Isnin, 24 Oktober 2011

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil


Meninggal Ketika Main Paintball

Posted: 23 Oct 2011 04:58 PM PDT



Seorang jurujual kereta meninggal dunia sewaktu menyertai kejohanan paintball peringkat kebangsaan di Solok Bukit Bayan di sini semalam.

Mohd. Farid Yusop (gambar), 34, meninggal dunia pada pukul 3.45 petang sewaktu dibawa ke Hospital Melaka (HM) untuk menerima rawatan selepas tidak sedarkan diri ketika perlawanan sedang berlangsung kira-kira pukul 3 petang.

Menurut isterinya yang hanya dikenali sebagai Liza, 34, dia menyedari keadaan suaminya itu apabila melihat orang ramai memperkatakan tentang keadaan suaminya yang agak pelik iaitu melutut dan langsung tidak bergerak di tempat perlawanan biarpun permainan sudah tamat.

"Satu jam sebelum permainan bermula, arwah ada mengadu pada saya yang badannya tidak sihat dan mengatakan itu mungkin perkara biasa.

"Memandangkan kumpulannya tidak cukup pemain, arwah terpaksa meneruskan juga permainan," katanya ketika ditemui di Bilik Mayat HM di sini hari ini.

Kata Liza, dia tidak menyangka perkara buruk seperti itu melanda suaminya memandangkan sebelum perlawanan, suaminya tidak menunjukkan sebarang perubahan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Salehhudin Abd Rahman ketika dihubungi mengesahkan kejadian tersebut dan memberitahu kematian jurujual itu diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Tiada ulasan:

Pengikut