Selasa, 3 April 2012

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil


Pemuda Penggerak Perubahan

Posted: 02 Apr 2012 06:07 PM PDT

 Ucapan Ketua Pemuda PAS Kawasan Bukit Katil

Alhamdulillah, pada 1 april 2012, Dewan Pemuda PAS Kawasan Bukit Katil (DPPKBK) telah berjaya mengadakan Muktamar Tahunan dimana muktamar kali ini adalah muktamar kali ke 8.

Dengan memilih tema Pemuda Penggerak Perubahan, ia adalah satu bukti kesungguhan DPPKBK untuk memacu dan menggerakkan perubahan ke arah yang lebih baik khususnya di Parlimen Bukit Katil dan di Melaka amnya. Muktamar ini sekaligus menjadi satu penaik semangat kepada petugas-petugas untuk menghadapi PRU 13 yang dijangka pada bulan Jun nanti.

Muktamar ini telah dirasmikan oleh Ustaz Musa Mohd selaku Timbalan Ketua Pemuda PAS Melaka dan turut dihadiri oleh YDP PAS Kawasan BUkit Katil yang juga Timbalan Pesuruhjaya 3 PAS Melaka, Saudara Sofi Wahab.

 
 Perasmian oleh Ustaz Musa Mohd

Selain daripada sesi perbahasan dan muhasabah, muktamar kali ini turut memberi 2 anugerah khas kepada individu yang pernah memberi jasa dalam Pemuda PAS Bukit Katil iaitu Saudara Puhat selaku mantan Ketua Pemuda DPPKBK dan saudara Bahari selaku Mantan Pengerusi PASTI Kawasan Bukit Katil.

Antara Perwakilan yang memberi pandangan.

Muktamar ini juga turut dihiburkan dengan nyanyian daripada Band Boys di bawah DACS iaitu saudara Afiq. Mudahan-mudahan dengan sedikit usaha ini dapat memastikan kemenangan Islam di Kawasan Bukit Katil ini. InsyaAllah. TAKBIR..


Tiada ulasan:

Pengikut