Selasa, 28 Jun 2011

Barisan Nasional

Barisan Nasional


Dd i n b u n g a

Posted: 28 Jun 2011 07:13 AM PDT

Dd i n b u n g a


SAPE MUSYIDUL AM PAIH NI?????? NI A JIZ KE AMBIGAY

Posted: 27 Jun 2011 11:36 PM PDT


SIBUK MERATA - RATA PUAK - PUAK PAIH SAMA ADA PIMPINAN TERTINGGI MAHUPUN BALACI - BALACI BAWAHAN PAIH NAK HANTAR RAMAI - RAMAI BUDAK - BUDAK SURUHAN PAIH UNTUK SERTAI PERHIMPUNAN HARAM BERSIH.

YANG AKU HERAN YANG RAMAI SIBUK SANGAT MELAYU PAIH JE, YANG CINA DAPIG, YANG INDIA PKR COOL JE MACAM TAK ADA APA YANG BERLAKU, MEREKA SIBUK MENCARI MAKAN, KUKUHKAN EKONOMI POKET MASING - MASING.

ATAS ARAHAN AMBIGAY SEMUA MELAYU PAIH LITANG PUKANG, KELAM KABUT MENCARI ORANG UNTUK DIBAWA KE KL UNTUK BERHIMPUN ATAS JALAN.

ITU YANG TEMAN TANYA NI MUSYIDUL PAIH NI SAPE????, NI A JIZ KE ATAU AMBIGAY, MUNGKIN GAK AMBIGAY NI KETURUNAN BERSERBAN DAN DAHI BERTANDA KUT YANG PUAK - PUAK PAIH KELAM KABUT SANGAT, SEBAB ULAMAK PAIH PUN BERSERBAN, DAHI BERTANDA ITAM YANG BUAT PUAK - PUAK PAIH TAKSUB GILA.

MANA SUARA HADI AWANG, APA DAH JADI PRESIDEN PAIH SORANG NI, KALAU BETUL - BETUL TAK LARAT NAK JADI PRESIDEN SERAH JE JAWATAN TU KAT AMBIGAY, SEBAB UNTUK PERJUANGKAN NEGARA BERKEBAJIKAN TEMAN RASE AMBIGAY PUN MAMPU BUAT KECUALI LAH PAIH DULU, PERJUANGANNYA MEMBANGUN BERSAMA ISLE, HAK TU AMBIGAY AKAN TENTANG HABIS-HABISAN.

NASIHAT TEMAN PADA ANAK - ANAK MUDA YANG TERASUK DENGAN TIPU HELAH PAIH DAN AMBIGAY DAN A. SAMAT SAID TUA KEREPOT, MALAH AKAN ADA YANG MENIPU KONON NAK PERGI ROMBONGAN MELAWAT KLCC, PUTRAJAYA, PIKIOR LE MASAK - MASAK, TANYA DULU MAK BAPAK MASING - MASING, SEBABNYA KALAU JADI APA - APA KENA PANCUT AIR KENCING POLIS KE, KENA MAKAN TAPAK KAKI POLIS KE, KENA PENAMPOR JAPAN POLIS KE, MAK BAPAK AWAK JUGAK YANG SUSAH. AMBIGAY DAN PAIH LEPAS TANGAN HAHAHA, MEMANG NAK BAGI LAWYER FREE, TAPI TERUKNYA SEBELUM LAWYER SAMPAI HINGGA TURUN NAIK MAHKAMAH, TAK TIDOR MALAM YEOP. PIKIOR - PIKIOR LE.

BERSIH ITU KOTOR - DEWAN BAHASA KENA KAJI ISTILAH BERSIH SEMULA!!!!!

Politik Harian

Posted: 28 Jun 2011 03:42 AM PDT

Politik Harian


SMS Ugutan Bunuh KJ, Pemuda Umno Kepung PKR

Posted: 27 Jun 2011 07:34 PM PDT


Sekitar 800 anggota Pemuda Umno yang bermotosikal mengepung ibu pejabat PKR di sini lewat malam tadi, dilihat sebagai satu tindakan amaran menjelang Himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai ini, susulan SMS ugutan bunuh diterima ketua mereka Khairy Jamaluddin.

Mereka tiba di blok pejabat di Tropicana di sini, beberapa pintu dari balai polis, mendakwa ugutan bunuh diterima Khairy kelmarin, datang daripada parti pembangkang itu.

Parti komponen Pakatan Rakyat itu membantah dakwaan tersebut.

Ahli jawatankuasa Pemuda Umno Lokman Noor Adam mendakwa dia mengetuai kumpulan 800 ahlinya sekitar pukul 10.30 malam tadi, menghalang laluan di depan ibu pejabat PKR dengan membuat laungan kuat.

Kata beliau, tindakan ahli-ahli Pemuda Umno dari Selangor dan Kuala Lumpur adalah untuk menghantar "mesej yang jelas kepada PKR bahawa kami tidak takut dan kami bersedia untuk berhadapan dengan mereka lebih awal."

Khairy, yang kini berada di luar negara berkata, beliau menerima ugutan bunuh menerusi SMS kelmarin, meminta pihaknya membatalkan perhimpunan balas yang hendak diadakan menentang Himpunan Bersih 2.0.

Tindakan Pemuda Umno ini diadakan beberapa jam selepas wakil Bersih 2.0, Pemuda Umno dan Perkasa dipanggil polis berhubung perhimpunan mereka bulan depan.

Bagaimanapun Lokman memberitahu bahawa dia tidak mengugut PKR dengan kasar.

"Kami telah memberi arahan keras bukan nak bakar ibu pejabat mereka. Kami bukan macam mereka," katanya.

http://patriotmalaysia.blogspot.com/

Pemuda Umno PATRIOT Gegar Ibu Pejabat PKR!

Posted: 27 Jun 2011 09:01 AM PDT

Ribuan anak muda UMNO PATRIOT berjuang menentang PKR/Bersih di KL, Seremban dan Shah Alam....

Che Det

Posted: 28 Jun 2011 03:29 AM PDT

Che Det


THE CENTURY OF THE WORLD

Posted: 27 Jun 2011 06:30 PM PDT

** This article was written for a talk I was to give to a forum. I could not deliver it as I was sick. Maybe it would be of interest to some people.**

1. I do not know whether the 21st Century would be an Asian Century or not. But what is certain is that Asia would play a greater role in the political, economic and socio-cultural affairs of the world during the century.

2. The world has been Eurocentric almost as soon as the Europeans reached Asia via the Cape of Good Hope. This happened because of the aggressiveness of their culture, which ensured the supply of trade goods through force and conquest.

3. The conquered territories were ruled largely through the European system of Government. It became clear that their system was superior, so that the countries that remained free such as Japan, China, and Thailand adopted the system gradually.

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 28 Jun 2011 03:18 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Anwar "serang" wartawan lagi

Posted: 27 Jun 2011 07:01 PM PDT

Tak lama dahulu









Terbaru

bumiyang

Posted: 28 Jun 2011 03:17 AM PDT

PANEH MIANG

Posted: 28 Jun 2011 01:47 AM PDT

PANEH MIANG


Berita baik untuk PAS

Posted: 27 Jun 2011 08:59 PM PDT


PKR N9 akan menganjurkan GALA NITE yang bertempat di City Kingdom Ballroom, Seremban pada 19 Julai 2011 jam 8 malam.

Berbagai acara disediakan antaranya;

1. Persembahan Lawak Jenaka oleh bekas juri Raja Lawak iaitu Bob Lokman dan bekas peserta Raja Lawak bernama Leman. Confirm mereka berdua itu lebih lawak daripada Sepah. Juga penampilan khas kartunis Zunar yang akan membuat lawak bisu dengan menampalkan kartun-kartun ciptaannya di dinding ballroom. Baik punya...

2. Persembahan Muzik (bukan nasyid) dari China bersempena kecenderungan dan minat Ketua Umum PKR. Inilah masanya ahlul Pas nak ambil kesempatan mendengar muzik mala segar kerana di rumah masing-masing terpaksa berlakon layan nasyid kerana takut jika layan lagu genre lain nanti, jiran sebelah kata tak islamik pulak. Bila ada muzik, dah tentu ada tari menari. Inilah peluangnya ahlul Pas nak tunjuk bakat join Anwar yang sememangnya pakar menari, terutama menari atas katil hotel & spa.

3. Pertunjukan Fesyen (bukan muslimah) yang pasti akan membuatkan Pesuruhjaya Pas N9 yang baru iaitu YB Taufek (Paroi) meleleh air liur penuh nafsu kerana berpeluang melihat model-model wanita memperagakan pakaian mengikut alur tubuh. Pasti ahlul-ahlul Pas yang lain juga tidak sabar menyaksikan para model memperagakan pakaian sempena Gala Nite itu nanti. Tapi dinasihatkan kepada ahlul Pas yang akan hadir supaya jangan bawa isteri masing-masing ke majlis Gala Nite ni yo. Takut sok lopeh majlis kok kono leban kek bucu katil.

4. Cabutan Bertuah turut menyediakan pelbagai hadiah menarik iaitu CD percuma "Anwar vs China Doll", hamper berisi karipap dan kopi, seutas jam tangan berjenama Omega dalam simpanan Presiden PKR, set senaman bagi mengelakkan perut buncit, setiub KY Jelly, pakej bermalam di kedutaan Turki, sarung tangan Michael Jackson milik Presiden PKR; dan hadiah utama berupa seorang China Doll untuk dibawa pulang ke hotel beserta set kamera cctv.

Jadi kepada ahlul-ahlul Pas, jangan lupa dapatkan tiket Gala Nite daripada Skretariat PKR N9. Disebabkan tiada demonstrasi oleh ahlul Pas bagi membantah Gala Nite ini diadakan, maka bolehlah dikatakan Pas merestui hiburan ala PKR. Kalau UMNO atau BN yang anjurkan, dah tentu ahlul Pas akan turun berdemo tunjuk perasaan ya tak?

Oh lupo lak den, Pas sekarang kan dah buang perjuangan Islam dan sedang perjuangkan negara kebajikan. Jadi setakat Fesyen Show, Persembahan Lawak, Persembahan Muzik ni kocik punyo hal lah. Lagipun mesti Pok Nik akan keluar fatwa, PKR punya Gala Nite adalah halal bagi ahlul PAS melihat wanita memperagakan fesyen dan tubuh badan; serta tidak salah berhibur sekali-sekalo melayan muzik dan lawak. Arak pun mungkin akan disediakan penganjur untuk ahlul kafir harbi dari DAP dan PKR yang hadir pada malam gala tu nanti. So...apo ado hal.

Perjuangan adalah perlaksanaan kata-kata? He..he..he..

Taipingmali (tm)

Posted: 28 Jun 2011 01:39 AM PDT

Taipingmali (tm)


Johari Abdul Pun Kata Itu Anwar Ibrahim

Posted: 27 Jun 2011 09:09 PM PDT



Johari Abdul memang samdol....dulu dia buat cerita dia pun boleh jadi P. Ramle. dan dia upah nangoi siam makeup dia jadi P. Ramli. dan buka cerita pasai Filem Prof Nut, dan Gandhi,,,,,hari ini Samdoll betul2 bunuh diri....kantoi ..habis....apa pulak dia nak bohong kepada Anwar dan orang PKR?

Rally Jijik kena gertak dengan pemuda Patriot

Posted: 27 Jun 2011 05:52 PM PDT

Kita semua maklum bahawa pembangkang telah merancang satu rusuhan dan akan bermula 9 Julai depan.

Tujuan utama ialah menumbangkan sebuah kerajaan Demokrasi Raja berpelembagaan. Rakyat memilih kerajaan melalui pilihanraya 3 atau 5 tahun sekali.

2008 menyaksikan kejutan besar, di mana 5 negeri jatuh ke tangan pembangkang. Malah 2 PRK Parlimen juga jatuh kepada mereka iaitu Kuala Terengganu dan Sibu.

Jika SPR kotor, sudah tentu BN mengekalkan kerusi mereka. Begitu juga halnya dengan pemimpin BN yang kalah seperti Sammy Vellu, Dr Koh Soo Koon, Kavies dan ramai lagi orang-orang kuat BN yang tumbang.

Itu membuktikan sistem kita betul dan bersih. Pengundi Pos juga dipersoalkan tetapi BN pernah kalah dalam undi pos dan apa isunya tentang undi pos ini?

Bersabit dengan undi hantu, contohnya di Gombak. Azmin menang kerana undi hantu. Sebelum PRU 12, Azmin telah mendaftar ramai pengundi dengan menggunakan alamat yang sama. So , nak kata apa lagi? Anwar menang pun kerana pengundi hantu, di Permatang Pauh pihak BN mengesan pengundi DAP seramai 100 lebih telah menggunakan alamat yang sama. Ini terdesak semasa PRK Permatang Pasir yang mana Salleh Man menang dahulu.

Apa lagi isu? Ooh dakwat kekal. Kita di Malaysia pengundi tak sampai 20 juta rasanya ( sila rujuk SPR), ia berbeza dengan India atau lain-lain negara Afrika atau Amerika Latin.

Kita mempunyai sistem yang canggih. Rekod dan sistem pendaftaran pemilih dibuat secara terperinci dan maklumat dikemaskini dan dipamerkan untuk rujukan dan bantahan jika ada.

Jadi apa kejadahnya nak guna dakwat kekal? Pas dan Mat Sabu 121 tak tahu hukum Islam kah? Orang Islam haram bertatu apa lagi mewarnakan bahagian badan seperti kuku dan sebagainya.

Ish bodo sungguhlah Mat Sabu.

Berikut ialah insiden malam tadi;

Konvoi Pemuda UMNO seramai 800 buah motor yang telah mengegarkan Pejabat PKR telah memasuki Kuala Lumpur sebentar tadi! Sekor pun puak PKR senyap membisu manakala Shamsuliskandar telah mengarhkan amk selangor dan wilayah buat kerana pemuda UMNO menggangu pkr. Macam pondan lah AMK ni!

Ini baru pertama dan akan ada susulan nya lagi. Kita harap pihak PKR cuba cabar sekali lagi Pemuda UMNO. Kita nak lihat tahap Keberanian AMK dalam hal ini!

Syabas kepada Pemuda UMNO dan kalau boleh lepas ni kita kumpulkan lebih ramai lagi bagi memberi peringatan kepada mana mana pihak Pemuda UMNO pantang di Cabar!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

mStar Online : Tuduhan PSM Agen PKM Tidak Berasas - Aruchelvan

Posted: 27 Jun 2011 11:12 AM PDT

Pas Ipoh Boddoooo

Posted: 27 Jun 2011 09:56 AM PDT

SPR tidak belah mana-mana parti politik

Posted: 27 Jun 2011 09:49 AM PDT

kenapa dakwat kekal tidak digunakan

Posted: 27 Jun 2011 09:42 AM PDT

Video Penjelasan Peristiwa Batu Buruk 8 Sept 2007 1

Posted: 27 Jun 2011 09:02 AM PDT

Di manakah Islam PAS? FINAL

Posted: 27 Jun 2011 08:41 AM PDT

Fw: PSM HIDUPKAN FAHAMAN KOMUNIS

Posted: 27 Jun 2011 06:55 AM PDT

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


From: othman mohamed <othmanmohamed6667@gmail.com>
Date: Mon, 27 Jun 2011 21:25:53 +0800
To: <taipingmali@gmail.com>; <norlizaizul@gmail.com>; <rosezie2003@yahoo.com>; <tapakukuhiring@gmail.com>
Cc: <othmanmohamed6667@gmail.com>
Subject: PSM HIDUPKAN FAHAMAN KOMUNIS

           Psm hidupkan fahaman komunis kenyataan Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang (Sinar Harian 27 Jun) bahawa Aktivis Parti Sosialis Malaysia cuba menghidupkan fahaman kumunis amat mengejutkan, Terima kaseh kami kepada Polis Pulau Pinang kerana bertindak cepat menghidu angkara mereka yang tidak bertangung jawab. Perkara ini semua terbongkar apabila Pihak Polis berjaya menahan Aktivis terlibat diplaza tol sungai dua, turut ditahan ahli parlimen sungai siput dan 30 orang pengikutnya.

           Semasa ditahan Pihak Polis telah menemui pelbagai barangan dari Aktivis terbabit yang dilihat mempunyai kaitan dengan fahaman Parti Komunis Malaya (PKM) antaranya Risalah dan baju T tertulis nama Chin Peng, Rashid Maidin dan lain-lain nama yang ada kaitan dengan PKM. Jadi disini nampaknya Perjuangan Komunis masih lagi hidup segar dibumi Malaysia ini walau pun Komunis kononnya telah meletakan senjatanya pada tahun 1989 tetapi mereka ini tidak meletakan perjuangan mereka.

        Kepada Pihak Keselamatan kami berharap siasatan terperinci terhadap Ahli Parlimen Sungai Siput perlu dibuat dengan teperinci dan siapa dibelakang beliau yang cuba menghidupkan semula Perjuangan Komunis yang telah diharamkan oleh Kerajaan Malaysia.walau apa cara sekali pun siasatan ini perlu disegerakan jika ada bukti mereka yang terlibat hendaklah ditahan dibawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA)

         Kepada rakyat Malaysia mohon berhati-hati untuk menyokong mana-mana Pertubuhan yang boleh memudaratkan atau mengancam Keselamatan Negara sayogia diingatkan kemana kita akan pergi kalau terjadi sesuatu yang tidak diingini kepada Negara kita ini, Munkin orang lain mereka boleh kenegara asal mereka tapi kita mati atau hidup tetap di bumi Malaysia ini, Sedarlah sebelum terlambat kiranya kita ikut kata hati kita akan mati, Kalau kita ikut nafsu kita akan lesu dan kalau kita ikut rasa kita akan BINASA  

           

           

Lagi bantahan rally Jijik 2.0

Posted: 27 Jun 2011 05:24 AM PDT

Esok hari Selasa (28 Jun, 2011) jam 4petang diBalai Polis Batu 6 Gombak.

Ratusan ahli Pertubuhan Silat Lincah Malaysia dijangka membuat laporan polis anti-Bersih!

Ambiga terus menjadi rakyat yang kurang ajar dan cuba mencabar undang-undang negara.

Tindakannya juga bertentangan dengan sistem demokrasi berparlimen dan lebih penting ialah Ambiga cuba menentang DYMM YDP Agong.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

HERO KECIK

Posted: 28 Jun 2011 01:38 AM PDT

HERO KECIK


Pembekal Baju BERSIH Masyukkkkk

Posted: 27 Jun 2011 01:10 AM PDT






PAS marah apabila tindakan polis halang penjualan baju BERSIH. Kalau tak jual baju tak dapat la untung. Jual baju BERSIH boleh buat duit. Ingat senang ke nak cari duit musim-musim nie.


Adakan perhimpunan BERSIH, Jual baju, topi, mafla ker hapa ker dapat duit wooo. Dah print banyak2 tapi tak boleh jual... Marahla pembekal. Siapa pembekal tu..


Dengar2 Adik kepada mat Sabu yang supply baju tu. kalau kedah pelbekalnya adik Mat Sabu. Betul ker? Kalau adik Mat Sabu jer pembekalnya memang masyukkk la. Orang lain tak leg supply ker.


Kalau di kelantan siapa plak yang supply baju tu. Dah ada kaki ker yang nak supply. KL ker selangor ker ada yang tukang supply ker...


Senang puak2 PAS buat duit.. Bukan sahaja ceramah minta duit... Buat perhimpunan Haram buat duit dengan jual Baju...


PAS tak nak jual ker Nik Ajis.. Ada yang Berani Nak Beli....

SMS Ugut BUNUH.. Sudah Lapuk

Posted: 27 Jun 2011 12:56 AM PDT

kelakar bila ramai yang menganggap SMS yang diterima oleh Ambiga tidak menjadi isu hangat dan tidak dibualkan oleh orang ramai. SMS bunuh yang dilaporkan diterima oleh Ambiga itu tidak menjadi isu.

Bagi Ambiga isu dia terima SMS ugutan Bunuh tersebut boleh membangkitkan kemarahan dan menaikkan semangat rakyat untuk join BERSIH. Hakikatnya isu SMS tidak menjadi hangat dan hanya menjadi lawak jenaka.

Malaysia masih lagi aman dan rakyatnya rasional memikirkan mana yang Bersih dan yang mana Kotor. Yang kotor tu orang ynag tak ada kerja datang perhimpunan haram yang menyusahkan orang ramai. itu yang kotor.

Lepas ini apa lagi yang nak dimainkan oleh penganjur. Sudah sampai masanya kerajaan menggunakan ISA dalam mengekalkan keamanan negara. Jangan sampai rakyat menganggap kerajaan takut untuk menggunakan undang2 demi keselamatan dan keharmonian negara.

PAPA GOMO

Posted: 28 Jun 2011 01:17 AM PDT

PAPA GOMO


Video Ekslusif 18 SX - Johari Abdul Akui Pelaku Video Seks Adalah Dato Seri Anwar Ibrahim

Posted: 27 Jun 2011 07:00 PM PDT


Dato Johari Abdul PKR






Video di atas adalah rakaman Asli dan ianya adalah Tulen 100%. Datuk Johari Abdul di persilakan untuk SAMAN Tan Sri Rahim, Dato Eskay dan Dato Shuib jika ianya bukan rakaman yang asli dan Sohih.

Rakyat harus sedar bahawa ini lah Politik yang di amalkan oleh pemimpin Pakatan Rakyat yang mana walaupun kebenaran sudah di depan mata dan turut di akui namun apabila kerana wang ringgit maka Kebenaran yang sewajarnya di perjelaskan kepada Rakyat di Tutup.

Ingatlah semua bahawa waktu rakaman Video Seks Dato Seri Anwar Ibrahim di pertontonkan beliau Dato Johari Abdul telah mengakui pelakon di dalam Video Seks tersebut adalah Dato Seri Anwar Ibrahim.

Namun demikian apabila merasakan WANG yang menjadi keperluannya maka Dato Johari Abdul telah menuntut dari Dato Eskay Wang Tunai sebanyak Rm1 Juta ringgit dan meminta agar di sediakan Wang RM 1 Juta bagi setiap orang yang akan keluar dari PKR setelah menonton Video Seks tersebut.



"Datuk Johari Abdul meminta wang pendahuluan sejumlah RM100,000 sebagai "pelincir" untuk membawa lebih ramai ahli parlimen Pakatan Rakyat menonton video itu", kata Datuk Shazryl EskayAbdullah

Datuk Johari Abdul membuat permintaan itu selepas berpuashati apabila menonton video kontroversi itu. Beliau tidak dapa mengadakan wang itu dengan kadar segera tetapi mengaku telah memberikannya separuh daripada jumlah itu.


Keesokkan harinya Datuk Johari membawa lima lagi MP PKR untuk menonton video seks Anwar itu, mereka adalah Lima dari MP PKR itu ialah Datuk Kamarul Baharin Abbas (Teluk Kemang), Rashid Din (Merbok), Azan Ismail (Indera Mahkota), Amran Ab Ghani (Tanah Merah) dan Abdullah Sani (Kuala Langat).

Selepas itu Datuk Johari meminta sejumlah RM 1 juta seorang daripada Datuk Shazryl dengan jumlah semua RM 7 Juta semuanya. "Bila (permintaan sebegini) ini berlaku, kita pun buat keputusan tolak (permintaan Johari)," kata seorang lagi anggota Datuk T - bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik."

Petikan Akhbar




Tak lupa juga mengenai JAM OMEGA yang Anwar Ibrahim kata ada dalam simpanannya. Dalam Video sudah jelas bahawa Jam Omega milik Anwar Ibrahim berada dalam simpanan Dato Eskay yang kini telah di serahkan kepada pihak Polis.

Mohon Kak Wan untuk membuktikan bahawa jam Tangan Omega yang di tunjukkan di dalam Video itu adalah Palsu dan hanya Jam Murah yang di beli Dato Eskay di Chow Kitt. Kami juga minta Dato Johari Abdul Jawap kepada Rakyat Malaysia apakah Video yang di pertontonkan ini PALSU.




Psssttt...Allah maha besar, tutup macam mana pun pasti akan kantoi punya.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Melayu 13 Mei Sahaja Tahu Apa Itu Demonstrasi Jalanan

Posted: 27 Jun 2011 06:30 AM PDT


Sapu Melayu

Melayu yang pernah hidup di zaman 13 Mei sahaja yang sedar betapa pentingnya larangan keatas demonstrasi jalanan.

Kalau nak tahu 13 Mei bermula dari demonstrasi jalanan. Dalam demontrasi mereka angkat penyapu nak sapu orang Melayu. Melayu sekarang tidak merasa bagaimana rasa terhina nya nak kena penyapu. Melayu yang pernah alami 13 Mei sahaja lah yang sedar betapa penting memelihara ketuanan Melayu.

Melayu yang pernah alami 13 Mei sahaja lah yang sedar betapa penting memelihara KeSultanan Melayu. Melayu yang pernah alami 13 Mei sahaja lah yang sedar betapa penting nya Melayu bersatu. Melayu generasi selepas era 13 Mei tidak hendak ambil tahu. Kalau di sebut 13 Mei pun mereka kata entah apa benda tu. Kalau tahu pun buat buat tak tahu. Ada juga Melayu yang dah tahu

Sama juga buat buat tak tahu Kerana telah di brainwash pemimpin pengkhianat Melayu. Mereka tak hargai apa itu hak Melayu sedangkan mereka Melayu. Mereka kata tak perlu bela Melayu sedangkan mereka Melayu. Mereka kata Melayu bodoh sedangkan mereka Melayu. Emak, bapa, datuk, nenek mereka pun Melayu.

Ini Melayu tak sedar diri yang dia tu Melayu. Yang sedia menggadai hak Melayu. Terikut ikut dengan kata nista pemimpin mereka yang Melayu. Mereka kata kena bela Bangsa Malaysia yang di sebut Malaysian Malaysia. Mereka tak tahu apa agenda di sebalik Malaysian Malaysia.

Mereka kata kalau bela Melayu aje itu perkauman nama nya. Mereka tak sedar mereka tertipu. Ada Melayu yang mengaku pembela agama berkata, bela Islam aje, di situ tak ada perkauman. Mereka lupa Islam di negeri Melayu di hidupkan oleh bangsa Melayu. Melayu hilang Islam pun lesu.

Wahai anak anak Melayu zaman sekarang kamu mabuk dengan politik ikut ikutan. Kamu tak kenal intan permata. Kaca kamu genggam kuat kuat, mati mati kamu katakan intan berlian permata. Dek kerana dah terlalu mabuk terkena air hasutan. Dari pemimpin Melayu derhaka jahanam yang hasad dan gila kuasa.


Salaam & Regards
Amri el Wahab


Psssttt...Tu pun masih ramai lagi Melayu bangang yang lupa sejarah perjuangan.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sahabat-Gunung

Posted: 28 Jun 2011 01:08 AM PDT

Sahabat-Gunung


Patriot Akan Ambil Tindakan ‘Pihak Ketiga’ Yang Menyamar Untuk Timbulkan Provokasi

Posted: 27 Jun 2011 04:03 AM PDT

Kuala Lumpur, 27 Jun- Kita memang dah jangka, ada wujud kumpulan-kumpulan tertentu yang akan berpakaian seakan-akan penyokong Patriot pada 9 Julai ini demi untuk membuat kucar-kacir dan provokasi yang bertujuan untuk memburukkan nama kumpulan Patriot.

Wakil Kumpulan Patriot, Rizalman Mokhtar berkata, Patriot sudah mendapat maklumat bahawa ada pihak-pihak yang tidak bersama kita, yang mungkin akan memakai baju merah atau memakai baju perhimpunan Patriot yang mungkin mereka ini akan mencetuskan tindakan yang melanggar undang-undang atau batasan dan akhirnya, Pemuda UMNO akan dituduh.

"Jadi di peringkat Pemuda, kita akan pastikan bahawa peserta-peserta kita adalah di kalangan ahli-ahli kita yang kita kenali. Insya-Allah, kita berkeyakinan penuh, kita akan kenal ahli-ahli dan rakan-rakan yang akan bersama dengan kita dalam himpunan Patriot," ujarnya selepas membuat permohonan secara rasmi untuk mengadakan Himpunan Patriot di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi, sebentar tadi.

Dalam masa yang sama, Pergerakan Pemuda akan mengambil tindakan keras termasuk melaporkan kepada pihak berkuasa jika terdapat mana-mana individu yang menyamar sebagai ahli perhimpunan Patriot yang bertujuan membuat provokasi dan suasana tidak tenteram. Ia penting agar nama baik Pemuda UMNO tidak tercemar dengan tindakan mereka yang tidak bertanggungjawab ini.

Terdahulu ketika bercakap kepada media, Rizalman memaklumkan bahawa Pergerakan Pemuda UMNO hari ini telah membuat permohonan rasmi untuk mengadakan Himpunan Patriot pada 9 Julai ini.

"Kita di peringkat Pemuda UMNO, kita tidak mahu dikatakan membuat perhimpunan haram pada hari tersebut maka kita membuat permohonan rasmi hari ini, namun permohonan kami masih dalam proses pertimbangan.

Namun dalam masa yang sama, jika permohonan tidak diluluskan, kami tetap akan mengadakan perhimpunan ini dan ianya banyak bergantung kepada penganjur perhimpunan Bersih. Jika perhimpunan Bersih diteruskan, kita akan teruskan juga Himpunan Patriot ini," ujarnya yang juga Ketua Pemuda UMNO Bahagian Bandar Tun Razak.

Panglima Perang Cyber

Posted: 27 Jun 2011 11:51 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Blogger Sayuti Omar : Nik Aziz & Exco PAS Kelantan Tidak Akan Sertai Demonstrasi BERSIH AMBIGA !!!

Posted: 27 Jun 2011 11:08 AM PDT





Tulis Sayuti Omar di blog beliau :


Nik Aziz Ke Makam Bukhari, Termizi Sebelum Ke Makam Rasulullah 

ESOK Tok Guruku Nik Abdul Aziz Nik Mat bersama rombongan akan berlepas ke Uzbekistan jam 11:00 di Lapangan Terbangan KLIA Kuala Lumpur. Beliau dan rombongan akan berlepas dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra Pengkalan Chepa jam 6:30 pagi.

Lawatan beliau ke negeri bekas jajahan Russia itu dalam rangka menziarahi makam Imam Bukhari dan Imam Termizi yang terletak di negara berkenaan. Imam Bukhari dan Imam Termizi adalah antara perawi hadith yang terkenal dan tergolong dalam hadith-hadith sahih.

Beberapa orang wakil rakyat mengikuti rombongan berkenaan antara mereka ialah Adun Limbongan, Drs Zainudin Awah Hamat, Adun Meranti Nasaruddin Daud yang juga Speaker Dun Kelantan, Adun Kemumin Mohd Amar Nik Abdullah yang juga Exco kerajaan Kelantan dan Adun Lanas, Abdullah Yaacob.

Rombongan Tok Guru dijangka akan berada di Uzbekistan selama dua hari sebelum berlepas ke Dubai untuk menujuk ke Madinah. Selepas mengerjakan umrah rombongan dijangka akan pulang pada 10 Julai sehari selepas himpunan Bersih. Ini bermakna Tok Guru Nik Aziz tidak akan menyertai himpunan Bersih.

Kepada Tok Guru dan rombongan diucapkan selamat berangkatan dan selamat pulang dan jangan lupakan sampai salam hamba kepada kedua imam besar itu dan juga Muhamamd Rasulullah. [ttdi.kl. 2:00 pm 27/06/11]











Panglima : terima kasih atas kesudian Nik Aziz  dan Exco Negeri untuk tidak sertai BERSIH !








Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2011. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

oyabun

Posted: 27 Jun 2011 11:28 PM PDT

oyabun


Panas..!!! Pengakuan dan penafian oleh Johari Abdul, pelaku dalam video seks itu adalah Omegay!

Posted: 27 Jun 2011 08:33 PM PDT



Kita tengok aksi bersahaja Johari Abdul apabila dijemput oleh Trio-Dato T untuk melihat adengan seks yang dilakukan oleh 'pemimpin pujaan' beliau. Tanpa disedari Johari Abdul turut tidak mengetahui perbualan beliau turut dirakamkan oleh Trio Dato T!

'It's Not About Anwar, It's About The Scene'! ... Gurauan beliau disambut gelak ketawa Trio Dato T.

Dato Eskay sempat menunjukkan Jam Tangan Omega Anwar Ibrahim kepadanya.

Selang beberapa lama selepas itu, di buat pula penafian yang mengatakan bahawa pelaku dalam video panas itu bukanlah Anwar Ibrahim? Rupanya selama ini Johari Abdul cuba menjadi penjilat setia Anwar Ibrahim demi mengekalkan jawatan dalam PKR!



Memang ada kebenaran seperti yang dikatakan oleh Dato Eskay, Johari Abdul meminta RM 1 Juta sebagai 'Ransom Money'! Aduh! Malunya! Johari Abdul yang telah membuat dokumentari mempertahan Anwar Ibrahim sebenarnya mengaku pelakon itu ialah Anwar Ibrahim! MALU!..mana nak letak muka Brother Jo..!!!

Wasabi Oyabun..

Sampai bila Anwar Omegay mahu berbohong?

Posted: 27 Jun 2011 12:46 AM PDT

Bukti paling penting isu rakaman video seks ketua pembangkang, Anwar Ibrahim sudah masuk ke mahkamah kelmarin. Dua pakar dari Amerika Syarikat (AS) mengesahkan bahawa video tersebut adalah tulen dan pelakunya 99.9 peratus serupa dengan Anwar.

Terbukti, tiada sebarang tampering (diubah-ubah) dan super impose (pertindihan gambar).

Perkara itu terkandung dalam fakta kes di Mahkamah Majistret selepas trio 'Datuk T', Shazryl Eskay, Shuib Lazim dan Abdul Rahim Thamby Chik mengakui bersalah tuduhan menayangkan secara terbuka video tersebut Mac lalu.

Dalam reaksi segera, pihak Anwar dan PKR, kemudian mengeluarkan kenyataan menafikan bahawa orang dalam video itu bukan beliau. Semuanya sudah boleh jangka. Memang ada segelintir manusia sanggup melakukan apa sahaja untuk menyelamatkan diri. Penafian dan pembohongan sudah menjadi pakaian hidup golongan itu.

Kalau bukan Anwar, apakah itu 'hantunya' atau kembar seperti dalam kisah filem? Dalam zaman serba moden, masih ada pemimpin yang mahu berbohong walaupun bukti sudah kukuh. Kalau di negara lain, pembohongan sebegini tidak mungkin terjadi. Jika berlaku sekalipun, ia tidak bertahan lama sebagaimana yang terdedah dalam beberapa skandal baru-baru ini.

Di Turki, enam pemimpin pembangkang letak jawatan selepas skandal video seks mereka terdedah. Banyak lagi tokoh di serata dunia yang ambil prinsip kebertanggungjawaban selepas skandal terbongkar. Yang bukti masih samar-samar juga berani mengaku dan berundur sama ada mereka dari agama Islam mahupun Kristian. Malah para penyokong dan sekutu mereka sendiri akan beri tekanan supaya meletakkan jawatan demi menjaga imej parti dan organisasi. Nilai moral tetap dijunjung dan mengatasi kepentingan politik.

Tetapi di Malaysia, ketua pembangkang sendiri berjaya main silap mata dan sedihnya, ramai yang terpedaya. Apa jenis pembangkang yang kita ada pun, kita tak tahu. Lekeh selekeh-lekehnya. Memalukan imej negara, umat Islam dan warga dunia. Mana ada di pelosok dunia, ketua pembangkang yang terlibat dua kali kes liwat, skandal seks bersama pelacur dan menipu terang-terang, boleh terus memimpin parti dan pakatan pembangkang tanpa rasa malu dan bersalah.

Bayangkan kalau ditakdirkan Anwar menjadi Perdana Menteri, lingkup negara dan rosak masyarakat. Beliau boleh buat apa sahaja. Ulas panjang pun, buang masa. Kita hanya mampu berdoa agar Allah memberikan petunjuk dan penyelesaiannya. Selicik-licik manusia dan sehebat mana tipu daya serta hipokrasi, tidak mampu menghadapi ketentuan-Nya. Wallahuallam.

Wasabi Oyabun..

My Longest Yard

Posted: 27 Jun 2011 11:24 PM PDT

My Longest Yard


Depan boss cakap lain, belakang boss cakap lain. Last2 Johari kantoi!

Posted: 27 Jun 2011 11:05 PM PDT

Apa nak dikato !

Johari Abdul Aziz sudah terkantoi gila babi.

Depan boss cakap lain, belakang boss cakap lain.

Malu semalu-malunya. Mana nak letak muka.

Masa sidang media di pejabat PKR, hang punya cerita banyak sedap. Terangguk-angguk kepala Saifudin Nasution.

Perut tak sama la..punggung tak berisi la..berlakon jadi P. Ramlee la...

Apa nak dikato !

Sepandai-pandai Johari Abdul Aziz melompat, akhirnya jatuh tergolek jua. Hehe

Video bawah : Sidang media di pejabat PKR bulan Mac 2011




Video bawah : Aksi sebenar Johari Abdul Aziz. Kami pasti video penuh akan menyusul kemudian.



Buat apa la nak bakar pejabat PKR yang dilelong tu..wakaka!

Posted: 27 Jun 2011 08:13 PM PDT


Siapa yang nak bakar pejabat PKR?
Jangan-jangan orang PKR sendiri yang buat cerita.

Jika betul PATRIOT ancam nak bakar, mana api, mana gasolin?
Tipikal PKR. Cakap semberono. Bila mintak bukti, PKR sukar konar baring 'belakang'.

Siapa yang mula kerja ugut mengugut?
Siapa yang keluarkan kenyataan nak gulingkan kerajaan di jalanraya?
Cakap jangan sebarang cakap.

Lokman Adam sendiri menafikan tuduhan PKR.
Baca SINI.



DAP fokus BERSHIT. Mereka buat-buat lupa mengenai Laporan Suruhanjaya Diraja Teoh Beng Hock?

Posted: 27 Jun 2011 02:14 AM PDT

Pada 22 Jun 2011, Suruhanjaya Diraja(RCI) yang menyiasat kematian Teoh Beng Hock telah menyerahkan laporan setebal 124 halaman kepada Yang Di Pertuan Agong di Istana Negara.
Berita mengenai penyerahan laporan ini turut dimuatkan dalam portal Malaysiakini. Disini, kami tabik dengan RCI kes Teoh kerana efisian dalam melaksanakan tugas. Cepat dan pantas.



Namun, apa yang berlaku sekarang amatlah luar biasa dan jarang-jarang berlaku. Adakah anda semua perasan, mengapa DAP menjadi bisu dan tidak bersuara langsung mengenai RCI Teoh Beng Hock?

Kenapa DAP senyap? Biasanya merekalah juara membela Teoh Beng Hock. Mengapa DAP tidak bersuara dan mendesak supaya laporan RCI ini didedahkan kepada umum?

Kami tak terkejut jika DAP menyalak hingga meleleh air liurnya, tapi kami amat terkejut beruk kenapa DAP tiba-tiba jadi kelu dan bisu.

Ketika RCI dijalankan, peguam SPRM telah mendedahkan rahsia besar DAP. Klik SINI.


Sekarang, DAP dilihat menyibukkan diri dengan BERSHIT. Mungkinkah BERSHIT digunakan untuk mengalih perhatian rakyat daripada RCI Teoh Beng Hock?

Segalanya mungkin!

The Unspinners

Posted: 27 Jun 2011 11:21 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 27 Jun 2011 11:20 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


Ambiga Cakap Berpusing-pusing!

Posted: 27 Jun 2011 10:37 PM PDT

Jika diteliti, Ambiga menggunakan kepakarannya sebagai seorang peguam untuk memutar belitkan kenyataan.

 Memang benar perhimpunan haram pada 9 Julai tidak ditaja oleh badan luar. Tetapi kewujudan BERSIH sebenarnya bermula oleh NGO-NGO luar yang dilaporkan oleh Utusan.

Kalau tak percaya, mungkin gambar ini boleh menjadi bukti betapa pembelitnya orang yang bernama AMBIGA ini.



Sudah terang lagi bersuluh. Apakah maksud ELECTORAL REFORM kalau bukan perhimpunan haram pada tahun 2008?

Murahnya maruah Melayu PAS. Dengan hanya USD125,000 jiwa mereka telah dibeli oleh pihak asing.

Bagi puak-puak lebai PAS, maruah bukan taruhan tetapi kuasa di depan mata yang jadi igauan.

Mereka tidak kisah jika agenda murtad berleluasa, janji mereka dapat Putrajaya.

Alahai Lebai PAS. Jika kalimah Allah pun anda sanggup gadaikan, apa la sangat dengan maruah.

*PAS memang parti tak bermaruah!

GEMPAR! Pembangkang Kena Kejar Dengan Pengundi Hantu!

Posted: 27 Jun 2011 08:49 PM PDT


Padan muka pembangkang.

Suka hati tuduh rakyat Malaysia sebagai pengundi hantu.

Kan dah kena tuntut duit.

Ini adalah salah satu sebab kenapa BERSIH tak perlu dibuat. Mana ada pengundi hantu.

Agaknya Mak Lampir PKR lari tak kalau kena tuntut duit dengan 'hantu-hantu' ni? Kalau 10 orang dah RM2000. Kalau 150 orang.....RM30,000!

*Gambar dari blog Semut Hitam.

Poster untuk edaran sesiapa yang berminat.

Mari Gelak HAHAHA: JO BEDUL Caught On Camera!

Posted: 27 Jun 2011 08:01 PM PDT

Gelak sakan noo?!

 

Flashback pembohongan beliau

 

Pendedahan ADUN Lunas, Kedah pasal JO BEDUL:

"Jangan harap dapat jumpa Anwar kalo tak dapat tembusi JOHARI ABDUL, Saifuddin Nasution, Tan Boon Chai, Sivarasa, Tian Chua, Azmin Ali, Gobalakrishnan..."

Kisah Benar : Wardina Ditipu Oleh PKR!

Posted: 27 Jun 2011 06:50 PM PDT



Beberapa hari ini teruk juga Wardina dihentam kerana 'dilihat' memberi sokongan kepada BERSIH dan PKR.

Bukan salah blogger BN kerana menyerang kerana cerita ini dihebahkan oleh blogger pembangkang terlebih dahulu. Mereka buat seolah-olah Wardina telah menyokong mereka.

Kepada sesiapa yang belum tahu cerita sebenar daripada Wardina sendiri, mungkin informasi ini dapat membantu.

Salaam,
27/6/2011

Di dalam masa yang saya sangat sibuk dan tak menang tangan memenuhi segala permintaan, pelawaan dan undangan berbagai pihak yang mahu saya turut serta dalam program mereka... saya cuba juga sedaya upaya, sambil-sambil perlu menyiapkan tugasan, bekerja, menjaga anak-anak yang memerlukan perhatian....saya masih cuba untuk turun padang dalam apa jua acara yang baik dan berguna untuk memberi kesedaran dan mengajak orang berjuang ntuk 'kebaikan'... Di sambil memberi inspirasi saya juga selalu mendapat inspirasi tatkala berjumpa dengan orang ramai. Ianya seolah-olah satu medan di mana setiap kali habis selesai program, saya berjanji pada diri supaya lebih baik lagi...menjadi orang yang lebih baik lagi.... I just love meeting people....

Mesej saya mudah..mari kita makmurkan dunia ini supaya ianya lebih baik..kerana kita ini Khalifah di muka bumi ini...tapi dalam masa yang sama kita ini juga 'hamba'.. Menarik bukan? Kita "Tuan" tapi kita juga "hamba"..2 ekstrim yang berbeza....tahukah kita, bahawa kita ini hidup di muka bumi ciptaan Allah ini setelah mendapat 'bantahan' dari para malaikat? Bukan iblis je tak senang hati apabila manusia diciptakan...

My Question is - Dengan adanya kita dimuka bumi ini ADAKAH DUNIA INI LEBIH BAIK? Is this world a better place with me around?? What have I done to make this world a better place? Ambil masa untuk menjawab soalan saya ini...

"Dan janganlah kamu berbuat kerosakan di muka bumi setelah Allah menjadikannya (makmur/teratur) dengan sebaik-baiknya. Yang demikian itu lebih baik bagi kamu jika kamu orang-orang yang beriman" Al-A'raf ayat 85

Tidak mahu saya menjadi antara orang yang membuat kerosakan.... Sekali lagi saya tegaskan kebergantungan kita bukan kepada orang tapi pada Allah. Saya yakin dan percaya kepada Allah. Kerana tujuan kita orang Islam sudah jelas.....

Untuk bertasbih beribadat memuji Allah.... Az-Zariat 56#"Aku tidak menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepada-Ku"

Kalau kita tidak menyembah Allah maka kita tidaklah layak hidup di muka bumi ini. Sudah berapa tahun kita hidup? Jantung kita tidak berhenti berdegup sejak dari usia kita 5 minggu dalam kandungan...Bersyukurlah...Pujilah Dia yang memberi air dan udara serta degupan jantung itu kepada kita......Tapi...INGATLAH! -

Beribadah itu juga bukan hanya di masjid....

Oleh kerana inilah saya menambil dan menggalas tanggungjwab ini melakukan apa yang boleh untuk menyebar mesej "kebaikan" di mana sahaja.... Saya sedar di mana saya di mata masyarakat...saya mempunyai pengaruh yang tersendiri... dan apa yang saya lakukan dan katakan mempunyai kesan yang tersendiri khususnya buat peminat-peminat saya.

Saya tidak pula mahu mencari musuh dan tidak mahu pula melakukan kerosakan....saya merasakan setiap manusia itu sama di sisi Allah dan yang membezakan kita cumalah TAQWA kita...

Oleh kerana ini saya tidak pernah pilih bulu - tidak pernah memilih-milih dengan siapa saya berkawan dan bergaul... asalkan mesejnya baik saya pergi.Asalkan orang itu baik saya menyambut persahabatan. Malah kalau tidak baik sekalipun saya tetap berkawan. Akan tetapi saya melihat ketidakmatangan kita di Malaysia ini terserlah apabila tiap kali saya (atau sesiapa sahaja) duduk semeja atau berjumpa mahupun berkawan dengan mereka dari 'ideologi' yang berbeza...

Saya pernah dihentam kerana berjumpa dengan Tuan Guru Nik Aziz...kini sekali lagi saya menjadi bahan tomahan apabila saya duduk semeja dengan YB Azmin Ali...

Soalan pertama saya. Salahkah? Ini adalah negara bebas di mana saya mempunyai hak duduk berbincang dengan sesiapa sahaja... Berbagai "versi" kini tersebar di internet. Hakikatnya mereka yang menulis ini semua memanglah menampakkan ketidakmatanagan dan memperihatkan rendahnya mentaliti dan cara pemikiran mereka. Saya terpanggil untuk menceritakan hal yang sebenar supaya anda boleh mendengar dari mulut saya sendiri. Tiada seorang pun "blogger" media baru itu menghubungi saya bertanyakan kisah sebenar. Bahasa dan cara mereka menulis mengerikan saya. Amat parah sekali jiwa mereka. Jika mereka ini mewakili UMNO dan BN, saya mengharapkan ada diantara pihak atasan "menegur" anak buah mereka ini....

Saya telah dipanggil oleh YB Nik Nazmi untuk turut serta bersama dalam Karnival Mesra Rakyat bersama dgn Uthaya Sankar, Safee Sali dan ramai lagi pada pagi Sabtu tersebut. Saya yakin tiada agenda politik dalam program ini maka saya bersetuju. Saya diminta memberi MOTIVASI KEIBUBAPAAN (satu bidang yang memang dekat dengan hati saya)
Akan tetapi saya tidak dapat hadirkan diri pada pagi tersebut kerana hal yang tidak dapat dielakkan, maka disuruh oleh YB untuk hadir pada majlis penutupan pada waktu malam pula. Saya bertanya apa sebenarnya program malam itu. Perlukah saya hadir? Kerana seikhlasnya saya sudah teramat penat kerana baru lepas pulang dari satu lagi program di SIRIM Shah ALam bersama 400 wanita dan remaja perempuan. YB menegaskan bahawa ramai menantikan kehadiran saya. He insisted me to come.

Tiada siapa memberitahu saya apa agenda malam itu.Walaupun berkali-kali saya bertanya. Saya dibawa ke restoran untuk makan malam. Kemudian saya diberitahu YB Azmin sudah sampai. Saya tidak pula tahu, kerana tiada siapa memaklumkan kepada saya. YB Azmin bukanlah seorang penjenayah dan saya bukanlah seorang yang biadap.Kami berbual dan ini kali pertama saya berbual dengan beliau. Saya berjumpa dengan ramai orang...janganlah begitu jumud dalam pemikiran. Bagaimana pula gambar saya dengan Datin Seri Rosmah Mansur? Ada yang nak tolong sebarkan?

Saya sedar implikasinya sekiranya saya kelihatan duduk semeja dengan beliau. Tetapi saya merasakan bahawa amat perlu untuk kita tidak berfikiran sempit dan menghormati hak saya atau sesiapa sahaja untuk bertemu dan berbincang denagn sesiapa pun! Saya tidak melakukan kesalahan.

Saya dijemput berucap untuk memberi motivasi kepada penduduk di situ hanya untuk 10 minit. Saya jujurnya agak terkilan kerana diberi masa yang begitu singkat. Sepatutnya saya tidak perlu pun hadir. Tetapi saya ini orang yang berpegang kepada janji. Saya sepatutnya dimaklumkan dengan lebih terpenci mengenai apa yang akan berlaku.

Sepatutnya lebih berkesan jika saya turun padang dan mengadakan motivasi bersama ibu-ibu dalam kumpulan yang lebih kecil agar impaknya lebih terkesan. Saya megakui saya tidak berapa gemar dikaitkan dengan mana-mana parti politik dan saya amat dukacita dengan apa yang berlaku. Buat masa ni lebih banyak yang dapat saya sumbangkan sekiranya tidak menyertai mana-mana parti politik...anatara sebabnya juga saya merasakan kita di Malaysia belum mencapai satu tahap yang benar-banar 'matang dan tulus' maka saya sememangnya tidak teringin pun melibatkan diri dalam politik....

Tetapi saya percaya ada hikmahnya disebalik semua ini. Semoga kita bijak menilai dan tidak terpengaruh dengan orang-orang yang kronik dalam jiwa mereka. Blogger yang seolah-olahnya tiada kerja lain selain mencaci orang lain dan menulis dalam cara yang tidak ilmiah serta menjengkelkan. Tiada rasa malu dan bersalah menyebarkan fitnah pada saya (dan juga orang lain). Apa nak jadi dengan Malaysia? Apa nak jadi dengan oang Melayu? Bangunlah dan gunakanlah akal yang diberi ini kita ini untuk berfikir....

Sedarlah "Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan negeri akhirat itu, Sungguh leih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkah kamu mengerti?" Al-Ana'm #32

Bermainlah kamu.... saya tidak terpedaya dengan dunia yang sementara..kerana saya yakin pada yang Esa...Itu kekuatan saya.

-Wardina Safiyyah-


Haram jadah punya Azmin dan Nik Nazmi. Sanggup gunakan cara kotor untuk tarik orang ramai ke program haram mereka. Yang paling hina, guna nama Kerajaan Negeri tu untuk panggil Wardina.

AL-IMRAAN

Posted: 27 Jun 2011 06:30 PM PDT


MUQADDIMAH SURAH AL-IMRAAN

Surah ini diturunkan di Madinah, mengandungi 200 ayat. Dinamakan surah "Al-Imraan" (Perihal Keluarga 'Imran) kerana kisah mereka ada disebutkan mulai dari ayat 33.

Kisah keluarga 'Imran ini menerangkan perihal Nabi 'Isa (a.s.) yang sebenarnya dan kesesatan kaum yang mensifatkan Nabi 'Isa sebagai Tuhan atau Anak Tuhan.

Pada umumnya surah ini menggambarkan keadaan umat Islam di Madinah setelah mereka mencapai kemenangan yang besar di medan perang Badar dan berjaya menghancurkan kaum kafir musyrik yang menceroboh.

Kemenangan umat Islam ini menyebabkan kaum Yahudi dan kaum munafik di Madinah marah – kerana hasad dengkinya – lalu merancangkan berbagai-bagai pakatan jahat terhadap umat Islam.

Sebab itulah Allah Ta'ala mengingatkan sebagaimana yang tersebut di dalam surah ini supaya umat Islam sentiasa sedar dan waspada terhadap golongan-golongan kafir yang memusuhi Islam.

Apa yang telah dan sedang dilakukan oleh musuh-musuh Islam terutama Yahudi dan Komunis terhadap Islam dan umat Islam makin menjelaskan hakikat ini.

Dalam surah ini juga diterangkan peristiwa "Peperangan Uhud" dan sebab-sebab yang menjadikan orang-orang Islam gagal dalam peperangan itu, iaitu sebahagian di antara mereka melanggar perintah Rasulullah (s.a.w.).

Untuk menanamkan semangat perjuangan jihad, ditegaskan dalam surah ini, bahawa orang-orang Islam yang telah gugur syahid dalam perjuangan membela Islam bukanlah orang yang mati dan lenyap dengan tidak disebut-sebut dan dikenang, bahkan mereka hidup secara istimewa dan meningkat ke tempat yang mulia di sisi Allah dengan dilimpahi nur dan pelbagai nikmat yang disediakan oleh Allah Ta'ala di dalam Syurga. 

GEMPAR! Video Cina Ketakutan Bila Melayu Bersatu!

Posted: 27 Jun 2011 05:20 PM PDT



Wakakakakaka...

Tau pun takut. Ingat korang join BERSIH dah kuat sangat la.

Ingat Unit Amal yang jadi balaci korang tu kuat sangat la.

Jihad PAS dah takde nilai. Bantuan Allah S.W.T pun takkan turun sebab berjuang untuk Negara Kebajikan DAP.

Kepada Cina-cina DAP yang nak ambil kesempatan terhadap kebodohan PAS....LU PIKIR LA SENDIRI!

*Kredit untuk 1peluru.blogspot.com yang jumpa video ni.

GEMPAR!!! ADUN Selangor maki OKU?!!

Posted: 27 Jun 2011 05:15 PM PDT

Perbuatan khianat seorang ADUN Selangor terhadap Sultannya sendiri akibat gemar berkawan dengan BABI DAP 


ADUN Seri Muda yang berjaya menempatkan dirinya dalam senarai "jail birds to be" pakatan haram selain Anwar dan Tian Chua, sekali lagi telah menunjukkan belangnya yang sebenar! Setelah DYMM Sultan Selangor disondolnya ala-khinzir belaan DAP, kini rakyat pula yang menjadi mangsa. Walaupun pertelingkahan tersebut tidak berlaku secara "fizikal", namun ia seditkit sebanyak telah meninggalkan kesan yang amat mendalam pada emosi rakyat Selangor yang terlibat. Ini adalah kerana tidak pernah berlaku dalam sejarah Negeri Selangor selama ini, seorang wakil rakyat begitu berani untuk bertekak dan bergaduh dengan rakyat jelata!

Disebabkan kerana beliau GAGAL menjawab setiap persoalan yang dilontarkan oleh rakyat Selangor tersebut, Shuhaimi, (bekas Ketua Pemuda UMNO zaman Anu War) telah menghina rakyat tersebut sebagai setaraf pula dengan golongan OKU (buta). Inilah sebenarnya skil kemahiran terulung yang telah berjaya diperturunkan oleh pentutuh amoi terunggul kepada pencacai-pencacai wakil rakyatnya, iaitu menutup bau busuk najis sendiri, dengan bau yang lebih busuk lagi!

Kepada yang berminat untuk mempelajari bagaimana kaedah NAJIS tersebut diguna pakai, hayatilah rentetan mesej Twitter antara rakyat MARHAEN tersebut dengan wakil rakyat PKR yang kini telah dinaikkan makamnya sebagai pencacai Melayu DAP terulung:

Mari belajar bagaimana hendak mencuit wakil rakyat anda!

Buta fakta, buta fakta...Shuhaimi kena checkmate dengan rakyat marhaen 

Nasihat berguna sebelum disumbat ke dalam penjara

Apakah ini kualiti wakil rakyat bagi KERAjaan yang memerintah Selangor?!! Mana perginya hikmah dan debat yang bertamadun?!! Tidak malukah Shuhaimi bertegang leher dengan orang kebanyakan, walaupun dalam laman siber?!! Apa, si pencacai tegar Anu War ini tidak ada kerja lainkah selain daripada bertekak dengan rakyat jelata?!! Memang sayang sekali, rakyat Selangor telah membuat kesilapan yang maha besar pada PRU-12 yang lalu. Sudahlah dapat semua wakil rakyat (Kerajaan Negeri) bukan Melayu yang Anti Islam, wakil rakyat Melayunya pula, bodoh sombong dan gemar mengikut telunjuk si kafir harbi DAP...Sedar dan bangkitlah orang Selangor! Sepatutnya manusia-manusia macam Shuhaimi ini sudah lama kita bakul sampahkan!!! 

Tahniah Datuk Omar Osman! Minta Lain-lain Persatuan Pekerja Ambil Tindakan Yang Sama.

Posted: 27 Jun 2011 06:37 AM PDT

Macam ni baru bagus.

Ada la nampak Cuepacs sentiasa menyokong pentadbiran YAB PM.

Asyik mintak naik gaji dan elaun je. Sekali sekala kena ingatkan penjawat awam tanggung jawab mereka kepada majikan mereka.

Setidak-tidaknya ingatkan mereka pada tanggungjawab pada keluarga. Kalau kena tangkap siapa yang susah.

MB Selangor pun tak nak pergi BERSIH sebab takut kena tangkap. Kalau kena tangkap, siapa yang nak bayar hutang Khalid Gagap dengan Bank Islam yang RM juta-juta tu.

*Sayangi keluarga, jauhi perhimpunan haram BERSIH!

KANTOI! Khalid Ibrahim Nak Ponteng Dari Pergi BERSIH!

Posted: 27 Jun 2011 05:39 AM PDT

Sesiapa rakyat Selangor yang pergi perhimpunan haram BERSIH memang bodoh.

Sebab Khalid Ibrahim yang merupakan MB Selangor pun tak nak pergi.

Tadi MyMassa ada keluarkan entri pasal Speaker DUN Selangor yang mengamuk dengan panglima perang siber. Speaker dari DAP komen yang dia dan orang Cina ada pergi perhimpunan BERSIH dulu.

Cina-cina yang pergi BERSIH 2007 semuanya dah dapat jawatan dalam Negeri Selangor.


Yang orang Melayu dok sokog Cina DAP dapat apa? Dapat la surat kena pecat sebab join BERSIH.

Sama la kesnya dengan Khalid Ibrahim. Bertahun-tahun dalam UMNO sampai orang lantik jadi pengerusi PNB. Boleh jadi jutawan pulak tu. Lepas tu lompat masuk PKR.

Bila masuk PKR sekejap, terus dilantik jadi MB Selangor meninggalkan para reformis jalanan yang dahulunya totok sokong AnuWar. Kalau Khalid Ibrahim dapat jadi MB, yang turun ke jalanan pulak dapat apa?

Begitu mudahnya orang Melayu PAS dan PKR diperbodohkan oleh Cina DAP dan elit PKR macam Khalid Ibrahim. Bila dah berkuasa, perhimpunan jalanan macam BERSIH pun dah tak nak datang sebab takut kena tangkap.

Lagi sekali MyMassa nak tanya kepada bakal peserta BERSIH. Apa yang korang dapat kalau orang yang korang angkat jadi MB pun tak nak datang BERSIH 2.0?

Wakakaka....Johari Bedul Kena Bayar Royalti Pada Waris P Ramlee.

Posted: 27 Jun 2011 04:06 AM PDT


Suka hati bapak kau je Joe Bedul nak pakai muka orang.


Artis pun boleh saman kalau mana-mana syarikat pakai muka mereka tanpa bayar royalti.

Kepada waris-waris P.Ramlee, jangan lupa mintak royalti pada Joe Bedul. Mintak banyak sikit biar bangkrap.

Suka hati nak kaitkan seniman agung dengan video tak senonoh AnuWar Ibrahim.

*Saman jangan tak saman!

BERSIH @ Komunis Mengganas Lagi. Video Yang Perlu Anda Tonton!

Posted: 27 Jun 2011 01:58 AM PDT





Berikut adalah video Dugaan Negara yang dihasilkan oleh Filem Negara.

Bagaimana kehidupan zaman komunis yang bukan sahaja menyusahkan orang Melayu, malah India, Cina dan Orang Asli turut menderita.

Sama-sama kita hargai keamanan yang kita kecapi sekarang.

BERSIH sama konsep dengan komunis sebab dua-dua menyusahkan orang ramai.

Jangan lupa, PSM sebagai salah sebuah parti yang menyokong BERSIH cuba untuk menghidupkan semula Komunis.
*Ingat BERSIH, Ingat Komunis!

Haji Hadi Masih Nak Berdolak Dalih.

Posted: 27 Jun 2011 12:52 AM PDT

Sudah-sudah le tu Haji Hadi.

Tak payah nak tegakkan benang yang basah.

MyMassa tak perlu nak ulas panjang.

Cukuplah para pembaca kami memahami poster yang telah kami sediakan untuk anda. Klik imej untuk besarkan.



*Pergh....pertahankan negara Islam sama macam pegi Haji tu. Masuk rukun Isle tak?

AZLI SHUKRI

Posted: 27 Jun 2011 11:17 PM PDT

AZLI SHUKRI


Berhadapan Dengan Syaitan Yang Nyata!

Posted: 27 Jun 2011 10:12 AM PDT

Kesimpulannya hanya satu - Perhimpunan Bersih adalah jelas hukumnya haram untuk disokong, apatah lagi untuk disertai. Hanya manusia yang jahil sahaja yang sanggup membiarkan diri mereka diperbodoh dan dijadikan umpama seekor lembu yang dicucuk hidungnya. Segala bukti telah jelas, tanpa kita sedar penganjur perhimpunan tersebut sebenarnya terlibat dengan gerakan Kristian yang sangat memusuhi Islam di negara ini. Dan sesungguhnya, umat Islam di Malaysia, benar-benar sedang berhadapan dengan syaitan yang nyata! Baca laporan di bawah :

KUALA LUMPUR 26 Jun - Gerakan yang mempunyai kaitan dengan Kristian yang berpangkalan di luar negara dikenal pasti sebagai penyumbang dana kewangan terbesar kepada Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih).

Gerakan tersebut yang berselindung di sebalik pertubuhan bukan kerajaan (NGO) sejak beberapa minggu lalu dikesan aktif menyalurkan bantuan kepada Bersih melalui NGO tempatan. Antaranya adalah Yayasan Konrad Adenauer dari Jerman yang mempunyai hubungan erat dengan Parti Kesatuan Kristian Demokratik di sana, serta Yayasan Canadian Allied dari Kanada.

Kedua-dua NGO tersebut kini dikesan berada di carta 'tiga teratas' selaku penyumbang berbanding beberapa lagi pertubuhan asing lain, yang mewakili sembilan negara berlainan. Dipercayai, jumlah terkumpul dana kewangan asing yang dimiliki Bersih kini sudah mencecah jutaan ringgit dan ia bakal digunakan untuk membiayai operasi demonstrasi.

Malah, Utusan Malaysia difahamkan, minggu lalu sahaja sebanyak RM250,000 dari negara asing disalurkan secara haram kepada sebuah NGO tempatan yang bernaung di bawah Bersih. "Semua sekali, sembilan negara asing yang menjadi 'tangan ghaib' bagi mencetuskan keadaan huru-hara dalam negara pada 9 Julai ini dan mereka bergerak melalui NGO.

"Penyumbang paling besar yang dikesan adalah daripada NGO yang mempunyai kaitan dengan Kristian," kata sumber kepada Utusan Malaysia di sini hari ini. Dalam pada itu, sumber tersebut turut menjelaskan Bersih juga menerima bantuan kewangan daripada NGO yang berpangkalan di Amerika Syarikat, Britain dan beberapa buah negara Asia yang lain.

Bagi Amerika Syarikat, Institut Demokrat Kebangsaan (NDI) dan Institut Republikan Antarabangsa (IRI) dikenal pasti menaja Bersih dan parti-parti pembangkang di negara ini. "Semua ini membuktikan bahawa Bersih hanya menjadikan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) sebagai kambing hitam untuk menghalalkan demonstrasi haram. Di belakang mereka ada ejen asing.

"Jadi saya harap rakyat sedar perkara ini. Pembangkang kini sanggup melakukan apa sahaja termasuk bersekongkol dengan negara asing bagi mencetuskan huru-hara," jelasnya. Sementara itu, semakan Utusan Malaysia di laman web NDI, www.ndi.org mendapati NGO tersebut mengesahkan bahawa mereka menaja aktiviti Bersih. "Program NDI di Malaysia ditaja oleh National Endowment for Democracy (NED)," kata badan tersebut seperti dipetik dari laman web.

APANAMA

Posted: 27 Jun 2011 11:17 PM PDT

APANAMA


What Bersih want ?

Posted: 27 Jun 2011 05:01 AM PDT






Listed below are BERSIH's demands which the group's chairperson Datuk S.Ambiga is adamant about handing over to Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong in the form of a memorandum on the 9th of July after demonstrating on the streets of Kuala Lumpur.


So, let us first discuss, debate or rationalise the following 8-point demands. I'd reserve my comments and allow APANAMA's readers to say their piece. 


Just try to be objective and keep yourself free from the Anwar Ibrahim-style of backdoor politics.

Say it out loud and clear if these demands are reasonable and apolitical or unreasonably politicised to serve the hidden agenda of a certain group of political parties. 


Once again, just try being sincere to yourself !!!!





1. Clean the electoral roll
The electoral roll is marred with irregularities such as deceased persons and multiple persons registered under a single address or non-existent addresses. The electoral roll must be revised and updated to wipe out these 'phantom voters'. The rakyat have a right to an electoral roll that is an accurate reflection of the voting population.
ln the longer term, BERSIH 2.0 also calls for the EC to implement an automated voter registration system upon eligibility to reduce irregularities.


2. Reform postal ballot
The current postal ballot system must be reformed to ensure that all citizens of Malaysia are able to exercise their right to vote. postal ballot should not only be open for all Malaysian citizens living abroad, but also for those within the country who cannot be physically present in their voting constituency on polling day. police, military and civil servants too must vote normally like other voters if not on duty on polling day.
The postal ballot system must he transparent. party agents should be allowed to monitor the entire process of postal voting.


3. Use of indelible ink
Indelible ink must be used in all elections. it is a simple, affordable and effective solution in preventing voter fraud. In 2007, the EC decided to implement the use of indelible ink, However, in the final days leading up to the 12th General Elections, the EC decided to withdraw the use of indelible ink citing legal reasons and rumours of sabotage.
BERSIH 2.O demands for indelible ink to be used for all the upcoming elections. Failure to do so will lead to the inevitable conclusion that there is an intention to allow voter fraud.


4. Minimum 21 days campaign Period
The EC should stipulate a campaign period of not less than 21 days' A tonger campaign period would allow voters more time to gather information and deliberate on their choices. lt will also allow candidates more time to disseminate information to rural areas. The first national elections in 1955 under the British Colonial Government had a campaign period of 42 days but the campaign Period for 12th GE in 2008 was a mere 8 days.


5. Free and fair access to media
It is no secret that the Malaysian mainstream media fails to practice proportionate, fair and objective reporting for political parties of all divide. BERSIH 2.0 calls on the EC to press for all media agencies, especially state-funded media agencies such as Radio and Television Malaysia (RTM) and Bernama to allocate proportionate and objective coverage for all political parties.


6. Strengthen public institutions
Public institutions must act independently and impartially in upholding the rule of law and democracy. Public institutions such as the Judiciary, Attorney-General, Malaysian Anti-Corruption Agency (MACC), Police and the EC must be reformed to act independently, uphold laws and protect human rights.
ln particular, the EC must perform its constitutional duty to act independently and impartially so as to enjoy public confidence. The EC cannot continue to claim that they have no power to act, as the law provides for sufficient powers to institute a credible electoral system.


7. Stop corruption
Corruption is a disease that has infected every aspect of Malaysian life. BERSIH 2.0 and the rakyat demand for an end to all forms of corruption. Current efforts to eradicate corruption are mere tokens to appease public grouses. We demand that serious action is taken against ALL allegations of corruption, including vote buying.


8. Stop dirty politics
Malaysians are tired of dirty politics that has been the main feature of the Malaysian political arena. we demand for all political parties and politicians to put an end to gutter politics. As citizens and voters, we are not interested in gutter politics; we are interested in policies that affect the nation.





p/s Please don't try to screw this up like TheStar's online poll pertaining Bersih's (still illegal) demonstration.





Site Meter

Belantan

Posted: 27 Jun 2011 11:06 PM PDT

Belantan


PAS Sedang Bergerak Kearah SEKULAR!

Posted: 27 Jun 2011 10:05 PM PDT

PAS bersekongkol dengan parti SEKULAR pemusnah ISLAM. Kesilapan besar Nik Aziz adalah kerana terlalu mempercayai kumpulan Erdogan di dalam PAS. Husam, Kamaruddin, Mahfuz adalah pembawa Sekular Moden ala Mustafa Kamal Artatuk di dalam PAS.

Nik Aziz sanggup menangis semasa doanya dihadapan ribuan penyokong di stadium pada Pilihanraya, tetapi tidak pula menangis apabila umat Islam dan Melayu diganggu-gugat oleh orang kafir DAP dan Melayu-Islam PKR yang menjadi pengkhianat agama, bangsa dan negara.

PAS sedang berarak ke arah Sekular dan juga PAS sedang menyanjung PKR, bapa Sekular Moden dan pengikut setia YAHUDI AMERIKA yang diketuai oleh Anwar. Tangisan Nik Aziz yang hanya memberi makna kepada politik sahaja dan bukannya iklas untuk perkembangan Islam.

Nik Aziz menyatakan UMNO Nasionalis, tetapi PKR sendiri mengakui secara terang-terangan mereka Sekular. Kini PAS bersekongkol dengan Sekular, maka PAS sedang menuju kecelakaan besar.

PKR telahpun menyerlahkan sikapnya dan sikap kebanyakkan ahli PKR yang anti perjuangan Islam yang di suarakan oleh ahlinya apabila bekas ahli PKR iaitu YB Zulkifli Nordin di katakan mempertahankan Islam yang tidak sesuai dengan perjuangan yang di bawa oleh PKR dan sikap PKR ini telah di serlahkan oleh TIAN CHUA dalam The Star pada 26 Oktober 2008.

Antara lain Tian Chua mengatakan bahawa Zulkifli Nordin tidak boleh bersuara seolah-olah sama dengan suara parti PAS sedangkan dia adalah parti PKR yang sekular dan berbentuk pribadi Anwar Ibrahim dan Tian Chua tidak gemar Zulkifli berpolitik cara PAS.

Yang lebih hebatnya ialah kebanyakkan orang cina tidak suka cara PAS berpolitik dan lebih-lebih lagi jika orang PKR berpolitik cara PAS! Di katakan juga ramai di kalangan orang melayu yang ada di dalam PKR tidak suka kepada perjuangan cara PAS. PAS sepatutnya memikirkan satu pendekatan bersatu dengan UMNO untuk memastikan sikafir-kafir merbahaya ini tidak membaham Islam.

Mufti Perak sendiri melihat bahawa gabungan PAS dan UMNO di Perak adalah jalan pembuka kepada penyatuan Melayu seterusnya melahirkan kekuatan dalam Islam. Islam kuat kerana penganutnya.

Islam akan lemah sekiranya penganut Islam di dalam UMNO dan PAS terus bertelagah. Walaupun ramai soldadu PKR di dalam PAS, ini tidak bermakna PAS tidak boleh bersatu dengan UMNO. PAS akan terus dibaham dengan pendekatan sekular PKR sedikit demi sedikit apabila tidak mahu mengadakan perbincang sesama Islam di dalam UMNO yang pada masa kini menjadi ketua pemerintah Malaysia yang beragama Islam.

Bayangkan Tian hua seorang Ketua Penerangan PKR pusat mengakui bahawa PKR ialah sekular. Jelaslah sekarang PAS adalah generasi awal Mustafa Kamal Artatuk.

DAP sedang menjadikan Anwar sebagai jambatan merentasi PAS sebagai laluan menjadikan Malaysia dibawah jajahan kuasa mereka iaitu untuk menrealisasikan agenda PAP. Kini PAS dilihat berada dibawah jambatan diantara DAP dan PKR tanpa PAS dan penyokong-penyokong taksub mereka sedari taktik "command and conquer" DAP yang kini lebih terserlah untuk menghakis hak-hak Melayu dan mempertikaikan agama Islam.

Ini berlaku kerana Anwar telah mengatakan akan menjadi PM pada 16 Sept 2008 lepas walaupun semua tahu ia hanyalah pembohongan besar walaupun terpaksa menetapkan tarikh baru atau pada bila-bila masa.

Dengan syarat PAS atau pun Pakatan Rakyat iaitu mestilah seorang Islam yang layak menjadi PM, DAP telah menggunakan Anwar sebagai jabatan memberi sokongan maximum kepada Anwar sebagai bakal PM dan bukannya dari golongan PAS disebabkan ideologi yang berbeza dan DAP lebih menerima ideologi PKR dari PAS.

Jika ianya berlaku, maka corak pemerintahan DAP akan menggunakan cara pemerintah "back door" yang sama seperti apa yang terjadi kepada Selangor dan Perak kini.

Ramai berpendapat yang dulunya memangkah PKR ( bagi yang sedar percaturan politik DAP ) pada pilihanraya ke-12 kononya untuk perubahan mula menyesal kerana DAP yang merubahkan segalanya menggunakan platform PKR dan PAS. Yang dikejar tak kesampaian, yang dikendong keciciran.

Adakah penyokong PKR dan PAS dapat menyanggah perkara yang sedang dilakukan DAP ini? Jadi, apa kata penyokong PAS? Masih nak sokong, diperguna, diper'donkey, ditunggang, ditipu, dipermacai oleh Anwar yang sedang dipergunakan oleh DAP untuk menghancurkan Melayu-Islam?

Suara Politik
Taminsari

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 27 Jun 2011 11:03 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Habislah Anwar Pandii, Joe Bedul Kantoi Lagi...

Posted: 27 Jun 2011 10:12 PM PDT

Joe bedul antara manusia yang pertama dapat melihat kebesaran totey anwar, malah joe bedul sendiri mengakui manusia dalam video yang di tunjukan oleh datuk eskay adalah anwar, tapi biasa la manusia, selagi dia boleh pusing dia akan cuba berpusing-pusing untuk menyelamatkan bontot boss dia.

Tapi sampai bila joe bedul nak terus menipu rakyat dengan mengatakan dia tak pernah kata itu anwar? sampai bila joe bedul? tuhan tu maha kaya, dalam video ni menunjukan yang joe bedul bergitu happy melihat video seks anwar, tak seperti cerita-cerita joe bedul dalam ceramahnya, kononnya keadaan bergitu serius, dan yang paling penting dalam video ini joe bedul mengesahkan itu anwar ibrahim.


Klik sini dan sini untuk baca macam mana joe bedul bersilat mempertahankan al-juburi.


PANAS: Sistem IT Bukit Aman Dalam Bahaya...

Posted: 27 Jun 2011 07:12 PM PDT

Macam mana projek yang melibat kepentingan strategik negara boleh terlepas kepada tangan musuh, ini perkara yang harus di siasat sedalam-dalamnya oleh bukit aman. ok ceritanya macam ni, bukit aman ada open tender untuk projek IT iaitu perkhidmatan penyelenggaraan secara preventif dan correctif kepada perkakasan,perisian dan aplikasi sistem stor material spesifik (SMS) fasa 5 untuk pdrm. (gambar bawah)


Aku tak kesah la apa projek yang bukit aman nak buat, tapi yang aku kesahkan sudah ada bau-bau yang mengatakan segala sistem dalam yang di tanderkan oleh bukit aman tu dalam keadaan bahaya, apa maksud bahaya tu? ia terdedah kepada ancaman luar. aku paham, bukit aman nak tolong orang melayu, sebap itu lah di awardkan kepada syarikat bernama nz gemilang sdn bhd, tapi adakah pihak pengurusan bukit aman menyiasat siapa yang berada di belakang syarikat tu? pada hemat aku, syarikat tu cukup bahaya kepada negara, kenapa aku kata macam tu?

Aku difahamkan syarikat nz gemilang ni hanyalah sebuah syarikat ali baba je, taukei sebenarnya adalah seorang cina yang dikenali sebagai lim, ok aku akan ceritakan pasal lim dan apa kaitannya dia dengan negara jiran kita, kemudian. tapi apa yang peliknya, macam mana syarikat yang bermodal 50 ribu boleh mendapat tander yang bernilai jutaan ringgit? betul ke syarikat nz gemilang ni mempunyai kelayakan untuk projek IT itu? dah berapa banyak syarikat nz gemilang dapat projek IT sebelum ni? jawapanya ialah, syarikat nz gemilang langsung tak pernah dapat apa-apa projek, buktinya korang boleh tengok gambar di bawah.


Jadi kenapa pihak pengurusan bukit aman lantik syarikat yang tak mempunyai apa-apa kelayakan untuk handle projek yang membabitkan strtegik negara? dan dengar cerita ada pegawai-pegawai di bukit aman yang menjadi tukang lobi kepada kepada kementerian dalam negeri untuk syarikat ali baba ni? mereka berpangkat DSP, SUPT dan ACP... harap bukit aman boleh siasat mereka bertiga ni.

Aku akan dedahkan nanti siapa di belakang syarikat nz gemilang dan peranan pegawai-pegawai yang berpangkat itu nanti... ini memang lagi panas beb...

Ibu Pejabat PKR Di Serbu, AMK Lari Menyorok...

Posted: 27 Jun 2011 05:06 PM PDT

Kalau ibu pejabat mereka sendiri pun mereka tak mampu nak pertahankan, cuba bayangkan macam mana kalau puak-puak pkr perintah malaysia, mampukah puak-puak pkr mempertahankan negara?

Gambar ini menjadi bukti apabila semalam pemuda umno selangor dan wilayah mengempur ibu pejabat pkr di tropicana, damansara, ia di buat secara adhock, aku dapat tahu pun melalui twitter, terus terang aku kata, ini program yang dibuat secara mengejut, tak ramai pemuda-pemuda bahagian dalam selangor dan wilayah yang dapat datang, korang bayangkan kalau semua pemuda bahagian dalam selangor dan wilayah turun... mau runtuh pejabat pkr tu.






Macha ni kalau korang ini, mulut dialah yang paling bising dan dia lah yang paling samseng masa kecoh rohimi buat sidang media di klang dulu, tapi semalam dia macam orang bodoh, satu suara pun tak keluar...

Rango terkedu melihat pemuda umno lebih dari 20 orang di hadapan pejabat partinya, dia kata dia tertipu dengan twitter chegubard yang mengatakan hanya 20 orang mat rempit yang nak buat kecoh... ketika gambar ni di ambil, rango sedang menghantar laporan kepada bossnya, sam ketot.

Himpunan Bersih Bukan Untuk Pilihanraya, Tapi Untuk Mengenang Kematian Teoh Beng Hock

Posted: 27 Jun 2011 05:11 AM PDT


Pada asalnya perhimpunan bersih ni adakan kononnya untuk menuntut sebuah pilihanraya yang adil dan bersih, banyak lah tuntutan-tuntutan mereka.

Tapi apa bila melihat semakin ramai yang kurang seronok dengan perhimpunan bersih ni, maka pkr melalui amk nya telah cuba memainkan sentimen lain pulak.

Terbaru seorang bekas calon ketua amk hasmi hashim mengajak seluruh rakyat malaysia turun beramai-ramai ke perhimpunan bersih kononnya untuk mengenang kembali peristiwa pembunuhan teoh beng hock, amirul rashid dan sarbaini.

Sebenarnya apa tujuan perhimpunan bersih ni??? jawapan aku senang, mereka memang nak buat rusuhan di kuala lumpur, nak huru harakan negara supaya anwar pandikutti boleh terlepas dari perbicaraan kes liwatnya. itu je, tak ada sebap lain.

Neutral Daily

Posted: 27 Jun 2011 09:22 PM PDT

Neutral Daily


Presiden PAS double standard?

Posted: 27 Jun 2011 09:14 PM PDT


KUALA LUMPUR 27 Jun - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dilihat bersikap dwi-standard dalam membicarakan tentang hukum Islam apabila berhadapan dengan isu moral Datuk Seri Anwar Ibrahim dan perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Adil dan Bersih (Bersih).

Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Syed Ali Alhabshee berkata, dalam isu berkaitan ketua pembangkang itu, Abdul Hadi berpendirian bahawa tuduhan terhadap Anwar hanya boleh diputuskan melalui hukum Islam.

Bagaimanapun jelasnya, Abdul Hadi bersikap sebaliknya dengan bertindak 'menghalalkan' perhimpunan haram Bersih.

"Saya tidak terkejut apabila Presiden Pas itu mengeluarkan kenyataan bahawa kaedah atau hukum Islam sahaja yang dapat memutuskan isu moral Anwar.

"Namun, saya beranggapan bahawa Abdul Hadi tidak ikhlas membicarakan kaedah Islam kerana dalam masa yang sama beliau 'menghalalkan' perhimpunan haram Bersih,'' katanya menerusi entri bertajuk Komunis, sikap double-standard dan kebodohan Haji Hadi di blognya, http://umnobahagiancheras.blogspot.com.

"Mengapa beliau dalam isu Anwar mahu kaedah Islam diguna pakai tetapi sewaktu berdepan dengan 'kegilaan' Bersih yang keras kepala untuk mengadakan perhimpunan haram, Abdul Hadi tidak pula menasihati mereka supaya kembali kepada ajaran Islam,'' katanya.

Beliau berkata demikian menerusi entri bertajuk 'Komunis, sikap 'double-standard' dan kebodohan Haji Hadi' di blognya, http://umnobahagiancheras.blogspot.com.

Ujar Syed Ali, Islam tidak pernah mengajar umatnya bertindak di luar batas peraturan dan pertimbangan sehingga boleh menimbulkan kekacauan atau kebimbangan dalam masyarakat.

Dalam pada itu, beliau mencabar Abdul Hadi supaya menasihati penyokongnya supaya tidak menyertai perhimpunan Bersih kerana perbuatan tersebut jelas bertentangan dengan ajaran Islam.

-utusan malaysia

Bersih 2.0 : Akan timbul tidak puas hati rakyat?

Posted: 27 Jun 2011 09:07 PM PDT


KUALA LUMPUR, 28 Jun: Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (gambar) mengingatkan polis bahawa tindakan mereka kebelakangan ini yang menangkap orang yang memakai baju Bersih 2.0 sewenang-wenangnya akan menyebabkan ketidakpuasan hati rakyat, yang asalkan tertumpu pada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan bertukar kepada pihak polis.

"Tindakan polis kebelakangan ini akan menyebabkan rakyat yang asalnya tidak berpuas hati dengan SPR bertukar kepada polis," kata Tuan Ibrahim dalam satu kenyataannya hari ini.

Beliau turut mengecam tangkapan polis terhadap aktivitis yang memakai atau menjual baju Bersih 2.0 sebagai satu yang amat bertentangan dengan hak asasi manusia dan nilai undang-undang.

"Tindakan menangkap mereka yang memakai baju Bersih atau menjual baju Bersih adalah nyata bertentangan dengan peraturan dan undang-undang.

"Atas alasan apa mereka ditangkap dan peruntukan mana yang digunakan (untuk menangkap mereka)?" soal beliau.

Kebelakangan ini, Bersih 2.0 bukan saja tidak diberi ruang bernafas oleh para pemimpin Umno BN yang tidak berhenti-henti mengecam perhimpunan pada 9 Julai ini.

Malah, katanya pihak polis sudah turut serta untuk menghalang perhimpunan Bersih 2.0 daripada berlaku dengan melancarkan gerakan di seluruh negara bagi menghalang badan pemantau pilihanraya itu daripada mempromosi perhimpunannya.

Sehingga kini, 81 orang telah ditahan polis dan jumlahnya dijangka meningkat ketika Gabungan Pilihan raya Bersih dan Adil (Bersih) memperhebatkan lagi kempennya dalam tempoh dua minggu sebelum perhimpunan.

Sehubungan itu, Tuan Ibrahim, yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang mengingatkan polis bahawa perhimpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai ini bukan perhimpunan untuk menentang polis, tetapi untuk membaiki sistem pilihan raya.

Polis, kata beliau seharusnya melaksanakan tugas dengan adil dan saksama kepada semua rakyat.

Mengenai kekhuatiran ramai bahawa akan wujud pertembangan tiga kumpulan yang berhimpun pada 9 Julai ini iaitu Bersih 2.0, Pemuda Umno dan rakan akribnya Perkasa, Tuan Ibrahim berkata ia adalah tugas polis untuk mengelakkan pertembungan itu daripada berlaku.

"Sekiranya mereka dapat melakukan (mengasingkan dua kumpulan penyokong) di hari penamaan calon, mengapat tidak di Bersih 2.0?" soal beliau.

Beliau turut menyarankan polis untuk mewujudkan buffer zone untuk mengelakkan pertembugan dua kumpulan.

"Kalau polis gagal mewujudkan buffer zone maka rakyat akan menganggap polis gagal menjalankan tugas sebenar iaitu menjamin keselamatan rakyat," kata beliau.

-harakah daily

ANGIN PERUBAHAN

Posted: 27 Jun 2011 09:11 PM PDT

ANGIN PERUBAHAN


Johari Abdul Mengaku Anwar Pelakon Video Sex

Posted: 27 Jun 2011 07:06 PM PDT

Johari Abdul (Ahli Parlimen PKR) memerhatikan jam tangan Omega milik Anwar yang tertinggal di pangsapuri pada 21 Februari 2011. Bila ditanya pada Anwar kali pertama, dia kata Wan Azizah simpan. Bila ditanya pada Wan Azizah, Wan Azizah berkata, " why I have to show…awak bukan prosecutor (pendakwa)" pada 5 April 2011.

Dalam satu sidang akhbar pada 10 April 2011, di Hotel Grand Continental Kuching, Anwar Ibrahim kelihatan menggelabah bila ditanya mana jam Omega yang telah disimpan oleh Wan Azizah (baca sini). Rupa-rupanya patutlah Anwar dan Wan Azizah menggelabah kerana Johari Abdul sudah tahu jam tangan itu sudah ada pada Datuk T. Malah Johari Abdul sendiri mengakui Anwar Ibrahim memang pelakon dalam video sex tersebut. Johari Abdul mengaku sahajalah. Buat Anwar, Wan Azizah dan Azmin, ini bukti Johari Abdul juga tikam belakang Anwar Ibrahim. Entah-entah Johari Abdul juga berpakat dengan Datuk T?

Komunis Akan Mengambil Kesempatan Dari BERSIH 2

Posted: 27 Jun 2011 05:19 AM PDT

Perlu diingat, komunis hanya meletak senjata, komunis tidak pernah meletak ideologi mereka. Mereka sentiasa menantikan peluang dan kesempatan. Jika huru hara tercetus di negara ini, komunis akan mengambil peluang. Ketika rundingan Baling pada 28 dan 29 Disember 1955, Chin Peng menegaskan, meletak senjata bukan maksudnya menyerah senjata kepada kerajaan, keputusan yang kononnya hanya akan diambil mereka sekiranya PKM diakui dan kebebasan mereka tidak lagi disekat.

Chin Peng mahukan parti komunis diiktraf sama dengan parti-parti lain pada waktu tersebut. Bila ditolak, sikap sebenar Chin Peng mulai terserlah. Sikap angkuh itu ditamatkan dengan kata-kata Chin Peng: "Berdamai ertinya menyerah diri. Menyerah diri ertinya satu penghinaan. Kami tidak akan menyerah diri tetapi akan berjuang sampai ke titisan darah terakhir". Mengapa hari ini perlu ada pihak yang mendewakan Chin Peng dan ideologi tersebut?

30 orang aktivis Parti Sosialis Malaysia (PSM) yang ditahan pada 25 Jun 2011 di plaza tol Sungai Dua, mengikut Seksyen 122 Kanun Keseksaan kerana didakwa berniat untuk memerangi Yang di-Pertuan Agong. Pencegahan adalah lebih baik sebelum keadaan menjadi huru hara. Kekejaman komunis cukup hitam di negara ini (baca sini). Warganegara Malaysia yang lahir selepas peristiwa darurat di negara perlu mensyukuri nikmat keselamatan yang ada di negara ini.




Unsur-unsur komunisme sudah mula timbul kembali di negara ini. Video propaganda dari Malaysiakini di atas turut menyanjung perjuangan komunis. Ada buku yang ditulis untuk menyanjung tokoh-tokoh komunis sebagai pejuang kemerdekaan. Ada Facebook sanjung komunis diwujudkan. Ada forum berkaitan komunis sudah mula dibincangkan di negara ini (baca sini). Malah ada pemimpin berbangsa Melayu di negara ini sanggup membawa pulang semula Chin Peng ke Malaysia (baca sini).



Sudah ada usaha-usaha untuk hidupkan semula perlembagaan yang dimahukan oleh komunis dahulu di negara ini (baca sini). Dalang perlembagaan tersebut dan dalang demonstrasi BERSIH 2 adalah pihak yang sama (baca sini). Apakah maksud tersirat gengaman tangan tersebut sama dengan logo bintang pecah lima? Memang wajar keamaanan negara ini dijaga sebelum pihak komunis mengambil peluang dan kesempatan untuk menghancurkan negara ini. Sebelum segalanya dihancurkan, lebih baik mereka ditahan untuk menjaga keamanan negara.

PISAU.NET

Posted: 27 Jun 2011 09:09 PM PDT

PISAU.NET


Video Eksklusif:Johari Abdul Mengaku Pelaku Seks Adalah Anwar?

Posted: 27 Jun 2011 07:03 PM PDT

Walau pun sebelum ini Johari Abdul mengaku Anuwar adalah si pelaku didalam video seks,Dek kerana mahukan imbuhan jutaan ringgit tidak tercapai,beliau sanggup menjilat kembali Anuwar.

Dikhabarkan sebenarnya Johari Abdul sudah tersilap langkah,tujuannya menjemput beberapa ahli parlimen PKR tak lebih daripada mahu mencari duit ,sangkaan beliau dapat menyapu jutaan ringgit dalam sekelip mata adalah silap semata mata. Video penjelasan Johari tak lebih daripada untuk membersihkan diri beliau untuk membuktikan kesetiaan terhadap Anuwar.

Hari ini di kantoi menipu lagi.Kelihatan Datuk Eskay turut menunjukkan bukti jam tangan OMEGA sebagai bukti .




sumber:papagomo


Pisau kata " jadi pemimpin PKR,tutuh china doll halal"

Bertempur Dan Gulingkan Kerajaan,Syamsul Hasut

Posted: 27 Jun 2011 05:00 PM PDT



Syamsul Iskandar yang terkenal dengan insiden terkencing didalam seluar sebenarnya mengundang padah,dalam ucapan yang menghasut "Sekarang adalah masa bertempur untuk melawan Umno" pada 19 Jun baru baru ini dihadapan AMK seolah olah orang lain tak ada mata dan telinga mendiamkan diri.

Jika ada orang yang menjual sudah tentu akan ada orang yang akan membeli. Jangan sangka selama ini mereka yang turun berceramah dan berdemo seolah olah seluruh negara menyokong mereka!



Sejak 98 ,majoriti rakyat senyap,majoriti rakyat tidak menunjukkan reaksi terhadap kebobrokan haprak pakatan.Haprak pakatan berasakan " rakyat" itu majoritinya adalah mereka,mereka berasakan perkataan "rakyat" itu adalah harta mak bapak mereka,"rakyat" itu kononnya majoriti melawan kerajaan, ceh podah tak sedar diri.


Ingatlah majoriti senyap yang mengundi BN kini dicabar . Kerajaan yang dipilih secara demokrasi oleh rakyat pula dituduh sebagai tidak bersih . Jika tidak bersih bubarkan saja Kedah,Kelantan,Pulau Pinang dan Selangor. Apa perlunya mengiktiraf SPR semasa PRU12.


Kesabaran majoriti senyap kini dicabar hingga ketahap maksimun. Patriot dan himpunan NGO yang lain adalah jawapan menentang kerja jahat pakatan yang mahu mengancam keamanan negara.
Bersih akan tetap diteruskan,ini bermakna kita akan menyaksikan Patriot bersama NGO lain turun mempertahankan keamanan.

Pisau kata " rancangan untuk membuat kacau dinegara ini bakal berjaya,semua ini plan tindakan NED,IRI dan CIA,Pihak polis aku sokong segala tindakan langkah pencegahan,rakyat menantikan tindakan tegas dari kerajaan."

Video Leak:Anuwar Ngorat Wartawan!No Komen?

Posted: 27 Jun 2011 05:37 AM PDT


Mengigil wartawan tu apabila disentuh oleh Anuwar..

Anugerah tuhan dah tak kenal jantan betina semua dia bedal...

Pisau kata " no komen tapi nak romen"

Puteri Di Tangkap,Selingkohan Halal Dalam Pakatan?

Posted: 27 Jun 2011 12:22 AM PDT


Beza antara BN dan pakatan haprak,mana mana pemimpin yang ditangkap dan didakwa punyai masaalah moral terus akan dipecat atau pun digantung. Kita dapat lihat bagaimana Chua Soi Lek terus meletak jawatan sebaik saja tersebarnya video .


Lain pula dengan pakatan contohnya PKR yang terkenal dengan anugerah tuhan yang melepaskan torpedo terhadap china doll diarak dipertahankan hak asasi beliau berselingkoh malah pihak yang mendedahkan pula dituduh melakukan kesalahan , atau pun Adun Bukit Lenjan yang di lenjan oleh seorang budak PKR siang malam hingga tersebarnya gambar semak samun beliau. Akhirnya naik diatas pentas khawarij PAS berceramah malah dipeluk cium oleh muslimah khawarij.


Paling menarik,Nik Aziz tidak jadi melaksanakan hudud kerana Mat Sabu ditangkap basah dibilik 121. 2 adun khawarij di kantoi seorang tutuh bini orang diatas keretapi dan seorang lagi tutuh ustazah. Semua dihalalkan.Mereka ini dibebaskan dek kerana wahyu Nik Aziz.


2 orang ahli Umno ini terus di pecat, adakah nasib mereka berbeza jika menyertai khawarij PAS?


Yusmawati, Jasmi digugurkan

ALOR SETAR 26 Jun – Ketua Puteri UMNO Jerlun, Yusmawati Yaacob dan Setiausaha UMNO Bahagian, Jasmi Mohd. Ismail digugurkan daripada jawatan masing-masing berkuat kuasa serta-merta ekoran kes yang sedang mereka hadapi di Mahkamah Syariah ketika ini.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Kedah, Datuk Paduka Ahmad Bashah Md. Hanipah berkata, surat berkaitan pengguguran jawatan itu dikeluarkan oleh Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Mansor bertarikh 24 Jun lalu.

"Kes ini merupakan kes yang pertama di Kedah dan saya yakin mereka telah pun menerima surat pengguguran jawatan itu," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Isnin lalu, Yusmawati dan Jasmi mengaku tidak bersalah di Mahkamah Rendah Syariah Kubang Pasu atas tuduhan bersekedudukan di sebuah rumah pada bulan lalu.

Mereka yang bukan mahram ditahan dalam serbuan oleh Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Kedah (JHEAIK) di sebuah rumah di Taman Tunku Sarina di sini pada pukul 1.20 pagi, 11 Mei lalu.

Jasmi dan Yusmawati didakwa bersekediaman, bersekedudukan, berkurung atau bersembunyi tanpa ikatan sah mengikut Seksyen 9(1)(2) Enakmen Kanun Jenayah Syariah (Kedah) 1988.

Menurut Ahmad Bashah, ekoran perkembangan itu, Naib Ketua Puteri UMNO Bahagian Jerlun, Siti Hajar Ahmad Hayazi dilantik memangku jawatan Ketua Puteri sehingga pemilihan peringkat parti diadakan kelak.

"Pelantikan berkenaan adalah selaras dengan Fasal 12.8 Peraturan Pergerakan Puteri UMNO," jelasnya.

Tambah beliau, bagi jawatan Setiausaha UMNO bahagian berkenaan pula, ia akan diputuskan oleh Ketua UMNO Bahagian Jerlun, Datuk Abu Hasan Sharif.-Utusan


Pisau kata "patut la orang suka join haprak pakatan, depa halalkan tutuh siapa saja tak kira jantan betina"

GERAKAN ANTI PKR

Posted: 27 Jun 2011 09:05 PM PDT

PenangWasabi

Posted: 27 Jun 2011 09:02 PM PDT

PenangWasabi


Nik Aziz digesa solat istikharah!

Posted: 27 Jun 2011 08:29 AM PDT

Pemimpin Pas terutamanya Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat digesa melakukan solat sunat istikharah, bagi mencari hidayah Allah untuk melihat segala kebenaran membabitkan skandal seks seorang pemimpin pembangkang.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, ini kerana bukti utama iaitu rakaman video seks, telah disahkan tulen oleh dua pakar Amerika Syarikat, Prof. Hany Farid dan Prof. Lorenzo Torresani bahawa pelakunya 99.99 peratus menyerupai Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Selain itu, katanya, bukti alibi kononnya Anwar bersama keluarga dan sedang berinteraksi di laman sosial Twitter serta Facebook ketika aksi seks berlangsung juga satu pembohongan, kerana sistem kamera liter tertutup (CCTV) menunjukkan Anwar berada di lokasi kejadian.

"Saya fikir mereka (pemimpin Pas) perlu melakukan solat sunat istikharah untuk memohon hidayah Allah sama ada segala kebenaran di sebalik video seks itu berpihak kepada Anwar atau tidak? Sebelum ini mereka buat solat sunat pohon kebenaran dan kebenaran itu kini tersedia.

"Mereka juga elok tengok dulu video tersebut, betul Anwar atau tidak, menyerupai Anwar atau tidak? Kalau Anwar, mereka kena buat ketetapan. Jangan buat tuduhan sebelum tengok kebenaran video tersebut," katanya kepada pemberita di Sungai Buloh, dekat sini hari ini.

Mengulas lanjut, beliau berkata, pemimpin Pas dan golongan yang menyokong perjuangan parti itu, harus membuka hati serta minda mereka untuk menerima fakta, bukan semata-mata membuat pendirian berdasarkan persepsi jika bercita-cita mahu memimpin negara.

Mengenai penafian berterusan Anwar, bahawa lelaki yang 99.99 peratus itu bukan dirinya, Ahmad Zahid berkata, rakyat Malaysia perlu mengadili moral ketua pembangkang tersebut berdasarkan maklumat pakar selain bukti sahih berbentuk rakaman video dan CCTV.

Penang Wasabi

Sri Tri Buana

Posted: 27 Jun 2011 07:28 PM PDT

Sri Tri Buana


Tun Dr. Mahathir v Anwar = Fakta v Auta.

Posted: 26 Jun 2011 08:48 PM PDT

Tiada ulasan:

Pengikut