Sabtu, 1 Oktober 2011

Anak Muda Kampung Nak Senang

Anak Muda Kampung Nak Senang


Mengejutkan, aksi First Lady sedang membeli belah

Posted: 01 Oct 2011 07:08 AM PDT

Satu aksi gambar yang mengejutkan kita semua di mana First Lady sedang membeli belah sampai tak menang tangan. Memanglah tak menang tangan, First Lady ni pergi beli belah tanpa pengawal keselamatan, pula tu di pasaraya biasa saja, dah tu beratur di kaunter bayar sendiri. Pakai pula baju simple habis, macam rakyat biasa saja. Siapa First Lady tersebut?

Baca sendiri laporan di bawah :

Michelle Obama photographed shopping at D.C.-area Target
September 29, 2011

The first lady shops at Target -- just like us!

An Associated Press photographer on Thursday snapped some choice photos of Michelle Obama in the checkout line of a Target store just outside Washington for what her office says was a "routine errand," the likes of which she does often.

The first lady appears to have been trying to pick up some items incognito. She is seen sporting a Nike cap and large, dark sunglasses.

"It is not uncommon for the first lady to slip out to run an errand, eat at a local restaurant or otherwise enjoy the city outside the White House gates," said Kristina Schake, communications director for the first lady.

It's unclear how the photo came about; her office said the photographer, Charles Dharapak, "caught her" at the store.

President Obama has often mused about how he wishes he could break outside the "bubble" he has to travel in. The first lady does not have the same full-time entourage of reporters as her husband.

http://www.chicagotribune.com/news/la-pn-first-lady-target-20110929,0,1828098.story








Gambar Anwar Ibrahim kena bakar di Rembau

Posted: 01 Oct 2011 12:37 AM PDT



Kempen Pilihanraya Parlimen Rembau semasa PRU ke 12 adalah yang terburuk, terganas dalam sejarah Pilihanraya Umum di Negeri Sembilan. Pada 6 Mac 2008 sebuah papan iklan kempen pilihanraya PKR Rembau yang memaparkan gambar Anwar Ibrahim telah dibakar yang terletak di jalan utama Senawang - Pilah berhadapan Hypermarket Giant dan Taman Rasa Sayang.

Begitu banyak papan iklan, kain rentang yang lesap yang di pasang sekitar Parlimen Rembau iaitu di DUN Paroi, DUN Chembong, DUN Rantau dan DUN Kota.

Untuk mengenang kembali nostalgia keganasan kempen PRU ke 12 dan gambar sepanduk besar gambar Anwar Ibrahim yang dibakar sila ke pautan berikut http://rembau-hari-ini.blogspot.com/2008/03/sepanduk-gambar-anwar-dibakar-di-rembau.html

Begitu banyak janji manis umpama menanam tebu di tepi bibir yang ditaburkan semasa kempen PRU-12.

Yang masih pengundi Rembau hingga ke saat ini ialah pembinaan Hospital Rembau dimana acara perletakan batu asasnya dilakukan dengan besar-besaran pada 7 Mac 2008, tetapi kini setelah lebih 3 tahun , hingga ke saat ini 1 Oktober 2011, batu asas Hospital Rembau hanya tinggal batu asas. Tak percaya sila ke pautan berikut http://amkns.blogspot.com/2011/02/siapa-yang-menjanjikan-hospital-kepada.html

Bukan setakat Hospital Rembau dijanjikan, malahan Landasan Terbang turut dijanjikan di Batu Hampar , Rembau. Tapi hingga ke saat ini, bayang-bayang Landasan Terbang pun belum lagi kelihatan. Tak percaya juga, fitnah ke? Tak percaya sila baca laporan pada pautan berikut http://rembau-hari-ini.blogspot.com/2011/05/melayu-mudah-lupa.html

Tunggu kejap. Ada lagi yang dijanjikan kepada orang Rembau, iaitu kampus UiTM akan didirikan di Rembau. Fitnah lagi ke ni? Pembohong ke PAS dan PKR di Rembau ni? Tak percaya lagi? Baca laporan berikut di http://rembau-hari-ini.blogspot.com/2011/06/siapa-yang-janji-nak-bina-uitm-di.html

Tak lama lagi PRU-13, kita tunggu lah saja apa pula yang akan dijanjikan kepada pengundi Rembau selepas ini serta buatlah penilaian sendiri siapa yang suka menabur bermacam janji tetapi tidak ditunaikan, siapa yang pembohong, siapa yang suka memfitnah.

Tiada ulasan:

Pengikut