Sabtu, 30 April 2011

Barisan Nasional

Barisan Nasional


Tugu Bangsa Tembok Negara

Posted: 30 Apr 2011 07:20 AM PDT

Tugu Bangsa Tembok Negara


Ushawan Baja Organik Cecair Ceng Mikrop

Posted: 29 Apr 2011 11:31 PM PDT


Mengedar dan menjual baja organik cecair ceng mikrop yang digunakan bagi penanaman padi, kelapa sawit, jagung, pokok hiasan, orkid, rumput hiasan dan lain-lain.

Baja organik digunakan secara meluas dan mendapat kepercayaan penduduk di daerah kuala selangor dan sabak bernam.

Baja Organik Ceng Mikrop nisbah campuran adalah bersamaan 1:500 air. Sila hubungi Fazli 0193683881

Video Sumpah Laknat Datuk T

Posted: 29 Apr 2011 09:15 PM PDT

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 30 Apr 2011 03:59 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Satu persoalan

Posted: 30 Apr 2011 01:11 AM PDT


Kini ramai sudah memahami mengapa Datin Seri Wan Azizah sanggup diherdik, dihina di khalayak ramai dan sedia berbohong mempertahankan suminya, Dato Seri Anwar Ibrahim.

Sebab Anwar dianugerahkan tuhan dan Wan Azizah telah lama mendapat manafaat dari anugerah tersebut.

Yang masih tidak difahami ramai pula, kenapa Nurul Izzah memanggil papanya hebat? Manafaat apa yang Nurul dapat dari kehebatan papa hingga begitu terbuka Nurul memuji ayah?

Satu persoalan menusuk kalbu ...

bumiyang

Posted: 30 Apr 2011 03:55 AM PDT

bumiyang


Siasat Anwar - Nurul Izah

Posted: 30 Apr 2011 03:39 AM PDT

Hanya Isu Peribadi - Pas Semakin Liberal???

Posted: 29 Apr 2011 10:00 PM PDT

Ini Bukan Majlis Akad Nikah!!! Anwar Bila Pulak Nak Bersumpah???

Posted: 29 Apr 2011 06:00 PM PDT

Nasib Pas Jauh Lebih Penting Berbanding Nasib Anwar Ibrahim - Mat Sabu

Posted: 29 Apr 2011 06:45 AM PDT

Politik Harian

Posted: 30 Apr 2011 03:42 AM PDT

Politik Harian


[Video] Budak AMK Kata BABI Dalam Masjid

Posted: 29 Apr 2011 07:22 AM PDT

[Video] Eskay Lafaz Sumpah Laknat

Posted: 29 Apr 2011 04:22 AM PDT

SENJALIZA

Posted: 30 Apr 2011 03:34 AM PDT

SENJALIZA


MENGHALALKAN YANG HARAM..

Posted: 30 Apr 2011 02:17 AM PDT

NAK MENGHALALKAN YANG HARAM..
Majlis solat hajat & bacaan yassin menangkis tohmahan jahat video seks terhadap DSAI yang akan dipimpin oleh YAB Tuan Guru Nik Abdul Aziz akan diadakan pd hari sabtu (30.4.2011) jam 7 mlm di rumah DSAI Bukit Segambut KL. Bermula dgn solat maghrib, bacaan yassin, solat isyak, solat hajat dan diikuti ceramah oleh pemimpin2 PR. Sila bawa sejadah bersama. Tlg panjangkan sms ini kpd sahabat2 seperjuangan.
APA SUDAH JADI DENGAN PERJUANGAN PAS?

Sahabat-Gunung

Posted: 30 Apr 2011 01:47 AM PDT

Sahabat-Gunung


Ada UMNO Bahagian Yang Perlu Diperkukuhkan - TS Muhyiddin

Posted: 30 Apr 2011 12:22 AM PDT

UMNO pusat melahirkan kebimbangannya terhadap perpaduan anggota parti di sesetengah peringkat bahagian yang dilihat masih belum utuh meskipun secara keseluruhannya kekuatan parti itu mulai pulih selepas pilihan raya umum ke-12.

Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak mengambil berat mengenai perkara itu dan mahu agar ia diperbaiki.

"Kita melihat kekuatan parti di peringkat bahagian masih ada ruang untuk diperbaiki," katanya, sambil menambah dengan perhatian yang khusus dalam memperkukuhkan perpaduan anggota parti di peringkat bahagian, UMNO akan lebih bersedia menghadapi apa jua cabaran yang mendatang.

Bercakap ketika merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Tenggara di Felda Penggeli Timur di sini hari ini, beliau berkata sebelum ini, ada pemimpin peringkat bahagian yang tidak serius atau lalai dalam menyelesaikan masalah rakyat.

Beliau berkata dengan transformasi politik yang dijalankan UMNO sekarang,
perubahan besar dilaksanakan bagi menangani perkara tersebut agar Umno kelihatan lebih segar dalam perjuangan membela rakyat.

Muhyiddin berkata transformasi yang mencakupi pengukuhan perpaduan anggota parti dari peringkat pusat hinggalah ke peringkat akar umbi itu akan mengembalikan kekuatan Umno dan membolehkan parti itu memberi tumpuan kepada perkara-perkara yang dekat di hati rakyat.

Beliau berkata semangat anggota parti di peringkat bawah yang terpegun
dengan gerakan pembangkang yang menyebabkan Barisan Nasional (BN) hanya memperoleh kemenangan mudah pada pilihan raya ke-12, sudah dipulihkan.

Keyakinan rakyat terhadap UMNO dan BN juga semakin meningkat berikutan
perubahan politik yang masih dilaksanakan itu, katanya.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Takut Bersumpah Laknat - Bukti pelaku video seks itu adalah Anwar Ibrahim

Posted: 30 Apr 2011 12:03 AM PDT

Keberanian Datuk Eskay bersumpah Mubahalah semalam merupakan satu jihad memerangi maksiat yang sekarang bermaharaja lela dikalangan pemimpin pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim yang juga penasihat ekonomi kerajaan Negeri Selangor .

Pengerusi Gagasan Anti-Penyelewengan Selangor (GAPS) Hamidzun Khairuddin berkata, ketakutan Anwar dengan sumpah laknat, DNA, video seks, jam omega adalah sangat luar biasa diluar tahap manusia normal. Dia seperti sudah tidak siuman sekarang kerana sangat taksub kepada naluri seksual diluar batasan.

"Budaya maksiat seperti bergambar bogel, melakukan meliwat dan melakukan zina semakin sudah sebati dalam kehidupan pemimpin utama pembangkang itu.

Adalah amat malang, institusi pembangkang dalam demokrasi di negara ini dipimpin oleh pemimpin yang sangat pro kepada hubungan seks sejenis dan seks bebas luar perkahwinan," ujarnya dalam satu kenyataan kepada media.

Sumpah mubahalah merupakan sesuatu yang harus dalam sistem pembuktian Islam. Mengambil sumpah mubahalah dengan telus, tulus dan ikhlas merupakan hak seseorang individu. Namun individu itu harus faham akibat pengambilan sumpah itu.

Sikap cuba menghalang, mencemuh, menakutkan Datuk Eskay seperti yang dilakukan oleh penyokong Anwar Ibrahim semalam merupakan perbuatan yang amat kurang ajar. Mereka berperangai seperti Haiwan.

"Mengadakan demontrasi dalam masjid semalam oleh AMK PKR itu juga satu perbuatan sangat biadap. Mereka nampak nya mahu benar-benar menggunakan hukum rimba dalam usaha mahu merebut dan merampas kuasa.

Sehubungan dengan itu, GAPS mendesak Jakim, JAWI dan Pasukan Polis mengambil tindakan tegas undang-undang terhadap pengacau-pengacau ketenteraman awam ini," ujarnya yang juga mantan Ketua Pemuda Keadilan Negeri Selangor.

Tambahnya, GAPS berharap agar Menteri Jakim dan Menteri Dalam Negeri hanya berpeluk tubuh apabila hukum rimba menjadi pilihan penyokong fanatik Anwar yang mahu mempertahankan pemimpin yang sangat nyata sudah bergelumang dengan dosa meliwat dan perzinaan itu.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Ahmad Said Ajak Kembalikan DUN Manir Kepada BN

Posted: 29 Apr 2011 09:05 PM PDT

Sudah sampai masanya, budi ditabur, undi diberi. Itulah harapan dan impian Datuk Seri Ahmad Said, Menteri Besar Terengganu mengajak pengundi DUN Manir yang telah menerima budi dari BN, utk kembali memberikan undi agar pada PRU akan datang, selepas 20 tahun Pas menjajah Manir, dikembalikan semula kepada BN

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1Malaysia Gegar Manir

Posted: 29 Apr 2011 08:31 PM PDT

1Malaysia- konsep yang terus mendapat sokongan yang tidak berbelah bagi dari rakyat ...

Buktinya hampir 10ribu orang memenuhi padang awam Kg Pulau Bahagia dengan semangat berkobar-kobar penuh dengan nilai dan makna ...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Panas!!!

Posted: 29 Apr 2011 08:23 PM PDT

Hampir 10,000 rakyat di sekitar DUN Manir, memenuhi padang awam Kg Pulau Bahagia menantikan kehadiran PM dalam program PTP (Program Turun Padang) di Terengganu, pagi ini....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Sekitar Program PM, DS Najib Bertemu Rakyat di Manir, Terengganu

Posted: 29 Apr 2011 08:16 PM PDT

Nie antara rakyat yang menantikan kehadiran PM di Kg Pulau Bahagia, Manir, Terengganu...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

GEMPAR!!! Puluhan Ribu Nanti Najib Razak Di DUN Manir

Posted: 29 Apr 2011 08:12 PM PDT

Pergghhh- puluhan ribu rakyat DUN Manir, Terengganu menantikan kehadiran Datuk Seri Najib Razak ke kawasan Manir, dalam program turun padang menemui rakyat ....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tidak Hairan Kalau Hadi Terkontang-Kanting Dilanggar Todak Anwarinas

Posted: 29 Apr 2011 05:45 PM PDT


Tidak mustahil pada satu hari nanti, Datuk Seri Abdul Hadi Awang terkontang-kanting keseorangan sebagai pemimpin yang dilabelkan sebagai ulama berada di dalam saf kepimpinan Pas.

Entah-entah dalam muktamar kali ini pun beliau mungkin dilanggar oleh puak-puak "Anwarinas" yang kini dilihat cukup bernafsu untuk merampas jawatan utama dan penting di dalam kepimpinan parti berkenaan.

Mengulas mengenai perkara itu, aktivis UMNO Datuk Zainal Abidin Sakom berkata "trend" ke arah itu sebenarnya sudah kelihatan yang mana kepimpinan Pas hari ini kebanyakannya sudah terarah ke arah kepimpinan yang berkiblatkan Anwarinas.

"Sebagai contoh terdekat kita boleh lihat bagaimana mereka membiarkan Setiausaha Agungnya, Datuk Mustafa Ali diratah oleh kepimpinan PKR dengan pelbagai perkataan yang memualkan sejurus kenyataan Mustafa Ali berhubung kedudukan di dalam pakatan pembangkang baru-baru ini ekoran video lucah yang dikatakan membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Bagi saya kenyataan oleh Mustafa Ali itu adalah kenyataan di tengah-tengah…..Bukannya menggambarkan Anwar terlibat. Cukup logik dan sebagai pemimpin yang berpengalaman, Mustafa semestinya tahu implikasi kepada sebarang kenyataan yang dikeluarkan dan beliau nampak berhati-hati.

"Namun kenyataan seumpama itu pun rupa-rupanya tidak disenangi oleh kepimpinan PKR yang lantas "meratah" Mustafa hingga memaksa pemimpin berpengalaman di dalam Pas itu menukar kenyataan untuk kali kedua," katanya.

Kata beliau lagi, mungkin ada sesutau yang tiadk kena kepada kepimpinan Pas hari ini hinggakan pemimpin berpengalaman seperti Mustafa Alli pun tunduk kepada rakan sekutunya.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas pelbagai desas-desu menjelangnya muktamar agung Pas kali ini yang dikatakan telah diintai oleh puak-puak yang berkiblatkan Anwar Ibrahim untuk merebut jawatan penting di dalam kepimpinan Pas.

Ustaz Zainal seterusnya melihat ubah-mengubah kenyataan selepas mendapat tekanan bukan satu perkara baru dalam Pas.

"Masihkah kita ingat dulu bagaimana peristiwa pemulangan arak yang dirampas oleh Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA)….Sebelum itu kita ingat mereka konsisten namun rupa-rupanya "cair" dan boleh pula berpelukan antara Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Hasan Ali dengan Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Ronnie Liew.

"Sebab itu saya tidak pelik dan terkejut, cumanya desas-desus yang diperkatakan oleh pelbagai pihak hari ini seolah-olah ada asasnya. Saya tidak tuduh dan terpulanglah kepada kepimpinan Pas untuk membuat penjelasan," katanya. -MediaUMNO

PM Tiba Untuk PTP di Terengganu

Posted: 29 Apr 2011 04:46 PM PDT

Perdana Menteri meneliti sesuatu yang ditunjukkan Menteri Besar sebaik ketibaan di Kuala Terengganu, malam semalam. - Gambar Harith Fadzillah

Perdana Menteri, Datuk Sri Mohd Najib Tun Razak dan isteri
Datin Seri Paduka Rosmah Mansor, selamat tiba dengan pesawat eksekutif di Lapangan Terbang Sultan Mahmud, Kuala Terengganu, kira-kira jam 9.50 malam ini.
Ketibaan beliau disambut Menteri Besar, Datuk Seri Haji Ahmad Said dan isteri, To' Puan Norliza Mahmud serta Ahli-Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri.

Turut hadir menyambut ketibaan Perdana Menteri, Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Haji
Mazlan Ngah; Yang Dipertua Dewan Undangan Negeri, Datuk Tengku Putera Tengku Awang; Ahli-Ahli Parlimen dan wakil-wakil rakyat tempatan.

Perdana Menteri terus menuju ke Riyaz Heritage Pulau Duyong untuk menghadiri perjumpaan tertutup dengan Ahli-Ahli Parlimen dan wakil-wakil rakyat negeri ini.

Beliau akan memulakan lawatan kerja ke Terengganu, pagi esok dengan destinasi pertama Pekan Batu Enam dan beberapa kawasan di Dewan Undangan Negeri Bukit Tunggal.

Memang Konspirasi: Sahabat Gunung Mohon Maaf Pada Anwar Ibrahim

Posted: 29 Apr 2011 06:30 AM PDT


Bila difikir-fikir balik, aku yakin bahawa apa yang melanda Anwar hari nie memang satu `konspirasi'. Konspirasi untuk menjatuhkan karier politik Anwar Ibrahim untuk ditabal sebagai Perdana Menteri Malaysia ...

Oleh itu, aku mohon maaf pada Anwar Ibrahim kerana mengiyakan konspirasi terhadapnya selama ini...

Bapak kepada konspirasi menjatuhkan Anwar ini ialah Mat Sabu dan Karpal Singh, kerana mereka memang dah lama benci dan mahu menjatuhkan Anwar.

Satu-satunya kata keramat Anwar Ibrahim buat ketika ini adalah "Konspirasi". Tanyalah isu apa pun…DNA ke, jam Omega ke, video seks ke dan lain-lain lagi semuanya akan dijawab dengan jawapan "Konspirasi".

Ikut kata Anwar tuduhan liwat Saiful adalah satu "Konspirasi", video seks dengan pelacur pelajar China juga satu "Konspirasi".

Jawapan Anwar cukup mudah "Konspirasi". Benarkah ini satu "Konspirasi"? dan benarkah "Konspirasi" ini dalangnya UMNO dan BN.

Hakikatkat jika kita imbas semula siapa dan pihak manakah yang paling awal membuat tuduhan ini ke atas Anwar?

Bukankah pada tahun 1997, Karpal Singh yang mula-mua menuduh Anwar terlibat dalam perlakuan liwat Anwar ini di Parlimen?

Bukankah pemimpin Pas, Mat Sabu yang bakal dinobatkan sebagai Timbalan Presiden Pas ini yang mula-mula menggelarkan Anwar ini sebagai Anwar AlJuburi?

Kalau Anwar mengatakan apa yang berlaku sekarang sebagai satu "Konspirasi" maka yang selayaknya dalang di sebalik "Konspirasi" ini yang sebenar-benarnya bukanlah UMNO atau BN tetapi Karpal Singh dan Mat Sabu.

Anwar Confirm Pernah BERZINA …. Minum Arak Entahlah

Posted: 29 Apr 2011 03:45 AM PDT

Bila diajak bersumpah untuk menafikan dirinya bukan pelaku dalam video seks bersama amoi Cina.... apa jawapan Anwar (boleh rujuk juga video dari AgendaDaily)

Jawapan Anwar: Kalau nak ikut rujuk hukum Islam, orang yang mengangkat sumpah dalam hal-hal seperti ini, harus bebas dari DOSA BESAR. Maknanya tidak pernah minum arak, tidak pernah BERZINA.

Jawapan Sahabat-Gunung: Sah, Anwar tak berani angkat sumpah sebab dia sendiri kata bahawa orang yang nak angkat sumpah, mesti bebas dari DOSA BESAR .... tidak pernah BERZINA.

Oleh yang demikian, jawapannya mudah sahaja, Anwar tak angkat sumpah sebab dia dah pernah BERZINA dengan Amoi SPA.... ahak-ahak....

Video Seks : Akhirnya Shazryl Eskay Lafaz Sumpah Laknat

Posted: 29 Apr 2011 02:59 AM PDT

Walaupun terdapat cubaan sabotaj oleh penyokong pembangkang dengan melakukan kekecohan serta laungan takbir dan pelbagai perkataan kasar lain, seperti 'bodoh', namun ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah hari ini melafazkan sumpah laknat di Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul.

Sumpah laknat berkenaan untuk membuktikan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video seks yang didedahkannya bulan lepas.

Beliau melakukan sumpah laknat tersebut kira-kira pukul 4.20 petang untuk mempertahankan bahawa pelaku dalam video seks hitam putih itu adalah ketua pembangkang itu yang sebelum ini telah menafikan dakwaan tersebut.

Angkat sumpah yang berlangsung kira-kira lima minit itu menyaksikan Eskay mengangkat sumpah dengan memegang senaskhah Al-Quran di hadapan wartawan, jurugambar dan jurukamera.

Kandungan sumpah laknat tersebut seperti berikut;

"A'uzubillahi minal syaitanirrajim. Bismillahirahma nirrahim. (Melafazkan kalimah shahadah sebanyak tiga kali). Pada hari ini, 29 April 2011, dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut: A'uzubillahi minal syaitanirrajim, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011. Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku."

Sebelum itu, seorang pendakwah bebas, Firdaus Supri memberi penerangan kepada Trio Datuk T tentang risiko melakukan sumpah laknat jika perkara itu tidak benar.

Eskay bersama dua lagi Trio Datuk T iaitu Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim tiba di masjid tersebut kira-kira pukul 4.10 petang menaiki kereta Toyota Estima.

Ketiga-tiga mereka yang diiring oleh anggota polis untuk masuk ke dalam masjid, memakai baju kalis peluru untuk keselamatan masing-masing.

Terdahulu sebelum itu, suasana di dalam masjid Bandar Baru Sentul menjadi kecoh kira-kira 10 minit selepas solat Jumaat selesai.

Ini ekoran tindakan sekumpulan 50 orang Pemuda PKR diketuai Shamsul Iskandar Md Akin cuba menghalang cabaran Datuk Sharzly Eskay Abdullah dari Trio Datuk T menunggu Datuk Seri Anwar Ibrahim bersumpah sama di masjid itu.


Dua Imam- Mahzab Apa PKR nie ....

Posted: 29 Apr 2011 01:41 AM PDT


Dahlah ketuanya kaki balun jubur lelaki, main pan*** amoi, kini pengikutnya plak terus mengharu-birukan Islam apabila pengikut-pengikut sang peliwat tegar nie bersembahyang dua imam di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul

Apa dah jadi dengan PKR nie? dah bengong ker pengikut parti haram jadah nie?

Aspirasi Bangsa

Posted: 30 Apr 2011 01:45 AM PDT

Aspirasi Bangsa


Artikel power dari GAP. wajib baca!!!

Posted: 29 Apr 2011 08:53 AM PDT

Biadap : AMK cemar kesucian masjid!!!

Posted: 29 Apr 2011 06:41 AM PDT

PANEH MIANG

Posted: 30 Apr 2011 01:29 AM PDT

PANEH MIANG


Transformasi POLITIK

Posted: 29 Apr 2011 09:21 PM PDT

Perlukah ummah Melayu mengadakan Pelan Transformasi POLITIK? Atau lebih tepat TRANSFORMASI UMAT MELAYU ISLAM?

Perbincangan mendalam Pak Sedaro bersama guru-guru Majlis Perundingan Melayu mencetuskan beberapa subjek besar yang perlu dibahaskan melalui blog Paneh Miang ini, antaranya:

1. Model Transformasi Ekonomi Umat Melayu ISLAM?

2. Model Transformasi Politik Umat Melayu ISLAM?

3. Model Transformasi Negara Umat Melayu ISLAM?

4. Model Transformasi Sosial Umat Melayu ISLAM?

5. Model Transformasi Belia Melayu ISLAM?

Bila mana dibahas secara lebih terperinci, perkara 2 merupakan induk kepada keadaan geo-politik Umat Melayu. Sudah dikenalpasti bahawa umat Melayu berpecah kepada 5 kumpulan faham siasah. UMNO, PAS, PKR, KITA, BEBAS. UMNO dan PAS boleh dikelas sebagai Melayu ISLAM, PKR dikelas sebagai MELAYU PLURAL, KITA sebagai MELAYU ELITIS LIBERAL dan BEBAS sebagai MELAYU ALAM SENDIRIAN BERHAD. Selebihnya sebagai Oh...I...C & No...Action...Talk...Only...

Acapkali dilihat bahawa UMNO amat tertinggal daripada perspektif transformasi politik, kerana hebahan Haprak Daily lebih mulia dan mendewa-dewa kehebatan PAS ciptaan manusia kultus Syiah, Qadariah, Jabariah dan Muktazilah. Tahniah UMNO kerana sudah tertinggal 100 tiang di belakang PAS, PKR, KITA dan BEBAS.

Acapkali diperhati bahawa perang siber UMNO tidak kena sasaran di hadapan. Apakah guru politik UMNO tidak mengajar kaedah menenang tepat ke sasaran untuk mendapat skor bull-eye?

Meneropong kelompongan dan kelopongan perang suci Umat Melayu Islam di Bumi Melayu, Pak Sedaro fikir beberapa tindakan bil-hikmah WAJIB dimulakan sejak semalam:

1. Iktiraf semua kelompok Ilmuan Islam daripada Bangsa Teras dan Kaum-kaum Lain, yang menerbitkan semua madrasah di seluruh Negara.

2. Iktiraf semua bekas pejuang Malayan Union, Pasukan 136, Pasukan MPAJA yang telah taubat nasuha dan kini menjadi rakyat SEJATI, TAAT dan SETIA kepada kedaulatan Melayu, semua bekas perajurit pangkat rendah dan pegawai, semua bekas Polis sesuai dengan usia pasukan 210 tahun.

3. Iktiraf semua anak keturunan pahlawan Melayu seperti Megat Terawis, Dol Said, Tok Janggut, Haji Abdul Rahman Limbong, Mat Kilau, Tok Gajah, Tok Bahaman, Maharajalela, Laksamana Bentan, Tun Tuah, Tun Jebat, Tun Kasturi, Tun Lekiu, Tun Lekir, Rentap, Mat Salleh Pahlawan Sabah, Dato' Siamang Gagap, dan sebagainya.

4. Semua Veteran Melayu yang masih hidup dan mengetahui asal-usul perjalanan perjuangan umat Melayu sejak 1940 dihimpun semula di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru dan diadakan pengkisahan semula di PICC, Putrajaya kepada anak-anak muda Melayu dan rakyat Malaysia.

5. UMNO dan PAS khususnya kena jemput pelukis bendera PEKEMBAR, pembina jata negara, penulis perlembagaan UMNO dan PAS (kerana ia adalah insan yang sama), perintis jalan-jalan perjuangan umat Melayu sejak 1 April 1946.

6. Tahniah balai PAS kerana semua makmal perang politik PAS sudah ada WiFi. UMNO masih syok di kedai kopi main dam haji.

7. Tahniah balai PAS kerana sudah memiliki Data Maklumat Pengundi berasaskan DUN dan PARLIMEN. UMNO masih dok mencari di pokok getah dan perigi buta.

8. Tahniah balai PAS kerana sudah menjalan Program Transformasi Organisasi meniru bahan rujukan UMNO yang dicuri sejak 1955. Bahan Transformasi Organisasi PAS kita lebih canggih daripada UMNO, kerana pemberi maklumat mereka di bawah kesenangan Resolusi 13. UMNO masih dimurung oleh Tsunami 12, tak kebah-kebah.

9. Tahniah PAS kerana sudah SEDAR bahawa PKR ialah Freemason memperjuang Pluralisme dan Liberalisme. Sedar bahawa DAP ialah Komunis yang dibutakan oleh Nizar Jamaluddin di Perak (selama 10 bulan). Akui bahawa PAS punya perlembagaan yang disunting daripada Perlembagaan Ibu dan Bapanya iaitu PEKEMBAR 1 April 1946. Tahniah dan Syabas PAS.

Perlukah Model Transformasi Politik UMNO+PAS menjadi bahan Sejarah PRU-13? Atau Kerajaan UMNO yang diiktiraf dengan kehadiran Sheikh Dr. Abdul Rahman ibni Abdul Aziz As-Sudaisi, Imam Besar Masjidil Haram, cukup memberi gambaran bahawa Bumi Melayu ini dimuliakan oleh pemimpin-pemimpin Melayu Islam yang diangkat Allah jua.

"Sesungguhnya Allah tidak akan merubah keadaan sesuatu kaum, sehinggalah mereka merubah keadaan yang ada pada diri mereka sendiri." - Ar-Ra'd 13:11.

Tranformasi perlu dalam ILMU, SIKAP, ADAB & AKHLAK, DISIPLIN dan ILTIZAM.

Manjadda Wajada

Posted: 29 Apr 2011 08:14 AM PDT

Andai anda usahakan, usaha itulah yang kita dapat. Dah naik muak dan jelak, bila mana menulis tentang Musuh Nombor Wahid Politik Bumi Melayu iaitu DAP dan Anwar daripada keturunan Jin Kafir Al-Anwar.

Akhbar Utusan Malaysia 29 April 2011 melapor bahawa Anwar anak Ibrahim sudah membuat pengakuan spontan, bahawa Orang Yang Berzina dan Minum Arak hilang kelayakan untuk membuat Sumpah Laknat, maka, yang demikian sebabnya, dia tidak buat Sumpah Laknat.

Dalam buku The doctor in the house, Tun Dr. Mahathir menemuduga 4 orang pelacur kelas atasan yang pernah dilanggani oleh Anwar anak kepada Ibrahim ini, ke semua 4 orang pelacur ini mengakui bahawa Anwar pernah bersetubuh dengan mereka.

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Bekas Setiausaha Politik Anwar, Bekas Pegawai-pegawai Khas Anwar son of Ibrahim juga memperaku bahawa Anwar suka jubur dan peliwat tegar.

Anwar berbapa Ibrahim ini, juga pelobi Paderi untuk diangkat sebagai Ketua Menteri Sarawak. Kemudian apabila kalah teruk daripada 43 kerusi cuma menang 3, dia pun cabut lari ke London, mencari Omega yang hilang dan mengurus kehendak naluri yang tak tahan nak memuncak di London, khabarnya di Stadium bolasepak perlawanan Arsenal melawan Liverpool.

Lelaki Y yang diuji DNA sahih kepunyaan Anwar Ibrahim anak Ceruk To'Kun, Bukit Mertajam. Lelaki dalam video seks yang tersebar melata di Bumi Melayu, hari ini, juga disahkan pelakon utamanya Anwar Ibrahim anak kepada ibubapa keturunan Keling.

Apakah ini semua akan DINAFIKAN oleh Partai Kencing Rakyat bersama sekutunya DAP=Komunis dan Partai Ajaran Sesat?

Program Buku Jingga ialah warna asal Partai Koumintang Malaya, yang diperkenalkan oleh Kerajaan Selangor dan Pulau Pinang.

Mustafa Ali, SuA PAS sudah boleh berjumpa SuA UMNO untuk memulakan "RUNDINGAN PEKAN PERTAMA" dan kemudian boleh memulakan RUNDINGAN PAGOH, dituruti dengan PERJANJIAN ONN mengambil sempena kekuatan Onn Jaafar sebagai Pejuang Awal Keturunan Rakyat RAJA memulakan perikatan perpaduan dan kesatuan Melayu Islam.

Taipingmali (tm)

Posted: 30 Apr 2011 01:20 AM PDT

Taipingmali (tm)


Putar belit Anwar tidak pernah berkesudahan

Posted: 29 Apr 2011 08:29 PM PDT

Lima Soalan Eskay Untuk Anwar Jawab. Sampai laa Anwar dia tak jawab

Posted: 29 Apr 2011 08:12 PM PDT

Anwar dan China Doll

Posted: 29 Apr 2011 06:26 PM PDT

Sumpah Laknat Datuk Shazryl Eskay Abdullah

Posted: 29 Apr 2011 09:31 AM PDT

Apakah tindakan Anwar selepas ini?

Posted: 29 Apr 2011 09:07 AM PDT

FITNAH S18. S6. Kes mubahalah?

Posted: 29 Apr 2011 05:57 AM PDT

Daughter remembers Ong the Good Samaritan

Posted: 29 Apr 2011 05:45 AM PDT

Mubahalah

Posted: 29 Apr 2011 05:32 AM PDT

Anwar Pembohong Siri 1

Posted: 29 Apr 2011 04:57 AM PDT

Eskay takes religious oath

Posted: 29 Apr 2011 04:43 AM PDT

Eskay Bersumpah Bahawa Pelaku Video Adalah Anwar

Posted: 29 Apr 2011 04:15 AM PDT

Pandemonium ahead of Eskay's oath-taking

Posted: 29 Apr 2011 03:57 AM PDT

Cara terbaik mengajar Anwar.

Posted: 29 Apr 2011 02:45 AM PDT

Bibir berdarah kena tumbuk budak Sam Ketot

Posted: 29 Apr 2011 02:07 AM PDT

Suasana sebelum sumpah

Posted: 29 Apr 2011 02:05 AM PDT

Dato T akhirnya berjaya melakukan sumpah laknat, Anwar?

Posted: 29 Apr 2011 01:57 AM PDT

PAPA GOMO

Posted: 30 Apr 2011 01:19 AM PDT

PAPA GOMO


Tayangan Ekslusif Video Seks Anwar Ibrahim Atas Permintaan Wan Azizah

Posted: 30 Apr 2011 12:30 AM PDT





Watch live streaming video from padijantan at livestream.com





Biar Semua Rakyat Malaysia dan Dunia tahu dan kenal
Siapa itu Anwar Bin Ibrahim.


Psssttt...Bila Anwar nak SAMAN ESKAY?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Bila Kaki Togok Arak Bertakbir Dalam Rumah Allah

Posted: 29 Apr 2011 09:30 PM PDT



Azmizam Zaman Huri, ketua pemuda PKR Kota Raja Selangor dan juga ahli majlis, Majlis Perbandaran Klang.



Wah, kalau dilihat pada gelagatnya dalam video itu nampak dia seperti seorang yang waruk kerana bukan main kuat lagi dia bertakbir dan mengaminkan doa. Tetapi tahukah anda siapa dia Azmizam ?

Read More......


Pssstttt...kaki Togak Arak dok takbir dalam Rumah Allah....Jahanam Islam di buat PKR ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Eskay Dedahkan Hubungan Nya Dengan Anwar Ibrahim Bukan Setakat Di Ranjang Tapi.....

Posted: 29 Apr 2011 07:00 PM PDT


Juak Pakatan Akan Kata Ini Gambar TIPU


Datuk Eskay Sahkan Anwar Hubunginya..


AIDCNews – 02/4/11 – Datuk Shazryl Eskay Abdullah mengesahkan Datuk Seri Anwar Ibrahim menghubunginya sewaktu video seks yang dikatakan menyerupai seorang pemimpin pembangkang disiarkan di Carcosa Seri Negara.

"Eskay! Where are you?" tanya Anwar. Menurut Eskay, "Data-data daripada maklumat panggilan telefon, data-data sms di antara Anwar dan Eskay telah diserahkan kepada pihak polis untuk membantu siasatan", kata Kickdefella, kawan Eskay yang pernah sama-sama terlibat dalam sebuah filem bertajuk 'Kacau Malaya'.

Kickdeffella berjumpa semula dengan kawan lamanya itu dalam pertemuan bersama lima orang blogger dan seorang pengarang media alternatif pada 30 Mac, di Shah Alam, setelah lebih satu dekad tidak bertemu.

"Saya berterima kasih kerana dipelawa ikut serta kerana terdapat beberapa soalan yang saya benar-benar mahukan kepastian dari Dato' Eskay", katanya.

Menurutnya, Eskay tidak menafikan Anwar lebih berminat menyerang Tan Sri Rahim Thamby Chik berbanding dengan dirinya, sedangkan penglibatan Rahim hanya bermula tiga hari sebelum pihak media didedahkan dengan video tersebut.

Secara jujur, Eskay mengakui bahawa beliau adalah rakan berhibur Anwar sejak tahun 1990-an ketika beliau mula curiga tentang perhubungan Anwar dengan Sukma Darmawan Sasmitaat Madja, adik angkat Anwar dari Indonesia.

"Suatu masa, Anwar duduk di kediaman rasminya sewaktu jadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar kehilangan wang tunai berjumlah RM200,000 di rumah tersebut…." Eskay memulakan cerita.

Menjadi Rakan Berhibur Anwar Sejak Tahun 1996

Menurut rekod mahkamah, antara bulan Jun dan Julai 1996, Anwar Ibrahim telah menghubungi Pengarah Cawangan Khas ketika itu, Datuk Norian Mai kerana mengadu kehilangan wang RM4 juta dari sebuah bilik kecil di sebelah bilik tidur di rumahnya.

Eskay mendakwa ketika Anwar kehilangan wang itu, bekas Timbalan Perdana Menteri itu mengajaknya ke rumah untuk melihat tempat wang itu disimpan dan hilang.

Ketika di rumah tersebut, Eskay terlihat Sukma Darmawan di dalam sebuah bilik bersebelahan dengan bilik tidur Anwar.

"Saya tanya dia, siapa tu ? "… Anwar menjawab, "Oh itu adik angkat saya…" tambah Eskay yang mendakwa beliau curiga kenapa bukan anak-anak Anwar yang tinggal di bilik sebelahnya, sebaliknya, seorang lelaki dewasa yang 'lembut' itu untuk diberi bilik betul-betul di sebelah bilik tuan rumah. Apa istimewa lelaki itu ?

"You like him ?" tanya Anwar. "Please, I am straight" kata Eskay dan menurutnya, Anwar juga segera menepuk tangan ke dadanya dan berkata, 'I pun straight tau…."

'Straight' bermaksud lelaki yang hanya sukakan jantina yang berbeza. Lawan kepada straightadalah homoseksual iaitu lelaki yang sukakan jantina sejenis.

Manakala yang sukakan jantina berbeza dan sejenis secara sekaligus dinamakan biseksual.

"Selepas itu, Anwar seolah-olah mahu buktikan bahawa dia memang straight dan ajak saya pergi berhibur…" itulah penjelasan Eskay bagi menceritakan bagaimana Anwar sering memintanya ikut serta dan kemudiannya menjadi pengatur perempuan-perempuan untuk Anwar.

"Macam (peranan) Dato' Nalla", kata Eskay. "Tetapi Nalla pun ada sekatan, saya tidak…" tambah Eskay yang merupakan bekas sport therapist bagi pasukan Jimnastik Sukan Olimpik Amerika Syarikat dan kelab American Football ternama, Dallas Cowboys.

"Kenapa Dato' tak dedahkan ini lebih awal?", tanya seorang tetamu yang hadir.

"Apa bukti saya nak sokong dakwaan saya?" pantas jawapan Eskay. "Tetapi bila saya dapat video ini, bukti itu diberi kepada saya".

Eskay yakin semua ini adalah petunjuk dari Allah s.w.t.

Sebelum ini, Eskay yang dibawa pulang ke Malaysia bagi membantu proses pemulihan Anwar setelah kemalangan terjatuh dari kuda.

Eskay mengerjakan Haji pada tahun 2010 merasakan ini adalah jawapan dari Allah s.w.t.

Lima Solan Eskay Untuk Anwar

Dalam sidang media di Impiana Hotel, Kuala Lumpur, 23 Mac lalu, Eskay memberitahu beliau merasakan telah diperalatkan terlalu lama oleh manusia bernama Anwar Ibrahim, tetapi bukanlah seperti kes Mohd Saiful Bukhari Azlan, kerana dia lelaki straight .

"Saya mahu semua orang tahu. Saya tidak minat politik dan saya rakan karib Anwar. Dari satu sudut, saya lihat kehadiran Anwar dalam politik Malaysia, bagus untuk check and balance. Saya bukan ahli UMNO dan mana-mana parti pun. Tetapi saya suka bila pembangkang kuat, supaya kepentingan rakyat terjaga"

"Tetapi Anwar bukan manusia yang rakyat kenal. Cukuplah rakyat ditipu. Anwar kena berhenti dan letak jawatan", tegas Eskay menjelaskan rasional di sebalik tindakannya mendedahkan video seks tersebut.

Eskay bagaimanapun meminta penyokong-penyokong Anwar supaya tidak menyerangnya kerana jika mereka terus berbuat demikian, beliau mendakwa akan bertindak balas.

"Jangan biar saya dedahkan lebih banyak…"

"Sekarang awak semua tanya Anwar lima soalan…" desak Eskay.

Soalan tersebut ialah, pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

"Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu," kata Eskay.

"Awak semua balik dan tanya soalan ini di dalam blog…" minta Eskay.

Penjelasan Eskay itu menunjukkan episod ini masih berpanjangan lagi. Skandal video seks lelaki menyerupai Anwar yang sedang disiasat polis itu seolah-olah hanyalah satu permulaan.

Anwar dan Wan Azizah telah menolak permintaan Dato' Trio yang terdiri daripada Dato' Eskay, Dato' Shuib Lazim dan Tan Sri Rahim Thamby Chik supaya berundur dari persada politik tanah air.

"Bermakna semua yang hadir yakin, Eskay yang merupakan 'anchor' dalam episod ini, mempunyai lebih dari sekadar video seks untuk didedahkan kepada umum", rumus Kickdeffella. Klik di sini



Sumber AIDC



Psssttt....Anwar Ibrahim dok fikir kenapa lah dia tinggal jam Tangan Omega...huhuhu

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Nurul Izzah Kecewa Dengan Lakonan Pendek Filem Porno Papa Nya

Posted: 29 Apr 2011 10:30 AM PDT


Mari Kita Nyayi Bersama Sama
Tajuk lagu Kantoi (lirik : zee zah bukan zee avi)):
Nyanyian Nurul Izzah kepada Papa

Semalam I call papa, papa tak answer
Papa kata Papa keluar pergi dinner
...Papa kata papa keluar dengan kawan papa
but when I called Karpal he said it wasn't true

So I drove my car pergi Damansara
Khalid Jambul kata maybe Papa tengok bola
Tapi bila I sampai... papa, papa tak ada
Lagi la I jadi gila

So I called and called sampai papa answer
papa kata sorry my daughter tadi tak dengar
My phone was on silent, I was in the meeting
Tapi latar belakang suara perempuan China

Sudahlah papa, I don't believe you
I've always known that your words were never true
Why mama always with you?
I pun tak tahu
No wonder la your friends pun backstab you

So I guess that's the end of our story
Akhir kata best friends papa Eskay bagi tahu
Tapi last-last kita dapat tahu papa gi hotel tu
You left your jam Omega kat situ



Lagi Lagu Untuk Papa Izzah

Psssttt.....Papa Jahat, Papa Jahat, Papa Jahat Auw.....

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Bila Masjid Di Jadikan Gelanggang Video Seks Anwar Ibrahim

Posted: 29 Apr 2011 06:40 AM PDT




Petang tadi berlaku kekecohan di kalangan penyokong-penyokong Anwar bertempat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul dan ianya bermula sejak jam satu petang menyebabkan pihak jemaah yang menunaikan Solat Jumaat di Masjid tersebut tidak selesa dengan mereka

Lagi artikel dan Gambar Gambar Kekecohan read more

BONUS UNTUK ARTIKEL INI


Hanya Untuk 18 Tahun Ke atas sahaja


Psssttt....Anwar Ibrahim yang sedap Juak PKR yang Bingai

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

LIVE - Video Sumpah Laknat Dato Eskay Wajib Tonton

Posted: 29 Apr 2011 02:03 AM PDT


Allahuakhbar
Allahuakhbar
Allahuakhbar

Selesai sudah sumpah Laknat yang di nyatakan dengan jelas oleh Datuk Shazryl Eskay Abdullah bersama Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Bekas Bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim akhirnya tiba di Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul.

Beliau mengesahkan dengan Jelas kepada kita semua Bahawa lelaki yang melakukan Aksi Seks di dalam Rakaman Video Porno itu adalah Dato Seri Anwar Bin Ibrahim.

Semoga Rakyat Malaysia sedar dan puak puak PKR Menginsafi diri mereka seadanya dan kembali ke pangkal jalan. Gomo ingat kata Dato Eskay tadi bila menyatakan kepada kita semua:

" Apakah zaman nabi Lut sudah berlaku di Malaysia apabila penentang kemungkaran Liwat dan Zina di Benarkan dan penegak Kebenaran di Tentang? Tunggu Petunjuk dari Allah"

-sms dari Dato Eskay-


Laporan Lanjut KLIK DI SINI


Psssttt....Anwar Al Juburi wajib Bertaubat, pengikutnya juga Wajib Bertaubat

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

LIVE - Trio Dato Angkat Sumpah Laknat Sahkan Dato Seri Anwar Ibrahim Pelakon Porno

Posted: 29 Apr 2011 01:40 AM PDT





Allahuakhbar
Allahuakhbar
Allahuakhbar

"Dato Eskay bersumpah bahawa Beliau turut berada di lokasi kejadian dan lelaki yang melakonkan adengan seks adalah Dato Seri Anwar Ibrahim"
-Agendadaily-


laporan Lanjut dan Gambar gambar LIVE dari Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul KLIK DI SINI

Psssttt..Mana Anwar Ibrahim? Tak nampak pun

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 29 Apr 2011 11:45 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


VIDEO ANWAR MENGAKU MAIN DENGAN AMOI CINA

Posted: 29 Apr 2011 01:57 AM PDT

 Patutlah Anu War tak nak bersumpah. Rupa-rupanya Anu War mengaku pernah main dengan perempuan Cina.

Proses menghasilkan ANAK CINA BAKA ANU WAR!!!



ANAK MELAYU ANAK SAYA!

ANAK DAYAK ANAK SAYA!

ANAK CINA ANAK SAYA!

*Lepas ni keluar pulak Video Bertajuk PAPA HEBAT DI SARAWAK!

Untuk sebaran di youtbe...

http://www.youtube.com/watch?v=BP97f95GxFY&feature=channel_video_title

GEMPAR! ANUWAR MENGAKU MAIN DENGAN PEREMPUN CINA

Posted: 29 Apr 2011 01:22 AM PDT


Tunggu pendedahan video di Mymassa pukul 5 petang ini. Mampuslah kau Anwar lepas ni. Penat-penat AMK nak sabotaj Datuk T punya sumpah, rupa-rupanya ANWAR DAH MENGAKU AWAL-AWAL.


Video yang boleh buat Assmin merajuk!

MACAM MANA SI PENDEK NI BOLEH JADI TINGGI???

Posted: 29 Apr 2011 12:37 AM PDT







Kredit untuk BLOG GAP.

Pelik bin ajaib. Pak Shamsul Parang Kontot tiba-tiba boleh jadi lebih tinggi daripada orang lain.


Adakah kerana sama-sama memakai ASP (Anwar Spender Parachute) yang sama macam Anu War, si pendek ni boleh jadi tinggi?


*Boleh jadi bahan untuk MASTIKA NI. MISTERI SI KETOT JADI TINGGI.

Nak baca pasal kekecohan kat masjid oleh AMK....baca di sini.GAP

GEMPAR!!! Haji Hadi Di Suruh Letak Jawatan Kerana Tak Pertahankan Anwar!

Posted: 28 Apr 2011 11:55 PM PDT

  
Akibat tak pertahankan Anuwar, geng Erdogan dalam PAS dah panas punggung. Mereka mula menyerang pemimpin-pemimpin yang langsung tak mempertahankan PUJAAN HATI MEREKA IAITU ANU WAR. Antara yang menjadi sasaran mereka adalah Presiden PAS sendiri iaitu Haji Hadi Awang.

Sebenarnya, sejarah Haji Hadi dan Anwar telah lama. Mereka pernah bersama-sama ketika penubuhan ABIM. Haji Hadi lebih mengenali siapa ANU WAR berbanding geng Erdogan dalam PAS. 

Menjelang Muktamar PAS, lebih banyak serangan akan dibuat kepada golongan Ulamak dalam PAS kerana golongan inilah yang akan mempertahankan PAS dari JANGKITAN VIRUS ANU WAR. Namun, Husam dan kumpulannya takkan menyerah dengan mudah. Setelah tewas pada pemilihan lepas, inilah peluang terakhir mereka sebelum ANU WAR kembali ke Sungai Buloh. Tak mustahil kalau POLITIK WANG AKAN MELANDA PAS SEKALI LAGI. Baca artikel yang ditulis oleh Team Erdogan yang secara jelas ingin menguburkan karier politik Haji Hadi dan menaikkan Husam Musa.


Haji Hadi Wajib Tolak Pencalonan Presiden PAS..!!

Hadi pula jangan lah bermain kata-kata, kononnya tidak mahu menjadi presiden selama-lamanya dan bersedia dicabar. Bukannya beliau tidak tahu bahawa budaya parti politik di Malaysia ialah, sekiranya presiden tidak menolak pencalonan, maka tidak ada harapan perubahan akan berlaku.
 
Oleh Wan Saiful Wan Jan
Parti Islam Se-Malaysia (PAS) akan menjalankan Muktamar Agungnya pada bulan Jun ini. Tahun ini juga merupakan tahun pemilihan. Para perwakilan ke Muktamar Agung akan memilih saf kepimpinan PAS Pusat yang baru.

Saya merasakan bahawa kali ini tidak banyak calon-calon baru yang akan bertanding. PAS Bukit Bintang  membuat sedikit kejutan dengan mencalonkan Husam Musa sebagai Presiden. Tetapi itu hanyalah satu kes terpencil. Bukan norma biasa.

Hadi Awang boleh dikatakan telah menjalankan amanah dengan sebaiknya sebagai Presiden PAS. Hadi mengambil alih tampuk kepimpinan setelah Almarhum Fadzil Noor pulang ke rahmatullah. Tanggungjawab yang dipikul oleh Hadi memang besar kerana beliau menggantikan seorang tokoh yang dihormati kawan dan lawan. Tetapi secara umumnya Hadi telah menjalankan amanah yang sewajarnya.

Tiada sesiapa boleh menafikan bahawa Hadi telah membawa PAS ke satu tahap baru dalam sejarahnya. Sepuluh tahun dahulu, siapa yang boleh menyangka bahawa PAS akan mempunyai sebuah sayap untuk mereka yang tidak mempercayai keesaan Allah dan keRasulan Muhammad? Tetapi di bawah kepimpinan Hadi, PAS telah menubuhkan Dewan Himpunan Penyokong PAS.

Memang betul masih ada unsur-unsur diskriminasi walaupun badan itu telah wujud. Ahli-ahli Dewan Himpunan masih tidak mempunyai hak yang betul-betul sama dengan ahli PAS yang beragama Islam. Tetapi kita perlu melihat isu ini dari perspektif perubahan jangka panjang.

Apabila sebuah parti Islamis membuka pintunya kepada orang bukan Islam, maka ia merupakan reformasi yang amat signifikan. Sebagai perbandingan, kita tidak mendengar langsung ura-ura MCA mahu menubuhkan satu sayap rasmi untuk orang bukan Cina. Atau MIC untuk kaum bukan India. Apatah lagi Umno untuk orang bukan Melayu.

Maka memang pasti Hadi telah berjaya membawa satu pembaikan yang amat besar terhadap PAS. Tanggungjawab seterusnya ialah untuk meneruskan lagi pembaikan yang dimulakan oleh Hadi agar pada suatu hari nanti golongan bukan Islam benar-benar mempunyai hak dan kuasa yang sama dengan semua ahli lain dalam menentukan dasar-dasar parti itu.

PAS mengambil masa lebih 50 tahun untuk tiba ke tahap ini. Maka rasanya tidak salah jika kita menunggu beberapa ketika lagi sehingga kesaksamaan yang tulin diwujudkan dalam PAS. Yang penting usaha menghapuskan diskriminasi dalam semua parti politik di Malaysia mesti terus berjalan.
Hadi juga merupakan seorang tokoh ulama yang disegani di Malaysia dan juga di peringkat antarabangsa. Status beliau sebagai seorang ulama amat penting bagi sebuah parti yang secara tradisinya tidak begitu kuat di kawasan bandar, dan penyokongnya pula adalah dari kalangan yang agak menitik beratkan pengamalan agama. Secara tradisinya PAS mempunyai konstituen yang tersendiri dan konstituen ini lebih selesa dengan seorang pemimpin bertaraf ulama.

Saya berpeluang menyertai Hadi di beberapa pertemuan di luar Malaysia. Saya sempat melihat sendiri betapa Hadi dihormati dan dianggap sama taraf dengan ulama besar seperti Yusuf Qardhawi, Rachid Ghanoushi, Kamal Helbawy, dan ramai lagi. Malahan bekas Perdana Menteri Turki Almarhum Najmudin Erbakan juga amat menghormati Hadi.

Ringkasnya ketokohan Hadi sebagai seorang ulama memang tidak boleh dipersoal.
Seperti manusia lain, Hadi juga punyai kelemahan. PAS kalah di Terengganu semasa beliau menjadi Menteri Besar. Dalam pilihanraya Sarawak baru-baru ini pula PAS kalah semua kerusi yang ditandingi. Ada lagi beberapa contoh lain yang boleh diberi untuk menunjukkan kelemahan Hadi.

Tetapi ini lumrah manusia dan sudah pastilah Hadi tidak boleh berlepas tangan. Tetapi, dengan pelbagai kelemahan yang ada, saya tetap merasakan bahawa Hadi telah menjalankan amanah dengan yang terbaik mungkin. Tidak perlulah dibicarakan isu kelemahan ini kerana tidak ada manusia boleh lari daripadanya.
Persoalan yang yang dihadapi oleh para perwakilan ke Muktamar Agung PAS nanti bukan sama ada Hadi telah menjadi Presiden yang baik atau tidak. Ini bukan pemilihan untuk memberi anugerah perkhidmatan cemerlang.
Tetapi, persoalan sebenar ialah, adakah Hadi boleh menjadi Presiden yang baik untuk memimpin PAS dalam pilihanraya akan datang dan seterusnya ke masa hadapan?

Kebenaran mungkin pahit untuk ditelan. Hakikatnya Hadi bukanlah individu terbaik untuk terus menjadi Presiden PAS. Saya akan simpulkan dengan cara semudah mungkin kenapa saya berkata demikian. Hadi tidak mempunyai ketrampilan ataupun ketokohan untuk menjadi Perdana Menteri atau Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Hadi telah mencipta imej beliau sebagai seorang pemimpin masyarakat Melayu Islam. Tetapi beliau tidak dilihat sebagai seorang pemimpin untuk rakyat Malaysia secara keseluruhan.
PAS perlu berfikir bagaimana untuk memperkukuh apa yang telah dibina oleh Hadi. Parti itu perlu mula membina imej sebuah parti yang berkemampuan memimpin seluruh rakyat Malaysia, bukan memimpin orang Melayu Islam sahaja. Dan yang nyata, Hadi bukan pembawa imej "pemimpin negara".

Mungkin ada yang berhujah bahawa ini hanya masalah persepsi. Tetapi jika sebuah parti politik tidak menyedari peri pentingnya persepsi, maka parti itu berada di padang permainan yang salah. Politik ialah sebuah pertandingan persepsi. Kejujuran dan ketokohan seseorang itu hanya bernilai jika sifat-sifat ini berjaya mempengaruhi persepsi pengundi. Jika sifat-sifat itu tidak membawa persepsi positif, maka dalam bahasa kampungnya "tak payah pun tak apa".

PAS memang memiliki individu-individu yang boleh membawa parti itu ke satu tahap baru. Husam Musa dan Nizar Jamaluddin hanya dua nama yang biasa disebut. Sudah pasti ada tokoh lain yang juga boleh melakukannya dan perlu dipertimbangkan.

Tetapi budaya politik dalam hampir semua parti di Malaysia ini secara umumnya memberi kelebihan kepada presiden sedia ada. Jika mahu menjadi presiden sehingga mati pun biasanya boleh. Parti-parti politik kita tidak mempunyai budaya yang mana seseorang presiden mengumumkan dengan penuh bangga bahawa beliau telah membawa parti itu ke satu tahap tertentu dan telah tiba masanya untuk orang baru mengambil alih untuk membawa parti itu ke satu tahap yang lebih tinggi.

Lihat sahajalah apa yang berlaku dalam perubahan pucuk pimpinan Umno, MCA dan MIC. Semuanya terpaksa melalui era transisi yang amat menyeksakan. Dan PAS tidak terkecuali dalam budaya ini.
Hadi seharusnya menarik nafas panjang sambil menilai segala pencapaian besar beliau. Beliau boleh berbangga dengan apa yang beliau telah lakukan. Setelah itu, beliau perlu menerima hakikat bahawa telah tiba masanya untuk menyerahkan obor perjuangan kepada orang lain yang membawa PAS ke tahap yang lebih tinggi, sesuai dengan tuntutan rakyat agar PAS segera melahirkan pemimpin negara, bukan pemimpin bangsa atau pemimpin agama sahaja seperti selama ini.

Hadi pula jangan lah bermain kata-kata, kononnya tidak mahu menjadi presiden selama-lamanya dan bersedia dicabar. Bukannya beliau tidak tahu bahawa budaya parti politik di Malaysia ialah, sekiranya presiden tidak menolak pencalonan, maka tidak ada harapan perubahan akan berlaku.

Tidak ada gunanya bermain kata-kata kerana ia akan menyebabkan seorang presiden yang telah berjaya membawa pelbagai pembaikan akhirnya dilihat sebagai tunggul yang menghalang pembaharuan.
Jika Hadi boleh menyedari hakikat itu, maka parti dan negara akan mengingati beliau sebagai seorang tokoh ulung yang amat ikhlas berjuang sehingga rela mengorbankan jawatan dan kepentingan diri demi membuka laluan agar PAS menjadi sebuah parti nasional yang benar-benar diyakini mampu memimpin sebuah negara berbilang kaum.

Demi memastikan PAS boleh terus mara ke hadapan, Hadi wajib segera mengumumkan bahawa beliau tidak mahu mempertahankan jawatan Presiden dan menolak semua pencalonan. Hanya dengan cara itu sahaja akan berlaku pertandingan sihat yang akan membolehkan wujudnya sebuah PAS baru
Artikel asal...

The Unspinners

Posted: 29 Apr 2011 11:45 PM PDT

sekupangdua

Posted: 29 Apr 2011 11:43 PM PDT

sekupangdua


PKR SOKONG ZINA DAN LIWAT, AMK DAN PENCACAI KAFIR CARUT DLM MASJID

Posted: 29 Apr 2011 04:06 PM PDT



Apa saja yang dilakukan walaupun hendak menegak kebenaran sekalipun dalam Masjid PKR dan PAS yang jadi pencacai kepada DAP Kafir Harbik akan menjadi suruhan supaya menentang walaupun demi kebenaran yang umat Islam mahu tegakan, sedar atau tidak siapa yang menyangka dan ambil iktibar perangkap Anu Wa siapa sebenarnya yang merancangkan, Tentulah DAP pig yang secara diam orangnya kafir harbik yang merencanakan segala rakaman video lucah Anu Wa yang terhebat masa kini. cuba bayangkan bila Anu Wa menjadi Perdana Menteri... BUKTI video di tangan mereka, tentunya setakat mana Malaysia membangun sekalipun maju dengan siJubri yang rakus menjadi PM menginaya rakyat. Tidak akan berani angkat muka dengan DAPig kerana bukti video MAIN JALANG di tangan mereka. Tak terfikrkah PKR dan PAS?

Belantan

Posted: 29 Apr 2011 11:42 PM PDT

Belantan


Akhirnya Eskay selesai juga lakukan sumpah laknat!

Posted: 29 Apr 2011 04:46 AM PDT


Setelah menerima pelbagai rintangan, akhirnya Datuk Shazryl Eskay Abdullah selesai juga melakukan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul pada petang ini. Dikatakan Eskay terpaksa memakai pakaian kalis peluru berikutan ancaman ugutan yang beliau terima!

Dengan kawalan ketat oleh pihak polis, sambil memegang al-Quran beliau memulakan sumpah dengan mengucap dua kalimah syahadah kemudian diikuti dengan wallahi wabillahi watallahi.

Di dalam sumpah laknat itu Eskay menyatakan bahawa dua individu di dalam paparan video itu adalah dia dan Datuk Sri Anwar Ibrahim.

Turut hadir dalam upacara sumpah laknat itu ialah Tbekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim.



Sebelum itu : Penyokong pembangkang buat kecoh di sumpah laknat Eskay

Sekumpulan penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan segelintir penyokong Pas membuat kecoh di dalam Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul membantah sumpah laknat yang hendak dilakukan oleh Datuk Shazryl Eskay Abdullah.


Kalau mereka merasakan bahawa Anwar tidak bersalah, mengapa perlu membantah? Sikap mereka menunjukkan seolah-olah KETUA mereka telah melakukan kesalahan dan ianya perlu dihalang! Tak perlulah meroyan tak tentu pasal. Wallahuallam...!

Suara Politik
Taminsari

Panglima Perang Cyber

Posted: 29 Apr 2011 11:32 PM PDT

Panglima Perang Cyber


AIDC Menulis Analisa Kekalahan PKR Sarawak Disebabkan Kesilapan Anwar Diamkan Isu Video Seksnya !!!

Posted: 29 Apr 2011 06:32 PM PDT


Sarawak : Anwar Tersalah Baca, Terpaksa Larikan Diri Ke London


Angka 16 sekali lagi menjadi angka hitam kepada Anwar, sebelum ini pada 16 September 2008, beliau sibuk mencanangkan bahawa kerajaan sedia ada di Malaysia akan runtuh dan diganti dengan kerajaan baru pimpinannya.

Minggu lepas sewaktu kempen pilihanraya Sarawak hangat berlaku Anwar juga cuba menjanjikan perkara sama dan dicanangkan Sarawak akan dimiliki oleh beliau, namun sebaliknya berlaku dan adalah jelas 16 April menjadi detik ngeri kepada dirinya hingga terpaksa melarikan diri ke London.

Rakyat Sarawak khususnya masyarakat Islam telah membuat keputusan tepat dengan menolak Anwar Ibrahim dan segala janji manisnya, PAS yang sebelumnya yakin akan memperolehi anak sulung di kerusi Beting Maro pun terlepas gara-gara penangan Anwar Ibrahim.

Sepanjang pilihanraya penulis berkesempatan mengikuti program Anwar Ibrahim di beberapa tempat terutama program melibatkan kawasan Bumiputera Islam.

Anwar dikatakan membelanjakan sejumlah wang yang besar untuk memastikan pelan menguasai Sarawak berjaya, dikatakan hampir sejuta diperuntukkan Anwar untuk setiap DUN yang ditandingi PKR.

Penulis tiba di Sarawak beberapa hari sebelum proses penamaan pilihanraya berlangsung. Di peringkat awal tinjauan rambang mendapati, Anwar dan PKR berada dalam keadaan cukup selesa untuk membuat kejutan disebabkan beberapa isu setempat dan masalah dalaman pesaing kepada PKR.

Gerak kerja PKR seolah-olah sudah lama dipersiapkan, segala poster, bahan risalah, billboard dan bendera jelas begitu menarik berbanding pesaing dan ia seakan-akan sama penemuan sebelum ini yang menyatakan ada badan luar yang membantu PKR dalam melatih gerak kerja pilihanraya. ( rujuk artikel di AIDC).

Setelah beberapa hari proses berkempen, jentera kempen Anwar memang mengkagumkan dan sukar ditandingi, dengan jumlah kehadiran bilangan yang tinggi di kawasan perbandaran sama ada komuniti Cina atau Melayu, ia telah dijadikan indikator oleh Anwar dan penyokongnya bahawa Sarawak akan tumbang atau sekurang-kurangnya dapat memecahbelahkan majoriti 2/3 kerajaan sedia ada.

Hari-hari terakhir sebelum pengundian Anwar seakan-akan lipas kudung bergerak dari satu DUN ke satu DUN menyampaikan ceramah dan menemui pengundi. Sehingga terkeluar usikan nakal rakan-rakan dari Sarawak, Anwar umpama jembalang kerana ada di merata tempat.

14 April 2011 dari DUN Asajaya, Anwar bergerak hingga ke DUN Pantai Damai berjumpa pengundi. Di Bandar Baru Semariang ribuan orang ramai berhimpun di tapak ceramah PKR, suasana tersebut menurut temubual penulis dengan orang tempatan adalah cukup luar biasa.

Yaokob Sapari, Tuan Ibrahim Tuan Man dan Azmin Ali turut melontarkan pandangan untuk meraih sokongan, manakala Wan Azizah hadir dengan mesej untuk menyatakan bahawa beliau dan Anwar Ibrahim tiada masalah. Tiada pergeseran atau perbalahan seperti yang disangka orang ramai.

Namun dapatan penulis mendapati banyak penyokong PKR yang hadir amat mengharapkan Anwar memberi penjelasan berkenaan isu skandal video seks, namun ramai yang hampa apabila Anwar sebaliknya lebih berminat bercakap mengenai isteri Ketua Menteri Puan Sri Ragad Waleed Al Kurd, dan Azmin Ali pun melontarkan perkara yang sama seolah-olah sudah tiada isu lain yang boleh diutarakan (mungkin irihati dengan kemampuan Taib Mahmud memiliki wanita muda kelahiran Lubnan tersebut).

Anwar pada majlis tersebut juga menyeru orang Sarawak agar mengundi PKR dan menyokong Baru Bian sebagai calon Ketua Menteri. Baru Bian diumpamakan Anwar seperti Khalifah Umar Abdul Aziz. Anwar pernah memberi gelaran yang sama kepada Lim Guan Eng dan Anwar seolah-olah yakin momentum kemenangan PKR sewaktu itu cukup kuat.

Sehari sebelum pengundian, 15 April, penulis bergerak menuju ke kawasan Daerah mengundi Telaga Air, satu kawasan yang sebelum ini dimenangi PKR. Beberapa pengundi yang ditemui penulis mengaku, penyokong kepada PKR/PAS yang turut serta mengikuti ceramah Anwar pada malam sebelumnya di Bandar Baru Semariang ralat dengan kandungan ceramah Anwar pada malam tersebut.

Anwar menolak untuk menyentuh isu video seks yang dikaitkan dengannya, sebaliknya hanya mencari keburukan pimpinan parti lain.

Malah tindakan Tuan Ibrahim Tuan Man yang membela Anwar Ibrahim dalam isu video seks turut dikritik kerana pada pandangan mereka, bagaimana seorang Naib Presiden PAS boleh membela Ketua Umum PKR sedangkan Anwar sendiri enggan mengulas isu tersebut.

Sementara itu, di kawasan DUN Batu Lintang, Batu Kawa dan Padungan yang kesemuanya merupakan kawasan majoriti Cina, pengaruh Anwar tidaklah hebat sebagaimana digembar–gemburkan, sebaliknya pengaruh DAP lebih dominan.

Seorang peniaga di Sarawak Plaza berkata kepada penulis, secara jujur bahawa Ketua Menteri Sarawak sekarang agak susah hendak dipegang orang Cina (dikontrol) berbanding dengan Anwar Ibrahim yang dilihat terbuka dengan orang Cina dan beliau mengharapkan Anwar berjaya mempengaruhi orang Melayu Bumiputera menyokong pembangkang untuk membentuk kerajaan baru di Sarawak.

Setelah pengundian dijalankan pada 16 April, lewat petangya, bibit-bibit kekalahan Anwar seakan-akan sudah jelas.

Bermula dengan kekecohan yang sengaja dicetuskan oleh AMK di kawasan Satok.

Kerusi-kerusi yang dikunjungi Anwar hampir kesemuanya kalah, termasuk kerusi-kerusi yang hampir dengan ceramah Anwar pada 14 April iaitu Pantai Damai, Samariang dan Tupong.

Di kawasan itu, kemenangan BN lebih besar dari majoriti pada tahun 2006, malah yang lebih mengejutkan daerah mengundi Telaga Air yang sebelum ini kubu kuat PKR merudum dengan begitu teruk. Undi yang diperolehi PKR hanya 97 undi sahaja.

Sehari selepas mengundi penulis sekali lagi turun ke kawasan yang dimenangi BN dengan undian yang lebih besar seperti Pantai Damai, Tupong dan Samariang.

Majoriti penduduk yang ditemui menyatakan mereka tidak sanggup menyokong Anwar dan PKR kerana janji yang dihamburkan terlalu tinggi dan mustahil parti tersebut boleh melaksanakan sekiranya PKR menang.

Gelaran Anwar kepada Baru Bian sebagai Umar Abdul Aziz juga jelas ditolak oleh pengundi Islam di kawasan itu, kerana menurut mereka, mana mungkin seorang pemimpin agung Islam boleh disamakan dengan pemimpin bukan Islam.

Satu lagi perkara menarik adalah peranan Tun Dr. Mahathir Mohamad yang memberi penjelasan di Kg Tupo Ulu dengan hadirin yang menyamai jumlah audiens ceramah PKR yang terletak berhampiran dengan lokasi ceramah Anwar sebelumnya.

Dan didapati program bersama Tun tersebut jelas memberi impak yang cukup besar untuk menutup segala pembohongan Anwar dalam ceramah sebelum ini.

Anwar mungkin lupa, sehebat mana pun kuasa duit dan sokongan luar diperolehi untuk tumbangkan kerajaan sedia ada, namun sekiranya niat yang dilakukanya adalah bersalahan dengan kehendak umat Islam, mungkin faktor itulah yang memberi padah kepadanya.

Lagak Anwar seperti tentera Abrahah yang ingin menakluk Kota Mekah seolah-olah tidak direstui oleh Maha Pencipta.

Twitter Perdana Menteri Jauh Mengatasi Pemimpin Pakatan Pembangkang !!!

Posted: 29 Apr 2011 04:20 PM PDT

Kajian ini dibuat Blogger Nobisha dan disiar pada 27 April 2011 yang lalu. Sekadar perbandingan dan harap lebih ramai lagi pemimpin BN akan aktif lebih hebat lagi dengan twitter dan juga facebook.


1. Perdana Menteri & Ahli Parlimen Pekan (UMNO): 
Dato' Seri Najib Tun Razak (113,905)

2. Ketua Pembangkang & Ahli Parlimen Permatang Pauh (PKR): Dato' Seri Anwar Ibrahim (58,078)

3. Ahli Parlimen Rembau (UMNO): Khairy Jamaluddin(37,340)

4. Ahli Parlimen Ipoh Timur (DAP): Lim Kit Siang(28,845)

5. Ahli Parlimen Jerlun (UMNO): Dato' Mukhriz Mahathir (23,418)

6. Ahli Parlimen Lembah Pantai (PKR): Nurul Izzah Anwar (19,684)

7. Ahli Parlimen Gombak (PKR): Azmin Ali (18,248)

8. Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara (DAP): Tony Pua(16,515)

9. Ahli Parlimen Batu (PKR): Tian Chua (15,679)

10. Ahli Parlimen Bagan (DAP): Lim Guan Eng (15,016)

* "Followers" sehingga 27 April 2011.

PKR menguasai 10 Tangga Teratas (Top 10) Ahli Parlimen Malaysia di Twitter dengan empat orang Ahli Parlimen (Anwar, dan anaknya Nurul Izzah, Azmin dan Tian Chua), manakala UMNO (Najib, Khairy dan Mukhriz) dan DAP (Tony Pua, Lim Kit Siang dan anaknya, Lim Guan Eng) masing-masing berkongsi tiga orang Ahli Parlimen.

Ahli-ahli Parlimen PAS, MCA, Gerakan dan MIC tidak mampu mencapai kedudukan 10 tangga teratas.

Presiden Parti KITA, Dato' Zaid Ibrahim mempunyai 18,779 followers, manakala Presiden MCA, Dato' Seri Dr Chua Soi Lek, 5,707.

Oh ya, sekadar perbandingan, Lisa Surihani mempunyai 119,338 "followers" di Twitter!


Blog Nobisha di sini : http://nobisha.blogspot.com/ 

Lagi gempar : Gambar Mesra Anwar dengan Eskay Tersebar di Perak Today !!!

Posted: 29 Apr 2011 08:53 AM PDT


Siapa kata Anwar tak kenal Eskay ? 

AIDC Bongkar Rahsia Kenapa Eskay Dedah 'Perangai' Anwar !!!

Posted: 29 Apr 2011 08:19 AM PDT

Datuk Eskay Sahkan Anwar Hubunginya..


AIDCNews – 02/4/11 – Datuk Shazryl Eskay Abdullah mengesahkan Datuk Seri Anwar Ibrahim menghubunginya sewaktu video seks yang dikatakan menyerupai seorang pemimpin pembangkang disiarkan di Carcosa Seri Negara.

"Eskay! Where are you?" tanya Anwar. Menurut Eskay, "Data-data daripada maklumat panggilan telefon, data-data sms di antara Anwar dan Eskay telah diserahkan kepada pihak polis untuk membantu siasatan", kata Kickdefella, kawan Eskay yang pernah sama-sama terlibat dalam sebuah filem bertajuk 'Kacau Malaya'.

Kickdeffella berjumpa semula dengan kawan lamanya itu dalam pertemuan bersama lima orang blogger dan seorang pengarang media alternatif pada 30 Mac, di Shah Alam, setelah lebih satu dekad tidak bertemu.

"Saya berterima kasih kerana dipelawa ikut serta kerana terdapat beberapa soalan yang saya benar-benar mahukan kepastian dari Dato' Eskay", katanya.

Menurutnya, Eskay tidak menafikan Anwar lebih berminat menyerang Tan Sri Rahim Thamby Chik berbanding dengan dirinya, sedangkan penglibatan Rahim hanya bermula tiga hari sebelum pihak media didedahkan dengan video tersebut.

Secara jujur, Eskay mengakui bahawa beliau adalah rakan berhibur Anwar sejak tahun 1990-an ketika beliau mula curiga tentang perhubungan Anwar dengan Sukma Darmawan Sasmitaat Madja, adik angkat Anwar dari Indonesia.

"Suatu masa, Anwar duduk di kediaman rasminya sewaktu jadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar kehilangan wang tunai berjumlah RM200,000 di rumah tersebut…." Eskay memulakan cerita.

Menjadi Rakan Berhibur Anwar Sejak Tahun 1996

Menurut rekod mahkamah, antara bulan Jun dan Julai 1996, Anwar Ibrahim telah menghubungi Pengarah Cawangan Khas ketika itu, Datuk Norian Mai kerana mengadu kehilangan wang RM4 juta dari sebuah bilik kecil di sebelah bilik tidur di rumahnya.

Eskay mendakwa ketika Anwar kehilangan wang itu, bekas Timbalan Perdana Menteri itu mengajaknya ke rumah untuk melihat tempat wang itu disimpan dan hilang.

Ketika di rumah tersebut, Eskay terlihat Sukma Darmawan di dalam sebuah bilik bersebelahan dengan bilik tidur Anwar.

"Saya tanya dia, siapa tu ? "… Anwar menjawab, "Oh itu adik angkat saya…" tambah Eskay yang mendakwa beliau curiga kenapa bukan anak-anak Anwar yang tinggal di bilik sebelahnya, sebaliknya, seorang lelaki dewasa yang 'lembut' itu untuk diberi bilik betul-betul di sebelah bilik tuan rumah. Apa istimewa lelaki itu ?

"You like him ?" tanya Anwar. "Please, I am straight" kata Eskay dan menurutnya, Anwar juga segera menepuk tangan ke dadanya dan berkata, 'I pun straight tau…."

'Straight' bermaksud lelaki yang hanya sukakan jantina yang berbeza. Lawan kepada straightadalah homoseksual iaitu lelaki yang sukakan jantina sejenis.

Manakala yang sukakan jantina berbeza dan sejenis secara sekaligus dinamakan biseksual.

"Selepas itu, Anwar seolah-olah mahu buktikan bahawa dia memang straight dan ajak saya pergi berhibur…" itulah penjelasan Eskay bagi menceritakan bagaimana Anwar sering memintanya ikut serta dan kemudiannya menjadi pengatur perempuan-perempuan untuk Anwar.

"Macam (peranan) Dato' Nalla", kata Eskay. "Tetapi Nalla pun ada sekatan, saya tidak…" tambah Eskay yang merupakan bekas sport therapist bagi pasukan Jimnastik Sukan Olimpik Amerika Syarikat dan kelab American Football ternama, Dallas Cowboys.

"Kenapa Dato' tak dedahkan ini lebih awal?", tanya seorang tetamu yang hadir.

"Apa bukti saya nak sokong dakwaan saya?" pantas jawapan Eskay. "Tetapi bila saya dapat video ini, bukti itu diberi kepada saya".

Eskay yakin semua ini adalah petunjuk dari Allah s.w.t.

Sebelum ini, Eskay yang dibawa pulang ke Malaysia bagi membantu proses pemulihan Anwar setelah kemalangan terjatuh dari kuda.

Eskay mengerjakan Haji pada tahun 2010 merasakan ini adalah jawapan dari Allah s.w.t.

Lima Solan Eskay Untuk Anwar

Dalam sidang media di Impiana Hotel, Kuala Lumpur, 23 Mac lalu, Eskay memberitahu beliau merasakan telah diperalatkan terlalu lama oleh manusia bernama Anwar Ibrahim, tetapi bukanlah seperti kes Mohd Saiful Bukhari Azlan, kerana dia lelaki straight .

"Saya mahu semua orang tahu. Saya tidak minat politik dan saya rakan karib Anwar. Dari satu sudut, saya lihat kehadiran Anwar dalam politik Malaysia, bagus untuk check and balance. Saya bukan ahli UMNO dan mana-mana parti pun. Tetapi saya suka bila pembangkang kuat, supaya kepentingan rakyat terjaga"

"Tetapi Anwar bukan manusia yang rakyat kenal. Cukuplah rakyat ditipu. Anwar kena berhenti dan letak jawatan", tegas Eskay menjelaskan rasional di sebalik tindakannya mendedahkan video seks tersebut.

Eskay bagaimanapun meminta penyokong-penyokong Anwar supaya tidak menyerangnya kerana jika mereka terus berbuat demikian, beliau mendakwa akan bertindak balas.

"Jangan biar saya dedahkan lebih banyak…"

"Sekarang awak semua tanya Anwar lima soalan…" desak Eskay.

Soalan tersebut ialah, pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

"Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu," kata Eskay.

"Awak semua balik dan tanya soalan ini di dalam blog…" minta Eskay.

Penjelasan Eskay itu menunjukkan episod ini masih berpanjangan lagi. Skandal video seks lelaki menyerupai Anwar yang sedang disiasat polis itu seolah-olah hanyalah satu permulaan.

Anwar dan Wan Azizah telah menolak permintaan Dato' Trio yang terdiri daripada Dato' Eskay, Dato' Shuib Lazim dan Tan Sri Rahim Thamby Chik supaya berundur dari persada politik tanah air.

"Bermakna semua yang hadir yakin, Eskay yang merupakan 'anchor' dalam episod ini, mempunyai lebih dari sekadar video seks untuk didedahkan kepada umum", rumus Kickdeffella. Klik di sini


PERANGAI PENYOKONG PAKATAN DI MASJID AMAT MEMALUKAN UMAT ISLAM

Posted: 29 Apr 2011 06:26 AM PDT

CHEKMATE UNTUK ANWAR : SUMPAH LAKNAT OLEH DATUK ESKAY SELESAI !!!

Posted: 29 Apr 2011 04:55 AM PDT

Video of The Royal Wedding : Prince William & Kate

Posted: 29 Apr 2011 04:22 AM PDT

JOM TENGOK VIDEO SUMPAH DATUK ESKAY

Posted: 29 Apr 2011 04:01 AM PDT



Apa komen anda ?

PELIK TETAPI BENAR - BLOG ANWAR IBRAHIM SIAR ARTIKEL ISLAM BENAR SUMPAH MUBAHALAH UNTUK NAFI FITNAH !!!

Posted: 29 Apr 2011 12:34 AM PDT

ANWAR AKUI TONTON VIDEO SEKS PART II DAN ENGGAN JAWAB SOALAN MENGENAI DNA DAN JAM OMEGA !!!

Posted: 29 Apr 2011 12:03 AM PDT

SUMPAH LAKNAT DATUK T DI MASJID SENTUL DIBATALKAN ANGKARA PEMUDA PKR BUAT MASALAH !!!

Posted: 28 Apr 2011 11:56 PM PDT

My Longest Yard

Posted: 29 Apr 2011 11:27 PM PDT

My Longest Yard


Sumpah laknat berjaya dilafaz. Allah Maha Besar !!

Posted: 29 Apr 2011 01:57 AM PDT




Datuk Shazryl Eskay Abdullah bersumpah laknat bahawa pelaku dalam video seks adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim pada pukul 4.15 petang tadi.

Nak tahu apa kata Shamsul AMK?

"Eskay pegang Al-Quran terbalik."


Inilah wajah dalang kekecohan Masjid Amru Al-As Sentul

Posted: 29 Apr 2011 12:50 AM PDT

Inilah dia wajah dalang kekecohan. Peliwat dan penzina dipertahankan.


Budak suruhan PKR. Maskot AMK. Peliwat dan penzina dipertahankan.


Majlis angkat sumpah lakmat salah seorang trio 'Datuk T', Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang dijadual diadakan di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul di sini, Jumaat kecoh apabila jemaah jemaah dan penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) masuk ke ruang solat utama di hadapan mimbar masjid.

Suasana menjadi tidak terkawal sekitar pukul 2.10 petang apabila mereka melaungkan takbir sambil dipercayai bagi menghalang majlis angkat sumpah diadakan.

Bagaimanapun Shazryl Eskay yang pada mulanya dijadual turut sama menunaikan solat Jumaat di masjid berkenaan masih belum hadir ketika berita ini ditulis.

Kekecohan seterusnya berlaku apabila Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Shamsul Iskandar Mohd Akin masuk ke ruang solat di tengah-tengah kekecohan berkenaan.

Shamsul Iskandar kemudiannya dijulang oleh penyokong PKR sambil menunjukkan buku 'Qazaf' - hukum Islam.

Ketegangan terus berlaku apabila penyokong yang dipercayai di pihak Shazryl Eskay bertindak mengganggu ceramah ringkas Shamsul Iskandar.

Penyokong PKR kemudiannya menunaikan solat sunat hajat. - Mstar

p/s - Foto kredit Bro Jinggo

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 29 Apr 2011 11:27 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Sms Anwar Ajak Rakyat Solat Hajat, Imamnya Nik Ajis

Posted: 29 Apr 2011 09:17 PM PDT


Makin terdesak, yaa anwar makin terdesak selepas video lucah lakonannya tersebar kelmarin dan petang semalam dia telah menghantar samseng-samseng yang di kepalai oleh sam ketot untuk buat kecoh semasa sahabatnya, datuk eskay dan dua yang lain nak membuat sumpah laknat, tapi kehendak ALLAH tak ada siapa boleh halang, walau pun samseng belaan anwar itu cuba menggagalkannya tapi datuk eskay akhirnya berjaya juga bersumpah.

Dan hari ini bertempat di rumahnya, anwar mengajak seluruh umat melayu melalui sms untuk sama-sama bersekongkol dan bersubahat menutup perbuatan zina dan liwat dia, anwar menjemput seluruh umat melayu untuk bersama-sama menutup perbuatan kejinya itu dengan melakukan solat hajat supaya bala menimpa datuk eskay dan yang lain, kononnya dia telah di fitnah.

Tapi yang malangnya ialah, solat hajat itu di imamkan oleh murshidul am pas, nik ajis, itulah cara anwar menarik sokongan ahli-ahli pas yang kini sudah mula menjarakan diri dari anwar sejak tersebarnya video lucah lakonannya itu. kalau betul anwar tidak bersalah dan solat hajat itu bukan agenda politik untuk mengaburi mata orang lain, kenapa tak di jemput, mufti perlis atau mana-mana mufti menjadi imam solat hajat itu, kenapa mesti di panggil ahli politik seperti nik ajis untuk menjadi imam?

Pada aku, biarlah anwar nak buat solat hajat, tiap-tiap hari dia nak buat solat hajat pun tak pe, dengan solat hajat itu jugalah satu persatu kebenaran muncul, lepas solat hajat ni, tak tau la pulak apa lagi kebenaran yang akan muncul untuk kita semua buat penilaian.

Video Yang Harus Di Tonton Oleh Semua Rakyat MALAYSIA

Posted: 29 Apr 2011 07:17 PM PDT

Video ini harus di tonton oleh semua lapisan rakyat, dalam video ini bukan sekadar video sumpah laknat datuk eskay, tapi dalam video ini juga di muatkan juga mesej untuk kita semua renungkan.


Anwar Tikam Cina

Posted: 29 Apr 2011 06:56 AM PDT

Anwar memang rasis, anwar tikam cina, kenapa dalam banyak-banyak perempuan dalam dunia ni, perempuan cina juga yang anwar nak tikam? tikam tu bukan dengan pisau, tapi dengan totey dia la. bergitu rendahnya mertabat orang cina di mata anwar. pada anwar, cina hanya layak di jadikan perkakas pemuas nafsu anwar sahaja.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Anwar kecut telur, hantar samseng gagalkan sumpah eskay

Posted: 29 Apr 2011 01:02 AM PDT

Picasa Web Albums
Takutnya anwar pada eskay sampaikan dia terpaksa mengupah samseng untuk gagalkan sumpah laknat yang nak di buat oleh eskay, anwar makin gelabah bila tengah malam tadi full video sexnya telah di keluarkan.

Eskay yang sepatutnya bersumpah di masjid bandar baru sentul terpaksa membatalkan kerana bimbang keselamatannya bila gerombolan samseng upahan anwar membuat kecoh didalam dan perkarangan masjid.

Sudah tentu pemimpin PgayR akan mengatakan eskay tak berani bersumpah kerana takut di makan sumpah, pada hal eskay bimbang tentang keselamatannya.
Published with Blogger-droid v1.6.8

SELALU ADA YANG BARU

Posted: 29 Apr 2011 11:19 PM PDT

SELALU ADA YANG BARU


INIKAH KEHEBATAN ANWAR?

Posted: 29 Apr 2011 09:27 AM PDT

VIDEO SEX - DIMANA KEHEBATAN ANWAR?

Posted: 29 Apr 2011 09:12 AM PDT

PISAU.NET

Posted: 29 Apr 2011 09:52 PM PDT

PISAU.NET


Anwar rancang adakan rusuhan!

Posted: 29 Apr 2011 07:25 AM PDT

Mat king leather atau lebih mesra dikenali sebagai Ds Omega Ibrahim yang semua orang tahu menjadi dalang dalam banyak perancangan menimbulkan rusuhan dan kacau dinegara ini.

Sejarah membuktikan Anwar sewaktu zaman pelajar menjadi salah seorang dalang dan pemimpin demo dan rusuhan di Baling.

Kemudian semasa zaman era reformasi 98.Setelah itu pada 2007-2008 apabila kebangkitan hindraf,yang menjadi perancang dan strategis untuk menarik sokongan orang india adalah Anwar.

Setelah kebangkitan hindraf gagal,apabila kaum india menyedari tertipu dengan kelentong Anwar ,gerakan itu menjadi tidak releven dan orang india telah kembali menyokong BN.


Kemudian Anwar melihat peluang sekali lagi untuk menghangatkan momentum 2008 apabila timbul isu Interlok,yang menjadi dalang utama untuk menghasut kaum india adalah Anwar,beliau bersama beberapa pemimpin hindraf merancang untuk mengadakan rusuhan yang berjaya dipatahkan oleh pihak polis di KLCC baru baru.


Brengset banjingan keparat sialan ini sekali dikesan merancang untuk menimbulkan huru hara sekali lagi dinegara ini bertujuan ubtuk mendiversi isu liwat dan video lucahnya.

Anwar telah mengarahkan rakan rakan beliau dari pergerakan Polo pejuang selatan thai untuk mengumpulkan orang orang patani untuk menyokong beliau dan turut mengarahkan beberapa orang kepercayaanya di Malaysia agar bersatu bersama pejuang polo bertujuan untuk menimbulkan huru hara dinegara ini seperti mana berlakunya di Mesir dan Tunisia.


Sumber maklumat ini menyatakan perancangan ini bertujuan untuk mengulingkan kerajaan melalui jalan keganasan.Itu sajalah peluang Anwar untuk menjadi PM dan menjadi talian hayat politik beliau agar tidak dihantar merengkok ke River Bamboo Resort & Spa.


Pisau kata " pemimpin kanan pas ramai yang mendiamkan diri untuk tidak masuk campur kes video anwar,tanda mereka sudah muak dan tidak mahu lagi bersekongkol dengan Anwar"

Published with Blogger-droid v1.6.8

Lagi Pengampunan Zina oleh Wali Selipar

Posted: 28 Apr 2011 11:03 PM PDT

Semalam,di Pasir Mas semasa ceramah pakatan haprak,Nik Aziz telah mengarahkan agar juak haprak PKR Sentul agar turun ke masjid Amru Al-As Bandar Baru Sentul untuk menghalang Datuk Eskay daripada bersumpah selepas solat Jumaat nanti.


Seruan seperti ini mengambarkan Nik Aziz sekali lagi cuba bersubahat dan seolah mengabaikan perselingkohan haram Anwar aljub sama seperti mana beliau menghalalkan Mat sabu ,adun selinsing dan adun perupok berzina dengan isteri orang.



Apa jenis manusia Nik Aziz.Bertopengkan sebagai ularmak dan menjadikan agama sebagai perkakas sebagai alat untuk menyelamatkan rakan poliyik yang sehaluan dengan beliau.

Kita semu sedia maklum,jika menyertai pakatan pasti kesemua dosa akan diampun malah mendapat lesen besar untuk melakukan apa saja.


Pisau sebenarnya tidak mengemari dan teruja dengan pendedahan video seks Anwar,kerana sebagai umat Islam kita tidak harus mengaibkan sesiapa hingga ketahap ini.Namun atas nama agama bangsa dan negara,kejahatan dan banjingan seperti Anwar harus didedahkan .Beliau harus dihapuskan dari politik negara.

Haprak seperti Anwar tidak layak untuk menjadi pemimpin.Moral beliau yang tidak mengenal jantan betina ,tidak mengenal depan belakang ,semua dibelasah.Perselingkoham haram beliau dikhabarkan bukan saja dirakamkan dinegara ini,malah pihak negara asing turut menyimpan video beliau menutuh jantan betina.Adakah pemimpin seperti ini yang juak haprak mahu?Video beliau bakal dijadikan taruhan untuk mengadai kepentingan negara.


Haprak seperti Anwar mengila dengan pelbagai tuduhan terhadap lawan,dia yang dapat sedap orang lain pula dituduh.Kontol Anwar Umno kontrol pakai remote ka?

Pisau kata "patutlah depa bantai ikut suka hati,semuanya halal"
Published with Blogger-droid v1.6.8

Gelabah,Diversi & Pengampunan

Posted: 28 Apr 2011 09:56 PM PDT

Semalam jam 1 pagi rakan blogger mendedahkan rakaman penuh video perlakuan seks Ds Omega Ibrahim,

Dalam masa tidak sampai 24 jam setelah video kedua didedahkan satu rakaman penuh didedahkan mencetuskan kegawatan kepada Ds Omega Ibrahim,seperti biasa belaiu yang terkenal dengan tembelang dn temberang cuba mengalihkan perhatian dan cuba meraih simpati.

Kita pernah dikejutkan dengan pembohongan isu arsenik,suntikan aids dan insiden lari ke kedutaan Turki.

Kononnya nyawa beliau terancam,tetapi sebaliknya hanya taktik untuk meraih simpati dan cuba untuk berdalih.

Terkini Anwar mengarahkan balacinya untuk membuat laporan polis kononnya ada cubaan sabotaj kenderaan mercedes. Kononnya salah satu skru dibahagian tayar telah dilonggarkan supaya kemalangan akan berlaku dan seterusnya mencedera atau membunuh beliau.


Kebarangkalian Anwar mengarahkan ketua AMK cicak mengkarong Syamsul Iskandar,Sani,Ibrahim Yaakob atau pun ekmal.



Pisau kata 'lebih teruk dari biawak gelabah'
Published with Blogger-droid v1.6.8

Neutral Daily

Posted: 29 Apr 2011 09:49 PM PDT

Neutral Daily


Kompaun Penjaja Sekolah : Langkah Paling Bangang?

Posted: 29 Apr 2011 06:54 PM PDT



Ada seorang makcik ni, dikenali sebagai Kak Tipah. Kak Tipah ada 7 orang anak kecil yang masih bersekolah. Suami Kak Tipah, telah lama meninggalkan keluarga kerana berkahwin dengan seorang pendatang daripada Timor-Leste. Sebagai ibu tunggal, Kak Tipah terpaksa berkerja keras membesarkan anak-anaknya. Untuk mencari sesuap rezeki, Kak Tipah bekerja sebagai penjaja kecil-kecilan. Menjual makanan ringan di hadapan sebuah sekolah. Ibarat jatuh ditimpa tangga, pada tanggal 27 April 2011 PBT Kuala Lumpur telah mengenakan kompaun kerana berniaga tanpa lesen di hadapan sekolah. Gerakan bersepadu PBT ini dilakukan di seluruh negara kononnya untuk membendung masalah obesiti di kalangan pelajar.

Inilah pengangkutan Kak Tipah ke sekolah demi mencari rezeki
Sebagai seorang rakyat yang memahami situasi Kak Tipah, middle finger aku beri secara ikhlas kepada PBT @ Govt.

Inilah langkah paling bangang bagi membanteras gejala obesiti. Wahai menteri yang bijak bistari, tahukah kamu penjaja-penjaja ni bukanlah dari golongan kroni-kroni kamu, yang penuh poket dengan kertas-kertas biru. Tahukah kamu disebabkan karenah birokrasi kamu, maka penjaja-penjaja ni terpaksa turun naik pejabat PBT 88 kali untuk dapatkan sehelai kertas yang kamu gelarkan sebagai lesen. Tahukah kamu wahai menteri-menteri yang dikasihi, sesungguhnya kroni-kroni kamu yang memililki restoran KFC, McDonald, Pizza Hut dll tersenyum bangga kerana pastinya kanak-kanak ini akan beralih menu setelah tutupnya gerai jajan Kak Tipah.

Aku memang menyokong langkah kerajaan nak jadikan gaya hidup sihat. Tapi janganlah dihukum Kak Tipah. Sebaliknya bagilah bantuan kat dia untuk buka gerai makan. Kalau tak dapat bagi gerai, bagilah pekerjaan tetap untuk dia menyara anak 7 orang. Dalam ribuan orang pendatang dengan "IZIN IMIGRESEN", PATI, hantarlah SEORANG balik..Yup..cuma SEORANG untuk beri peluang pekerjaan kepada Kak Tipah.

(Amor: memang tak dinafikan gerai ni tak terjamin kebersihan, jual makanan tak berkhasiat. Tapi jadilah kerajaan yang prihatin dengan kesusahan rakyat. Jangan hanya tau nak hukum je macam zaman purbakala. Asal Raja tak puas hati je, pancung.)

Amor

P/s : Ada betulnya..

Sumpah laknat: Kehadiran JAWI dipersoal?

Posted: 29 Apr 2011 11:59 AM PDT
















Nazri Abdullah

KUALA LUMPUR, 29 April: Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mat Akin mempersoal kehadiran Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Datuk Che Mat Che Ali pada majlis sumpah laknat Datuk Shazryl Eskay Abdullah hari ini.

Bercakap kepada media di Masjid Amru Al-As Bandar Baru Sentul hari ini, beliau berkata jabatan agama itu sepatutnya menghalang dan bukan merestui perbuatan itu.

Apatah lagi ujarnya, menurut undang-undang Islam, kes berkaitan fitnah jatuh dibawah hukum Qazaf dan ianya telahpun difailkan di Jawi.

"Saya hairan kenapa ada pengarah Jawi, kenapa beliau ada di sini. Kita sudah failkan kes ini di Jawi.

"Adakah beliau cuba membuat satu undang-undang baru dalam konteks syariah Islam yang telah jelas diperincikan dalam undang-undang," katanya.

Terdahulu majlis sumpah laknat Eskay yang dijadualkan berlangsung di sini hari ini bertukar kecoh dan terpaksa dibatalkan.

Ahli perniagaan itu juga tidak hadir ke masjid tersebut untuk majlis itu seperti yang didakwa sebelum ini.

Bagaimanapun, dalam kekecohan itu AMK mendakwa ternampak pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Datuk Che Mat Che Ali berada di sebelah mimbar.

Che Mat kemudian kelihatan keluar melalui pintu di belakang mimbar.

"Saya hairan kenapa Jawi bersedia menjadi alat kepada pemerintah Umno dan Barisan Nasional untuk bersekongkol pada saya dalam perkara taghut, yang boleh merosakkan masyarakat,"kata Shamsul lagi.

Pada masa sama, beliau turut melahirkan rasa kesal terhadap pihak yang melakukan provokasi sehingga mencetuskan kekecohan dalam rumah Allah itu.

"Kita bukan bercadang mengganggu sebarang program, tetapi untuk beri penegasan, beritahu kepada mereka yang hadir, ini tidak boleh berlaku dalam Islam,"tegasnya.

~harakah daily

Persoalan Perut Buncit?

Posted: 29 Apr 2011 05:00 AM PDT














Lihat pada gambar diatas. Sebelum dan sesudah. Nampak sangat perut buncit itu boleh ditutup apabila baju dan seluar dipakaikan. Jadi tiadalah isu berkenaan perut lagi sebab semasa tak berbaju memang nampak jelas buncitnya tapi selepas berbaju semula, buncit itu hampir tidak kelihatan.
So apa selepas ini?
Sebelum ini alasan yang sering digunakan penyokong pembangkang bagi menafikan pembabitan ketua umum mereka di dalam video tersebut ialah soal perut, buncit tak buncit. Malah, pelaku sendiri pun menjadikan soal buncit itu sebagai alasan untuk mengatakan yang dirinya tak bersalah.
Dengan penyiaran video terbaru ini, tahulah kita bahawa perut buncit itu memang tidak kelihatan langsung bila baju dan seluar dikenakan. Jadi tanpa alasan perut, alasan apa lagi nak digunakan bagi menafikan pembabitan dalam video tersebut?
Mungkinkah selepas ini isu 'belalai' pula? Alasan sama boleh digunakan, 'looks like mine but not mine'…mungkin juga.
Akan adakah satu lagi temuramah di rumah pelaku oleh isterinya (Kak Wan) bagi menafikan bahawa belalai itu adalah milik suaminya? Rasa macam tidak, tapi kalau itu berlaku memang sesuai sangatlah sebab Kak Wan isteri, kang orang lain sebut kang, lagilah menjadi isu.
Semakin lama semakin terserlah kebenaran di sebalik penyebaran video klips ini. Sungguh pun pahit tapi mata tidak menipu. Jelas sangat si polan yang dimaksudkan itulah yang sama berada/beraksi di dalam video terebut.
Nak pertahan apa lagi sebab semunya adalah sama. Dari gaya berjalan, gaya membengkokkan badan, semuanya serupa. Soal perut yang dibangkitkan juga sudah tidak lagi relevan.
Sama-samalah kita tunggu penyudahannya cerita yang trajis ini.

kredit edd_usm@forum.mykmu.net

Eskay bersumpah laknat.

Posted: 29 Apr 2011 03:38 AM PDT













KUALA LUMPUR 29 April - Datuk Shazryl Eskay Abdullah selesai melakukan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul pada petang ini.

Sambil memegang al-Quran beliau memulakan sumpah dengan mengucap dua kalimah syahadah kemudian diikuti dengan wallahi wabillahi watallahi.

Di dalam sumpah laknat itu Eskay menyatakan bahawa dua individu di dalam paparan video itu adalah dia dan Datuk Sri Anwar Ibrahim.

Turut hadir dalam upacara sumpah laknat itu ialah Tbekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim. - Utusan

GERAKAN ANTI PKR

Posted: 29 Apr 2011 09:25 PM PDT

r b f

Posted: 29 Apr 2011 07:53 PM PDT

r b f


Video Shamsul Iskandar Terpaksa Diangkat Untuk Berucap

Posted: 29 Apr 2011 04:54 AM PDT



Wa...kah....kah....kah....kah.....kah....

Lihat pada minit 1.52

Ketua pemuda yang hebat perkasa terpaksa diangkat untuk menyampaikan ucapannya dalam insiden keganasan pemuda pkr di masjid tengahari tadi.

Ternyata Eskay Seorang Yang Benar-Benar Berani

Posted: 29 Apr 2011 02:05 AM PDT

Walaupun cuba dihalang, Datuk Eskay tidak takut dan gentar atau merubah fikirannya untuk membatalkan sumpahnya atau memindahkan tempatnya.

Berani kerana benar , takut kerana salah.

Gempar !!! Akhirnya Anwar Akui Di Blognya Sumpah Dibenarkan Dalam Islam

Posted: 29 Apr 2011 12:53 AM PDT

Sebaik sahaja lepas Saiful Bukhari bersumpah pada tahun 2008 kita semua dapat melihat bagaimana gelagat Anwar dan isterinya setiap kali ditanya pasal sumpah.

Jawapan yang sering diberinya ialah "ulama larang saya bersumpah" "tiada istilah sumpah dalam islam" dan Wan Azizah pernah berkata "tidak ada sumpah dalam hukum syarie dan sumpah hanya untuk suami isteri yang menuduh satu sama lain". Lihat video di bawah di minit 3.27.

Semalam pun kita boleh lihat lagi bagaimana Anwar berdolak dalik apabila ditanya pasal sumpah oleh wartawan.



Entah dimana silapnya , atau mungkin kerana Allah SWT hendak tunjukkan kebenaran kita, akhirnya hari ini Anwar Ibrahim mengakui sumpah dibenarkan dalam Islam sebagaimana yang disiarkan di blognya.

Berikut adalah petikan dari blog Anwar,
Di dalam Islam sumpah seperti ini dibenarkan bagi tujuan untuk membersihkan diri seseorang itu daripada sesuatu tuduhan (tohmah) dan sumpah tersebut dipanggil sumpah tohmah. Sumpah ini sangat besar kesannya kerana dibuat atas nama Allah dan laknat Allah akan menimpa pembuat sumpah tersebut di dunia dan akhirat.

anwaribrahimblog.com
Dalam kes yang melibatkan Anwar Ibrahim, beliau adalah orang yang di tohmah. Dia telah ditohmah meliwat Saiful Bukhari, dia telah ditohmah sebagai lelaki dalam video seks yang didedahkan oleh Datuk Eskay, tetapi kenapa dia tidak berani bersumpah ?

Pelik atau tidak ?

Dalam blognya dia boleh menyiarkan tulisan sumpah seperti itu dibenarkan dalam Islam, tapi dia sendiri tidak berani bersumpah. Apa maknanya semua itu ?

Sebab itulah saya katakan ini semua adalah gerak-geri Allah SWT. Allah hendak tunjukkan kepada kita siapa sebenarnya Anwar. Selama ini dia dan isterinya bermati-matian mengatakan tiada sumpah seperti itu dalam Islam, tiba-tiba hari ini dia sendiri menyiarkan di blognya Islam membenarkan sumpah kepada orang-orang yang ditohmah sepertinya untuk tujuan membersihkan dirinya.

Kita sama-sama tunggu dan lihat berapa lama agaknya artikel berkenaan bertahan di blog Anwar. Kemungkinan besar ianya akan ditarik balik bila-bila masa.

Zaman Nabi Lut Kembali Berulang Di Malaysia ?

Posted: 29 Apr 2011 12:18 AM PDT



Kebanyakan diantara kita telah tahu apa yang terjadi di Masjid Amru al-As di Bandar Baru Sentul sebentar tadi.

Sekumpulan manusia yang ketuai oleh Shamsul Iskandar dan Azmizam Zamanhuri telah melalak-lalak dan meraung-raung di dalam masjid bagi menghalang Datuk Eskay bersumpah laknat untuk membuktikan dirinya (Datuk Eskay) berada di pihak yang benar dalam kes video seks yang melibatkan Anwar Ibrahim.

Bukan setakat melalak dan meraung dalam masjid, mereka juga telah bertindak merampas mikrofon di mimbar Masjid bagi menghalang majlis diteruskan.

Apa yang terjadi sudah cukup untuk membuktikan PKR sanggup melakukan apa sahaja bagi menghalang kebenaran menjelma muncul menemui rakyat.

Apakah zaman Nabi Lut kembali berulang di Malaysia apabila peliwat dan penzina dipertahankan dan penegak kebenaran ditentang ?
Published with Blogger-droid v1.6.8

Ganggu Majlis Bersumpah Bukti PKR Takut Terima Kebenaran

Posted: 28 Apr 2011 11:56 PM PDT

Berita Ringkas

Datuk Eskay terpaksa membatalkan niatnya untuk bersumpah laknat hari ini setelah juak-juak PKR dan Pas membuat kacau Masjid Amru Al-As, Sentul.

Apa yang terjadi hari ini sudah cukup untuk membuktikan kebenaran menyebelahi siapa.

Anwar Ibrahim terpaksa menggunakan pendekar-pendekar tempangnya untuk menghalang Datuk Eskay dari bersumpah kerana bimbang rakyat tahu siapa yang benar.

Sri Tri Buana

Posted: 29 Apr 2011 07:07 PM PDT

Sri Tri Buana


Ayam Den Lapeh.

Posted: 28 Apr 2011 05:00 PM PDT

bERANIKAN hATI

Posted: 29 Apr 2011 04:21 PM PDT

bERANIKAN hATI


ANU ARR ANJING YANG TERPERANGKAP

Posted: 28 Apr 2011 07:31 PM PDT




Wajah sebenar  Anu arr semakin jelas kelihatan. Akhirnya topeng yang menutupi mukanya tersingkap juga. Selama ini dia yang melindungi wajahnya dengan pelbagai watak dan penampilan unggul, namun segalanya terlerai juga sudahnya. Segala penipuan dan pendustaannya terserlah juga.

Selama ini Anu arr yang mengagungkan kebebasan akhbar, kununnya menuduh kerajaan tidak memberikan kebebasan dalam melaporkan. Kununnya beliau akan perjuangkan kebebasan bersuara dan kebebasan berakhbar, namun pada hari ini, kebebasan itu juga sudah turut dihalangnya.

Sewaktu beliau menjawat TPM, TV3 telah dipergunakan sebaik mungkin untuk merealisasikan nafsu dan keinginan politiknya tanpa pernah mempertikaikan kredebiliti TV3.  Namun pada hari ini beliau sudah mempersoalkan TV3 yang kununnya pro kerajaan, tidak bebas dan jadi alat konspirasi. Soalnya siapa yang melakukan konspirasi dan ini konspirasi siapa?

Anu arr kini bagaikan seekor anjing yang sudah diasak kedinding tembok. Sudah tidak dapat melarikan diri lagi. Setiap orang yang menghampirinya akan di cakar dan digigit. Anu arr sudah tidak ada jalan untuk selamatkan diri dan melarikan diri dari situasi tertekan ini. Kerana itulah setiap yang tidak memihak kepadanya dianggap musuh dan berkonspirasi. Kepadanya keadilan adalah memihak kepadanya meskipun dia dipihak yang salah.

Kes video seks dengan china doll membuatkan Anu arr terperangkap. Selepas Jumaat nanti diberitakan Dato' Eskay akan melafazkan sumpah laknat bahawa yang didalam video berkenaan adalah Anu arr. Anu arr juga dicabar untuk bersumpah laknat bahawa dia didalam video itu bukanlah dia sebenarnya.

Untuk menafikan Anu arr terlibat dalam skandal chinadoll, Kak Jijah terpaksa mengaku bahawa chinadoll itu adalah dirinya. (Klik ke blog Husin Lempoyang) Memang laporan blog  itu bukanlah satu kebenaran melainkan sindiran semata-mata untuk mengambarkan bahawa mereka berusaha sedaya upaya untuk menunjukkan Anu arr tidak bersalah.

Bahkan ada tulisan tentang penafian Nurul yang menolak bahawa Anu arr dalam video itu bukanlah Anu arr sebenarnya dengan memberkan alasan bahawa perutnya yang buncit serta 'batang' itu bukanlah 'batang' Anu arr kerana didapati 'terlebih' besar. (Klik ke blog Husin Lempoyang)

Seperti biasa, Anu arr, anugerah Tuhan ini tidak pernah merasakan bahawa dia bersalah sebaliknya akan menuding jari kearah orang lain. Terbukti semakin jelas ciri-ciri munafiknya. Apabila dia dituduh maka dia bukan menjawab tuduhan, tetapi akan menuduh orang lain. Apabila ditanya tentang DNA dia mengelak. Apabila diminta bersumpah laknat dia juga mengelak dengan mengatakan tidak perlu dia kakukan itu. Apakah bermakna bahawa Anu arr pun tidak patut dituduh atas apa-apa alasan kerana menuduh Anu arr juga adalah satu kesalahan.

Anu arr bukan lagi 'binatang politik' seperti yang selalu saya labelkan selama ini, bahkan Anu arr sudah menjadi 'syaitan politik'. Malangnya Pas tetap juga bersamanya walaupun mereka sudah sedar bahawa Anu arr adalah pesalah dalam banyak hal, sama ada sebagai peliwat, sebagai penzina dalam video seks dan sebagai manusia yang mengadai maruah dan hak-hak bangsa Melayu.

Bijaknya 'syaitan politik' ini adalah mengalihkan isu sebenar dan menuding ke arah lain. Jika kita masih ingat, isu sebenar adalah kes beliau dituduh meliwat Saiful. Malangnya dimahkamah peguam belanya mempersoalkan kenapa Saiful tidak melarikan diri apabila hendak diliwat?

Sama ada Saiful tidak melarikan diri atau sengaja menonggengkan bontotnya bukan soal utama dalam isu ini. Soalnya ialah apakah Anu arr meliwat Saiful? Sama ada itu adalah satu perangkap, atau perancangan jahat, satu konspirasi atau tindakan untuk merosakan nama baiknya atau apa-apa sekali pun, soalan yang harus dijawab masih lagi; Apakah Anu arr meliwat Saiful?

...sebenarnya beliau memerangkap dirinya sendiri apabila kata ""Kalau kita rujuk kenyataan Datuk Asri (bekas Mufti Perlis) , patut rujuk pada hukum dan mahkamah syariah kerana mengikut hukum Islam, orang yang mengangkat sumpah harus bebas dari dosa besar, tidak pernah minum arak dan tidak pernah berzina"....jadi itu sebab beliau tak berani angkat sumpah!!!!!!..


p.s:
Tahniah kepada wartawan TV3 yang dengan berani menghadapi Anu arr walaupun disindir bahkan dihalang oleh pengawal 'anjing gila' berkenaan.

Baca juga
AgendaDaily
Nasionalis 1982

Kita MESTI Selamatkan Melayu

Posted: 29 Apr 2011 04:19 PM PDT

Kita MESTI Selamatkan Melayu


Uncensored Full Video Sex Anwar Ibrahim.., Please Click Here!!!

Posted: 28 Apr 2011 07:38 PM PDT


Please Click Here

Tiada ulasan:

Pengikut