Pengikut

Barisan Nasional

Posted by Admin Direktori Blog | | Posted on 7:48 PG

sumber :-

Barisan Nasional


Tugu Bangsa Tembok Negara

Posted: 16 Feb 2015 07:48 AM PST

Tugu Bangsa Tembok Negara


Jenazah Almarhum Juhanda Bin Bahtar, Ketua UMNO Cawangan Ban 4 Taliair Satu Kg Ampangan selamat dikebumi hari ini.. AL-FATIHAH

Posted: 15 Feb 2015 09:19 PM PST

Oleh : PEJAI ZAFA #WARGAPERIHATIN
16/2/2015 Isnin, 8.30AM

Tali Air 1 Ban 4
Kg Ampangan
Dun Sg Burong

Hadir Ziarah:
YB Dato Shamsuddin Lias bersama Dato Hj Safie, Tn Hj Jalal, Sidang Zainuddin, Sidang Fadzil, Ajk JKKKP melakukan ziarah perginye ke Rahmatullah :

Almarhum Juhanda Bin Bahtar berusia 54 thn yg telah kembali kerahmatullah pd jam 8.00 malam tadi di Hospital Tg Karang di sebabkan oleh Darah Tinggi dan Stroke.

Salam YB Datuk Seri Noh Omar dapat disampaikan oleh Sidang Zainuddin

Telah selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Sg Sireh sebentar tadi.

bumiyang

Posted: 16 Feb 2015 03:46 AM PST

RIDHUAN TEE

Posted: 16 Feb 2015 03:30 AM PST

RIDHUAN TEE


Bila sijahil berbicara

Posted: 15 Feb 2015 03:43 PM PST

(Sinar Harian 16.2.15)

Jurucakap G25 berkata, jika hudud dilaksanakan, Kelantan akan diserbu oleh perogol kanak-kanak dan dewasa, untuk memuaskan nafsu mereka di sana.

Kenapa begitu bersangka buruk dengan undang-undang Islam sedangkan kita belum pernah melalui dan merasainya? Mengaku diri beramal dengan Islam, di manakah keyakinan kepada Allah? Tidakkah kita yakin kepada rahmat Allah apabila perintahNya dilaksanakan?

Paling kurang, pergilah melawat ke Brunei. Lihat betapa aman sentosanya keadaan di sana. Rahmat Allah datang mencurah-curah sejak syariat Islam dilaksanakan.

Lagi pun, apakah sistem yang diamalkan hari ini berjaya membendung jenayah rogol? Tidak juga. Malah semakin ramai yang kena rogol, jenayah berleluasa. Tidakkah perlu mencari altenatif lain?

Majoriti manusia cenderung ke arah melakukan kebaikan. Manusia yang rasional tidak akan merogol. Mereka yang merogol hanya segelintir sahaja. Sebab itu, Islam mengambil pendekatan mencegah dengan hukuman agak berat.  

Ilmu kita tentang rogol, jangan hanya terhad pada 4 saksi sahaja dan buku Inggeris Hashim Kamali. Kitab-kitab hendak ditelaah bersekali. Apakah benar jika tiada 4 saksi, maka bebaslah perogol?.

Bagaimana pula dengan takzir, hirabah (kerana memeras), Qisas (jika mencederakan atau menyebabkan kematian), diat (denda gantirugi) dan sebagainya?

Dalam kata lain, kepelbagaian kes ini boleh disabitkan melalui pelbagai kaedah mengikut pertuduhan. Malah, kes rogol lebih mudah ditangani berbanding zina.

Inilah akibatnya apabila sijahil berbicara dalam bidang bukan kepakarannya. Pakarpun, kadangkala kalah juga, bila berada di mahkamah (ICJ). Apatah lagi bila rambut mengerbang. Pendek kata, kalau kail panjang sejengkal, jangan lautan hendak diduga. Malu dan boleh merosakkan akidah.

Belum pun isu rogol reda, tiba-tiba wakil rakyat ultra kiasu P Pinang membuat kenyataan rogol dengan mengaitkan khutbah jumaat Jais 2 minggu lalu. Peliknya, khutbah itu ditujukan kepada orang Islam, kenapa yang tidak bersunat gatal punggung?

Wakil rakyat itu mempertikaikan khutbah Jais, bertajuk "aurat: antara kebebasan dan maruah", yang menekankan kepentingan menutup aurat bagi mengelakkan mudarat lain seperti rogol. Ultra kiasu kata, orang yang tutup auratlah yang paling ramai kena rogol. Sebab kainnya mudah diselak, berbanding memakai seluar ketat, yang sukar ditanggalkan.

Katanya, isi kandungan khutbah Jais bercanggah dengan fakta, tidak benar, tidak bertanggungjawab, tidak menghormati wanita dan bias. Kepada yang faham, sudah tentu kita akan berkata, bahawa khutbah tersebut mahu mengangkat martabat wanita.  Peliknya, kenapa MCA, Gerakan dan lain-lain diam membisu? Tidak pula dituduh wanita putih ini rasis?

Kena pada kita, rasis belaka. Kena kepada mereka, itu namanya hak. Peliknya lagi, kenapa tidak bandingkan kes rogol di negara barat yang tidak menutup aurat atau negara paling seksi?

Mengikut kajian di barat, berpakaian seksilah yang paling banyak mengundang kepada rogol. Zig Ziglar (2000), pakar motivasi Amerika, bercerita panjang lebar tentang hal ini.

Hujah ini disokong oleh Sudin Dhavilika (2014), bukan Islam, Menteri di Jabatan Kerja Raya, Goa, India. Beliau pernah mencadangkan larangan pemakaian bikini  di pantai. Begitu juga pemakaian skirt pendek dan kelab malam. Pemakaian sebegini boleh mengundang kepada cabul dan rogol serta keganasan ke atas wanita.

Kenapa ultra kiasu tidak boleh berfikir rasional seperti menteri India ini? Kenapa asyik nak mendedah sahaja. Apakah pemakaian seksi sebegini dibenarkan oleh agama lain?

Nasib baiklah di negara kita ada etika berpakaian ketika berada di pejabat, DUN atau Parlimen. Jika tidak, tidak mustahil ada yang bertelanjang datang ke tempat tersebut.

Kadangkala sangat meluat melihat, pergi ke pejabat awam, sudah ada notis ditampal dengan jelas, berpakaian sopan bila berurusan dengan pejabat kerajaan. Malangnya, yang datang, baju-T lebih panjang daripada seluar pendeknya sehingga nampak tersurat tersirat.  

Bentuk tubuh badan wanita dan lelaki berbeza.  Begitu juga soal penonjolannya. Pendedahan dan penonjolan wanita menggiurkan dan memberahikan, menjadikan lelaki terangsang untuk merogol. Logiknya, mudah. Tubuh badan wanita memberi tarikan dan rangsangan.

Jika lelaki masuk pertandingan ratu cantik, tiada siapa peduli. Tetapi jika wanita, lain reaksinya. Lainlah kalau wanita tersebut berperangai seperti jantan.  

Memanglah tutup aurat bukan jaminan untuk kena rogol. Perogol tidak memilih mangsa. Agama kami lebih kepada mengambil langkah pencegahan. Jika ditakdirkan ramai yang tutup aurat kena rogol. Itu sudah takdir.

Saya tidak nafikan wanita bangsa saya kurang kena rogol. Kebanyakan mereka lakukan seks atas dasar suka sama suka, meskipun belum mendaftarkan perkahwinan. Suka, teruskan, tidak suka tinggalkan. Itulah yang berlaku kepada saudara mara saya. Sebab itu tidak ada istilah rogol.


Nasihat saya, tidaklah perlu campurtangan dalam hal ehwal kami. Pada kami tutup aurat itu sebagai langkah pencegahan. Jika dia tak percaya, tidak perlu cari pasal.

Taipingmali (tm)

Posted: 16 Feb 2015 01:49 AM PST

Taipingmali (tm)


Isu lempar bungkusan mengandungi daging babi di Masjid Telaga Air Selesai

Posted: 15 Feb 2015 08:46 AM PST

BERKASUT DALAM RUANGAN SOLAT

SELESAI DENGAN WANG
BUTTERWORTH 7 Feb - Polis menahan seorang lelaki bagi membantu siasatan berhubung kejadian melempar bungkusan dipercayai mengandungi daging babi ke dalam perkarangan Masjid Telaga Air, di sini. 
Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang Datuk A.Thaiveegan memberitahu Bernama lelaki berusia lingkungan 40-an itu ditahan kariah masjid berkenaan sebaik menyedari kejadian itu dan kemudian menyerahkan suspek kepada polis.Sementara itu, Setiausaha Masjid Telaga Air Ahmad Taufiq Saedon berkata lelaki itu ditahan pada pukul 2 pagi ketika cuba melarikan diri dengan menunggang sebuah motosikal. 
"Ketika kejadian lelaki itu membaling bungkusan plastik mengandungi daging babi ke dalam kawasan masjid dan melarikan diri dengan menunggang motosikal, tetapi tindakan pantas beberapa kariah berjaya menahan lelaki itu," katanya. 
Imam Dua Masjid Telaga Air Mohd Asri Harun pula berkata kejadian dilempar bungkusan berisi daging babi awal pagi ini bukan pertama kali berlaku. 
Beliau berkata dalam beberapa kejadian sebelum ini, pihaknya telah membuat laporan polis dan bekerjasama dengan pihak berkuasa untuk mengesan individu yang terbabit. 
"Kami turut membuat majlis bacaan Yasin dan solat hajat untuk memohon doa dengan harapan perkara itu tidak lagi berulang. Perbuatan seumpama itu juga menimbulkan rasa kurang senang orang ramai yang datang untuk bersolat malah ada yang berasa was-was," katanya.

Tahniah Pas dan Dap kerana berjaya menyelesai dan berdamai, janji fulus masyuk! DAP MASUK KAWASAN SOLAT BERKASUT PUN TAK APA......sebab tu lah Dap berani baling daging babi.

APANAMA

Posted: 15 Feb 2015 11:44 PM PST

APANAMA


Absolutely powerful Umno-Pas talks

Posted: 15 Feb 2015 12:07 PM PST

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 15 Feb 2015 11:17 PM PST

Dialog Dewasa Kritik Berasa


DR. HATTA RAMLI CARI SIMPATI SELEPAS KETAHUAN NAK JATUHKAN HJ HADI

Posted: 15 Feb 2015 04:49 PM PST

El Haraki mendakwa cubaan membakar kereta Dr Mohd Hatta Ramli adalah sebahagian projek gerak saraf pihak mereka sendiri untuk meraih simpati dan mengalih isu pendedahan menjatuhkan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.
El Haraki membandingkan dua gambar untuk menunjukkan dua strategi yang sama dalam suasana berbeza.
Gambar pertama adalah gambar kereta Dr Hatta yang cuba dibakar di luar rumahnya dekat Hulu Klang, Kuala Lumpur awal pagi tadi.
Manakala gambar kedua adalah gambar kepala babi dibelah dua diletak di atas bendera PAS di surau Akademi Pengajian Islam UM (APIUM) semasa pilihanraya kampus universiti itu.
El Haraki mendakwa cubaan membakar kereta itu dilakukan oleh oleh orang Dr Hatta sendiri, iaitu satu kumpulan Pasukan Gerak Saraf yang dipimpin oleh Nordin Pahang aka Juragan Belang Tarung atau juga dikenali Din Botak.
"Sungguh kelakar pasukan Hawai Five O ini. Tidak berjaya menafikan bukti "printscreen" dengan cuba mengalihkan isu agar semua lena lupa cerita "Hawai Five O".
"Pasukan Gerak Saraf (PGS) di bawah kelolaan Hatta Ramli sendiri sanggup bertindak "bodoh" demi memadamkan isu projek menjatuhkan TG Haji Abdul Hadi Awang.
"Ya, kami semua tidak akan lena dengan isu bodoh kamu ini, wahai "najis" dalam jemaah.
"Kepada "Din Botak", ingat pesan El-Haraki. El-Haraki pagi, petang, siang, malam berdoa semoga engkau lumpuh dan diberikan balasan setimpal kerana jahatnya serta busuknya hati engkau," kata El Haraki.
Menurut El Haraki, strategi yang sama pernah dilakukan pada tahun 2009 semasa pilihanraya kampus Universiti Malaya dengan meletakkan kepala babi di atas bendera PAS dalam surau API (Akademi Pengajian Islam)
API merupakan kubu kuat PMIUM (Persatuan Mahasiswa Universiti Malaya). Diletakkan kepala babi dalam surau sekitar awal pagi (sebelum Subuh) dengan menuduh kumpulan Aspirasi (yang dikaitkan dengan UMNO) melakukan perbuatan tersebut.
Strategi ini dapat mengalih isu PMIUM yang dikaitkan dengan PAS kepada 'kebiadapan Aspirasi (UMNO)' menceroboh surau dan meletak kepala babi.
"Kepala babi yang dibelah dua itu diletakkan di atas bendera PAS, ditemui oleh seorang aktivis pro-Mahasiswa, Mohd Azlan Zainal kira-kira jam 5 pagi tadi,"l
Mohd Azlan adalah anak buah kepada Zainulfaqar Yaacob, di mana mereka ketika itu merupakan aktivis PMIUM yang sekarang ini terlibat dalam PasMa (Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia).
MENGENALI GERAKAN PGS & HAWAII FIVE O DI BAWAH ARAHAN DR HATTA :
1) PGS (Pasukan Gerak Saraf) adalah satu badan yang ditubuhkan di bawah Jabatan Pilihanraya PAS Pusat.
2) Dari sudut struktur organisasi badan ini adalah seperti berikut:
– Dr Hatta Ramli (Pengarah Jabatan Pilihanraya Pas Pusat (JPRPP) adalah Pengerusi/Ketua Eksekutif kepada PGS.
– Pengarah PGS : Juragan Belang Tarung (Nordin Pahang) atau juga dikenali Din Botak.
3) Di bawah PGS terdapat unit-unit kecil yang menjalankan fungsi-fungsi tertentu seperti kajian politik, ICT dan lain-lain. Antara ahli PGS pusat adalah Zainulfaqar (Yaakub) dan Mazhar Yusof.
4) Mazhar Yusuf mengetuai unit media baru PGS dan ahli-ahli unit ini terdiri daripada blogger, facebooker, dan lain-lain dari seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
5) Di antara fungsi yang diwujudkan sekarang di bawah Unit Media Baru PGS adalah menyebarkan info berkaitan isu semasa politik negara yang melibatkan PAS terutamanya dalam hal menyanggah hujah-hujah keyboard warrior yang menyokong idea kepimpinan ulamak termasuk memberi gambaran buruk kepada kepimpinan ulamak kononnya mereka adalah golongan Unity Government (UG).
6) Fokus isu Unit Media PGS adalah menyanggah hujah dan program pimpinan yg dilihat menggunakan parti dan agama untuk kedudukan memperteguhkan kepimpinan ulamak.
Antara perkara yang difokuskan oleh Unit Media PGS ialah mempengaruhi ahli PAS dengan beberapa isu seperti:
– Memberi gambaran buruk kepada mana-mana pemimpin dan ahli PAS yang berpegang kepada fahaman "kita menyertai pilihanraya bukan untuk menang semata-mata tetapi kita mengharapkan keredhaan Allah"
-Memfitnah Tuanguru Presiden PAS dengan alasan beliau telah menerima imbuhan daripada Kerajaan Persekutuan untuk melemahkan PR dari memenangi usaha menawan Putrajaya.
– Memberi imej buruk kepada pengikut-pengikut Presiden yang memberikan wala' kepada Presiden seperti Ust. Nik Zawawi, Yb. Ust.Nasrudin Tantawi, Yb. Dr. Khairudin Attakiri, Yb.Ust.Nik Abduh, Ust. Mokhtar Senik dan lain-lain lagi.
– Mereka turut menyerang dan menyanggah keputusan Majlis Syura Ulamak.
– Mengkambinghitamkan NGO seperti "Geng Ustaz" yang banyak mempertahankan Presiden.
– Dan lain-lain
7) "Sembang-sembang" antara ahli Unit Media Baru dibuat melalui group what apps unit media baru PGS (yang kemudiannya ditukar nama kepada HAWAII FIVE O sempena persamaan modus operandi group ini dengan filem tersebut)
8) Group ini telah menjadi "bank maklumat" untuk semua blogger dan facebooker bagi mendapatkan info secara direct dari Dr Hatta Ramli dan Aiman Athirah selaku pimpinan PAS Pusat.
9) Group ini juga secara tidak langsung mempromosikan Anwar Ibrahim serta pimpinan PR lain dalam bersatu menentang kezaliman UMNO/BN dan mana-mana pimpinan PAS yang dilihat menyebelahi Tuan guru.

ANWAR BUAT DAH PERANGAI LAMA...ADE AKU KESAH?

Posted: 15 Feb 2015 08:49 AM PST


Asal masuk penjara sakit belakanglah, kena suntik arseniklah, disuntik ubat HIV lah, makanan tak layak buat banduan VIPlah, isteri dan keluarga teraniaya hingga derita mengalir air mata...

Sampai nak minta campurtangan luar negara dan mohon pengampunan diraja...

Semua itu lakonan seorang munafik!

Ya... munafik tahap tertinggi!

Sapa suruh kau meliwat?

Macamana kepala sperma berada 4 cm tertanam dalam jubur si Saiful?

Kini rasailah akibat perbuatan jahat dirimu itu.

Tak perlulah yang diluar sana terpekik terlolong minta Anwar dibebaskan. 

Dia kini hidup bebas dalam penjara. Bebas untuk bertaubat nasuha dan beribadat. Lupakan hal-hal dunia politik.

Dah Allah tak nak engkau jadi Perdana Menteri maka terima dan redha sajalah.

Atau mungkin juga dia bebas untuk meneruskan aktiviti songsangnya di dalam penjara. Almaklumlah nafsu perlu dilampiaskan dan kini peluang itu terbuka bebas buat Anwar.

Bukan ada kamera rakam pun dalam sel penjara. Lagi pun kamera CCTV itu tak boleh jadi saksi, mesti ada empat saksi kalau nak tuduh berzina, khalwat dan liwat sepertimana dihadam oleh para pentaksub dan pencacai Pakatan.


Dari kita dok sibuk-sibuk memekik di jalanan, semuanya hanya sia-sia dan memperbodohkan diri sendiri. 

Lebih baik kita berjuang memastikan harga barang keperluan turun sebabnya harga minyak dah turun...

Tariff elektrik dah turun...

Cukai pendapatan akan turun 1-2%

Cukai korporat akan turun dari 25% kepada 24.5%

Cukai SST 16% akan dimansuhkan dan diganti GST cuma 6% saja.

Mangsa banjir telah dibantu pelbagai keperluan oleh kerajaan.

Banyak bantuan dapat...

Anwar tak dibebas pun keluarganya tetap dapat makan tak kebuluq lapaq dan mati pun... 

Mahu salahkan kerajaan kononnya tak turunkan harga barang...awat kerajaan yang berniaga ka?

Kalau ada Anwar pun apa jasanya untuk menurunkan harga barang...cer cerita sikit?



  

Belantan

Posted: 15 Feb 2015 11:11 PM PST

Belantan


Anak 'Papa Hebat' sudah mula main wayang - Anwar mengadu sakit belakang?

Posted: 15 Feb 2015 07:59 AM PST


Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim dilaporkan kehilangan berat badan sejak dimasukkan ke Penjara Sungai Buloh Selasa lalu.

Menurut anak sulung Anwar, Nurul Izzah, yang juga Naib Presiden PKR, ayahnya juga mengadu bahawa beliau mengalami sakit belakang ketika berada dalam sel.

Nurul Izzah bersama ibunya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, telah melawat Anwar di penjara, kelmarin.



"Ayah mengadu sakit belakang kerana keadaan di dalam sel. Berat badanya juga susut sedikit, tetapi semangat juangnya tetap tinggi," kata Nurul Izzah.

Difahamkan, Anwar dilayan sama seperti banduan lain di penjara.

Nurul Izzah berkata, Anwar juga amat kesal dengan tindakan pihak penjara yang tidak membenarkannya melawat jenazah Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Katanya, keluarganya sudah mampu menerima hakikat bahawa Anwar dipenjarakan sekali lagi.

Suara Politik
Belantan

The Unspinners

Posted: 15 Feb 2015 11:04 PM PST

The Unspinners


Ya, kami kembali ... tapi juga untuk MENGUBAH sikap UMNO

Posted: 15 Feb 2015 06:23 PM PST


... bukan untuk defend UMNO saja.

Memang susah untuk terus berhenti dari menulis. Politik sudah jadi darah daging kami hungga susah untuk berhenti. Jari ini tetap gatal mahu menyuarakan sesuatu.

Ya ... kami kembali dengan rentak baru. Bukan lagi khusus untuk defend UMNO tapi untuk mengubah UMNO untuk kembali menjadi parti politik yang berwibawa, prihatin dan penuh rasa sayang dan tanggungjawab pada agama Islam, bangsa Malaysia dan tanahair.

Ya ... kita perlu move forward dan tinggalkan episod Anwar. Usah lagi diberi publisiti samada kritikan dan jauh lagi pujian. Buat dunno seolah2 mereka tak wujud lagi.

UMNO perlu yakin bahawa rakyat percaya Anwar tu peliwat, dan isu liwat ini tiada sokongan.lagi. Menyerang Anwar tak henti-henti tak membantu dan tak membuat mereka marah pada pembangkang.

Sebenarnya mereka lebih marah kepada pemimpin-pemimpin UMNO. Dari akar umbi sampai ke peringkat pertengahan hngga pada sesetengah pemimpin atasan, pemimpin UMNO dilihat bersikap eksklusif dan elit. 

PM boleh turun ke statsyen Putera dan tengok rakyat di pasar tappi pemimpin UMNO hanya berborak di coffee house???

Ambil satu contoh mudah saja. Bila anak muda nak join UMNO, ketua cawangan dan orang kanan-kanan di cawangan atau bahagian akan memperlekehkan mereka.

Ya ... UMNO parti kerajaan yang cukup hebat dan punya sejarah kecemerlangannya tetapi tidak lagi di mata rakyat. Sejak mutakhir ini, balaci-balaci pemimpin di kiri dan kanan lebih sudu dari kuah.

Itulah sebab utama rakyat terutamanya org muda menolak UMNO. Dengan demikian, bila Anwar masuk dalam pasaran dan memburuk-burukkan pemimpin UMNO, cepat sahaja orang muda yang dipinggirkan oleh pemimpin UMNO akar umbi mempercayai pembohongannya.

Ya ... satu lagi UMNO terlalu bersikap "sieged mentality". Maka selagi itulah Gen Y tak akan dapat dimenangi hati mereka. Generasi ini tidak lagi boleh dipenagruhi dengan permainan fear factor cara lama atau old school.

Mereka perlu didekati dan diyakinkan dengan cara rasional. UMNO perlu lebih cekap dengan permainan www. Bukan hanya main syok sendiri sesama sendiri dan buat kerja alah kadar Mereka perlu guna www dengan lebih efektif untuk lebih cekap berhujah menggunakan fakta dan logik yang lebih berimpak.

Ya ... lebih penting UMNO perlu balik kepada prinsip.


Dalam hal kematian Nik aziz, hairan benar UMNO tibu memuji arwah Nik Aziz seolah-olah ianya seorang yang benar-benar ilmuwan dan rakan.

Padahal dialah orang memushi UMNO hiingga mengkafirkan orang UMNO. Dialah orang yang memecahbelahkan ummat Islam demi kepentingan politiknya. Mengeluarkan pelbagai fatwa palsu. DIsanjung sebagai ulamak tapi tiada budi pekerti seorang ulamak dan tidak menghayati budi pekerti dan kepimpinan islam dalam politiknya. 



Hingga kini kita tidak mahu tanding PRK Cempaka atas konon menghormati "Tok Guru"? Berikut pandangan seorang pemimpin Melayu:

HEBAT UMNO, PM memberi penghurmatan kpd arwah Nik Aziz walaupun sebelum ini Arwah Nik Aziz caci orang umno sampai mahu ludah muka orang umno. Segala perbuatan terkutuk Arwah Nik Aziz terhadap orang umno disahkan betul olih pemimpin umno.

Hebat sungguh.. kata orang Pas petunjuk dari Allah swt. RTM siar secara langsung dan bacaan ayat2 suci al quran seolah olah kemangkatan seorang Sultan. PM keluar kenyataan khas memuji Perjuangan Islam arwah Nik Aziz walaupun dunia tahu Arwah Nik Aziz penghalang Perpaduan Melayu antara umno dan pas.

Puteri keluar kenyataan puji melangit, Dato Hisham menitis airmata dan Dato Stopa awal2 umun PRK Dun Cempaka UMNO tidaj bertanding.

APA SEMUA INI BENAR2 IKHLAS KERANA LILA HITA ALA atau sindiwara politik.

Jika di perhalusi betul2, PM ambil kesempatan utk mendapat simpati dan sokongan PAS untuk menghadapi serangan dan tekanan Tun M yg mahu PM meletak jawatan. Cina tidak menyokong BN dan Melayu makin lari dari UMNO kerana berbagai isu..Maka PM mengharap simpati dan sokongan Pas..

Apakah Pas tidak sedar? Pas lebih cerdik dari UMNO sekarang.. UMNO makin nampak politiknya yg di kendung tercicir, yang di kejar tak dapat dan menang sorak kampong tergadai. Ini kerana PM pun terlalu cerdik dan di kelilingi olih penasihat2 super cerdik..pandangan ulasan akedemik dan tidak ada apa2 niat...
Satu komentar ini juga perlu dihayati...

Siapa Nik Aziz ni? Kalau Nik Aziz Bekas MB Kelantan tu saya kenalah...

Dia ni masa lahir mcm bayi2 biasa je...

Dia membesar mcm kanak biasa je....

Dia remaja mcm mamat2 biasa je....

Dia berumah tangga mcm orang2 biasa je....

Dia tua mcm org2 tua biasa je ..

Kalau Nik Aziz tu lah....

Yang dia hebat adalah gunakan Islam dan ayat2 Al Quran demi kepentingan politik...

Yang dia hebat ialah memecahkan bansanya orang Melayu...

Yang dia hebat ialah duduki kerusi MB begitu lama sekali tapi tak buat apa2 yg boleh majukan negerinya.

Nik Aziz pada saya adalah org2 biasa sahaja. Tiada kelebihan luar biasa.

Saya rasa bapa saya lebih hebat. Bapa saya walau bukan ulamak tetapi suka buat baik kpd semua org.

Bapa saya tak suka bermusuh. Bapa saya tidak gunakan Islam dan ayat2 suci demi kepentingan politik.

Bapa saya tidak maki hamun. Bapa saya tidak kata Allah pun mencarut. Bapa saya tidaknpernah kata Kalimah Allah org Kristian boleh guna. Bapa saya tidak pernah kata Nabi Muhammad masa muda macam mamat2 biasa lain. Bapa saya tidak berpeluk dgn Cina.

Saya rasa bapa saya lebih hebat dan lebih mulia dari Nik Aziz. Saya rasa bapa saya lebih byk melahirkan rasa syukur apa yg ada dlm hidupnya.

Saya percaya bapa saya lebih hebat dari Nik Aziz. Bapa saya seperti org biasa lain. Tapi Nik Aziz org yg sgt luar biasa kerana kata Allah juga mencarut, kata Nabi Muhammad lahir dan membesar seperti bayi2 biasa dan seperti mamat2 biasa. Memang Nik Aziz bukan org biasa.

Saya tidak rasa mahu hormat Nik Aziz sgt.

Tapi sebagai sesama Islam saya hadiahkan Al Fatihah kpd rohnya. - Al Fatihah...
Ya ... jangan kita lupa apa yang kita kata. Kata itu dikota. Apa dikata dulu mesti sama dengan apa dikata sekarang. Istiqamah namanya.


Nik Aziz hanya mamat biasa sebagaimana dia pernah perkecilkan rasulullah. Ini bukan mengata orang mati kerana perkara sama disebut ketika dia hidup. Banyak tak dijawabnya.

Hanya yang taksub mendewankannya berlebih-lebihan:

Antara gambar-gambar palsu sepanjang majlis pengebumian Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz semalam yang banyak tersebar di aplikasi whatsapp..jika ada yang telah menyebarkan, boleh tolong 'delete'..pastikan kita sebarkan sesuatu yang sahih..insya-Allah..

Penyataan gambar :

1) Gambar jenazah tersebut ialah jenazah Allahyarham Ustaz Yahya Othman..bukan jenazah Allahyarham TGNA..
2) Di pusara Tuan Guru: Bukan gambar Sultan Kelantan seperti mana yg diuar-uarkan..
3) Solat jenazah tersebut ialah solat jenazah Allahyarham Fazlul Huq Amini, seorang ulama' Bangladesh. Jenazah Tuan Guru disolatkan di dalam masjid Pulau Melaka.
4) Gambar manusia berbondong itu adalah gambar di Pattani, Thailand.

SUMBER: FB Ustaz Faisal Ariffin Original, dikemaskini oleh penulis. Wallahu A'lam.


Sekarang jika UMNO tak tanding, itu bersalahan prinsip demokrasi. Kita patut sentiasa tanding sebagai sebuah parti kerajaan yang memberi pilihan buat rakyat.

Mana maruah kita asyik tak tanding setiap kali perusi pemimpin besar PR dikosongkan sebab kita takut.

Kenapa Jelutong dan Cempaka tak tanding tapi Permatang Pauh nak tanding?????

Tak habis-habis Anwar anak beranak berbohong

Posted: 15 Feb 2015 04:19 AM PST


Mulut becok Nurul mula memualkan. Baca Bidaman SINI


Nurul Izzah dilaporkan berkata telah menziarah ayahnya di penjara. Ini menimbulkan persolan bagaimana dia boleh dapat ziarah hanya lepas 4 hari ayahnya masuk penjara. Baca CTS SINI

Pihak penjara perlu jawab bagaimana ini boleh berlaku sedangkan Dato Ahmad Zahid Hamidi ada berkata tidak ada layanan VVIP untuk Anwar. Baca TFK SINI , Bulletin Sengal SINI. dan MIK SINI

Ada hebatnya Anwar untuk layanan istimewa, kata Parpukari SINI


Ada pula Nurul kata ada membuat permohonan utk daddynya melawat Tun Guru Nik Aziz  buat kali terakhir esuk. Kononnya dia sanggat kecewa peristiwa yang sama berlaku ketika ustaz Fadil Nor meninggal, permohonan utk daddynya tidak berjaya? Beliau harap esok mendapat kelulusan?


Sebenarnya pada 11 Februari lalu, Anwar Ibrahim telah dilawat oleh anak perempuannya, Nurul Nuha dari jam 2:30 petang sehingga jam 5:10 petang. Turut bersama-sama Nurul Nuha adalah Sivarasa Rasiah. Mereka beredar dari Penjara Sungai Buluh pada jam 5:40 petang selepas sidang media di pintu pagar penjara.

Bagaimanapun, hanya Sivarasa Rasiah yang dibenarkan masuk menemui Anwar Ibrahim, manakala Nurul Nuha tersadai di ruang menunggu sahaja. Pertemuan antara Sivarasa dengan Anwar Ibrahim hanya tamat pada jam 5:10 petang.

Alasan Sivarasa untuk bertemu dengan Anwar adalah sebagai peguam Anwar. Sivarasa kemudiannya membuat sidang akhbar di kawasan pintu penjara.

Baca di Flying Kick SINI


Sivarasa ada berkata Anwar tidak mahu pengampunan.



Tiadalah cerita Anwar sakit pinggang seperti dikatakan Nurul.


Rasanya yang bukan Anwar sakit pinggang tapi banduan lain sakit di punggong sejak kehadhiran Anwar



Terbaru dia berceramah dan berkata ayahnya ada ditawarkan untuk jadi Timbalan PM oleh Najib. Dari 2013, benda dah dinafikan. Baca RBF Online SINI


Sebaik saja Nik Aziz meninggal dunia, ada pula kenyataan dari Anwar oleh Wan Azizah. Boleh baca SINI.

Alah ini hanya dirangka oleh setiausaha akhbar ... jangan tertipu.

Hai ... tak sedar ke mereka rakyat bukan mudah ditipu. Budak-budak Gen Y bolehlah kau tipu!

Panglima Perang Cyber

Posted: 15 Feb 2015 11:04 PM PST

Panglima Perang Cyber


Mufti Perlis @RealDrMaza Dikritik & Doktor Pakar Mohon Maaf Kepada Keluarga TG Nik Aziz (5 Gambar) | Sebastian Phiu

Posted: 15 Feb 2015 04:50 PM PST

ANGIN PERUBAHAN

Posted: 15 Feb 2015 09:21 PM PST

ANGIN PERUBAHAN


Ada Peguam Anwar Berani Buat Begini?

Posted: 15 Feb 2015 05:13 AM PST

Masuk Sahaja Penjara, Terus Ngadu Sakit Belakang

Posted: 15 Feb 2015 12:21 AM PST

JURI RAKYAT

Posted: 15 Feb 2015 07:21 PM PST

JURI RAKYAT


Insiden festival carnaval 2015

Posted: 15 Feb 2015 05:51 PM PST

Insiden karnaval sangat mengharukan terjadi saat kemarin 15/02/2015 dalam insiden tersebut seekor banteng mengamuk kemudiaan mengobrak-abrik seorang warga langsung dilarikan kerumah sakit terdekat,beserta 2 orang lainnya terluka insiden ini terjadi pada saat berlangsungnya carnaval 2015.

Insiden Korban mengamuknya seekor banteng saat perayaan carnaval 2015 Al hasil korbannya di operasi selama 3 jam yang luka parah pada bagiaan paha di rumah sakit serta 2 korban lainnya mengalami luka ringan,keadaan korban kini mulai membaik akibat insiden carnaval.
kejadiaan tragis saat carnaval berlangsung membuktikan sebagaimana yang terlihat pada foto bahwa banteng kali ini anehnya dan uniknya mengamuk bukan menuju kepada orang yang berbaju merah yang membantu sang korban melainkan berbaju hitam celana putih.,dari keganasan sang banteng insiden carnaval 2015 korban terjatuh kemudian diangkat oleh hewan buas ini saat carnaval 2015.
Dari kejadiaan disaat perayaan carnaval menjadi peringatan kepada kita bahwa berhati-hatilah terhadap hewan yang buas yang kapan saja bisa menyerang anda jika hewan buas ini mengamuk tidak mengenal warna,tuannya bahkan siapapun di sekitarnya menjadi sasaran keganasannya sebagaimana insiden yang terjadi ketika festival carnaval 2015.
kunjungi juga insiden tragis warga aceh di injak gajah
Insiden carnaval del toro mengingatkan kita kembali pada insiden mengamuknya seekor banteng pada saat perayaan carnaval seperti tahun tahun yang lalu,kapanpun dimanapun tak kala ada hewan buas tetap waspada agar tidak terjadi seperti insiden festifal karnal 2015.

   

Foto bugil Model pemain film piranha

Posted: 15 Feb 2015 05:47 AM PST

Foto bugil Model pemain film piranha
Kumpulan Foto hot kelly brook salah seorang model super cantik dengan otot pinggul melengkung keatas plus buah pepaya yang super jumbo pernahkan kamu menonton film piranha?itu dia salah satu aktornya merupakan seorang model yang terkenal kelly brook adalah pemain film piranha,kelly brook lahir pada tanggal 23 November 1979 orangtuanya bernama Sandra Parsons dan kennet parsons.
Kumpulan foto terpanas pemain film piranha bernama kelly brook ini kebanyakan di depan umum bugil saat di pantai,ketika kelly brook bugil sambil main ayunan dengan menikmati suasana dipinggir pantai,berjemur bugil di pantai,disaat model cantik keluar dari laut bugil,foto takkala sambil berciuman di dalam laut,kecantikan dan kemolekan tubuh pemain film piranha sekaligus model ini tidak diragukan lagi mengalahkan prety sinta mandi laut bugil.
simak berikut foto hot kelly brook.
Foto hot model saat di pantai

Foto hot pemain film piranha mandi di laut.

Foto bugil di pantai saat main ayunan.

Kelly brook bugil berjemur di pantai.

Berciman di dalam laut

itulah beberapa foto hot kelly brook bugil model sekaligus pemain film piranha di pinggir pantai untuk sekedar sebagai informasi tentang kelly brook model cantik yang juga pemain film 3D piranha setelah anda melihat foto model cantik ini ambil baiknya buang yang jeleknya daripada foto hot sang model bugil di pantai.

BERANI MEMBUAT PILIHAN...

Posted: 15 Feb 2015 03:06 PM PST

BERANI MEMBUAT PILIHAN...


Pelatih PLKN diliwat dalam kem

Posted: 14 Feb 2015 09:57 PM PST

SETIU - Seorang pelatih lelaki mendakwa diliwat rakannya dalam kejadian di sebuah kem Pusat Latihan Khidmat Negara (PLKN) di daerah ini, kelmarin.

Kejadian dipercayai berlaku kira-kira jam 1.45 petang ketika mangsa berusia 18 tahun berada di dalam bilik air, sebelum pintu bilik air itu tiba-tiba diketuk suspek.

Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Ab Rahman Raja Mohamed berkata, suspek yang sebaya dengan mangsa dan turut menjadi pelatih di kem sama, dikatakan menolak pintu bilik air itu lalu masuk dan mengunci pintu dari dalam.

Menurutnya, suspek kemudian bertindak mencium dan memeluk mangsa, bagaimanapun mangsa cuba menghalang.

"Suspek turut melakukan seks oral dan bertindak lebih keji apabila meliwat mangsa sebanyak dua kali sebelum melarikan diri sebaik menyedari kehadiran rakan lain di situ," katanya.

Menurut Ab Rahman lagi, mangsa juga mendakwa suspek pernah melakukan perbuatan sama pada Januari lalu di dalam bilik di kem berkenaan.

Malah katanya, suspek turut mengugut mangsa supaya tidak memberitahu perbuatannya kepada sesiapa menyebabkan remaja lelaki itu hanya mendiamkan diri kerana bimbang diapa-apakan.

"Namun, tidak tahan menjadi pemuas nafsu suspek, mangsa nekad membuat laporan di Balai Polis Penarik, kira-kira jam 6 petang hari sama.

"Susulan laporan itu, suspek ditahan tidak lama kemudian dan kini ditahan reman untuk siasatan lanjut," katanya.

Ab Rahman berkata, mangsa berasal dari Kuantan, Pahang, manakala suspek pula dari Pasir Mas, Kelantan.

Menurutnya, kes disiasat mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan kerana melakukan perbuatan yang bertentangan dengan aturan tabii tanpa kerelaan.

Hanya sempat ramas buah dada...

Posted: 14 Feb 2015 05:01 PM PST

Kuala Lumpur: Jeritan 'Allahu-Akbar' menyelamatkan seorang pelajar perempuan sebuah politeknik daripada menjadi mangsa rogol seorang lelaki tidak dikenali dalam kejadian berhampiran Stesen Transit Aliran Ringan (LRT) Pudu, di sini, Khamis lalu.

Dalam kejadian jam 4.30 pagi itu, mangsa yang berusia 24 tahun dikatakan menjerit apabila seorang lelaki tiba-tiba meraba buah dadanya selepas dia terjatuh dalam pergelutan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Senior Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad berkata, jeritan itu menyebabkan suspek terkejut dan melarikan diri.

Katanya, suspek sempat mengambil telefon bimbit milik mangsa dianggarkan bernilai RM400.

Zainuddin berkata, mangsa datang ke Kuala Lumpur untuk menghantar surat latihan praktikal sebelum bercadang tinggal sementara di rumah ibu saudaranya di Gombak.

"Sebaik tiba di Hentian Pudu jam 4.15 pagi, mangsa berjalan ke Stesen LRT Pudu tidak jauh dari lokasi perhentian bas ekpress yang dinaikinya.

"Sebaik tiba di stesen berkenaan, mangsa mendapati pintu pagar masih berkunci kerana perkhidmatan pada hari berkenaan belum beroperasi," katanya.

Menurutnya, mangsa berpatah balik ke Hentian Pudu berikutan keadaan di stesen itu gelap, sunyi dan berbahaya.

"Ketika berjalan mangsa ditegur lelaki tidak dikenali yang menghalang dan menutup mulut mangsa serta mengugut mahu membunuh mangsa sekiranya dia menjerit," katanya.

Katanya, mangsa tidak cedera dan kes disiasat mengikut Seksyen 354 dan Seksyen 392 Kanun Keseksaan kerana samun dan cabul.

- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/31022#sthash.JIcvEj9R.dpuf

Apa Yang Tersirat

Posted: 15 Feb 2015 02:11 PM PST

Apa Yang Tersirat


Baru Lima Hari- Anwar Sakit Belakang Kronik

Posted: 15 Feb 2015 05:00 AM PST

Anwar mengalami sakit belakang yang kronik. Susut berat badan. Tidak dapat tidur kerana dirabah lipas. Itulah pengakuan Nurul Izzah dan Nurul Nuha-anak2 Anwar. Berkaitan sakit belakang cuba lihat caption pada caption.

Anwar Ditawar TPM Pula Dah

Posted: 14 Feb 2015 09:59 PM PST

CERITA terbaru daripada anak sulung Anwar-Nurul Izzah, papanya kononnya ditawarkan Jawatan Timbalan Perdana Menteri (TPM) selepas PRU-13.

Anwar konon tolak mentah-mentah, kerana setia kepada Pakatan Rakyat. Cerita dogeng.

Mengapa Semua Peguam Anwar Tidak Menolak Fakta Kes Sodomi II?

Posted: 14 Feb 2015 08:17 PM PST

SATU kenyataan daripada Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah, sepanjang kes sodomi II yang dibicarakan hampir 7 tahun, tiada seorangpun daripada peguam Anwar (14 orang) menolak fakta kes, iaitu DNA Anwar. Erinya, semua peguam menerima bahawa DNA yang ditemuai benar DNA Ketua Pembangkang itu.

Bagaimana DNA Anwar diperolehi, sedangkan beliau tidak pernah memberikan sampel DNA atau air mani? 

Sebelum Anwar ditangkap pada julai 2008, Mohd Saiful Bukahri Azlan terlebih dahulu memberikan DNA. Dalam pemeriksaan ahli kimia, didapati ada sperma dalam dubur. Daripada sperma itu dianalisis, maka ditemukan DNA lelaki Y.

Selepas Anwar ditahan, barang-barang yang beliau gunakan semasa dalam lockup polis, yang beliau tinggalkan, dianalisis, kemudian DNA itu sepadan dengan DNA lelaki Y yang dijumpai oleh ahli kimia yang berbeza.

Mungkin atas sebab, Anwar memang melakukan seks luar tabii terhadap mangsa, adalah penyebab utama mengapa tiada seorangpun peguam beliau menafikan bahawa DNA itu bukan milik orang kena tuduh, malah Anwar sendiripun tidak pernah menafikan bahawa DNA lelaki Y itu bukan dirinya.

Apa yang berlaku, sepanjang perbicaraan, peguam Anwar hanya mempersoalkan bagaimana DNA itu diperolehi, bagaimana DNA itu dianalisis, malah mempersoalkan kewibawaan Jabatan kimia, termasuk kakitangan jabatan itu.

Sepanjang perbicaraan, para peguam Anwar mengelak berbicara berkaitan fakta kes. Mereka hanya berlegar-legar berkaitan cara dan analisa.

Anwar dihukum penjara selama 5 tahun bermula 10 februari 2015, apabila Mahkamah Persekutuan sebulat suara mengekalkan hukuman yang dijatuhkan oleh Mahkamah Rayuan pada 7 Mac 2014.

Anwar didapati bersalah, kerana meliwat pembantu peribadinya seseorang lelaki pada 26 jun 2008 di sebuah kondominum, di Bukit Damansara, Kuala Lumpur, antara pukul 3.01-4.30 petang. Kejadian pada hari itu merupakan kali ke-9 mangsa diliwat.

Hanya Tiga Hari Dalam Penjara- Anwar Sudah Kurus Kering

Posted: 14 Feb 2015 04:15 PM PST

HANYA tiga hari dalam penjara- Anwar Ibrahim sudah kurus kering, demikian kata anak sulung beliau Nurul Izzah yang juga MP Lembah Pantai merangkap Naib Presiden PKR.

Meneurut Izzah, bapanya kalau di berada dalam penjara suka berpuasa. Kerana berpuasa, maka dalam tempoh tiga hari sahaja, Ketua Pembangkang itu kurus kering.

Tidak tahulah, bagaimana bentuk badan dan berat beliau, dalam masa 5 tahun kurang 3 hari, mungkin seperti cicak kubin.

Anwar belum berlakon lagi. Pada musim pertama masuk penjara, lakonan utama beliau, leher bergap, naik kerusi roda.

Siapa Kata Orang Ramai Minta Anwar Bebas? Nurul Izzah Kata

Posted: 14 Feb 2015 03:19 PM PST

Nurul Izzah
YANG kata Orang ramai minta Anwar bebas, Nurui Izzah, Nik Nazmi, Adam Adli. Selain itu, pencacai mereka. Selepas daripada itu, sudah tentu keluarga Anwar. 

Malaysia ada 30 juta rakyat, jumlah mereka itu entah berapa peratus. Belum layak menggunakan istilah orang ramai. Seharusnya, mereka menggunakan istilah- kami penyokong Anwar mahu beliau bebas. Kami tak kisah pemimpin kami mempunyai selera mengikut kaum Luth. Walaupun Allah laknat kaum itu, itu zaman dulu, bukan zaman ini. Kini, sudah biasa perkahwinan antara lelaki. Elton John masih hidup, takpun mati-mati.

Anwar untuk kali ke dua kembali ke Sungai Buloh pada 10 Februari kerana kesalahan yang sama, melakukan seks luar tabii.

Penyokong Anwar, saban malam berkampung di depan penjara menyalahkan lilin, perlakuan mereka sama dengan perlakuan pengamal LBGT.

waadat

Posted: 15 Feb 2015 01:21 PM PST

waadat


Kebanyakan fishball haram

Posted: 15 Feb 2015 02:03 AM PST

Itu sebabnya Demang kata logo HALAL kurang relevan. Susah sangat kah buat logo Produk Muslim yang di dalamnya terkandung syarat halal?

Orang Jakim jawab sikit.

Cucu Tok Selampit

Posted: 15 Feb 2015 01:03 PM PST

Cucu Tok Selampit


Perosak Harta Awam Semalam Dalam Perhimpunan Anwar Ibrahim Dicari Pihak @PDRMsia

Posted: 15 Feb 2015 02:06 AM PST




Pihak Polis Di Raja Malaysia (PDRM) sedang mencari beberapa individu yang merosakkan harta awam dengan melukis beberapa objek di dalam perhimpunan Anwar Ibrahim di depan Sogo dan Kompleks Pertama semalam. Gambar dan individu-individu bertutup muka berkenaan adalah seperti di atas. Sesiapa yang mempunyai maklumat bolehlah menghubungi balai polis berdekatan. Individu-individu berkenaan rindukan untuk bermalam bersama-sama KETUM Anwar Ibrahim di River Bamboo Inn. Jasa anda semua amat dihargai.

Nota Kaki: Selepas ini pihak PDRM kena memberi perhatian kepada penunjuk-penunjuk perasaan yang menutup muka kerana mereka mempunyai niat yang tidak baik.

Nurul Izzah Kata Papa Sakit Belakang, Propa Murahan Dah Mula Dah

Posted: 14 Feb 2015 09:09 PM PST


Ke mana hendak tumpahnya kuah kalau tidak ke tosei. Itulah perumpamaan pembohongan yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim yang diwarisi oleh anak sulungnya, Nurul Izzah. DNA sama kan? Nurul Izzah bukan selama ini tidak pernah berbohong. Beliau telah memfitnah Raja Nong Chik sewaktu PRU ke 13 yang lalu. Apabila Raja Nong Chik saman, beliau terus meminta maaf.

Kini drama meloya sudah bermula. Baru Anwar Ibrahim dimasukkan ke dalam penjara selama 4 hari, Nurul Izzah sudah mengeluarkan kenyataan "Papa sakit belakang!" Sudah mula dah sakit peliwat ni. Lepas ni sakit gigi, lepas tu sakit jubur dan apa-apa tah lagi datang sakitnya itu. Pesanan buat Nurul Izzah, jarang ada orang kena tipu dua kali. Cukuplah dengan drama sakit belakang, diracun arsenik, dicucuk kuman HIV ke dalam badan Anwar Ibrahim dan sebagainya sewaktu Anwar Ibrahim dipenjara sebelum ini.

Pelik pulak. Semasa pergi kayuh basikal di New Zealand masa musim banjir hari tu nampak sihat saja. Kenapa tiba-tiba hendak mengeluh. Bukankah Anwar Ibrahim juga yang minta ditempatkan di Penjara Sungai Buloh dan bukannya di Kajang.


Bagi sesiapa yang masih ragu-ragu Anwar Ibrahim meliwat, bacalah penjelasan yang lengkap dengan fakta yang kukuh dan mudah difahami oleh Pendakwaraya Kanan, TS Shafee Abdullah berkaitan Kes Liwat II Anwar Ibrahim dalam rencana di dalam Utusan Online, di sini. Jangan lupa hadir beramai-ramai untuk berdialog dengan beliau seperti di bawah:

Comments (0)