Selasa, 22 Mei 2012

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil

Dewan Pemuda Pas Kawasan Bukit Katil


PAS Melaka Akan Saman Blogger UMNO Melaka Kerana Fitnah

Posted: 22 May 2012 07:10 AM PDT


Tindakan seorang blogger UMNO (gambar atas) memfitnah Pesuruhjaya PAS Melaka, Adly Zahari mengenai bahawa ada agenda jahat kafir dalam cubaan membawa fahaman jahat dengan menggunakan orang Islam sebagai senjata mereka.

Ini jelas membuktikan UMNO menjadikan budak mentah seperti blogger murahan sebagai senjata menabur fitnah. Blogger tersebut telah dikenal pasti dan menetap di alamat Batu Gajah Pasir, Merlimau. Beliau merupakan salah seorang blogger yang suka menyebarkan fitnah dan menyiarkan perkara lucah.

Berikut adalah fitnah yang ditabur oleh blogger jambu UMNO kepada Pesuruhjaya PAS berkaitan isu yang berlaku di Merlimau pada sabtu yang lalu;

Adly juga menggunakan kuasanya sebagai Pesuruhjaya PAS Melaka untuk menggunakan duit kutipan derma bagi menanggung perbelanjaan Hi-Tea itu untuk menjamu musuh Islam tersebut. Wang derma yang dikutip setiap kali ceramah diadakan digunakan untuk belanja makan musuh Islam, ada ke patut???
Adly yang telah dijanjikan jawatan penting jika Melaka berjaya ditakluki Pakatan Pembangkang ternyata telah hilang pertimbangan dan terlalu mementingkan politik dari agama Islam. Dia sanggup mendahului musuh Islam dari berpegang teguh dengan Islam.
Adly Zahari dilantik sebagai Pesuruhjaya PAS Melaka kerana dia patuh kepada Anwar Ibrahim dan mudah digunakan oleh musuh Islam untuk menjahanamkan Islam. Kejahilan untuk mengenal siapa musuh Islam ini dan tawaran politik yang menarik adalh punca utama kenapa Adly sanggup bersetuju membawa Ambiga ke Melaka.
Adly Zahari ternyata hanyalah boneka dan akan akur apa sahaja kepada arahan Anwar Ibrahim dan DAP Komunis. Memandangkan PAS tidak punya suara di dalam DUN Melaka, PAS juga dilihat sebagai hamba abdi DAP Komunis untuk melaksankan kerja seperti ceramah dan kempen untuk kesenangan ADUN DAP Komunis di Melaka.
Adly Zahari contoh seorang parasit yang dimaksudkan oleh Dr Hassan Ali dan dia juga adalah alasan kukuh kenapa PAS tidak layak menggunakan nama Islam dalam parti potilik mereka. Untuk politik dirinya dan DAP Komunis, Adly sanggup buat apa sahaja asalkan dia ada untung dan memenuhi kehendakan DAP Komunis yang dianggap Tuan dan kiblatnya di dalam politik.
PAS Melaka akan mengambil tindakan dalam masa terdekat dan akan memastikan budaya fitnah dalam UMNO ini tidak boleh merosakan pemikiran rakyat. UMNO bukan sahaja menipu rakyat malahan lembu juga turut menjadi mangsa mereka.

Tiada ulasan:

Pengikut