Jumaat, 6 Disember 2013

Blog Rasmi Dewan Pemuda PAS Puchong

Blog Rasmi Dewan Pemuda PAS Puchong


Ucapan Tahniah Atas Perlantikan YB Iskandar Abdul Samad Sebagai Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor

Posted: 06 Dec 2013 08:34 AM PST



Dewan Pemuda PAS Puchong melahirkan rasa sukcita di atas perlantikan YB Iskandar Abdul Samad ke jawatan utama PAS Negeri Selangor itu sebaik sahaja mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat memutuskan perkara tersebut. DPP Puchong merasakan perlantikan tersebut sangat tepat dengan perkembangan politik di negeri Selangor yang kini masih diterajui oleh Pakatan Rakyat. 

Ucapan Tahniah ini merupakan penghargaan yang tidak terhingga DPP Puchong zahirkan bagi melihat PAS negeri Selangor akan terus menjana kecemerlangan bukan sahaja dari aspek pengorganisasian dalam pentadbiran kerajaan negeri, bahkan lebih daripada itu termasuklah pembentukan jati diri atau tarbiyah Ahli PAS yang lebih mantap dan juga pengimejan PAS sebagai sebuah Parti Islam yang boleh diharapkan untuk menjaga kepentingan Agama Islam dalam negeri Selangor ini serta sebuah parti yang tidak mengabaikan mana-mana golongan termasuklah anak muda atau remaja yang semestinya menjadi perhatian kami selaku pemimpin dalam kalangan anak muda.

DPP Puchong turut berbesar hati untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada Bekas Pesuruhjaya Selangor pada sesi yang lalu atas perkhidmatan yang cemerlang terutamanya dalam membantu PAS memperoleh kemenangan yang lebih besar dalam PRU 13 yang lalu. Jasa dan keprihatinan YB Dr. Rani sebelum ini hanya Allah Sahaja yang boleh membalasnya. Kesepaduan dan kerjasama yang erat antara PJ lama dan baru pasti akan dapat memacu PAS Selangor ke arah yang lebih baik untuk masa-masa yang mendatang.

Akhir sekali, kami mendoakan agar YB Pesuruhjaya yang baru akan terus diberi kekuatan Oleh Allah SWT untuk memimpin seluruh Ahli PAS di negeri Selangor ini ke arah yang lebih baik. Mudah-mudahan kita semua diberikan kekuatan untuk terus berjuang selagi hayat di kandung badan

MOHD ROSHARIZAN MOHD ROZLAN
KETUA DEWAN PEMUDA PAS PUCHONG

Tiada ulasan:

Pengikut