Sabtu, 30 Mac 2013

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil


Timb KETUA AGAMA NEGERI MELAKA terkantoi di teratai dangdut....

Posted: 30 Mar 2013 02:41 AM PDT

Kini menjadi bualan umum mengenai seorang ADUN UMNO Melaka yang berada dalam sebuah tempat hiburan Teratai Dangdut Melaka semasa sebuah pasukan JSJ Nakortik Melaka menjalankan serbuan dan pemeriksaan.... Jom kita berkenalan dengan ADUN tersebut... Nama En Yazed b Hj Khamis...ADUN Rim, Jasin, Melaka...Parti UMNO....

beliau baru saja dilantik oleh Mohd Ali Rustam sebagai Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Islam negeri Melaka... sekiranya para sahabat terserempak dengan beliau dimana-mana, jangan segan silu dan malu, tegur sapalah beliau....Jika sesiapa nak singgah rumahnya kalau tersesat di negeri Melaka, ini alamatnya... No: 53, Jalan Cempaka 7, Taman Seri Cempaka, 75400, Melaka...Hari Raya nanti bolehlah hantar kad raya...Kalau nak dengar suaranya sila talipon no: 06-5296621...SELAMAT BERKENALAN!!!

JOM KITA UBAH INI KALILAH

Posted: 30 Mar 2013 01:59 AM PDT

 

Inilah sebab mengapa kita perlu tukar kerajaan kerana kerajaan kini tidak pandai menguruskan negara malah meninggalkan hutang yang cukup besar kepada rakyat untuk di tanggung. Sedangkan pendapatan rakyat hanya cukup-cukup hidup sahaja. Jurang pendapatan golongan kaya dan miskin semakin jauh. kesempitan hidup yang begitu menghimpit rakyat marhaen.Keperitan ini tidak dirasai oleh pemimpin UMNO malah mereka membazir dengan sewenang-wenangnya. sebagai contoh bil air rumah perdana menteri mencecah RM 20 ribu sebulan. Duit sapa yang akan membayar bil itu kalu bukan duit kerajaan. Dari mana kerajaan dapat duit? dari cukai yang di kutip. siapa yang membayar cukai? semua rakyat malaysia. mudah sifirnya.Adakah anda rela wang yang anda bayar kepada kerajaan di bazirkan begitu sahaja? JOM kita ubah kerajaan yang lebih telus dan memahami kehendak rakyat dan bukan kepada UMNO

A.B.U (Asal bukan UMNO) or A.B.C.D (Asal Bukan Cap Dacing)

jangka hayat UMNO semakin hampir tamat

Posted: 30 Mar 2013 01:47 AM PDT

 
Program Mesra Belia Batu Pahat dihadiri puluhan ribu bunian dan hantu

UMNO/BN canangkan satu dunia kononnya anak-anak muda kini bersama-sama dengan UMNO/BN.

Tapi lain pula kisahnya disatu program mesra belia anjuran UMNO/BN malam tadi di Dataran Penggaram, Batu Pahat, Johor.

Bukan niat dan tujuan nak aibkan UMNO mau pun nak jadikan rakaman gambar sebagai bahan guruan dan kutukkan, tetapi ini adalah kisah benar dengan gambar sebagai saksi berbicara.

Sila lihat rakaman gambar diatas...belia dan anak muda bersama UMNO/BN atau makhluk bunia dan hantu menyokong padu UMNO?

Bolehkah lagi UMNO anggap dan ingat Johor negeri UMNO paling kuat sekali dalam dunia disebabkan UMNO lahir di Johor?

Atau memang benar akan ramalan ramai rakyat dinegara ini yang dari Johor UMNO lahir dan di Johor juga UMNO akan dikuburkan.

INI KALILAH TUKAR.....JOM UBAH.... SELAMATKAN MALAYSI

Pembaziran wang rakyat oleh ketua menteri melaka

Posted: 30 Mar 2013 01:35 AM PDT




Pembaziran duit rakyat hanya semata-mata untuk membeli no plat kenderaan rasmi kerajaan. Jumlah yang begitu banyak dari kaca mata rakyat lebih elok untuk memberi bantuan kepada mereka yang memerlukan. memang ketua menteri melaka ini suka membazir duit rakyat tanpa memikirkan keperitan dan kepayahan rakyat dalam mencari sesuap rezeki dalam keadaan yang menghimpit kini.Lepas pembaziran pernikahan anaknya yang begitu besar kini duit di habiskan pada perkara yang tidak diperlukan. Inilah sikap pemimpin UMNO yang x memikirkan nasib rakyat yang memerlukan bantuan. Wahai rakyat buka la mata nilailah dengan hati yang telus siapa penyelamat kepada rakyat.Mereka ini sudah cukup banyak membazir selama 50 tahun. Di melaka sendiri banyak gajah putih yang tidak memberikan apa keuntungan pada rakyat malah rakyat terpaksa menanggung beban kerajaan. Jom selamatkan malaysia dari mereka yang cuba merompak kekayaan negara kita. Harta negara kita bukan milik pemimpin UMNO dan kroni mereka  tapi milik RAKYAT!!! JOM UBAH kita buktikan kuasa rakyat yang sebenar dalam PRU 13..
 

 

DR khalid kassim calon DUN Bukit Baru

Posted: 30 Mar 2013 12:58 AM PDT


 

Beliau merupakan seorang pengamal perubatan moden dan merupakan bekas Timbalan Pengarah Hospital Besar Melaka.

Sila layari Page FB beliau untuk mengetahui lebih lanjut aktiviti dan info semasa beliau:

Facebook KAMI PRIHATIN Bukit Katil

Posted: 30 Mar 2013 12:50 AM PDT














Maklumkan pada kami masalah penduduk, bencana yang melanda dan pelbagai masalah di sekitar anda. Kami akan datang dan cuba untuk membantu menyelesaikan masalah anda. Kami cakna masalah anda.!

Dr khalid kassim melawat mangsa kebakaran di kampungku sayang

Posted: 30 Mar 2013 12:40 AM PDT






Gambar penuh boleh di dapati dalam page FB Dr. Khalid Kassim & KAMI PRIHATIN Bukit katil

KAMI PRIHATIN bukit katil:

Dr. Khalid Kassim

Produk jenama 1Malaysia oleh kerajaan BN

Posted: 30 Mar 2013 12:30 AM PDT



p/s: program tawaran bn pada rakyat malaysia

Rayuan sumbangan bantuan kebakaran

Posted: 30 Mar 2013 12:27 AM PDT

Rayuan sumbangan mangsa kebakaran En Daud di Kampungku Sayang 27.3.2013. Sumbangan anda amat bermakna meringankan bebanan beliau.


Tiada ulasan:

Pengikut