Khamis, 28 Mac 2013

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil


UMNO RAJA PORNO DALAM MALAYSIA.

Posted: 27 Mar 2013 04:48 PM PDT

 Saifuddin: Nurul Izzah, MB pula mangsa video seks

Anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar dan Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim antara pemimpin PKR yang dikaitkan dengan dakwaan video seks terbaru yang mungkin dikeluarkan oleh Umno pada masa depan, dakwa Datuk Saifuddin Nasution.

Setiausaha agung PKR itu berkata, beliau sudah ditunjukkan "sedutan" dua video berasingan - video pertama didakwa aksi Nurul Izzah dan video kedua didakwa melibatkan bapanya - "dua atau tiga hari lalu".

NONESaifuddin mendakwa, agen Umno menggunakan video itu sebagai amaran kepadanya tetapi menurutnya PKR tidak gentar kerana isu itu kerana sudah terbiasa sejak dari dahulu lagi.

"Kita sudah menghadapi perkara itu sejak 14 tahun lalu," katanya.

Sementara itu, Saifuddin juga dalam kenyataannya hari ini berkata, mereka menerima maklumat daripada "sumber yang boleh dipercayai" bahawa video itu dihasilkan melalui manipulasi imej digital.

Menurutnya, ia melibatkan pencantuman babak yang tidak berkaitan untuk memberi gambaran pemimpin berkenaan terbabit dalam salah laku seks.

Mengulas tindakan itu, beliau berkata, sudah menjadi lumrah perjuangan, termasuk dalam sejarah Islam apabila Nabi Yusuf AS, Maryam AS dan Aishah RA sendiri diuji dengan dakwaan seksual.

"Jika insan-insan mulia ini diuji sebegini rupa, sudah tentulah insan biasa seperti kami tidak akan terlepas dari dugaan dan fitnah. Fitnah dan tuduhan-tuduhan seksual palsu yang bertubi-tubi ini hanya meyakinkan kami akan ketulusan perjuangan kami," katanya.

"Dan kami yakin video-video palsu ini akan dilihat rakyat sebagai taktik politik Umno yang terdesak, jijik dan keterlaluan."

-MALAYSIAKINI BM-

P/S: UMNO haprak.menjahanamkan pemikiran anak2 malaysia.perosak agama dan bangsa.jom kita selamatkan malaysia dari mereka.INI KALILAH

'BN tak gugup nak bubarkan Parlimen'

Posted: 27 Mar 2013 04:38 PM PDT

BN tidak gugup berhubung pembubaran Parlimen bagi memberi laluan kepada pilihan raya umum ke-13, Kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz.

Katanya, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tidak melakukan sebarang kesalahan dengan tidak membubarkan Parlimen kerana ia dalam bidang kuasanya.

NONE"Kita (BN) tidak boleh gugup kerana 28 April akan tetap datang dan kita tidak boleh lari dari tarikh itu.

"Kita tidak takut kepada pembangkang, mereka yang gugup. Mereka mahu pilihan raya awal. Mereka gugup. Kita tidak. Kita tidak takut kepada mereka," tambah Nazri.
Beliau bagaimanapun mengakui bukan tradisi kerajaan untuk menunggu selama ini untuk membubarkan Parlimen, terutamanya apabila sebuah Dewan Undangan Negeri secara automatik akan bubar dengan sendiri esok.




P/S:BN seolah2 mengira tarikh kematian sendiri untuk menunggu 28 april 2013.X gugup nk bubar kalu x knpa biar N9 bubar sendiri? JOM KITA TALQINKAN BN SELAMANYA DALAM PRU 13 NIE!

Kit Siang ramal Pakatan menang 7 negeri

Posted: 27 Mar 2013 04:35 PM PDT

Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang meramalkan Perlis dan Negeri Sembilan adalah dalam jangkauan Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum ke-13, sekaligus meningkatkan bilangan kerajaan negeri Pakatan daripada lima pada 2008 kepada tujuh pada 2013.

NONEDalam temubual eksklusif dengan akhbar berbahasa Cina, Sin Chew Daily, ahli parlimen Ipoh Timor itu menyatakan keyakinan bahawa gabungan itu boleh mengekalkan kuasanya di Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan, dan menawan semula Perak.

Dengan kemampuan untuk menawan Perlis dan Negeri Sembilan, maka beliau mendakwa harapan Pakatan untuk menawan Putrajaya adalah cerah.

Bagaimanapun, Lim (kiri) mengakui bahawa kerajaan PAS Kedah dalam keadaan yang goyah.

Walaupun begitu, Lim berkata, 'tsunami politik' pada pilihan raya umum 2008 masih belum mencapai kemuncaknya.

"Pada pilihan raya umum lepas, angin anti-establishment bermula dari utara dan berhenti di Negri Sembilan. Ia bukan tsunami penuh. Ia belum mencapai kemuncaknya.

"Tsunami akan hanya reda apabila ia mencapai puncaknya. Saya percaya akan ada tsunami politik yang lebih besar dalam pilihan raya umum akan datang yang akan melanda seluruh negara," Sin Chew Daily memetik Lim sebagai berkata.

-malaysiakini bm-

Tiada ulasan:

Pengikut