Khamis, 29 Disember 2011

Dewan Pemuda Pas Kawasan Pasir Gudang

Dewan Pemuda Pas Kawasan Pasir Gudang


PEMUDA PASIR GUDANG SAMPAIKAN SUMBANGAN KEPADA KANAK KANAK SEKOLAH

Posted: 28 Dec 2011 11:30 PM PST


Pemuda Pas Pasir Gudang bersama Pemuda  Negeri Johor  sampaikan sumbangan kepada  kanak-kanak  sekolah dalam  usaha  meringankan bebanan ibu bapa mereka menjelang musim pembukaan sekolah Januari nanti. .Program yang bermula sebelah Pagi ,turut bersama Saudara Suhaizan Kayiat Ketua Pemuda Negeri Johor  serta Ajk  ,  Ketua Pemuda Pasir Gudang Mohd Rozi serta Ajk dan Rombongan Muslimat bersama Pas Cawangan  yang sampaikan sumbangan dari rumah ke rumah berdasarkan Maklumat dari cawangan Pas Kota Putri dan Megah Ria.

Suhaizan sampaikan peralatan sekolah pada penerima

Wakil Muslimat sampaikan sumbangan di perhatikan oleh suhaizan dan Faizol
Pemuda Pasir Gudang dan Pemuda Negeri serta Penyelia PAR Permas
Ibu tunggal ini terharu kerana Pas sudi berisumbangan kepada kedua anak nya yang masih sekolah
Program yang di di rancangkan oleh Pemuda Pasir Gudang yang turut disertai oleh Lajanah Kebajikan Kawasan berjaya di sampaikan kepada yang berhak,25 pelajar terima sumbangan dari pada Pemuda Pasir Pasir Gudang.Rata Rata Ibu bapa Gembira menerima sumbangan dari pada Pas ,walaupun sedikit tatapi chukup bermakna bagi mereka.
.

 
Bookmark and Share

PEMUDA PASIR GUDANG EDAR RISALAH BUKU JINGGA DI PASAR MALAM

Posted: 28 Dec 2011 11:22 PM PST



Taklimat Ringkas dari Ketua Pemuda Kawasan sebelum bergerak
Ketua Pemuda Johor Suhaizan dan Ketua Pemuda Pasir Gudang serta Pengarah MTD Permas Saudara Adi.........Pasar Malam Dekat sana kata Rozi
Pemuda Pasir Gudang  yang diketuai Sdr Mohd Rozi  telah menganjurkan program mengedar risalah buku jingga kepada pengundi di Parlimen Pasir Gudang.

Program pengedaran risalah dilaksanakan di tapak Pasr Malam  (sabtu) di  Taman Air Biru Pasir Gudang . Hampir 20 orang petugas yang terdiri dari Ketua Pemuda Negeri Johor Saudara Suhaizan dan Timbalan Ketua  Pemuda turut serta Penyelia Pusat Aduan Rakyat Permas syed Othman serta ahli pas hadir pada program tersebut.



Saya Perkenal Kepada Suhaizan Orang Kuat UMNO Di Taman Air Biru
Pemuda Pastikan Risalah sampaikan kepada orang ramai
Tapak Pasar Malam Taman Air Biru
Suhaizan samapai Risalah  Buku Jingga
Pengederan risalah Buku Jingga ini amat perlu disegerakan kepada masyarakat terutama pengundi di kawasan Parlimen Pasir Gudang kerana UMNO dan Barisan Nasional mula mencuri idea yang ditawarkan oleh Pakatan Rakyat dalam buku jingga tersebut. Antara idea terbaru yang di lihat menyerupai idea Buku Jingga adalah pemansuhan undang-undang ISA.

Penerimaan pemgundi di kawasan tersebut amat baik sekali.mereka hendak membaca dan meneliti risalah buku jingga yang diedarkan.



Tiada ulasan:

Pengikut