime land and all power plants are worth zero.


4) If there is corruption or mismanagement in 1MDB, the govt would not have called for a full AG Audit of the company nor allow it to go to PAC.


5) GST will not kill our economy. If that is true then 90% of the world's countries who have already implemented GST would already be dead. There is not a single economist or analyst in the world who is against Malaysia implementing GST.


GST has multiple benefits for our country including making sure the underground economy pays their share, reduces illicit outflows and keeping money back in our country and also allowing Malaysia to reduce personal and corporate tax.


6) Every single economic forecast for Malaysia says Malaysia's GDP growth for 2015 is at least 4% to 5.5%. These are very very good figures for any country and there is certainly no one else (other than Opposition leaders) forecasting Malaysia is going into recession.


7) Increased BR1M for 2015, reduced personal income tax, reduced petrol and electricity bills, continually lower car prices this year will put more money into the average consumers pockets and hence support our economy for greater growth.


The stock market agrees with this. After initially dropping almost 200 points in November and December due to an over-reaction and uncertainty, it has now gone back up above the 1,800 points barrier. Today it closed at 1825.54 points - not too far from our all-time high of 1890 level.


8) Pakatan leaders will never ever say good things about Malaysia. Even if the economy is good, they will say it is bad.


It is just not in their interest to praise Malaysia or say the govt has done a good job.


It is their job to continue saying bad things even if these are lies. That's just the way the standard of our Malaysian opposition leaders are.

sekupangdua

Posted: 07 Mar 2015 11:32 PM PST

sekupangdua


SOGO AKAN FAILKAN SAMAN 500J KEPADA PKR @ PAKATAN RAKYAT

Posted: 07 Mar 2015 09:57 AM PST


Kerana tidak lagi boleh bersabar dengan aktivis penyokong peliwat dn penjilat bang non yg merosakan perniagaan beberapa peniaga dan termasuk lah SOGO sendiri yg  menjadi komplek shopping center yg amat laris si jalan Tuanku Abdul Rahman Terpaksa menanggung Kerugian Besar setiap kali  Berok jalanan ini memgadakan demonstrasi haram... malah sudah beberapa kali menjadikan SOGO sebagai tempat sasaran Berkumpul...

Bukan sahaja Sogo malah setiap permis perniagaan terpaksa tutup dan menanggung kerugian akibat gara-gara perhimpunan haram tersebut. SOGO dijadikan sasaran hanyalah kerana takut dilihat perhimpunan tidak mendapat sambutan... Sememangnya SOGO yg sentiasa dipenuhi pelanggan sedikit sebanyak boleh dilihat seolah kehadiran begitu ramai sekali pun kehadiran bukan lah utk tujuan sebagaimana tujuan penjilat bin cai bang non.  


Bukan itu sahaja Bila kebelakangan ini bila TGHA yg lantang menyelarkan tindakan kumpulan penjilat tegar Bang non juga turut mengambil kesempatan Menyerang Hadi Awang yg menjadi halangan kepada perjuangan membebaskan peliwat bila TGHA begitu lantang menyerang sikap kerterlaluan mereka   kerana ia jelas begitu menyimpang dari arah tuju PR sendiri malah mula menyedari PAS hanyalah jadi balaci suruhan Partai yg memperjuangkan peribadi salah laku pemimpin dan bukan untuk rakyat sepatutnya...

Dengan apa yg sebelum ini dilihat banyak pembohongan seperti yg mereka selalu memutar belit fakta sebenar seperti hari ini kononnya lebih 50 ribu yg hadir padahal dalam sekitar kurang 5 ribu yg hadir... Semuanya Hanya untuk memgelirukan rakyat terutama di laman Media Sosial...


Paling besar pembohongan bila kononnya mereka katakan Bang Non sebagai tahanam POLITIK walaupun ia sebagai pesalah atau tahanan kesalahan MELIWAT...


PASARAYA SOGO KL SAMAN PAKATAN RAKYAT RM 500 JUTA
Susulan kejadian demonstrasi di hadapan pasaraya sogo ptg td. Pihak pengurusan SOGO akan memfailkan saman kepada Parti Keadilan Rakyat & Pakatan Rakyat pada minggu hadapan. SOGO memaklumkan mereka kerugian hampir RM500,000.00 pd hari ini disebabkan terpaksa menutup operasi. Pada tahun ini sahaja pasaraya SOGO terpaksa menutup operasi sebanyak 5 kali. Peguam SOGO akan memfailkan saman di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada Isnin depan.



UCAPTAMA PERASMIAN DS NAJIB DI KONVENSYEN UMNO PERAK

Posted: 07 Mar 2015 05:44 AM PST


Media sosial sudah menjadi mainstream yg kedua menjadi kepada rakyat... antara kata-kata DS Najib yg menyentuh soal media sosial dan peranannya yg menjadi penyebaran bahan mengikut kehendak sendiri sekali pun segala maklumat yg direka atau tidak benar....

Antara yg diperkatakan juga... UMNO hanya boleh hancur kerana umno sendiri... yakin Perak dapat pertahankan di PRU 14. Kekalahan di 2008 menjadi pengajaran dan mohon beri sokongan yg padu sebagai menteri besar DS Dr Zambry Abdul Kadir bagi memastikan kemenagan PRU 14 nanti. Malaysia tidak akan maju dan aman jika UMNO dan Barisan Nasional tidak menerajui negara. Segala permasalahan didalam parti   sudah boleh diselesaikan secara   bermushawarah seperti satu keluarga.

The Unspinners

Posted: 07 Mar 2015 11:24 PM PST

The Unspinners


Anwar hanya penting diri, #Kitalawan tak peduli rintihan rakyat

Posted: 07 Mar 2015 10:55 PM PST


Kita lawan tidak guna akal langsung

FMT Reporters | March 7, 2015

Perhimpunan yang tidak mendapat permit daripada pihak polis menyebabkan persembahan mereka terpaksa dihentikan lebih awal.

kitalawanPETALING JAYA: "Mereka tidak guna akal langsung," luah seorang penyanyi jalanan yang marah dan kecewa dengan tindakan penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim mengadakan demonstrasi haram di depan Sogo KL.

Beliau antara beberapa pemuzik jalanan sedih dan cukup kecewa kerana tempat cari makan mereka terus dijadikan kawasan demonstrasi oleh parti-parti pembangkang saban hujung minggu.

Perhimpunan Kita Lawan yang diadakan di hadapan pusat beli-belah Sogo itu kononnya untuk membela dan membebaskan Ketua Pembangkang telah menyebabkan periuk nasi pemuzik jalanan bagaikan 'ditabur dengan pasir'.

Seorang pemuzik jalanan yang ditemui berkata, perhimpunan yang tidak mendapat permit daripada pihak polis itu menyebabkan persembahan mereka terpaksa dihentikan lebih awal pada hari ini.

"Pendapatan pemuzik jalanan seperti kami bergantung harap sepenuhnya kepada sumbangan orang ramai dan kami sangat sedih apabila parti-parti politik ini asyik mengganggu kami," katanya, lapor MalaysiaGazette.

Beliau berkata, "Baru pagi tadi datang ke sini. Sekarang terpaksa tutup sebab peserta demonstrasi semakin ramai mengerumuni kawasan berhampiran Sogo yang selalunya menjadi tempat orang ramai membeli-belah dan bersantai."

"Kami geram melihat perbuatan mereka yang tidak guna akal langsung," katanya ketika ditemui di hadapan Sogo.


Semalam para peniaga sekitar kawasan Sogo membuat laporan polis sebagai membantah himpunan Kita Lawan yang dikatakan akan mengganggu perniagaan harian mereka.

Para penyokong yang berpakaian hitam mula membanjiri kawasan itu seawal 1 tengah hari tadi.

Seorang lagi peniaga turut marah dengan tindakan para penyokong yang mengganggu orang ramai serta penjaja yang mencari pendapatan di hujung minggu.

"Orang ramai suka meluangkan masa setiap cuti hujung minggu. Tetapi sejak Sabtu lalu demontrasi ini menganggu bisnes kami.

"Semalam saya difahamkan laporan polis dibuat oleh peniaga kawasan sini bagi membantah perhimpunan ini. Tapi mereka ini berani dan tidak mempedulikan hak orang lain malah sanggup musnahkan pendapatan harian kami," keluhnya.


Bolehkah rakyat nampak bahawa puak-puak ini bukan peduli isu-isu dan prihatin sangat hal rakyat jika demo di tempat yang tak jejaskan periok nasi orang seperti di stadium dan padang merbuk supaya lebih aman pun mereka ENGGAN?

Fikirkan ...

Demo penuh wayang dan "intrigue" ... Baik ikuti Le Tour de Langkawi LIVE di RTM [Updated]

Posted: 07 Mar 2015 09:13 PM PST

Betul ... demo semalam merepek. Penuh sandiwara dan intrig.


Di Dewan Sivik PJ, ucapannya mengenai bebaskan Anwar dan kedengaran pula Wan Azizah berkata YDPA akan ampunkan Anwar jika dilakukan tekanan.

Yang nak minta ampun sendiri tak ngaku kesalahan walaupun puluhan bukti menunjukkan dia dan hanya satu alasan saja dia bleh tawarkan iaitu konspirasi.


Namun di luar ada pula tuntutan pasal 1MDB, Undur Najib, GST, Sirul, Undur Rosmah dan hingga Haji Hadi pun disuruh undur. Jika dikupaskan satu persatu, semua tuntutan ini merepek. Adakah di jalanan tempat isu-isu ini di bincang, di debat dan diselesaikan.

Kebanyakkan isu-isu ini hanya wayang pembangkang pengaruh politik dengan berbhhonng, putarbelit dan manipulasi fakta.


Undur Rosmah tu dari jawatan apa? PM? Menteri? Atau Penauh Permata?

Yang mahu Haji Hadi turun tu kenapa? Pemilihan PASMA lawan Ulamak atau PKR?



Sebenarnya tak ramai mana pun yang datang. Jika Malaysiakini kata ada 10 ribu, tengok gambar dan tanya berapa padang bola hadhirin ini boleh penuhkan dengan rapat-rapat dan bukan berenggang macam semalam.




Satu padang bola ynag penuh orang hanya 1,500. Adakah ke sebanyak 6 ke 7 padang bola? Nak tanding ramainya orang ketika RENAISANS MELAYU dua hari minggu lepas pun belum tahu. Renainsans tu ada 8-10 ribu.




Lagi  teruk, acara di Parlimen Batu oleh Tian CHua pun hanya 50 orang datang. Maknanya ini masih usaha awal dan tak seramai mana.

DI Dewan SIvik, dari jumlah kerusi dan barang yang diedar pun hanya dalam 1,500. Ada mungkin tak turun ke sogo dna grup lain yang datang.

Senang cakap, ianya hanya 2,000.



Dan bayangkan 2,000 kali seorang RM150, jadi berapa? Mahu RM300,000. Campur belanja duit minyak, sewa ini itu dan banner dan lain-lain , belanjanya RM500,00.

Kan baik di derma ke mangsa banir di Kelantan????

Ta payah nak analisa banyak-banyak, ini semua sandiwara yang mana dalam menuntut kebebasan anwar dan Najib undur, ada macam-macam wayang untu jatuhkan sesama sendiri dalam Pakatan.


Nak jatuhkan Azmin,  burukkan nama Tun M, laga-lagakan Najib-TSMY dan PKR dan PASMA jatuhkan Hadi.



PKR rupa mereka boleh dibubarkan jika mahkamah berpihak pada saman Tan Sri Khalid Ibbrahim


Akhirnya DAP juga gumbira tengok Melayu badigol bahalol jadi kaldai politik mereka. Mereka tak turun tapi akhirnya mereka yang berkuasa.


Selamat tengok basikal. Hidupkan acara sukan yang satu masa begitu popular sekali ...

Posting: 8:30 AM Update: 1:00 PM

Panglima Perang Cyber

Posted: 07 Mar 2015 11:16 PM PST

Panglima Perang Cyber


#KitaLawan Gagal ! Hanya 2000 Orang Yang Hadir Semalam

Posted: 07 Mar 2015 07:35 PM PST

ANGIN PERUBAHAN

Posted: 07 Mar 2015 09:10 PM PST

ANGIN PERUBAHAN


Banyak Ini Dikata 10,000 Orang? #KitaLawan

Posted: 07 Mar 2015 06:37 AM PST

Mereka Yang Hina Gambar YDPA Ini Wajar Ditahan #KitaLawan

Posted: 06 Mar 2015 11:18 PM PST

JURI RAKYAT

Posted: 07 Mar 2015 07:30 PM PST

JURI RAKYAT


6 nama anggota isis buronan amerika

Posted: 07 Mar 2015 02:07 AM PST

6 nama anggota isis buronan amerika

Nama-nama anggota buronan amerika serikat yang sangat di cari dari militan isis yaitu :
1.Amru Al-absi.
buronan amerika militan isis namanya Amru Al-absi yang telah melakukan berbagai aksi penculikan berhati-hatilah terhadapnya tugasnya menangkap para turis yang melancong dan para wisatawan di beberapa negara.
2.Salim Benghalem.
buronan amerika militan isis namanya Salim Benghalem Extremis perancis mantan seorang pembunuh yang pernah dipenjara diprancis kini dia telah bergabung dengan militan isis kekajamannya tak diragukan lagi sebab ia mantan seorang pembunuh yang sangat berbahaya.
3.Maalim Salman.
buronan amerika militan isis namanya Maalim Salman telah di ketahui identitasnya yang merupakan sebagai ketua pejuang asing dari daerah afrika untuk al-shabaab tugasnya melatih para anggota baru yang bergabung dengan militan isis mereka sasaran mereka lagi-lagi turis dan para wisatawan.
4.Lavdrim Muhaxheri.
buronan amerika militan isis namanya Lavdrim Muhaxheri berasal dari kosovo Al-bania pemenggal kepala seorang tawanan isis yang mengupload gambar di sosial media facebook saat ia melakukan aksinya tugasnya belum di ketahui pasti namun keganasannya membunuh tawanan tanpa manusiawi membuat kita harus waspada terhadapnya.
5.Khaled Sharrouf.
buronan amerika militan isis namanya Khaled Sharrouf berasal dari australia yang merupakan senior daripada isis telah lama bergabung menjadi bagiaan kelompok militan isis.
6.Mohammed Umar.
buronan amerika militan isis namanya Mohammed Umar di yakini bahwa dia juga senior daripada gerakan isis tentunya sangat berbahaya dan ganas berasal dari sidney australi target isis kebanyakan adalah para pelancong/turis wisatawan manca negara.
nama nama buronan dari isis yang di himpun oleh jurirakyat.blogspot.com bersumber dari tempo.co bertujuaan untuk mengiatkan agar berhati-hati terhadap orang tersebut jika anda mengenal serta melihat dan mengetahui keberadaan mereka segera melaporkannya kepada pihak kepolisiaan setempat untuk mencegah terjadinya korban yang lebih banyak.

teori dr Finkel perahu nabi nuh bulat

Posted: 07 Mar 2015 02:02 AM PST

seorang pakar ilmuwan yang bernama Dr.Irving Fingkel di mesium london menyatakan bahwa perahu Raja Sumeria bernama Atram Hasis sangat dipercayai sebagai nabi nuh mengklaim bahwa perahu nabi nuh bukan terbuat dari kayu dan tidak berbentuk persegi akan tetapi berbentuk bulat terbuat dari ilalang dan aspal.
teori ini di temukan setelah mendapatkan bukti dari tanah liat yang di temukan seseorang pada perang dunia ke 2 di irak yang akhirnya diletakkan dan disimpan di mesium ternama di kota london,tanah liat tersebut di perkirakan sekitar 4.000 tahun kisah ini terungkap dari bentuk tanah liat yang di temukan sebagai perahu nabi nuh.


Teori dr finkel tentang perahu nabi nuh bulat dan terbuat dari ilalang didapatkan dari tanah liat yang mengandung 60 teks berbentuk huruf Bablionia spesifikasi perahu 67 meter dengan memiliki ketinggiaan mencapai 6 meter lebih dan tepatnya 6,9 meter seperti lingkaran yang mempunyai atap dan dua tingkat memiliki sekat-sekat ruangan/kamar yang dilapisi dari ter/aspal.

para pakar sekarang sedang mengembangkan perahu berbentuk bulat yang menyerupai perahu nabi nuh untuk membuktikan kebenaran Teori dr Finkel dengan menyatukan alang alang menggunakan tali yang diolesi Ter agar tidak dapat masuk air kedalam perahu sebagaimana yang dipaparkan oleh dr Finkel di mesium British london.

apakah teori dr Fingkel tersebut benar atau tidaknya waktu yang akan menjawabnya,karena pakar sedang membuat perahu yang berbentuk kapal nabi nuh tersebut,mudah-mudahan semua akan terungkap sebab di dunia ini perahu kebanyakan berbentuk persegi kita juga butuh sesuatu hal baru yang unik dan dapat tercipta perahu berbentuk bulat jika memang benar adanya seperti teori dr.fingkel.

BERANI MEMBUAT PILIHAN...

Posted: 07 Mar 2015 03:43 PM PST

BERANI MEMBUAT PILIHAN...


Lacur diri langsai hutang along

Posted: 07 Mar 2015 06:01 AM PST

Gambar hiasan
KUALA LUMPUR - Peminjam wang tidak berlesen ataupun Along sanggup melakukan apa sahaja termasuk menjadikan mangsa sebagai pelacur untuk mendapatkan balik wang mereka.
  
Mangsa yang tidak mempunyai wang untuk membayar balik pinjaman diminta melakukan khidmat seks di rumah pelacuran sebagai gantian untuk membayar balik hutang mereka.
 
Yang Dipertua Persatuan Keselamatan Pengguna Kuala Lumpur (PKP) Samsudin Mohamad Fauzi berkata sepanjang tahun lepas, PKP menerima tiga aduan berbeza daripada wanita berumur awal 30 tahun, yang ditawarkan kaedah pembayaran tersebut.
  
"Mangsa yang ketakutan tanpa berfikir panjang bersetuju menjual kehormatan mereka sebagai tukaran untuk membayar hutang kepada Along.
  
"Mereka memberitahu PKP menerima panggilan daripada sebuah rumah pelacuran tidak sampai 15 minit selepas bersetuju dengan tawaran Along," katanya kepada Bernama hari ini.
 ‎
Samsudin berkata bagaimanapun mangsa terselamat apabila PKP membantu mereka membuat aduan kepada polis pada hari yang sama.
  
"Kami segera membawa mangsa membuat laporan polis bagi mendapat perlindungan daripada ancaman Along," katanya.
  
Beliau berkata PKP berharap mangsa tidak mengikut bulat-bulat permintaan daripada Along.
 
 "Along juga manusia biasa dan negara kita mempunyai undang-undang jadi orang ramai tidak perlu rasa takut dengan mereka.
  
"Saya nasihatkan kepada orang ramai yang berhajat untuk melakukan pinjaman dengan Along sama ada mengguna nama sendiri atau nama isteri agar mencari kaedah lain bagi menyelesaikan masalah kewangan mereka.
 
 "Fikir dua kali sebelum membuat pinjaman dengan Along kerana ia boleh diibaratkan sebagai 'keluar dari mulut singa dan masuk ke mulut naga'," katanya. - Bernama

Pelakon cun dicekup khalwat kali kedua di rumah isteri kekasih

Posted: 07 Mar 2015 05:01 AM PST

Pelakon Putri Mardiana telah ditangkap khalwat kali kedua bersama kekasihnya, Shahrizam Abdullah atau Ejump pada pagi Sabtu, kira-kira jam 4.00 pagi di kediaman isteri Ejump sendiri, di USJ 1, Subang Jaya.
"Ya, mereka ditangkap di kediaman saya pagi tadi. Maaf, saya tidak mahu komen panjang kerana kes penceraian saya dan suami masih dibicarakan di mahkamah," kata isteri (Nor Hasni) Ejump sendiri ketika dihubungi oleh pihak Astro Gempak.

Nor Hasni bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai perkara tersebut, tetapi mengesahkan suaminya dan Putri Mardiana telah ditangkap khalwat buat kali kedua. Disember tahun lalu, Putri Mardiana juga ditangkap khalwat bersama Ejump di sebuah kondo di Ukay Perdana selepas didapati berdua-duaan.

Namun pelakon tersebut menafikan dia dan teman lelaki ada melakukan perkara tidak elok dan mendakwa Ejump hanya singgah minum air selepas menghantarnya pulang ke rumah. Untuk tangkapa kali kedua ini, mari kita tunggu apa pula jawapan dari Puteri Mardiana. (rtky/syfq)

'Saya lakukan hubungan seks 500 kali sehari'

Posted: 07 Mar 2015 01:26 AM PST

PERGHH… tanpa berselindung mahupun berlapik kisah peribadi bintang sensasi Kim Kardashian dan suami, Kanya West nampaknya bukan lagi rahsia.

Sebelum ini, pasangan selebriti antarabangsa ini pernah memberitahu hasrat mereka berdua yang begitu terdesak untuk memiliki anak kedua.

Harapan untuk Kim hamil lagi itu dikaitkan untuk menyelamatkan rumah tangga mereka berdua yang sudah bermasalah.

Siapa sangka, ibu dan bapa kepada North West ini begitu berusaha kearah merealisasikan impian itu hingga sanggup melakukan hubungan seks 500 kali sehari.

Pendedahan menerusi perbualan Kim bersama adiknya, Khloe dalam sedutan episod rancangan realiti Keeping Up With The Kardashians akan datang itu nyata mengejutkan ramai.

"Saya telah melakukan hubungan seks 500 kali sehari," kata Kim kepada Khloe.

Sementara itu, Kanye dilihat turut membuka cerita aktiviti seksnya bersama Kim menerusi satu temu bual stesen radio baru-baru ini.

"Saya berusaha keras dan saya cuba melakukannya banyak kali sehari semampu yang saya boleh," katanya.

Pasangan ini berkahwin pada 24 Mei tahun lalu di Forte di Belvedere, Florence, Itali dan mempunyai seorang anak perempuan, North West yang kini berusia setahun. – MYNEWSHUB.CC

Wanita pakai burka dirogol berkali-kali

Posted: 06 Mar 2015 10:09 PM PST

Allahabad: Mungkin tidak semua lelaki di India buas, namun kejadian terbaru membabitkan mangsa yang memakai burka menjadikan tanggapan itu sukar untuk diketepikan.

Media semalam melaporkan, seorang wanita berusia 20 tahun menjadi mangsa serangan seksual empat lelaki sebelum ditinggalkan di pinggir bandar Jhusi.

Sumber polis berkata, wanita itu anak seorang doktor.

"Mangsa ditemui pengsan di tepi jalan dan masih memakai burka.

"Dia mengalami pendarahan teruk dan dibawa ke Hospital Dufferin untuk rawatan," katanya.

Sumber berkata, mangsa sebelum itu keluar dari rumahnya di Pratapgarh pada tengah hari, tetapi tidak pulang setelah hari semakin lewat.

Mangsa menceritakan pengalaman pahitnya itu kepada polis sejurus selepas tersedar daripada pengsan.

Katanya, dia dibawa ke tempat terpencil dan dirogol berkali-kali.

"Bagaimanapun, polis masih perlu menjalankan siasatan rapi kerana mangsa belum stabil serta kerap mengubah kenyataannya.

"Pada awalnya, dia mendakwa diculik beberapa lelaki menaiki kenderaan SUV ketika menuju ke kolej sebelum dibawa ke tempat tersembunyi dan diperkosa.

"Bagaimanapun, mangsa mengubah kenyataannya dengan mengatakan pada hari kejadian dia sedang dalam perjalanan untuk berjumpa bapanya di Allahabad selepas bertengkar dengan ibunya.

"Dia dipaksa turun dari bas oleh beberapa rakan dan kekasihnya lalu dibawa ke sebuah tempat dan dirogol," katanya.

Apa Yang Tersirat

Posted: 07 Mar 2015 01:17 PM PST

Apa Yang Tersirat


#Kitalawan: Sudah Gila Barangkali

Posted: 07 Mar 2015 12:32 AM PST

NAMA Anwar Ibrahim tidak laku lagi bagi kumpulan #kitalawan, sebaliknya nama Datin Rosmah Mansor isteri perdana Menteri menjadi ikon kepada kumpulan itu.

Lihat sahaja himpunan kecil-kecilan hari ini, kertas yang bertuliskan UNDUR ROSMAH. Datin Rosmah itu jawatan apa?

#kitalawan, kononnya kumpulan pendesak PKR yang mahu Anwar Ibrahim dibebaskan daripada kesalahan jenayah meliwat.

7 Mac 2014, Ketua Pembangkang itu dihukum penjara 5 tahun oleh Mahkamah rayuan, dan hukuman itu dikekalkan oleh Mahkamah Persekutuan pada 10 Februari lalu.

Anwar kini sedang menjalani hukuman di Penjara Sungai Buloh.

Cucu Tok Selampit

Posted: 07 Mar 2015 01:13 PM PST

Cucu Tok Selampit


Terdesak #KitaLawan Sehingga Usung Gambar YDP Agong?

Posted: 07 Mar 2015 01:26 AM PST

Kalau berani sangat, lawan betullah secara anak jantan. Kenapa perlu mengusung gambar Yang Di Pertuan Agong untuk mendapatkan sokongan. Setakat 2,000 - 3,000 hadir hari ini termasuk orang yang datang membeli belah tidak menunjukkan kejayaan demo hari ini. Ini sahajalah lembu-lembu yang datang hari ini untuk #KitaLawan. 




Berjaya ke #KitaLawan hari ini? Adakah kesan daripada demo bodoh ini, esok Anwar Ibrahim akan dibebaskan, DS Najib Razak akan melepaskan jawatan dan pertama kali dalam sejarah, banduan liwat akan menjadi Perdana Menteri Malaysia. Keep dreaming macai!!!





Terkini #KitaLawan - Nama KETUM Anwar Tak Laku, Nama Rosmah Jadi Sebutan

Posted: 06 Mar 2015 10:17 PM PST

Peserta-peserta #KitaLawan hari ini sememangnya bodoh tahap gaban. Mereka sudah tidak memainkan lagi nama KETUM Anwar Ibrahim. Nama tersebut sudah busuk meloyakan dan tidak menjadi sebutan lagi. Sebaliknya, keldai-keldai bodoh ini menggunakan nama isteri Perdana Menteri DS Rosmah Mansor.

Kenapa nama isteri Perdana Menteri dikaitkan? Siapa beliau? Menterikah? Ahli Parlimen kah? Atau Wakil Rakyat? Dia hendak berundur dari jawatan apa? Kalau bodoh dan baghal tu simpanlah untuk anak cucu sedikit.

BERSIH Panas Bontot - Hanya 41 Daripada 64 Representasi Bantahan Layak Untuk Siasatan Tempatan

Posted: 06 Mar 2015 07:02 PM PST

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) semalam telah selesai menjalankan sessi Siasatan Tempatan Kajian Persepadanan Semula Dewan Undangan Negeri (DUN) di Sarawak sebagaimana yang telah diperuntukkan di bawah Jadual 13, Perlembagaan Persekutuan. Siasatan tempatan ini telah mengambil masa 2 minggu bermula daripada 23 Februari dan berakhir semalam. 

Daripada 64 representasi bantahan daripada Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) dan sekumpulan orang ramai yang terdiri daripada 100 orang atau lebih nama mereka yang ada di dalam daftar pemilih, hanya 41 representasi bantahan yang memenuhi syarat-syarat di bawah undang-undang dan diterima oleh SPR untuk diterangkan dan diperjelaskan bantahan mereka.

Waaupun pihak pembangkang terutamanya parti PKR Sarawak dan NGO tidak berdaftar BERSIH cuba melenggah-lenggahkan prosedur siasatan tempatan ini dengan menggunakan mahkamah sebagai medium, namun mereka terpaksa akur bahawa SPR menjalankan tugas mereka berdasarkan undang-undang dan perlembagaan negara. SPR tidak berpihak kepada mana-mana parti politik dan SPR juga telus menjalankan amanah yang dipertanggungjawabkan di bahu mereka.

SPR dalam Kenyataan Media yang dikeluarkan amat berpuas hati dengan setiap representasi bantahan dan penjelasan yang dikemukakan oleh pihak pembantah semasa pendengaran diadakan. SPR akan meneliti setiap bantahan yang dikemukakan dan dan akan mempertimbangkan setiap bantahan yang diterima secara adil dan saksama selaras dengan undang-undang. Keputusan siasatan tempatan ini akan diumumkan semasa sessi pameran dan bantahan kali kedua menerusi akhbar-akhbar utama dan portal rasmi SPR.



Comments (0)