Selasa, 3 Julai 2012

::Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang::

::Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang::


Polis Gagal Halang Perkasa Cuba Serang Lim Guan Eng

Posted: 02 Jul 2012 08:06 AM PDT

Polis Harus Menimbang Semula Sikap Tidak Peduli Terhadap Perkasa Untuk Mengelak Persepsi Awam Bahawa Mereka Membenarkan Taktik Ganas Perkasa Untuk Mengugut Pemimpin PR. Kegagalan pihak polis untuk segera menahan ahli-ahli Perkasa yang terlibat dalam keganasan bukan sahaja terhadap orang awam dan wartawan tetapi juga terhadap keselamatan peribadi saya hanya mengesahkan kebimbangan bahawa tingkah laku Perkasa [...]

Saya Pernah Duduk Dalam Reban UMNO

Posted: 02 Jul 2012 07:31 AM PDT

Saya pernah duduk dalam reban bernama Umno setidak-tidaknya saya juga terkena bau busuk itu dan saya sudah insaf..” kata Tamrin dipetik dari laporan Harakahdaily hari ini. Itu antara kata-kata pedas Tamrin apabila diajukan soalan adakah beliau tidak takut dengan ugutan pihak tertentu yang mengugutnya supaya berhenti dari berceramah di pentas PAS. Mengenai ancaman itu ditanya [...]

Abby minta Tok Guru doakan beliau istiqamah

Posted: 02 Jul 2012 07:21 AM PDT

KOTA BHARU: Pelakon drama bersiri Gerak Khas, Abby Abadi tidak dapat menahan sebak apabila diminta Menteri Besar Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menceritakan bagaimana beliau mula terdetik untuk berubah dan mendekati perjuangan Islam. Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan hanya sempat menyatakan, pada awalnya mempunyai masaalah peribadi, dan seterus memohon kepada [...]

Tiada ulasan:

Pengikut