Khamis, 28 April 2011

Barisan Nasional

Barisan Nasional


Awekz Bukit Gantang

Posted: 28 Apr 2011 07:38 AM PDT

Awekz Bukit Gantang


Nizar MEROYAN lagi???

Posted: 27 Apr 2011 09:39 PM PDT



Apa nak jadi la dengan si Nizar ni...Ingatkan dah habis cerita, rupanya 'ketidak upayaan' beliau dalam berfikir terserlah lagi...Tidak cukup diperKUDAkan oleh DAP di belakang rupanya-rupanya  di hadapan juga terserlah kini. Terkini di Forum Rasuah Pemusnah Tamadun yang diadakan Rabu lalu membuktikan bahawa si Nizar yang dikatakan "BIJAK" ini membuktikan beliau masih lagi BODOH!!!

Sebarang persoalan yang diajukan tidak dapat dijawab malahan lari dari persoalan yang ditanya. Bak kata kawan-kawan Awekz dulu, kalau jawab masa exam FAIL dalam tangan!!! Apa yang si Nizar cuba nyatakan pada hari itu cuma memfitnah pemimpin UMNO mengamalkan rasuah manakala PAS merupakan parti yang sungguh SUCI.

Amat memalukan apabila si Nizar mengambil kesempatan menyertai forum berkenaan demi survival politik beliau serta Perosak Rakyat yang dilihat kini mengalami masalah yang amat serius apatah lagi dengan isu PENASIHAT 25% mereka yang tidak habis-habis menambah imej buruk Perosak Rakyat!

Awekz: Sudah-sudahlah meroyannya Nizar...dah muak nak tengok perangai BODOH yang ditunjukkan apatah lagi melihatkan sifat kebudak-budakan anda di dalam Sidang DUN tempohari...Kawan-Kawan...FIKIR-FIKIRKAN!!!


tunku

Posted: 28 Apr 2011 03:41 AM PDT

tunku


Sex video: Another snippet on YouTube

Posted: 27 Apr 2011 09:35 AM PDT


PETALING JAYA: A second snippet of the controversial sex video featuring a man allegedly resembling an Opposition leader has been posted on YouTube.
The video clip, date-stamped Feb 21 and lasting one minute and 47 seconds, was uploaded on Tuesday.
It was removed Wednesday evening for violating YouTube's policy on nudity or sexual content.
Another clip of the video was also uploaded on the Internet on April 4.
The second clip is believed to be the ending of the 22-minute video screened to journalists at Carcosa Seri Negara on March 21.
Three men subsequently came forward to identify themselves as the "Datuk T" behind the screening of the video.
They were former Malacca Chief Minister Tan Sri Rahim Tamby Chik, businessman Datuk Eskay Abdullah and former Perkasa treasurer Datuk Shuaib Lazim.

tunku : what else to expose.....anwar...BERTAUBATLAH.

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 28 Apr 2011 03:23 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Nurul kenalpasti bukan kemaluan Anwar dalam video

Posted: 27 Apr 2011 11:50 PM PDT

KUALA LUMPUR: Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar mengulangi ketegasan bahawa individu dalam rakaman video seks fitnah bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Suara Keadilan melaporkan Nurul menyifatkan ini sebagai usaha jijik dan terdesak Umno-Barisan Nasional untuk menghancurkan Pakatan Rakyat.

"Kami tidak akan tunduk ataupun takut dengan taktik sedemikian," kata Nurul Izzah ketika mengulas sedutan kedua rakaman video fitnah yang ditayangkan di internet oleh bloger pro Umno-BN hari ini.

Nurul, yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai menegaskan bahawa beliau serta ahli keluarganya tetap berdiri teguh bersama Anwar dalam menolak fitnah jahat berkenaan.

"Ini usaha paling terdesak yang terbaru bagi memusnahkan semangat juang kami dari landasan reformasi yang sangat diperlukan bagi negara ini," tegasnya.

"Kami tidak terdesak langsung. Umno-Barisan Nasional yang terdesak."

Beliau menyeru rakyat Malaysia supaya bangkit melawan politik kotor Umno-BN.

"Kami menyeru semua rakyat Malaysia, abang dan adik, ibu dan bapa untuk bangun melawan politik jijik ini. Mari kita berusaha untuk merealisasikan satu negara Malaysia yang lebih baik," tegas anak sulung kepada Ketua Umum KEADILAN itu.

Dalam klip video pertama, Nurul menolak individu dalam video itu adalah Anwar Ibrahim kerana perutnya buncit, ayahnya tidak berjanggut dan dahi berbeza.

Bagi video ini, Nurul jelaskan kemaluan dalam video bukan kemaluan ayahnya.

"Ianya terlalu besar," jelas Nurul


Ditanya bagaimana Nurul tahu, "Ahh tidak ... ibu beritahu. Semestilah saya tahu kerana saya berasal dari situ."

Nurul turut ditanya berkenaan gambar yang jelas menunjukkan tangan individu yang dipercayai ayahnya tidak kelihatan jam Omega yang diwar-warkan dan dipercayai dipinta oleh ibunya.


"Jam tersebut ada dirumah. Buat apa kami nak tunjuk-tunjukkan."

Justeru itu, Nurul turut mendesak supaya individu yang menyebarkan dan menayangkan video seks fitnah berkenaan- diheret ke muka pengadilan.

"Dalam semua keadaan, secara undang-undang, Islam dan undang-undang semulajadi- penjenayah sebenar adalah siapa yang menyebar video itu kepada awam," tegas nya.

"Hukum menayang dan menyebar video lagi salah dan haram dari perbuatan berzina dengan pelacur dan meliwat kaum sejenis."

Ditanya samada Nurul mempunyai rujukan fatwa mana-mana, kata Nurul, "Itu yang ayah ajar kami cakap." - Agensi Husin Lempoyang

bumiyang

Posted: 28 Apr 2011 03:12 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ

Posted: 28 Apr 2011 03:07 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ


BEZA RAMBUT INI DIJADIKAN ISU ... GENG PR KATA ITU BUKAN ANWAR !! Mai Sini Aku Nak Tunjuk ...

Posted: 27 Apr 2011 11:30 PM PDT

Heboh gila dan sudah bersepah-sepah dalam merata blog Puak Pakatan Reput sejak malam tadi, deorang dok kalut edar gambar Perbandingan LELAKI BERAMBUT GONDOI dengan GAMBAR ANUGERAH TUHAN MEREKA YANG DIAMBIL DI PERBICARAAN KES MELIWAT PADA 22 FEB 2011 (sehari selepas ANU buat sex dengan China Doll) ...

Kononnya gambar kanan tu adalah bukti paling fresh yang deorang ada la tu ! ... cehhhh ! blah la puak pakatan ! hangpa kencing ja kuat ! ...

JOM ajak diorang mai AloQStaQBlog sini kita tengok sama-sama , apa depa nak auta lagi lepas ni ? ... Aku dah besarkan gambaq2 di bawah ke satu paparan saiz YANG MEMANG BESARRR PUNYAAA dan memang boleh jelas nampak ...

PERINGATAN PENTING : SILA KLIK PADA SETIAP GAMBAR DI BAWAH UNTUK ANDA DAPAT MELIHAT DENGAN LEBIH JELAS DALAM SAIZ GAMBAR YANG LEBIH BESAR ... OK !

Bukan Saiz Anunya Yang Lebih BESAR ... he he he ...


Biaq deorang tengok sendiri dan nilaikan ... Buat apa amik shot yang tak nampak ada rambut, sedangkan banyak lagi shot-shot lain yang nampak jelas LELAKI tu ada rambut , sepadan pulak tu dengan rambut ANUGERAH TUHAN ! ....  mampuih la hang ANUwar oiiii ! ....

ADA APA-APA CADANGAN LAIN ATAU BANTAHAN ????????? .......



AloQStaQ
KHAMIS
28 April 2011
2:30 Petang

DOWNLOAD SAJA VIDEO CHINA DOLL2 .... INI ADA BANTUAN KECEMASAN UNTUK PUAK PAKATAN RAKYAT !!!

Posted: 27 Apr 2011 07:30 AM PDT

Aku dapat tahu sejak tersebarnya video China Doll 2 mulai tengahari tadi, ramai puak pakatan khasnya bebudak blogger diorang dah "mampus akai" tak boleh berfikir dengan waras , jadi tiga suku gila babi dan mengalami kekacauan minda yang kronik !

Wabak tersebut menyerang selepas mereka TERMENONTON dengan mata kepala mereka sendiri video ANUGERAH TUHAN berbogel !

Walamakkkk Besauuuu nyer !!! Untung Kak Wan ... & China Doll  & Bini Ajmin & orang itu & orang ini .... hehehe .... patut la macam kawaq !

Siawwwww wooooo !!! Cilaka ! Sey Pak Kaliaw ! ........ 

AloQStaQ ingin membantu puak PAKATAN RAKYAT untuk bertenang dan menjawab segala peluru dari pihak kami di barisan rakyat - Barisan Nasional ... HE HE HE ...

Ni saja aku nak tolong depa menjawab isu bogel dalam video China Doll 2 tu dalam keadaan minda depa yang sedang berkecamuk sekarang ...

Untuk puak-puak blogger Pakatan, korang boleh la sebut : "APAHALNYA DENGAN GAMBAR BERBOGEL DALAM VIDEO TU SAMPAI NAMPAK ANUNYA TU ? ... TAK DA HAL LA ! ... MONYET DI HUTAN PUN BERBOGEL JUGAK ! TAK DA HAL PUNNNNNN !!! ...."

HEHEHE .... Itulah jawapan terbaik untuk mempertahankan ANUGERAH TUHAN tu !

Di Sini Boleh Muat Turun Video ANU Version 2 - Untuk Simpanan Peribadi Anda : (SILA RUJUK LAMAN DARUL EHSAN TODAY)




AloQStaQ
RABU
10:30 Malam
27-April-2011
++ : Bodoh la pada sapa-sapa yang masih mengagungkan si ANUwar tu lagi ! Dia tu dah terbukti memang haprak sial punya manusia !

anakbukitgantang says

Posted: 28 Apr 2011 03:02 AM PDT

anakbukitgantang says


Psywar- menyalahlapor berita untuk menimbulkan persepsi salah kepada umum

Posted: 27 Apr 2011 10:26 PM PDT

Musuh telah lama menggunakan psywar dalam media untuk mengubah persepsi massa.

Psywar telah digunakan dari Perang Teluk di Iraq, serangan ke atas kemudahan tenaga menggunakan nuklear di Iran sehingga perubahan kepimpinan negara di Mesir, Tunisia dan kekacauan di Bahrain

Lihat contoh psywar yang dilakukan oleh Suara Keadilan dan jawapan balas Dr Haron Din mengenai "salah lapor" dan "salah fatwa" yang sengaja dibuat akhbar itu.

Soalnya KENAPA? dan PERSEPSI siapakah yang mahu diubah? Siapakah KUMPULAN SASARAN kalau tidak bangsa Melayu Islam supaya Melayu Islam terus BERPECAH!

Sekarang akhbar atau kem politik manakah yang membuat FITNAH?

Apa AGENDA TERSEMBUNYI mereka?........................
Oleh MOHAMAD SHOFI MAT ISA dan RAJA SYAHRIR ABU BAKAR
 (pengarang@utusan.com.my)



KUALA LUMPUR 27 April - Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr. Haron Din hari ini menafikan sekeras-kerasnya laporan akhbar Suara Keadilan yang memetik beliau sebagai berkata, hukum membaca Utusan Malaysia adalah haram seperti disiarkan lidah rasmi Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Menurutnya, beliau juga tidak pernah menasihatkan orang ramai supaya jangan membeli Utusan Malaysia dengan alasan ia menyebarkan fitnah seperti dilaporkan akhbar berkenaan semalam.



"Semasa dihubungi wartawan Suara Keadilan tiga hari lalu, pemberita berkenaan meminta saya mengulas hukum bagi berita berbentuk fitnah dan dia langsung tidak menyebut Utusan Malaysia, jadi saya beri pandangan umum saya terhadap fitnah dalam pemberitaan.



"Jadi, saya langsung tidak mengaitkan Utusan Malaysia dan saya anggap ia disalah lapor tetapi tidak tahu mengapa ia jadi begitu, saya enggan ulas mengenai kekhilafan itu kerana tidak mahu panjang cerita.


"Saya ingin menegaskan bahawa saya tidak akan mengeluarkan kenyataan bodoh sebegitu (baca dan beli Utusan Malaysia haram) kerana saya sendiri membaca Utusan Malaysia," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.


Haron diminta menjelaskan laporan muka dua lidah rasmi PKR itu semalam yang kononnya memetik beliau sebagai mengeluarkan hukum membaca serta membeli akhbar Utusan Malaysia sebagai haram kerana ia mengeluarkan berita berunsur fitnah.

Dalam pada itu, beliau masih lagi memikirkan tindakan sewajarnya yang akan diambil ke atas Suara Keadilan ekoran 'kesilapan' laporan berkenaan.



"Saya dihujani panggilan dan khidmat pesanan ringkas pelbagai pihak hari ini akibat kesilapan laporan itu tetapi tengok dahulu keadaan sehingga minggu hadapan (untuk mengambil tindakan ke atas Suara Keadilan)," jelasnya.



Sahabat-Gunung

Posted: 28 Apr 2011 01:38 AM PDT

Sahabat-Gunung


Anwar Tgh Menafikan 'Kehebatan Anu'nya ...

Posted: 28 Apr 2011 01:03 AM PDT

Anwar sekarang sedang menafikan kehebatan anunya di Balai Polis Dang Wangi.... Errmmmm...

Biasalah, dia mesti nak nafi....

Ketika ditanya wartawan, 'dato seri nak angkat sumpah ker' .... Spontan anwar jawab 'mana ada hukum yg suruh saya bersumpah.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Eskay Ajak Anwar Bersumpah Laknat

Posted: 28 Apr 2011 12:35 AM PDT

Kuala Lumpur, 29 April- Datuk Eskay jelaskan, beliau sanggup ambil risiko utk dedahkan siapa sebenarnya Pemimpin yg beliau kenali sejak 1996. Beliau (DSAI) yg dikenali sbg seorg bermoral, jujur dan ikhlas dlm politiknya, tetapi hakikatnya sebaliknya.

Anwar cukup licik berpura-pura menjadi orang yang begitu alim, warak dan mempunyai peribadi mulia, tetapi sebaliknya melakukan perbuatan yang tidak pernah terjangkau oleh pemikiran yang waras dan nilai-nilai Islam.

"Kami bertekat tidak akan membenarkan orang bernama Anwar yang merupakan pelaku dalam video tidak bermoral itu daripada menjadi pemimpin yang akan memimpin negara ini.

Ingin diperjelaskan bahawa hasrat kami menayangkan video tersebut kepada beberapa wartawan kanan bukanlah untuk menunjukkan bahan lucah, tetapi untuk menjadi sebahagian bahan dokumentasi bagi menegakkan kebenaran, agar rakyat boleh menilai sendiri siapakah Anwar yang sebenarnya," ujarnya dalam satu sidang media di sebuah hotel di ibukota sebentar tadi.

Sehubungan dengan itu, Datuk Eskay mengajak Anwar untuk bersama-samanya bersumpah laknat selepas Solat Jumaat, esok di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Eskay Sanggup Hadapi Risiko

Posted: 28 Apr 2011 12:09 AM PDT

Dalam sidang media sebentar tadi, Datuk Eskay menjelaskan, beliau sanggup ambil risiko utk dedahkan siapa sebenarnya Pemimpin yg beliau kenali sejak 1996. Beliau (DSAI) yang dikenalinya sebagai seorang bermoral, jujur dan ikhlas dalam perjuangan politiknya, tetapi hakikatnya sebaliknya.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Anwar Ibrahim di Balai Polis Dang Wangi

Posted: 28 Apr 2011 12:03 AM PDT

Selepas sidang media Datuk Eskay di sebuah hotel .... Kini aku di Balai Polis Dang Wangi untuk menunggu Anwar Ibrahim buat laporan polis.

Ketika aku sampai, anwar baru memasuki pekarangan balai

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tindakan Bodoh Kerajaan Selangor Bazirkan Wang Rakyat Untuk Kempen Mansuh ISA

Posted: 27 Apr 2011 11:30 PM PDT

Kuala Lumpur, 28 April- Ketua Pembangkang Selangor, Datuk Satim Diman menyifatkan tindakan kerajaan negeri meluluskan peruntukan RM600,000 daripada duit rakyat untuk kempen Memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di negeri Selangor merupakan satu tindakan paling bodoh dan tidak masuk akal selain satu pembaziran wang rakyat untuk tujuan politik.

Ujarnya, kelulusan ini hasil dari lontaran idea ADUN Ulu Kelang, Saari Sungib dalam siding Dewan undangan negeri baru-baru ini yang mahu kempen mansuhkan ISA ini diperluaskan dan diberi penekanan oleh kerajaan negeri.

"Kerajaan negeri sendiri pun gagal melaksanakan dan melunaskan janji-janji pilihan raya yang lalu, kenapa nak sibuk-sibuk berkempen mansuhkan ISA, sedangkan peruntukan yang besar itu sebaiknya digunakan untuk membantu rakyat yang memerlukan ataupun digunakan bagi melunaskan segala janji-janji pilihan raya mereka yang tertunggak sehingga ke hari ini.

"Mungkin ketika berjanji semasa kempen pilihan raya umum ke 12 lalu tentang air percuma, parti mereka sendiri tidak yakin akan menang. Jadi berjanjilah apa saja yang penting janji dahulu laksana fikir kemudian. Namun rakyat yang terkeliru dan termakan dengan janji mereka telah memberi kemenangan kepada, yang akhirnya hari ini rakyat Selangor jugalah yang menjadi mangsa angkara permainan politik kotor mereka" ujarnya mengulas isu Kerajaan Negeri yang memperuntukkan RM600,000 untuk kempen Mansuhkan ISA di Selangor.

Tambahnya, tindakan dan keputusan terbaru mereka ini, membuktikan yang mereka tidak berpengalaman dalam mentadbir negara dan negeri ini hinggakan tidak tahu membezakan antara keperluan dan kepentingan kepada rakyat atau kepentingan kepada perjuangan politik mereka.

"Persoalannya kini, pakaran PKR-DAP-PAS ini selalu melaungkan-laungkan kerajaan rakyat, kerajaan berkebajikan, mahu membantu rakyat, namun akhirnya selepas berkuasa, segala janji-janji yang pernah mereka lafazkan dulu hanya sekadar 'manis di bibir' namun setelah berkuasa, kepentingan rakyat sekadar 'melepaskan batuk di tangga' sahaja," ujarnya yang juga ADUN Seri Serdang, Selangor.

Penafian Seterusnya dari Jijah - "Anwar Punya Tak Panjang" .... ahak-ahak.

Posted: 27 Apr 2011 09:45 PM PDT


Seperti biasa, puak-puak pakatan haram jadah nie pastinya akan menurunkan bala jenteranya untuk menafikan pembabitan Anwar dalam lakonan panas aksi seksnya bersama pelajar berasal dari China yang sudah masuk fasa ke-2 semalam ....

Jika sebelum ini Wan Azizah kata yang Anwar tak buncit, apa plak kali nie .... mungkin dalam masa terdekat dia akan kata .... Anwar tak ada 'ANU' yang besar macam tu.... ahak-ahak, Anwar punya kecik jer ....

Kita tunggu apa alasannya plak selepas nie ..... tunggu !

AMK Bengang Dengan PapaGomo & Pisau

Posted: 27 Apr 2011 08:45 PM PDT

Nampaknya, AMK dah bengang betul dengan dua orang sahabat blogger PapaGomo & Pisau kerana menyiarkan rakaman video melibatkan bos mereka, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang telah membalun amoi cina di sebuah SPA…

Ahak-ahak, kata PKR perjuangankan kebenaran dan keadilan… kenapa bila tang kena batang idung sendiri, macam-macam alasan mangkuk-mangkuk ayun nie berikan sedangkan bila tang dia membalun dan membogelkan pemimpin-pemimpin UMNO, jangan cakap dalam youtube, habis keluar negara pun dia burukkan….

Inilah namanya bila mereka terdesak nak pertahankan bos mereka yang kaki main, kaki jubur … apa sahaja pendekatan akan mereka gunakan demi mencapai hasrat mereka.


Anwar Terus Dapat Perhatian

Posted: 27 Apr 2011 07:17 PM PDT

Hebat betul penangan Anwar Ibrahim, terus mendapat perhatian dunia.

Memang dia mempunyai "Anugerah Tuhan" yang tidak terhingga, dalam erti kata lain, dia mempunyai 'barang lelaki' yang cukup sempurna, yang cukup membuatkan Saiful demam sampai seminggu lepas 'kena' ....

Anwar- sampai bila dia mampu memyorokkan wajah sebenar dirinya.... Sampai bila dia akan dipuja....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

SUARA KEADILAN PENIPU Sama Macam Pemimpinnya Juga

Posted: 27 Apr 2011 06:00 PM PDT

Akhirnya, terbuktilah bahawa akhbar rasmi PKR, yang bernama SUARA KEADILAN merupakan akhbar yang tiada integriti, akhbar penipu dan bodoh. Ini membuktikan segala apa yang mereka tulis, mereka siarkan selama ini BOHONG semata-mata…..

Penafian Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr. Haron Din sendiri yang menafikan sekeras-kerasnya laporan akhbar Suara Keadilan yang memetik beliau sebagai berkata, hukum membaca Utusan Malaysia adalah haram seperti disiarkan lidah rasmi Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Menurutnya, beliau juga tidak pernah menasihatkan orang ramai supaya jangan membeli Utusan Malaysia dengan alasan ia menyebarkan fitnah seperti dilaporkan akhbar berkenaan semalam.

"Semasa dihubungi wartawan Suara Keadilan tiga hari lalu, pemberita berkenaan meminta saya mengulas hukum bagi berita berbentuk fitnah dan dia langsung tidak menyebut Utusan Malaysia, jadi saya beri pandangan umum saya terhadap fitnah dalam pemberitaan. Jadi, saya langsung tidak mengaitkan Utusan Malaysia dan saya anggap ia disalah lapor tetapi tidak tahu mengapa ia jadi begitu, saya enggan ulas mengenai kekhilafan itu kerana tidak mahu panjang cerita. Saya ingin menegaskan bahawa saya tidak akan mengeluarkan kenyataan bodoh sebegitu (baca dan beli Utusan Malaysia haram) kerana saya sendiri membaca Utusan Malaysia," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Apa dah jadi dengan akhbar yang kononnya berbicara tentang kebenaran, tentang keadilan dan kebebasan akhbar selama ini….. mereka menuduh Utusan Malaysia, Beritya Harian dan beberapa akhbar selain TV3 dan RTM sebagai media penipu, media berat sebelah tetapi apa yang mereka tampilkan adalah PENIPUAN semata-mata…

Ini juga membuktikan bahawa akhbar Suara Keadilan tidak ada ETIKA KEWARTAWANAN dalam diri mereka. Tak salahlah kalau aku katakana bahawa Suara Keadilan juga PENIPU macam pemimpin utamanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim ……

Makin Nyata Siapa 'Pelakonnya'.....

Posted: 27 Apr 2011 05:00 PM PDT

Makin panas dan makin nyata. Satu lagi rakaman klip video hitam putih aksi seks yang dikatakan membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dimuat naik dalam laman Internet.

Sedutan klip video dengan durasi satu minit 47 saat itu menampilkan seorang lelaki dan wanita dalam keadaan bertuala dan kemudian berbogel sebelum lelaki itu memakai seluar.

Klip video tersebut dimuat naik semalam di dalam laman 'Youtube' dan laman web blogger Papagomo, www.papagomo.com kira-kira 1.30 tengah hari namun menjelang malam tadi, video tersebut di Youtube telah dipadamkan.

Sebelum ini pada 4 April lalu, satu klip video berdurasi yang sama tersebar luas di Internet.

Sebelum ini, tiga individu yang menggelarkan diri mereka "Datuk T" telah mendedahkan kewujudan video seks yang didakwa mereka membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Apa yang nyata video klip terbaru itu memaparkan secara jelas si pelakonnya bak kata bidalan "sudah terang lagikan bersuluh". .....

Barcelona Hentam Real Madrid

Posted: 27 Apr 2011 04:25 PM PDT


Tahniah Lionel Messi, walaupun aku tak dapat menyaksikan kehebatannya pagi tadi di kala membantu Barcelona membenam Real Madrid 2-0 dalam perlawanan Separuh Akhir pertama Liga Juara-Juara, namun aku yakin kehebatan dan kelincahan Messi pastinya memukau Ronaldo untuk terus menjadi hero Real Madrid ....

Azmin Memang Mudah Melenting, Tak Layak Terajui Pimpinan PKR –Lokman Noor Adam

Posted: 27 Apr 2011 02:00 AM PDT


Kuala Lumpur, 27 April- Tindakan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali membalas balik kritikan oleh Timbalan Presiden PAS, Azmin Ali baru-baru ini dengan menyifatkan Azmin sebagai tidak mempunyai ketahanan politik sebagaimana mentornya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mahupun Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail memang satu kenyataan yang benar mengenai Azmin.

Bekas Majlis Pimpinan Tertinggi dan Setiausaha Pemuda PKR, Lokman Noor Adam berkata, apa yang diperkatakan oleh Mustafa Ali ini ini ada kebenarannya kerana beliau telah mengenali Azmin sejak sekian lama.

"Azmin Ali merupakan bekas Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim, pastinya dia akan mempertahankan bosnya sepenuh hati namun dalam dia mempertahan Anwar Ibrahim, dia jelas menunjukkan wajahnya yang sebenar, seorang pemimpin yang tidak professional.

Ini juga membuktikan bahawa dia seorang pemimpin yang mudah melenting, panas baran dan tidak tenang seperti timbalan presiden lain (parti-parti lain) dan dia tidak layak sama sekali menjadi pemimpin tertinggi parti PKR," ujarnya yang juga merupakan EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Terdahulu, Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali menyifatkan Azmin Ali sekarang dalam keadaan yang sangat tertekan dan tidak mempunyai ketahanan politik sebagaimana mentornya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mahupun Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail.

Tambahnya, bukanlah sesuatu yang menghairankan jika orang nombor dua PKR itu sering kali melenting secara berlebihan apabila berhadapan dengan sesuatu isu, namun Mustapha hairan sepatutnya Anwar yang tertekan kerana tuduhan ini (video seks) dilemparkan terhadapnya, tetapi kini kenapa Azmin pula yang terlebih tertekan dalam isu tersebut.

Taipingmali (tm)

Posted: 28 Apr 2011 01:30 AM PDT

Taipingmali (tm)


Skandel sex

Posted: 28 Apr 2011 01:01 AM PDT

Dato T akan sumpah, Anwar pun kena sahut cabaran

Posted: 28 Apr 2011 12:16 AM PDT

Isu rambut pulak!

Posted: 27 Apr 2011 11:34 PM PDT

TVSelangor09 27042011 AMK Gesa Tindakan Tegas Ke Atas Blogger Tanyang Vi...

Posted: 27 Apr 2011 07:59 PM PDT

Rasuah Pemusnah Tamadun Part 4

Posted: 27 Apr 2011 07:40 PM PDT

Posted: 27 Apr 2011 07:22 PM PDT

Jangan melaga-lagakan UMNO dan PBB

Posted: 27 Apr 2011 07:00 PM PDT

Kalau dah dasar penipu....

Posted: 27 Apr 2011 05:22 PM PDT

Analisa ringan pendedahan cctv melibatkan ahli politik

Posted: 27 Apr 2011 09:38 AM PDT

Perak Today-Rasuah Pemusnah Tamadun-Siri 3

Posted: 27 Apr 2011 09:11 AM PDT

Perak Today-Rasuah Pemusnah Tamadun-Siri 2

Posted: 27 Apr 2011 06:47 AM PDT

Perak Today-Rasuah Pemusnah Tamadun-Siri 1

Posted: 27 Apr 2011 06:47 AM PDT

uitm

Posted: 27 Apr 2011 04:14 AM PDT

Terkejut beruk ptg ini.

Posted: 27 Apr 2011 03:14 AM PDT

Eskay Gives DNA Sample To Police , Anwar?

Posted: 27 Apr 2011 02:21 AM PDT

PAPA GOMO

Posted: 28 Apr 2011 01:29 AM PDT

PAPA GOMO


PERCUMA Demi Rakyat Sila Download Video Seks Anwar Ibrahim Dan Sebarkannya

Posted: 27 Apr 2011 10:17 PM PDT


Rakaman Tampa Edit?

Sekali lagi Gomo Mencabar Dato Seri Anwar Bin Ibrahim
dan Dato Shazrly Eskay Bersumpah Lakhnat dalam isu Video Seks
yang telah tersebar ini.

Anwar Ibrahim hanya perlu lafazkan Wallahi, Wabillahi, Watallahi di hadapan masyarakat umum seperti yang dilakukan individu lain bagi membersihkan namanya, jika betul dia tidak terlibat dalam video seks tersebut, maka sumpah laknat bukan satu masalah baginya,"

Sidang Media Tergempar TRIO Dato T
KLIK DI SINI



Berani Kerana Benar
Takut Kerana Salah!!!

FREE DOWNLOAD VIDEO PART 2
KLIK DI SINI



Psssttt...Apakah berani juak PKR menegakkan kebenaran?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Rakaman Aksi Seks Anwar Ibrahim Mungkin Ini Posting terakhir Blogg Papa Gomo

Posted: 27 Apr 2011 06:00 AM PDT











video 2





Blogg Papa Gomo di sekat dari menayangkan Video Seks Anwar Ibrahim. Emmm nampaknya mereka sudah takut dengan apa yang di dedahkan kita semua akan keberannya. Silap haribulan mungkin ini artikel terakhir di Blogg Papa Gomo kerana sudah dapat amaran dari pihak Google untuk menyekat Blogg Papa Gomo

Apa pun terima kasih kepada Rakyat Malaysia dan jika Blogg ini di tutup maka nantikannlah Blogg Papa Gomo yang baru demi menyambung kesinambungan Perjuangan kita Demi Agama Bangsa dan Negara.


Psssttt....Agak terkilan dengan Google yang menyebelahi Anwar Ibrahim : )

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Ekslusif 18 SX - Video Seks Pemimpin Tertinggi Pakatan Rakyat Part 2

Posted: 27 Apr 2011 02:13 AM PDT


Anwar Ibrahim vs China Doll

Demi Agama Bangsa Dan Negara Maka Wajib
Kita Mendedahkan Siapa Pelaku Video Seks Ini.


video 2





Gomo juga mencabar Dato Seri Anwar Ibrahim Bersumpah Lakhnat menafikan bahawa lelaki dalam Video Seks ini adalah beliau. Dan Gomo juga turut mencabar Dato Eskay untuk turut sama Bersumpah Lakhnat dalam menyatakan bahawa Video ini bukan satu Rekayasa semata mata.

GOMO CABAR ANWAR IBRAHIM & ESKAY


Psssttt...Jika Takut pada Risiko Usah Bicara Soal Perjuangan

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

HERO KECIK

Posted: 28 Apr 2011 01:25 AM PDT

HERO KECIK


Kuasa Tuhan Terhadap AnugerahNya

Posted: 27 Apr 2011 08:26 PM PDT


Bagi pengikut PAKATAN tiada apa yang penting dalam Video Seks part 1 ker Part 2 ker yang dikatakan pelaku tu Anwar. Bagi mereka kalau betul Anwar ker apa yang diorg dapat. Diaorg tak untung apa2 pun. Bagi mereka biasala lelaki buat kerja2 tu.

Inilah pengikut PAKATAN... semua yang pemimpin dia buat tak salah. Kalau gambar depa kata superimpose...sekarang kelaur plak Video yang memang payah nak ubah2 nie... so apa plak komen mereka si pakatan nie.

Paling tidak mereka mengatakan pelaku dalam video tu tak sama dengan Anwar. Memangla diorg tak tahu sebab bukan mereka yang tinggal sebantal ngan Anwar. yang lebih arif dan tahu hanyala family Anwar dan juga kekasihnya sahaja.

Tapi semua nie kuasa tuhan... mungkin itu dah tertulis dalam kehidupan Anwar Ibrahim yang dia kena hadapi semua ini. Tapi pemimpin lain tak der plak video2 seks nie.. tak derla plak video seks Pak Lah ker Tun M ker... Bila tang Anwar.... ada plak video seks... kuasa tuhan....Korang pengikut Pakatan mana boleh halang kuasa tuhan....semua nie ada hikmah kepada kita semua..

Kalau nak berjubo jugak, berjubola sorang-sorang... kalau berjubo 2 orang, salah sorang akan pecah rahsia juga nanti, kalau berjubo 3 orang, lagi parah... Moralnya jangan berjubo beramai-ramai. Jangan Buat Maksiat... Tak tahan juga... pandai2la senderian berhad...

Apa yang Melayu Ada

Posted: 27 Apr 2011 01:41 AM PDT

Apabila melayu semua bersatu dan apabila UMNO Dan PAS mewujudkan perpaduan, sudah pastinya akan ada yang tak duduk diam, panas semacam walapun petang2 hujan di KL.

Apa yanng melayu banggakan... Ekonomi cina pegang, nak kerja kat syarikat cina... macam2 syarat dia minta, kena tau mandrinla apa la.. bila dh kerja kat sykt cina.. jadi batak la kat situ..

Banggunan2 tinggi yang ada di kl ataupun bandar2 semuanya nama cina semuanya hak cina. Kalau ada yang melayu pun kecik dan bilangannya boleh kira ngan bulu hidung. Yang duk bangga kata banggunan tu kerajaan pun,,, itu kerajaan punya bukan melayu punya..

Apa yang melayu ada sekarang, cuma sedikit kuasa yang memerintah dibawah naungan raja2.Sokongan cina bandar terang2 tolak kerajaan sekarang.Ceramah DAP kutuk melayu... tak der sapa pun melayu melenting... apa tidaknya mana pahan sepatah haram pun apa dia berucap..

Apa lagi melayu ada...Masanya melayu semua bersatu.

PANEH MIANG

Posted: 28 Apr 2011 01:10 AM PDT

PANEH MIANG


Apahal baca doa bising sangat ni?

Posted: 27 Apr 2011 08:22 PM PDT

1. Tanggal 22 April 2011 (Jumaat) yang lalu merupakan sambutan Good Friday bagi orang Kristian. Selalunya kami tak peduli pun dengan sambutan Good Friday ni. Kecuali semasa di Sabah dulu, Good Friday diberi perhatian kerana ia dijadualkan sebagai hari cuti umum. Siapa yang tak suka cuti ya tak?

2. Namun sambutan Good Friday di salah sebuah gereja di Seremban baru-baru ini telah menyentak hati kami.

3. Pagi Jumaat, 22 April 2011, lebih kurang jam 9 pagi, terdengar suara seolah bacaan doa dalam bahasa Inggeris yang terlalu bising hingga kedengaran sampai ke padang Majlis Perbandaran Seremban yang lebih kurang 500 ke 600 meter jaraknya. Seolah speaker itu sengaja dihalakan ke tempat awam untuk semua orang mendengarnya. Bunyi doa itu jauh lebih kuat jika hendak dibandingkan dengan suara khutbah setiap Jumaat di Masjid Negeri.

4. Sekitar padang Majlis Perbandaran Seremban, terdapat 2 buah gereja iaitu Wesley Methodist Church dan Church of The Visitation Seremban.

Klik imej untuk paparan lebih jelas

5. Setelah disiasat, Wesley Methodist Church dijadualkan membuat sambutan Good Friday pada jam 6 petang pada 22 April itu, dan hanya Church of The Visitation Seremban saja yang meraikan Good Friday pada jam 9 pagi hari yang sama. Maka sudah tentulah Church of The Visitation yang membaca doa Good Friday mereka dengan kuat dan speaker pula seolah sengaja dihalakan ke tempat awam. Apa motif?

6. Kami dah lama memerhatikan Church of The Visitation Seremban. Kebanyakan pengikut mereka terdiri daripada kaum India yang sering dilihat berkumpul pada hari Ahad. Kawasan sekitar gereja itupun kini dah jadi macam Little India.

7. Walaupun kami pernah memandu melalui gereja itu beberapa kali ketika pengikut mereka berhimpun, tapi tidak pula kedengaran sebelum ini ceramah atau doa mereka dibaca dengan kuat hingga terdengar beratus meter jaraknya. Paling tidak pun bunyi speaker gereja itu hanya kedengaran hingga ke seberang jalan yang bertentangan dengan gereja. Jadi mengapa doa Good Friday kali ini dibaca dengan kuat? Sekali lagi mau tanya macha...apa motif?

8. Church of The Visitation Seremban kebiasaanya mengadakan perhimpunan (mass) mereka dalam bahasa Inggeris, Tamil dan Mandarin. Tetapi pada hari Ahad jam 9 pagi, mass mereka disampaikan dalam 2 versi iaitu Inggeris dan Melayu. Malah pada hari Ahad minggu ke-5 setiap bulan jam 12 tengahari, mass gereja ini disampaikan sepenuhnya dalam bahasa Melayu. Wow...sekali lagi tanya boleh ka macha...APA MOTIF?

9. Adakah Yang DiPertuan Besar Negeri Sembilan, Menteri Besar, Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri, Mufti Negeri Sembilan, Majlis Agama Islam Negeri Sembilan dan NGO Islam di Negeri Sembilan tahu akan perkara ini?

10. Untuk apa mass mereka disampaikan dalam bahasa Melayu? Mungkinkah kerana penganut mereka ramai dikalangan Melayu? Adakah Church of The Visitation satu-satunya gereja di negara ini yang mengadakan mass dalam bahasa Melayu?

11. Bacaan doa yang kuat oleh pihak Church of The Visitation Seremban ketika Good Friday 22 April 2011 yang lalu mungkin adalah petunjuk yang ingin disampaikan Allah SWT kepada kita.

12. Justeru, apa tindakan kita? Masih mahu tunduk dengan provokasi gereja? Apa gunanya Perkara 3 dan Perkara 11 dalam Perlembagaan Persekutuan? Apa relevannya kewujudan Enakmen Agama Bukan Islam (Kawalan Pengembangan di Kalangan Orang Islam) 1988 yang termaktub dalam Undang-Undang Tubuh di setiap negeri BERAJA?

13. Bible dalam bahasa Melayu. Mass gereja pun dalam bahasa Melayu. Terima kasih 1Malaysia!

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 27 Apr 2011 11:41 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Kepada Yang Teringin Nak Tengok Video Anwar

Posted: 27 Apr 2011 07:02 PM PDT


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Dowload Video Anwar Part 1 & 2 Di Sini...

Posted: 27 Apr 2011 04:43 AM PDT


Kepada mereka yang nak dowload video sex pemimpin anugerah tuhan tu, korang boleh klik link di bawah ni... aku yakin video tu tak akan bertahan lama dalam youtube... pasal depa dah panas...panas dan panas.... haaahaaahaaa.....

video sex anwar 1 download
video sex anwar 2 download

The Unspinners

Posted: 27 Apr 2011 11:35 PM PDT

The Unspinners


Haron Din nafi, Suara betul jadi Keldaian

Posted: 27 Apr 2011 11:27 PM PDT

Masya Allah ... Bebalnya si Nizar

Posted: 27 Apr 2011 08:30 PM PDT

Video Forum "Rasuah Pemusnah Tamadun"

Posted: 27 Apr 2011 05:15 PM PDT

Part II video Anwar: Pakatan usah terlalu gumbira

Posted: 27 Apr 2011 04:27 AM PDT

Kg Binjai nak dihalau pula DAP

Posted: 27 Apr 2011 02:23 AM PDT

Kit Siang: Diktator fasis dan rasis DAP

Posted: 26 Apr 2011 11:32 PM PDT

My Longest Yard

Posted: 27 Apr 2011 11:27 PM PDT

My Longest Yard


56 papan tanda Mansuh ISA - Hadiah kerajaan negeri kepada rakyat Selangor

Posted: 27 Apr 2011 10:55 PM PDT

Seorang sahabat mengeluh panjang. Saya tanya, apa masalahnya?

Dia jawab "negeri saya tak habis-habis berpolitik. Walaupun sudah jadi kerajaan dan pegang tampuk kuasa, mentaliti masih seperti pembangkang. Ni ha yang terbaru, kerajaan Selangor akan membelanjakan duit rakyat sebanyak RM600,000 bagi senggara papan iklan Mansuh ISA".

Saya mendengar lagi dia mengeluh.



"Sebelum ini, kerajaan saya sibuk berperang dengan Syabas. Otak rakyat Selangor 'diracun pemikiran' dengan menjaja cerita seolah-olah Syabas sangat kejam kerana merompak hak rakyat. Pelik dan jelik dibuatnya. Saya tak nampak apa pun melainkan agenda politik jahat mahu mengajak rakyat berpolitik hingga ke jalanan."


Saya pun bertanya "eh, bukankah majoriti rakyat Selangor memberi mandat kepada Pakatan Rakyat untuk mentadbir Selangor. Sepatutnya, disokonglah apa saja usaha yang dibuat oleh kerajaan negeri."


Dia lantas menjawab "kami menyokong jika ianya baik untuk rakyat. Tapi jika ianya berpaksikan kepada politik, sapa pun tak akan dapat faedahnya. Duit RM600,000 ribu bukan sedikit bang. Nak buat papan tanda bukan sikit. 56 papan tanda pulak tu.



Eloklah...dulu Selangor penuh dengan papan tanda 'Sokong Air Selangor', sekarang nak pasang 'Mansuh ISA'. Saya difahamkan juga, kerajaan negeri nak anjurkan sesi penerangan dengan rakyat mengenai 'kekejaman' ISA. Alahai, ini kerja yang buang masa dan duit je"

"Maaflah cakap. Perjuangan 'Mansuh ISA' adalah perjuangan Pakatan Rakyat sahaja. Bukan rakyat Selangor keseluruhannya. Kami langsung tak sokong! "


2 artikel Malaysiakini mengenai kenaikan harga barang diterbitkan dalam tempoh 24 jam. Apa maknanya?

Posted: 27 Apr 2011 02:14 AM PDT

Dalam tempoh 24 jam sahaja, Malaysiakini telah menerbitkan 2 buah artikel yang berkaitan dengan kenaikan harga.

Pertama, artikel bertajuk '
Kerajaan diminta jelaskan kenaikan inflasi yang tinggi'. Ini diikuti dengan artikel kedua bertajuk 'Ceupacs : Naikkan gaji bagi imbangi harga barang'.

Kita tak perlu marah dengan Malaysiakini kerana mainkan isu berkenaan. Biarlah. Itu kerja mereka.

Cuma, apa yang perlu kita tahu adalah kenaikan harga barang merupakan isu terbaik untuk dimainkan oleh pembangkang bagi menumbangkan kerajaan dalam pilihanraya akan datang. Kerana tekanan harga barang dan hidup yang melampau, rakyat boleh tunjuk protes dalam kertas undi. Ini bahaya !


Dalam isu kenaikan harga barang, saya sendiri akui bahawa kerajaan telah laksanakan apa yang terdaya. Namun masih gagal membendungnya. Buatlah apa saja kempen, ia tetap temui noktah - gagal. Dalam bab penguatkuasaan, pun gagal. Harga tetap naik. Di mana silapnya?


Ada sumber mengatakan ini konspirasi dan muslihat kelompok besar peniaga dan pengimport. Kerajaan sudah buat pelbagai undang-undang, tapi masih gagal membendung 'gerakan halus' mereka ini. Siapa mereka? Tak perlulah saya jelaskan. Pasti semua dah tahu. Maklumlah mereka ini kan dominan dalam berniaga.


Berita panas !! Memandangkan majoriti kaum India sudah kembali ke pangkuan BN, maka terdapat usaha menaikkan harga keperluan barang untuk orang India antaranya adalah ulundu iaitu bahan untuk buat tosei. Dulu harganya cuma RM2.5 sekilo, tapi sekarang sudah cecah RM7 sekilo. Apa cerita ni? Nak buat orang India marah sama kerajaan?

Eskay serah DNA. Ini barulah anak jantan !

Posted: 27 Apr 2011 12:30 AM PDT


Terbaik dari Datuk Eskay. Tak perlu nak rasa takut atau gundah gulana. Beliau dengan rela memberikan sampel DNA bagi melancarkan siasatan polis.

Tindakan Datuk Eskay itu betul. Bukankah kita semua nak cari keadilan. Kita tak nak lagi terperangkap mainan persepsi.

Tak macam si 'Anugerah Tuhan' yang sorang tu...hehe.



AZLI SHUKRI

Posted: 27 Apr 2011 11:23 PM PDT

AZLI SHUKRI


Video Seks Anwar Part II : Apabila Hujan Adalah Air Mata

Posted: 27 Apr 2011 03:41 AM PDT

Kita sudah menghampiri kepastian yang sangat dibenci oleh para pemuja Anwar Ibrahim. Sama ada kita sedar atau pun tidak - sesungguhnya hati kita semua, tidak mungkin untuk sekali lagi menafikan siapakah individu yang terdapat di dalam Video Seks Siri 2 ini. Sudah tiba masanya seluruh ulama Malaysia membuat ketetapan dan fatwa, apakah hukumnya kita menyokong, bersekongkol dan mengundi manusia yang terang-terang wajahnya terpapar di dalam Video Seks Siri 2 ini. Semoga kebenaran akan terdedah juga akhirnya. Lihat di sini..

x-pkr [ dibaca : EKSTRIM TOLAK PKR]

Posted: 27 Apr 2011 11:20 PM PDT

x-pkr [ dibaca : EKSTRIM TOLAK PKR]


AZMIN 'PERIOD', AnWAR GELABAH, AZIZAH MURUNG.

Posted: 27 Apr 2011 06:47 PM PDT


1. Klip video pelaku seks yang didakwa AnWAR muncul lagi. Hari ini pula AnWAR akan diambil keterangannya berkaitan kes video ini. Selama ini AnWAR mengelak dengan mengatakan beliau sibuk di mahkamah. Saya kira polis yang akan mengunjungi AnWAR hari ini. Mustahil AnWAR mahu ke balai, konon tidak mahu ditangkap ketika memberi keterangan.

2. Azmin pula tiba-tiba 'period' dan sangat 'moody'. Setelah dibelasah tidak punya kekuatan politik seperti AnWAR dan Azizah, hari ini Azmin dibandingkan pula dengan isteri beliau sendiri! Azmin lemah berbanding Shamsidar, maknanya Azmin memang DAYUS kerana tertekan dengan pelbagai tuduhan melibatkan Shamsidar!

3. Yang pening kepala dan murung dari kemelut keluarga 69 ini ialah Azizah. Azizah tertekan mungkin kerana belum menonton klip video II yang melibatkan suami 'anugerah' tuhan itu. Azizah wajar menonton video tersebut bagi menguatkan penafian beliau tentang suaminya. Pasti beliau tidak mahu mengadakan sidang akhbar selepas itu kerana bimbang akan ditanya ttg jam tangan OMEGA lagi...

Sekian.

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 27 Apr 2011 11:10 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


Anwar vs China Doll: Rakyat WAJIB lapor ke Mahkamah Syariah!!!

Posted: 27 Apr 2011 11:00 PM PDT


Mana PAS??? Mana PERKASA??? Mana Pekida??? Mana jihadist-jihadist yang sanggup syahid dalam melawan pemimpin zalim dan orang yang menolak hukum Islam?!! Di manakah Tentera-tentera MAROON (MORON???) Unit Amal yang sedia Mati Demi ISLAM?!! Sudah dua siri video didedahkan kepada rakyat, namun KENAPA masih belum ada sesiapa pun lagi yang 'berani' untuk melaporkan maksiat yang terang-terangan dilakukan oleh Pemimpin Anugerah ini kepada pihak berkuasa AGAMA ?!! 

Ini satu KEWAJIPAN!!! Kerana sekiranya kita tidak melakukan apa-apa mengenainya, kita sudah jatuh hukum bersubahat dengan pihak yang melakukan maksiat!!! Memang dua siri video tersebut tidak menunjukkan apa-apa perbuatan persetubuhan haram, tetapi jelas sekali Anugerah Tuhan tersebut berkhalwat secara berbogel dengan seorang wanita yang bukan isterinya...Ataupun itu sebenarnya MADU GELAP (kategori perempuan) baru Kak Jijah ?!! 

OBAT PALING MUJARAB DI PASARAN. DAPATKANNYA SEKARANG!

Posted: 27 Apr 2011 08:00 PM PDT

*Khas untuk pencacai-pencacai Anu Tua Kutuk yang pening kepala.

What is NKRA?

Posted: 27 Apr 2011 07:29 PM PDT

In just a few months after being appointed as Malaysia's 6th Prime Minister, Dato' Seri Najib Razak launched the National Key Result Areas (NKRA) on 11th of July 2009 as part of his 1Malaysia Initiative. The initiative will subsequently create an impetus which later to be known as the Government Transformation Plan (GTP).

Dato' Seri Najib has identified SIX major policy areas in which the government should focus in improving Malaysia's effectiveness in the long run. As such, six ministries has been tasked to foresee that the Key Performance Indicators (KPIs) for these SIX National Key Result Areas to be fulfilled for the benefit of the people.


KPI is the yardstick that Dato' Seri Najib has set in order for the people themselves to measure and evaluate the effectiveness of the civil service. And what are the KPIs set for these NKRAs?

Stay tuned for our special series of 1MALAYSIA INITIATIVE articles!

KESELESAAN UNTUK RAKYAT BILA KEMISKINAN BERJAYA DIKURANGKAN

Posted: 27 Apr 2011 06:13 PM PDT

APAKAH NASIB ANU TUA KUTUK SELEPAS INI?

Posted: 27 Apr 2011 05:32 PM PDT


Tu la Nuar...dulu elok-elok jadi Timbalan Perdana Menteri, dok jolok sarang tebuan. Tak sabaq. Masa jadi TPM, kau la orang paling suci. Semua pemimpin lain takde moral. Rahim Tambi Chik pun kau suruh letak jawatan. Walaupun kau la orang paling banyak kroni, kau tuduh Tun yang kroni. Geng-geng siapa yang paling banyak dapat pink form masa kau jadi Menteri Kewangan? Siapa yang gunakan pink form untuk jatuhkan Tun Ghaffar? Allah Maha Kuasa. Semua yang kau tuduh kat orang lain tu kena diri kau balik. Hebat betul kau ni Nuar, walaupun BAPAK KAU TU MAMAK, kau sanggup jaja Tun Mahathir keturunan Mamak. Kau panggil Tun sebagai Mamak Bendahara. Yang lebih hebat daripada tu, kau nak LELONG PUTRAJAYA KALAU BERJAYA JATUHKAN TUN MAHATHIR. KAU TUDUH PUTRAJAYA SEBAGAI PROJEK MEGA YANG MEMBAZIR!

Nuar oh Nuar....Bila dah dapat KIFARAH, kau tak sedar-sedar lagi. Dah bertahun-tahun dalam penjara pun kau tak insaf lagi. Kau fitnah orang lagi. Kau cakap Datuk Najib terlibat dengan kes Altantuya. Kau gerakkan Raja Petra sebagai nadi fitnah kau. Dah la dulu dia jadi balaci FREE ANWAR CAMPAIGN. Fitnah-fitnah dalam penjara dulu pun tak habis lagi. Kau tuduh kerajaan bagi ARSENIK kat kau. Kau cakap kerajaan inject HIV. Tapi sampai sekarang kau masih hidup. Hidup dalam keadaan tak bersyukur dengan apa yang kau dapat iaitu KEBEBASAN.

Nuar oh Nuar....Bila dah habis EDAH, kau boleh bertanding semula, kau jadi PEMBOHONG pulak. Kau cakap nak tubuhkan KERAJAAN 16 SEPTEMBER. Kau cakap Pak Lah akan kau tumbangkan. Dah 3 kali jumpa 16 September pun kau masih belum jadi PM (2008, 2009 dan 2010). Dulu Putrajaya tu la kau nak lelong, tapi kenapa kau yang meroyan nak MENUJU PUTRAJAYA?

Nuar oh Nuar.... Dah masuk penjara sebab sontot Azizan, kau tak insaf lagi. Saiful pulak jadi mangsa kau kali ni. Kalau dulu kau tuduh konspirasi Tun Mahathir, sekarang ni kau fitnah Dato' Najib pulak. Kalau benarlah konspirasi, macam mana WIKILEAKS CAKAP BUKAN KONSPIRASI TAPI PERANGKAP SEKS? Yang cakap macam tu bukannya orang lain tapi SINGAPORE dan AUSTRALIA yang jadi sahabat kau.

Nuar oh Nuar....Dulu 16 September, kini 16 Mei. Sekarang ni tak tau apa pulak nasib kau lepas ni. Adakah dengan dapat KIFARAH YANG LATEST KAU AKAN TAUBAT NASUHA? Jangan lupa tonton video Nuar dan cari persamaan dengan gambar dalam entri tersebut. Kifarah China Doll yang baru ni pun Nuar masih tak nak taubat. Ish..ish...ish...

*Pintu Taubat Sentiasa Terbuka...

KHAS UNTUK PEMBACA MYMASSA...YANG BELUM TENGOK VIDEO ANWAR PART 2..

Posted: 27 Apr 2011 04:07 AM PDT


PERADUAN CARI PERSAMAAN:
BANDINGKAN VIDEO DI ATAS DENGAN GAMBAR INI, ADA SAMA KA?



 
*Tempoh tayangan terhad. Kepada sesiapa yang belum tonton / download, tonton / download sekarang!

VIDEO ANWAR IBRAHIM PART 2

Posted: 27 Apr 2011 02:30 AM PDT

MARI KITA TENGOK SIAPA YANG KENA!!!

KUNJUNGAN MENGERATKAN HUBUNGAN NEGARA SESAMA ISLAM

Posted: 27 Apr 2011 01:06 AM PDT

PANAS!!! PANAS!!! PANAS!!! Kiamat Hari Ini?!!

Posted: 27 Apr 2011 12:04 AM PDT



Dengarlah hai sobat



Saat kau maksiat


Dan kau bayangkan ajal mendekat


Apa kan kau buat


Kau takkan selamat


Pasti dirimu habis dan tamat...






Bukan ku sok taat


Sebelum terlambat


Ayo sama-sama kita taubat


Dunia sesaat


Awas kau tersesat


Ingatlah masih ada akhirat...






Astafighrullahal'adzim




Ingat mati, ingat sakit


Ingatlah saat kau sulit


Ingat ingat hidup cuma satu kali



Berapa dosa kau buat


Berapa kali maksiat


Ingat ingat sobat ingatlah akhirat



Cepat ucap astafighrullahal'adzim




Pandanglah ke sana


Lihat yang di sana


Mereka yang terbaring di tanah


Bukankah mereka


Pernah hidup juga


Kita pun kan menyusul mereka





Astafighrullahal'adzim!!!



Cepat ucap astafighrullahal'adzim


Cepat ucap astafighrullahal'adzim


Cepat ucap astafighrullahal'adzim




MyMassa: Lirik lagu di atas ditujukan terutamanya kepada pencacai dan penjilat tegar Anwar Ibrahim yang masih lagi merasakan dirinya beriman kepada ALLAH SWT, baik yang menganut PKR mahu pun berakidahkan PAS.

BERTAUBATLAH wahai saudaraku!!! Marilah Kembali ke pangkal jalan!!! Masa Semakin suntuk...TIK TOK TIK TOK...SANG KAKALA TELAH BERBUNYI SEBENTAR TADI!!! Cepat-cepat berwuduk dan solat taubat!!! Kepada Kafir-Kafir Harbi dalam Fuckatan pula, Lakum diinukum wali yadin...

Panglima Perang Cyber

Posted: 27 Apr 2011 11:10 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Video Seks II - Bukti Allah Mahu Sedarkan Datuk Seri Anwar & Kita Semua !!!

Posted: 27 Apr 2011 06:38 PM PDT


gambar : Blog Flying Kick


Anda boleh memberi komen sebebas-bebasnya tentang gambar di atas.

Apa yang Panglima lihat rakaman yang tersebar ini membuktikan bagaimana kuasa Allah ingin menyedarkan manusia sekelian bahawa di atas dunia lagi perbuatan buruk mereka akan didedahkan atau dirakamkan. Situasi dalam video yang jelas sangat gelap tanpa cahaya, dapat dirakam dengan menggunakan kamera yang canggih hingga perbuatan yang dibuat dalam gelap tersebut, dapat dilihat dengan jelas.

Maka tidak peliklah di akhirat amalan buruk kita juga akan dipertontonkan kepada seluruh umat manusia. Perkara yang gagal diterima oleh saintis dan ahli logik yang anti agama. Sedangkan bukti kecanggihan teknologi telah muncul untuk membolehkan kita menerima hakikat ini.Bayangkan berbilion manusia akan melihat tayangan tersebut ??? Ketika itu pasti semua akan malu yang amat sangat.

Kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim - bertaubatlah sebelum terlambat. Allah masih sayangkan anda dengan membenarkan takdir video ini disebarkan. Allah mahu anda segera insaf. Allah mahu nafsu memburu kuasa dan harta anda akan terhenti dan anda kembali bertaubat untuk menjadi hamba Allah yang beriman dan diredhaiNYA. Allah tidak mahu anda mati dalam keadaan yang jauh atau suul khatimah (kesudahan yang jahat).

Moga kita juga segera bertaubat sebelum kematian menjelma. 

Moga kita juga sibuk membaiki diri kita sebelum mengadapnya. 

Moga kita semua menjadi rakyat Malaysia yang tinggi moralnya.


Shahidan Kasim Tidak Patut Lawan Pegawai Kanan JAKIM Isu Kedatangan Imam Sudais Ke Malaysia !!!

Posted: 27 Apr 2011 03:56 PM PDT


1. Mantan MB Perlis diberitakan adalah Bapa Mertua Dr Asri Zainal Abidin yang merupakan bekas Mufti Perlis sebelum ini. Harap dapat betulkan jika Panglima salah dapat info. Tahniah kepada Datuk Seri Shahidan kerana mempunyai menantu yang memiliki Phd dalam bab agama serta popular pula di negara kita. Selepas tidak lagi menjadi MB Datuk Seri Shahidan kerap dilihat turut serta dalam program aliran salafi wahabi.Keseriusan beliau mengembangkan Salafi ( jangan tak baca sebagai wahabi ) adalah dipuji meskipun beliau sepatutnya lebih banyak perlu mengkaji lagi tentang pandangan Ulama tentang Wahabi. Namun kita faham hubungan kekeluargaan mungkin menyulitkan situasi. Doa kita Allah membuka pintu hati beliau untuk melihat ilmu yang haq bukan terpesoan dengan ilmu yang boleh merugikan beliau di akhirat kerana merosakkan akidah dan bercanggah dengan Ahli Sunnah Wal Jamaah.


2. Pegawai Kanan Jakim yang dimaksudkan Datuk Seri Shahidan Kassim yang mengkritik lawatan Imam Sudais ke Malaysia atas faktor KEMUNGKINAN cuba menyuntik fahaman wahabi ialah Ustaz Zamihan iaitu Pegawai JAKIM yang bertugas di Institut Latihan Ilmu Ilmu Islam atau (ILIM). Beliau dengan lantang telah mengeluarkan kenyataan berkenaan lawatan Imam Masjidil Haram Mekah yang datang ke Malaysia selama lima hari yang berakhir Ahad lalu (24 April 2011) dikhuatiri untuk membawa fahaman wahabi secara halus.

3. Kata Ustaz Zamihan : "Imam ini (Sheikh Abdul Rahman) bawa amalan Wahabi dan menggunakan platform kerajaan dengan kerajaan untuk menyuntik fahaman Wahabi kepada umat Islam di Malaysia dan negara-negara Islam yang lain. "Kalau beliau datang bercakap untuk soal umum tentang Islam, kepentingan Islam kita boleh terima, tapi ia jadi masalah kalah bercakap tentang Allah ada mata . . . ada tangan . . . ada kaki . . . itu semua kita tidak boleh terima," kata Zamihan yang pernah menjadi fokus berhubung isu Wahabi tahun lalu. 

Beliau juga berkata : "Saya tidak kisah jika beliau (Sheikh Abdul Rahman) hadir ke Malaysia membicarakan tentang dakwah, pembangunan modal insan dan tamadun Islam, malah saya juga menyanjungi atas usaha-usaha itu. "Namun jika beliau hadir dalam seminar Berpegang kepada al-Quran dan As-Sunah bertujuan untuk memberi sokongan dan kredit kepada jurucakap-jurucakap berfahaman Wahabi dan menyokong dakwah Wahabi, itu adalah sesuatu yang tidak wajar kerana fahaman Wahabi tidak diterima di negara ini, fahaman Wahabi bukan mazhab yang setaraf dengan mazhab muktabar Ahli Sunah Waljamaah," katanya.

4. Shahidan Kassim dalam video yang dirakam Minaq Jinggo semalam (klik sini) membalas kenyataan tersebut menyatakan beliau tidak dapat menerima kenyataan seorang pegawai JAKIM yang jelas mahir tentang selok belok akidah kerana memiliki latar belakang agama yang jelas. Kenapa seorang bekas MB dan ahli politik yang tidak mempunyai kemahiran dalam agama mahu menyanggah pendapat seorang ilmuan agama yang berada di kedudukan untuk menjaga akidah umat Islam ? Pendapat beliau sekadar membuat peringatan agar dijadikan iktibar kepada umat Islam yang lain dari terjebak dengan fahaman salafi wahabi yang ditolak oleh majoriti ulama Islam yang muktabar. Jika rakyat dihilangkan keyakinan terhadap ahli agama yang berjawatan rasmi dalam jabatan yang menjaga agama Islam maka siapakah lagi yang boleh membantu mereka dalam hal ini?

5. Tindakan Datuk Seri Shahidan bukan hanya akan merendahkan martabat dirinya sendiri bahkan parti UMNO sendiri apabila cuba mengkritik pegawai agama JAKIM yang mahir dan arif dalam agama dan perbuatan ini boleh mengundang persepsi negatif rakyat yang menolak fahaman salafi wahabi terhadap Kerajaan dan Barisan Nasional. Kedangkalan beliau membuat kenyataan membalas kenyataan Ustaz Zamihan perlu dikecam kerana ia datang dari seorang pemimpin tertinggi Umno yang tidak mempunyai sebarang kapasiti untuk mengkritik pegawai kerajaan yang bertanggungjawab dengan akidah umat Islam.

6. Lagi tidak patut Shahidan juga mahu JAKIM mengambil tindakan terhadap Ustaz Zamihan yang ternyata telah banyak berjasa memerangi fahaman sesat di Malaysia termasuklah fahaman salafi wahabi yang telah memecahkan perpaduan umat Islam. Shahidan juga patut baca bagaimana kita menghormat agama lain termasuk fahaman Syiah TETAPI kita tidak boleh menerima atau membenarkan ajaran ini berkembang di Malaysia. Adakah ketaksuban kepada fahaman Salafi Wahabi membuatkan Shahidan sanggup buat sedemikian rupa ? Moga Allah bagi petunjuk kepada beliau.

7. Kedatangan Imam Masjidil Haram satu penghormatan untuk Malaysia dan kita menerima pujian Imam Sudai kepada kepimpinan negara kita dan mahu hubungan baik Malaysia - Arab Saudi dikekalkan. Tetapi kita perlu sedar menghormati beliau tidak bererti kita atau JAKIM mahu membenarkan fahaman salafi wahabi dalam diri Imam tersebut diamalkan di negara kita. Pandangan majoriti ulama yang menolak salafi wahabi perlu dipegang tanpa keraguan kerana IJMAK ULAMA adalah sandaran umat Islam selepas Al Quran dan Sunnah. Menerima kedatangan Imam Mekah seperti juga kita menerima Presiden China yang berfahaman komunis yang mana kita menolak fahaman komunis tersebut tanpa menjejaskan sedikitpun penghormatan kita kepada tetamu yang datang melawat negara kita.


Harap teguran terbuka ini dibaca dengan lapang dada oleh beliau dan penyokong serta peminatnya...




Link berkaitan :





VIDEO & GAMBAR FORUM 'RASUAH PEMUSNAH TAMADUN' @ KARANGKRAF SHAH ALAM PETANG TADI

Posted: 27 Apr 2011 07:18 AM PDT

Amaran : Perempuan Diberi 2 Amaran Jangan Tengok Video Seks Terbaru Mirip Anwar Ini !!!

Posted: 27 Apr 2011 06:23 AM PDT

PISAU.NET

Posted: 27 Apr 2011 09:43 PM PDT

PISAU.NET


Gempar Eksklusif! Video Pemimpin Pakatan Rakyat Part 2

Posted: 27 Apr 2011 02:16 AM PDT

Penafian,penafian,penafian! pembohongan,pembohongan,pembohongan! Tak usah berdalih lagi,Rakyat Malaysia berhak untuk mengetahui kebenaran!Rakyat Malaysia berhak untuk tahu siapakah Anwar sebenarnya! Jangan nafikan hak rakyat untuk menutup segala perlakuan tidak bermoral seorang pemimpin yang kononnya 'anugerah tuhan'


AMK Mengkarong kamu usah cuba menafikan yang hak,yang batil harus rebah!



Anwar! kamu harus bersumpah laknat! Bersumpah atas nama Allah dalam video ini bukan diri kamu!

Datuk Eskay! kamu harus bersumpah menafikan video ini bukan fitnah!


Demi agama,bangsa dan negara! Anwar tidak layak untuk menjadi pemimpin!


Pisau kata " Anwar bohong seluruh rakyat Malaysia,perbodohkan orang kampung,perbodohkan ilmuan agama,perbodohkan seluruh pengikutnya!"

Penang:Pekerja Islam Terpaksa Jayakan Sambutan Wesak

Posted: 26 Apr 2011 11:21 PM PDT

Email dari pembaca blog ,rungutan mengenai sambutan hari wesak yang membabitkan pekerja beragama islam. Pisau berharap agar pihak MPPP memberi perhatian diatas rungutan dan keluhan dari petugas yang beragama Islam.

Adalah lebih baik pihak MPPP mengarahkan petugas bukan Islam dan pihak penganjur menyediakan petugas mereka sendiri.




Email:Shahril,


Salam,

"The Triple celebration of Wesak Day, Mother's Day and Global Tzu Chi
Day will be on Sunday, 8th May 2011, This auspicious 3 in 1 occasion
allow us to display our gratitude to the buddha our parents and all
sentient being. Let us cherish our blessing and wisdow" Petikan dari
pamphlet

Saya telah menemui satu phamplet berkaitan dengan satu festival bersar-besaran perayaan sempena hari Wesak,Hari ibu dan Global Tzu Chi day. Perayaan ini rasanya julung-julung kalinya diadakan besar-besaran di Pulau Pinang. Apa yang membanggakan ia nya di adakan secara gilang gemilang di STADIUM BANDARAYA PULAU PINANG.


Namun teradapat kemuskilan dan rasa ketidak puasan hati saya,Mengapa ? dan kenapa? Semenjak pemerintahan rejim DAP di bawah Khalifah Guan Eng perkara ini sewenang- sewenangnya di adakan di vanue yang lebih besar dan terbuka sebesar stadium bandaraya.

Lebih menyedihkan tidakkah mereka sedar sentiviti agama yang cuba ditimbulkan. Lebih malang,untuk makluman semua Kakitangan Jabatan Khidmat Masyarakat MPPP di Stadium Bandaraya majoritinya adalah MELAYU beragama ISLAM.


Tidakah akan timbul kejanggalan di pihak pekerja orang islam yang terpaksa berkerja untuk menjayakan satu festival Buddha dan terpaksa melakukan persiapan dan menyediakan peralatan keagamaan bagi saya adalah satu tindakan yang salah disisi agama. Secara tidak langsung pekerja beragama islam terpaksa melibatkan diri.Kita tahu kebebasan beragama di Malaysia tapi kebebasan itu biarlah berpada-pada.


Saya kesal jika perkara ini dibiarkan apalah nasib umat Melayu/Islam di bumi Pulau
Pinang. Mungkin lebih dari itu mereka mengkotak katikkan agama islam.

Lebih malangya dimana YDP Ar. Hajah Patahiyah Bt. Ismail seorang yang bergelar Hajah sewenangnya memperkenan dan meluluskan festival semacam ini " Hang tak tau ka anak buah hang kat sadium tuh pekerja melayu".Hebat sungguh sehingga dengar cerita EXCO Wanita Penang YB Ong Kok Fooi punya proposal sampai perayaan ini tidak dikena kan sewa FOC untuk menggunakan segala kemudahan di stadium wah!!! mangkin hebat puak mata sepet nih bermaharajalela di Pulau Pinang .


Saya masih ingat lagi isu perarakan Maulidur Rasul yang dibatalkan disaat-2 akhir mengapa perayaan penganut agama islam di layan secara second class walhal agama rasmi kita di Malaysia adalah Islam. Semakin licik pergerakan mereka menghina agama Islam dengan mengagungkan agama lain.


.Dimana Exco portfolio agama Pulau Pinang YB Malik Itik, disaat pekerja islam terpaksa menjayakan festival ini gunakanlah kuasa exco jangan libatkan perkerja beragama islam kalau nak buat pun buat lah di lokasi lain yang tidak terbuka.

Pelik sungguh festival nih apa agenda mereka kita tak tahu..tapi mengapa perlu publisiti yang meluas,mengapa sampai menggunakan Stadium, mungkin sampai menggunakan scoreboard stadium secara tak langsung akan melibatkan pekerja Beragama Islam… RENUNGKAN LAH …

SELAMATKAN MARUAH BANGSA DAN AGAMA KITA ALLAHUAKBAR!!!!!



Pisau kata " yang jadi mangsa kakitangan kerajaan beragama islam,Hidup DAP!"

Neutral Daily

Posted: 27 Apr 2011 09:23 PM PDT

Neutral Daily


DAP elak jawab isu seleweng projek pembangunan?

Posted: 26 Apr 2011 09:27 PM PDT




KUALA LUMPUR 25 April - Pelbagai pihak membidas DAP kerana parti itu cuba mengelak daripada menjawab isu penyelewengan projek pembangunan di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Seri Kembangan dan Kampung Tunku yang sepatutnya menjadi milik kontraktor bumiputera.

Menurut mereka, DAP seharusnya membersihkan nama parti itu terlebih dahulu sebelum mengalihkan isu terhadap pandangan Penolong Ketua Pengarang 1 Kumpulan Utusan, Datuk Zaini Hassan supaya digerakkan gagasan 1Melayu, 1Bumi sebagai langkah menyatupadukan orang Melayu.

Penganalisis politik, Dr. Sivamurugan Pandian berkata, DAP patut bertanggungjawab terhadap isu pokok iaitu pendedahan Suruhanjaya Siasatan Kematian Teoh Beng Hock bahawa keuntungan daripada projek di DUN Seri Kembangan dan Kampung Tunku disampaikan kepada ketuanya iaitu ADUN Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah daripada DAP.

Katanya, tindakan mereka lebih menumpukan kepada isu 1Melayu, 1Bumi dengan jelas merupakan strategi DAP iaitu menggunakan Utusan Malaysia supaya bertanggungjawab terhadap isu berkenaan.

"Pembaca perlu menilai DAP kerana parti itu sebenarnya cuba mempengaruhi rakyat dengan mengalih sebarang isu yang memberi kesan kepada mereka dan mengatasinya dengan isu yang tidak relevan.

"Ini seharusnya tidak berlaku kerana isu yang sebenar dilupakan. DAP seharusnya perlu menjawab isu itu dan tanpa penjelasan, DAP dilihat seolah-olah tidak mahu mewujudkan hubungan ke atas kes berkenaan," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Minggu lalu, Suruhanjaya Siasatan Kematian Teoh Beng Hock diberitahu bahawa kontraktor bernama Lee Wye Wing telah menggunakan nama syarikat bumiputera bagi mengaut projek-projek di kawasan Seri Kembangan dan Kampung Tunku yang sepatutnya menjadi milik kontraktor bumiputera.

Wye Wing dalam prosiding itu juga bersetuju dengan cadangan peguam Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Seri Dr. Muhammad Shafee Abdullah bahawa isterinya dan seorang anak saudaranya mempunyai hubungan dengan pemimpin tertinggi DAP.

Naib Presiden Parti Cinta Malaysia, Huan Cheng Guan pula berkata, DAP sentiasa cuba mengalihkan isu yang tidak memberi keuntungan kepada parti itu dengan menimbulkan isu lain serta memutar-belitkan isu yang dikaitkan dengan mereka.

Katanya, tindakan DAP mengalih sesuatu isu khasnya berkaitan penyelewengan parti sebenarnya bagi menimbulkan kemarahan di kalangan orang Cina dengan mengungkit isu sensitif dan perkauman.

Setiausaha Agung Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Syed Hassan Syed Ali pula berkata, DAP perlu membersihkan namanya berhubung penyelewengan projek pembangunan berkenaan yang membabitkan kontraktor yang mempunyai hubungan dengan pemimpin tertinggi DAP.

Sekiranya dakwaan itu tidak benar jelasnya, mereka seharusnya menafikan tuduhan tersebut dengan segera dan bukannya mengalih tumpuan pada isu lain.

"Pihak berkuasa juga perlu menyiasat pendedahan mengenai perkara itu bagi membuktikan kebenaran," katanya.

-utusan malaysia

GERAKAN ANTI PKR

Posted: 27 Apr 2011 09:22 PM PDT

GERAKAN ANTI PKR


PUNAI-SIHAT EKONOMI !

Posted: 27 Apr 2011 09:00 PM PDT

KOLEKSI VIDEO SEKS : KONPEM TAK BOLEH HILANG !

Posted: 27 Apr 2011 06:08 AM PDT

TERKINI :VIDEO SEKS ANWAR PART 2 SUDAH ADA !

Posted: 27 Apr 2011 05:46 AM PDT

TIK TOK TIK TOK! VIDEO SEKS ANWAR PT 2 DIDEDAHKAN !

Posted: 27 Apr 2011 02:30 AM PDT

ANGIN PERUBAHAN

Posted: 27 Apr 2011 09:21 PM PDT

ANGIN PERUBAHAN


Mana Anwar Pergi?

Posted: 27 Apr 2011 08:33 PM PDT

Sejak 20 jam lepas, Anwar menyepi dari Twitter. Masih lagi tidak membalas dan memberi reaksi bila keluar video sex Part 2. Nampaknya Anwar sedang memeras idea bagaimana untuk menjawab dan mengalihkan isu. Apa yang pasti, video sex Part 2 memang membuatkan Anwar Ibrahim diam seketika. Terkedu terus bila terkantoi.

Video Sex Part 2: Wajah Semakin Jelas

Posted: 27 Apr 2011 05:40 PM PDT




Kalau bukan wajah ini Anwar Ibrahim, mengapa video selama 1 minit 47 saat yang berada di Youtube itu telah kena flag oleh penyokong-penyokong Anwar? Anwar sendiri takut dengan video ini yang ternyata memaparkan wajahnya dengan lebih jelas lagi. Habislah Anwar.



Imej Lelaki Y Dalam Video Part 2

Posted: 27 Apr 2011 06:13 AM PDT






Imej lelaki Y dalam video part 2, rakyat ternanti-nanti apakah penjelasan Anwar Ibrahim selepas ini? Penipuan apakah yang pula yang bakal oleh Anwar selepas ini? Video Part 2 menunjukan wajah Anwar Ibrahim dengan lebih jelas lagi.

Video Sex Anwar Ibrahim Part 2

Posted: 27 Apr 2011 03:51 AM PDT

#fullpost { display: none; }


Video Part 2, saksikan di sini. Apa lagi yang hendak Anwar nafikan? Perut? Muka?

PenangWasabi

Posted: 27 Apr 2011 09:09 PM PDT

PenangWasabi


Lim biaDAP kata Malaysia amal idea Hitler?

Posted: 26 Apr 2011 09:07 PM PDT

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng hari ini dikecam apabila dikatakan cuba menggambarkan seolah-olah negara ini mengamalkan idea Hitler iaitu seseorang itu lebih unggul dari yang lain kerana warna kulit.

Idea berkenaan menurut blog Minda Intelek Melayu (M.i.M), dilontarkan oleh Guan Eng dalam perutusan beliau sempena sambutan Hari Easter 2011 seperti yang disiarkan menerusi laman blognya semalam.

Kenyataan Guan Eng itu, kata blog berkenaan, berbaur hasutan dan berat sebelah kerana adalah tidak masuk akal apabila segala yang terbina dalam negara ini adalah berdasarkan kepada idea-idea Hitler.

''Jika benar, tidak mungkin ada kaum lain yang lebih cemerlang daripada kaum Melayu dan Bumiputera. Perkara itu tidak pernah terjadi tetapi Guan Eng berfikiran sedemikian!," kata blog itu menerusi entri terbaru seperti yang disiarkan di http://novandri.blogspot.com, hari ini.

Blog itu menambah, kenyataan Guan Eng berhubung isu bible dalam perutusan sama juga sangat dikesali kerana cuba menggambarkan seolah-olah pengasingan hanya dikenakan terhadap bible sahaja.

Sedangkan jelas blog itu, al-Quran juga mempunyai banyak lapisan dan protokol sebelum sampai ke tangan penganut Islam.

Guan Eng berhubung isu bible itu juga dilaporkan berkata, sekatan hak orang Kristian untuk menggunakan bahasa apa pun untuk beribadah seharusnya dihentikan dan tindakan menghalang cetakan bible dalam bahasa Melayu merupakan tindakan menolak kitab tersebut.

''Malah isu tersebut juga telah diselesaikan dengan baik atas inisiatif Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. Maka, apa perlu pemimpin DAP itu mengapi-apikan lagi isu sensitif yang telah selesai?," tulis blog itu.

Justeru blog itu menambah, pihak berkuasa perlu meneliti teks mesej Guan Eng itu demi kesejahteraan dan keharmonian rakyat yang telah berjaya dijalin di bawah kerajaan Barisan Nasional (BN) selama.

Komen : Memang mangkok hayun betul lah Lim biaDAP nih! Sedarlah diri oiii!!! Kalau Malaysia mengamalkan idea Hitler, tidak ada kaum lain selain dari orang Melayu di bumi Tanah Melayu ini! Ada faham ka bangsat!!!! Pi balik tongsang la lu Lim biaDAP!

Penang Wasabi..

Sri Tri Buana

Posted: 27 Apr 2011 07:46 PM PDT

Sri Tri Buana


Anwar Liabiliti Kepada PR.

Posted: 27 Apr 2011 05:00 PM PDT

r b f

Posted: 27 Apr 2011 07:45 PM PDT

r b f


GEMPAR !!! Video Seks Anwar Part 2

Posted: 26 Apr 2011 11:24 PM PDT

Update: Video asal telah dibuang dari youtube. Untuk melihat video yang telah dimuat turun sila ke blog house pk. Sini



Berkat dari sembahyang hajat dan doa orang ramai penuh satu Stadium Melawati Shah Alam yang dianjurkan oleh Pas, PKR dan DAP bulan lepas, maka hari ini sekali kebenaran muncul menemui kita.

Terimalah kebenaran dengan hati yang terbuka, jangan lagi hendak dikatakan itu semua adalah konpirasi.

Adakah Wan Azizah hendak menafikan lagi itu bukan Anwar Ibrahim sambil disambut dengan tepukan oleh penyokong-penyokongnya yang buta hati yang berdiri dibelakangnya?

Cukuplah Wan Azizah, cukuplah, sudah belasan tahun kamu tipu rakyat Malaysia. Kerana kamu satu keluarga habis huru-hara satu negara.

Saya tidak bercadang hendak menulis panjang lebar lagi, anda lihatlah video diatas , anda kajilah video diatas dan nilaikanlah sendiri dengan penuh kejujuran, samada itu Anwar Ibrahim atau bukan ?

Sekiranya Wan Azizah dan keluarganya masih lagi hendak menegakkan benang yang basah dan mengatakan itu bukan Anwar Ibrahim , kita semua cabar Anwar Ibrahim dan Datuk Eskay bersemuka dan bersumpah secara Islam untuk membuktikan siapa yang benar.

Beranikah Anwar bersumpah ?

Beranikah Datuk Eskay bersumpah ?

Beranikah mereka berdua bersumpah ?

Siapa yang lebih berani ?

Sama-sama kita tunggu drama seterusnya. Yang pasti Datuk Seri Najib berani bersumpah cara Islam dua kali menafikan beliau mempunyai hubungan dengan wanita Mongolia.

Dengan keluarnya video diatas hari ini, saya jangkan esok lusa pasti akan ada pula juak-juak PKR yang akan membangkitkan isu wanita Mongolia. Hanya itu sahaja modal yang mereka ada sekarang ini untuk menutup segala kemungkaran mereka.

Rasa Sayang

Posted: 26 Apr 2011 10:01 PM PDT

Rasa sayang hey
Rasa sayang sayang hey
Hey lihat Azizah jauh
Rasa sayang sayang hey

TIK...TOK.....TIK....TOK....TIK...TOK....
JAM OMEGA KU BERBUNYI
TIK...TOK.....TIK....TOK....TIK...TOK....
JAM OMEGA KU BERBUNYI

Rasa sayang hey
Rasa sayang sayang hey
Hey lihat Nurul Izzah jauh
Rasa sayang sayang hey

TIK...TOK.....TIK....TOK....TIK...TOK....
JAM OMEGA KU BERBUNYI
TIK...TOK.....TIK....TOK....TIK...TOK....
JAM OMEGA KU BERBUNYI

Rasa sayang hey
Rasa sayang sayang hey
Hey lihat Azizah jauh
Rasa sayang sayang hey

Rasa sayang hey
Rasa sayang sayang hey
Hey lihat Nurul Izzah jauh
Rasa sayang sayang hey


Tiada ulasan:

Pengikut