Selasa, 1 November 2011

Dewan Pemuda PAS Negeri Sabah

Dewan Pemuda PAS Negeri Sabah


Nahas ngeri: Pemuda PAS Sabah ucap takziah

Posted: 01 Nov 2011 06:34 AM PDT

SANDAKAN, 1 Nov: Dewan Pemuda PAS Negeri Sabah(DPPNS) merakamkan ucapan takziah kepada semua keluarga mangsa tragedi ngeripelanggaran keretapi dengan sebuah lori tangki minyak di hadapan LapanganTerbang Antarabangsa Kota Kinabalu, Isnin lalu.

Ketuanya,Lahirul Latigu juga mendoakan pihak keluarga yang terlibat diberikan kekuatandan kesabaran meskipun tiada jiwa yang dilaporkan terkorban.

"PemudaPAS Sabah sangat terkejut dengan kemalangan ini dan mengharapkan semua keluargayang terlibat dapat bersabar serta diberikan kekuatan untuk meneruskankehidupan," katanya.

Beliauyang dalam rangka lawatan gerak kerja pilihanraya ke setiap kawasanbagaimanapun berharap kejadian itu tidak berulang di lain masa.

"PASberharap pihak yang bertanggungjawab dapat mengambil langkah pencegahan bagimengelakkan kejadian itu berulang lagi," ujarnya.

PadaIsnin lalu, lapan orang cedera dalam letupan besar akibat pelanggaran antarakeretapi dengan sebuah lori tangki minyak di hadapan Lapangan TerbangAntarabangsa Kota Kinabalu. Kesemua mangsa dikejarkan ke Hospital QueenElizabeth untuk rawatan lanjut.

Tiada ulasan:

Pengikut