Jumaat, 6 Mei 2011

DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN KOTA RAJA

DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN KOTA RAJA


Pasti DPP Kota Raja meraih anugerah Khas

Posted: 05 May 2011 10:22 PM PDT

Tanggal 1 Mei 2011 Dewan Pemuda PAS Kawasan Kota Raja sekali lagi mengukir sejarah dengan meraih anugerah khas sempena Muktamar Dewan pemuda PAS Negeri Selangor yang diadakan di Dewan dato' Hormat Tanjung Karang Selangor.
Anugerah Khas yang di maksudkan adalah kategori PASTI Cawangan Terbaik di Negeri Selangor. Anugerah ini diberikan kepada PASTI Saidatina Aisyah Bukit Naga yang terletak di bawah pengurusan Dewan Pemuda PAS kawasan Kota Raja.

Dengan penganugerahan tersebut pihak pengurusan PASTI di bawah pengendalian Pengarah PASTI kawasan Kota Raja iaitu Sdr Ryne Abdullah dengan kerjasama erat Pengurus PASTI berkenaan Tuan Haji Maskor telah memberikan satu semangat baru bagi terus menjadikan Institusi pendikan sebagai wacana terbaik dalam Dakwah khususnya di kota Raja. Anugerah ini di sampaikan oleh Timbalan Pesuruhjaya PAS negeri Selangor Dr Osman Bin Bin Sabran. 

Di samping itu juga satu lagi pengiktirafan dan mandat yang di berikan oleh seluruh perwakilan di Muktamar Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor iaitu Keta Dewan Pemuda PAS Kawasan Kota Raja Saudara Zainal Bin Said telah dipilih menjadi salah seorang Exco Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor. Perlantikan beliau sekaligus memberikan pengiktirafan kepada Pemuda PAS Kawasan Kota Raja yang sememangnya telah berada sama tinggi dengan PAS kawasan-kawasan yang lain.

Walaupun ketika ini Dewan Pemuda PAS Kawasan Kota Raja baru berusia 8 tahun. Namun demikian DPPKR telah mampu berdaya saing dengan kawasan-kawasan yang lain. 
Semoga dengan pengiktirafan ini menyebabkan DPPKR lebih cemerlang dan yang paling utama mendapat keberkatan dari Allah swt.

Tiada ulasan:

Pengikut