Isnin, 19 Mei 2014

Barisan Nasional

Barisan Nasional


PEJUANG BANGSA

Posted: 18 May 2014 12:09 PM PDT

PEJUANG BANGSA


PENGUNDI PAS TELUK INTAN JIKA PILIH DYANA , BERMAKNA SOKONG MELAYU TOLAK HUDUD !!

Posted: 18 May 2014 09:03 AM PDT





Bila ini jawapan calon DAP Melayu Dyana bila ditanya tentang isu hudud , memang ini jawapan peguam muda asuhan parti chauvinis DAP iaitu dengan menolak hudud terang-terang . 

Ini kerana sebagai pemimpin parti DAP seperti kata seorang bekas ahli DAP P.Pinang  ,  perjuangan  parti paling atas & harus   diutamakan berbanding agama sendiri . 

GBP ini melontarkan soalan kepada pengundi PAS di Teluk Intan ...

anda perlu bertanya kepada Dyana samada dia  YA atau TIDAK  sokong hukum hudud  nak dibawa ke Parlimen sebagai seorang pemimpin Melayu Islam .  Jika tidak ,  kalau undi anda mengundi Dyana , bermakna ada juga tidak  sokong hukum hudud yang ditolak calon DAP ini !!




Mat Sabu pulak sebagai orang No 2 PAS , memang tugas beliau untuk pastikan undi macai PAS Teluk Intan  harus ke DAP walaupun calonnya tolak hudud terang-terang seperti partinya . Lagi pun bukan ke Mat Sabu adalah abang kesayang Guan Eng dalam PAS. hahaha...




#PRKTELUKINTAN : DYANA HANYALAH PERKAKAS PERGUNA MELAYU - BEKAS AHLI DAP

Posted: 18 May 2014 02:30 AM PDT



- Langkah DAP meletakkan wanita Melayu, Dyana Sofya Mohd. Daud sebagai calon DAP dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan, 31 Mei ini me­rupakan satu lagi agenda pemimpin parti itu untuk mempergunakan orang Melayu dalam menentang pelaksanaan hukum hudud.

Presiden Kongres Melayu Pulau Pinang (KMPP), Rahmad Isahak mendakwa, langkah seumpama itu adalah cara halus yang digunakan oleh parti tersebut dalam memastikan orang Islam sendiri akan menentang hukum Allah.

"Sepatutnya calon ber­kenaan tidak harus menerima pencalonannya terlebih dahulu.
"
Persoalannya sekarang mampukah dia mempengaruhi keluarga Lim (Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng) supaya bersetuju dengan pelaksanaan hukum hudud yang bakal dibawa rakan sekutu mereka, Pas atau bersekongkol dengan ketua­nya untuk menentang hukum Allah?" katanya dalam kenya­taan di sini hari ini.

Hari ini, DAP mengumumkan Dyana, 27, sebagai calon DAP dalam PRK Teluk Intan kerana melihatkan graduan Universiti Teknologi Mara (UiTM) itu sebagai pilihan terbaik untuk parti itu mempertahan kerusi Parlimen berkenaan.


Mengulas lanjut, Rahmad menjelaskan, pihaknya yakin pengundi campuran di Teluk Intan terutamanya 37 peratus pengundi Melayu tidak boleh diperbodohkan dengan strategi DAP yang hanya bertujuan mahu memperdagangkan maruah umat Islam.

Dalam pada itu, Setiausaha Agung Gabungan Pelajar-Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS), Zambri Mohd. Isa mencabar Dyana membakar ijazah yang diperolehnya daripada UiTM kerana menganggap penubuhan institusi pendidikan tinggi (IPT) itu mendiskriminasi kaum Cina.

"Kita juga mencabar Dyana meletakkan jawatan sebagai peguam kerana ijazah yang membolehkannya menjadi seorang peguam datangnya daripada UiTM," katanya.

BANNER BILBOARD PCM BONGKAR ISU RUMAH KOS RENDAH DIROSAKKAN MACAI PAKATAN @huan2u

Posted: 18 May 2014 01:16 AM PDT


Kalau BN bertanding di #PRKBukitGelugor , sudah tentu banner bilboard juga  akan dirosakkan sepertimana berlaku kepada  PCM di dalam gambar di atas ini .

Mengapa DAP dan macainya  begitu takut sangat banner bilboard  isu rumah kos rendah dalam bahasa cina ini dipamerkan ??

Lagi pun orang Cina di Penang sudah tak ada yang miskin & isu rumah ini tak beri kesan pun kepada DAP.

Malah mereka menang undi majoriti 40 ribu di PRU13 lepas  , setakat banner PCM  ini celah gigi tokong je untuk counter dan menipu pengundi Cina agar pastikan undi DAP.

Tetapi mengapa ia dirosakkan ??  Adakah DAP bimbang undi merosot ??



AbangTuah

Posted: 18 May 2014 12:08 PM PDT

AbangTuah


Pemimpin Mass Depan Pas??? Lu Fikir Lah Sendiri!!!

Posted: 17 May 2014 04:33 PM PDT



Mentang2 Rosmah X bertudung......

Berbagai2 fitnah dihamburkan mereka ke atas batang tubuh beliau.....

Seolah2 Islam menghalalkan fitnah kepada wanita Muslim tidak bertudung....

Rosmah sedang hadiri majlis anak yatim sebaliknya didakwa Rosmah sedang ikut sama membunuh Dan mengebom Altantunya. Allah s.w.t Maha besar...pembohongan dan fitnah akhirnya terbongkar...

Isu cincin, dah terbukti fitnah pun masih X nak mengaku ....Malah masih tetap guna isu tersebut untuk menipu rakyaat....

Kini dalam PRK Teluk Intan, Pas menyokong pula Muslimah DAP X bertudung...sekali lagi keikhlasan Pas dalam menyerang Rosmah menjadi persoalan, adakah ikhlad demi agama atau hanya demi kepentingan politik?

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Pengikut