Isnin, 7 Mei 2012

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil


Indahnya Bendera PAS berkibar

Posted: 07 May 2012 12:02 AM PDT

Bahang PRU 13 kian dirasai. Tarikh tepat pilihanraya belum diketahui. Tidak seperti negara Demokrasi moden lain yang mana tarikh pilihanraya telah diketahui 2,3 tahun awalnya. Itulah 'hebatnya' demokrasi Malaysia.

Ketika rangking Malaysia dalam kebebasan media kian jatuh dalam rangking dunia dan kebebasan bersuara yang kian lompong seperti mana kita lihat dalam demostrasi BERSIH 3.0 baru-baru ini. Inilah kesan rakusnya pemimpin-pemimpin BN yang sibuk mengumpulkan harta untuk mereka dan kroni-kroni mereka dengan duit rakyat. Mereka sanggup mengadaikan kebahagiaan rakyat semata-mata untuk kepentingan diri mereka.

walaubagaimanapun, Pemuda PAS Kawasan Bukit Katil terus melangkah mara ke hadapan bagi menegakkan keadilan di bumi malaysia amnya dan Melaka khasnya. Dengan berpegang teguh dengan Al-quran dan hadis, Pemuda Pas Bukit katil tetap gagah untuk memenangi hati rakyat. Sesuai dengan slogan PAS Melaka, Rakyat Di Hati Kami, Pemuda PAS Bukit Katil mengambil langkah kanan dengan mengibarkan bendera PAS bersaiz 20 kaki di markas operasi di bukit baru. Ini sebagai satu simbol dimana Dewan Pemuda PAS tetap akan berjuang untuk islam dan rakyat walaupun dibenci oleh golongan-golongan yang menentang ISLAM.

Keindahan Bendera PAS

Tiada ulasan:

Pengikut